TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *
Het is eindelijk zo ver.... m'n eerste feest!!!
ArisE@Mezz
In het Bredase poppodium de Mezz zal er een progressive/trance feest plaatsvinden met de volgende line-up..
Zaal:
Misja Helsloot
Dazzle
Perry O'neil (Locust)
Marc-s
VJ Switchdoctor
Cafe:
Noah aka Partyhardy TA
Teagle aka Tijs08 TA
David TA
Tijd dus voor een TA-buscombie!!!!
Zaterdag 27 maart 2004 in de Mezz Breda.
Kaarten 12,50 (voorverkoop via ticketbox - datum volgt)
Re: ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *
| quote: |
| Originally posted by ArisE2 Cafe: Noah aka Partyhardy TA Teagle aka Tijs08 TA David TA Tijd dus voor een TA-buscombie!!!! Zaterdag 27 maart 2004 in de Mezz Breda. |
Gaaf! Ben benieuwd ja..Zal hier zeker aanwezig zijn
Tof man!
Re: ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *
| Originally posted by ArisE2 Noah aka Partyhardy TA Teagle aka Tijs08 TA David TA |
Re: Re: ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *
| Originally posted by Jesse WoW!! Hoe hebben jullie dat gefikst?? Echt tof! |
M.a.w. hij organiseert het geloof ik
Cool!
Da's de dag na m'n verjaardag 
Vet! Wel cool! Onno wist helemaal niet dat je draaide!!! 
Maareh.. Arise, nog wat aan het draaiboek gehad? 
En mag ik foto's komen maken voor Partyflock? 
Waar kan ik slaapplaatsen reserveren? Wil wel langskomen 
ik ben er wel, denk ik.... moeten wel wat mensen gaan

gaaf gasten! dit gaat zeker een suc6 worden :P Ken namelijk weinig party-ers dj's die zo enthousiast en into the trance zijn als jullie 
misschien valt er nog wel een tripje te regelen met Lex 
wat zijn de kosten en de tijd van dit feest?
| Originally posted by Optimus wat zijn de kosten en de tijd van dit feest? |
Echt veeeeeeeeeeeel mensen kijken in die agenda!| quote: |
| Ken namelijk weinig party-ers dj's die zo enthousiast en into the trance zijn als jullie |
Erg cool! Leuk initiatief, de line-up ziet er goed uit.. Ben vooral benieuwd naar het cafe! (ik verwacht wel een beetje apre-skihut hits
)
Lijkt me leuk om langs te komen, zeker nu ik een kamer heb in Tilburg. Alleen ik kan nog niks beloven... Maart is nog ver weg en in die periode is onderhand mijn hele vriendengroep jarig.
Tof hoor, gaat mee in planning, kijken hoe het dan financieel en school technisch zit.
Maar tof hoor, ben benieuwd hoe jullie draaien
| Originally posted by moogwai Erg cool! Leuk initiatief, de line-up ziet er goed uit.. Ben vooral benieuwd naar het cafe! (ik verwacht wel een beetje apre-skihut hits ) |
Er treden voornamelijk bandjes op daaro, meer de alternatieve 'scene'.
he, gewoon komen, mag je alles weer voor me ID'en
| Originally posted by Optimus he, gewoon komen, mag je alles weer voor me ID'en |
| Originally posted by SnuggLe Vet! Wel cool! Onno wist helemaal niet dat je draaide!!! ![]() Maareh.. Arise, nog wat aan het draaiboek gehad? ![]() En mag ik foto's komen maken voor Partyflock? ![]() Waar kan ik slaapplaatsen reserveren? Wil wel langskomen |

en tijd?
Thankz voor 't plaatsen op de agenda...
Alleen mis ik David en VJ Switchdoctor op 't lijssie
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/15682.html

| Originally posted by ArisE2 VJ Switchdoctor |
Ziet er goed uit zeg, erg gaaf!!!
denk dat we hier maar eens een kijkje moeten gaan nemen 
Wist dit al, maar desalniettemin super tof! Ik ga hier ook vrijwel zkr biju zijn uiteraard. Twee gigs van twee maatjes! Top hoor 
Ja echt super tof van Robin dat hij dit voor me geregeld heeft. Mijn set zal erg vroeg op de avond zijn maar desalniettemin erg leuk natuurlijk. En daarna lekker los op de set van Teagle, David en natuurlijk Misja Helsloot! hij draaide gisteren weer super, dus dat wordt zowiezo pure kwaliteit!

woohoo!
perry o'neil, ik ga denk ik wel 
| Originally posted by Robert woohoo! perry o'neil, ik ga denk ik wel |
Gewoon pure Trance!
| Originally posted by Partyhardy! Ja echt super tof van Robin dat hij dit voor me geregeld heeft. Mijn set zal erg vroeg op de avond zijn maar desalniettemin erg leuk natuurlijk. En daarna lekker los op de set van Teagle, David en natuurlijk Misja Helsloot! hij draaide gisteren weer super, dus dat wordt zowiezo pure kwaliteit! |