TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Neverseen pics of eXeTik (או: קנקון 2003)
Pages (2): [1] 2 »


Posted by eXeTik on Dec-26-2003 03:59:

Satan (eek!) Neverseen pics of eXeTik (או: קנקון 2003)

אם היה בכלל ספק למה אני לא פה הרי הסיפור הכמעט מלא
אז ככה- בגלל שאבא שלי גר בארה"ב נתנו לי 3 שבועות מיוחדת לנסוע אליו
הייתי בניו-יורק, לוס-אנג'לס וקנקון (מקסיקו)

את המצלמה הדיגיטלית קניתי ממש לפני קנקון אז רוב התמונות משם...

נתחיל מכמה תמונות שעוד הספקתי לצלם בל"א, אין כמו לשבת על נרגילה באיזה פאב עירקי ביום שתפסו את סאדאם


איזה אוטו ליגה! לא מספיק מיני קופר מקורית עם ההגה בצד ימין- קבלו את הלוחית רישויי


בדרך לקנקון... השתלטות על המטוס!


החדר שלנו



עכשיו... לפני שאני מתחיל עם מונות האלכוהול תבינו שאתה אוכל והכי חשוב שותה כמה ומתי שבא לך... אז כל האלכוהול שאתם רואים כבר חנכתי

הבר בחדר שלנו


המלון בלילה... פאקינג בית זונות עם אורות


המלון ביום...


קוקטלים בלובי


סיגרים קובנים- חופשי בלובי


על האופנוע, צריך רישיון בכלל?!
הזה שאיתי זה הבן של חברה של אבא שלי


טוב... נתחיל עם הבנות שחנכתי
נדיה, בת 24- צרפת


מתחילים להידפק


ממשיכים עם הבנות...
ג'סיקה, בת 20- קנדה


שתבינו את הסיפור מאחורי התמונה- אחרי כמה ימים במקסיקו עם אלכוהול זורם כמו מים אתה מתחיל לאבד את השפיות. אז החלטתי להזמין משהו לבלי אלכוהול
אני בא לברמן ומזמין שייק בננה, אז הוא נקרע מצחוק שלא הזמנתי משהו עם אלכוהול ועושה לי
"you want banana? I'll give you banana!"
ולמי שלא מבין תסתכלו למה זה דומה...


קבלו את החוף! חול לבן, עם דקלים, מים כחולים שקופים... אחחחחחחחחח


גופהההה


סנטה קלאוס נוסח מקסיקו


אלכוהול בקוקוס...


גופהההה?!


ססססססססקסי


אלכוהול בבריכ
האתה שוחה, מתקרב לבר באמצע, לוקח דרינק וממשיך לשחות... החיים הטובים


אלכוהול בחוף


כן כן... עוד אלכוהול


עם ג'סיקה בחוף


על הג'ט סקי, איזה סוווווף זה!


ג'ינה, בת 17, ארה"ב


חחחחחחחחחחח!


ג'סיקה מסטולה בחוף


תמונת פרידה
השניה משמאל- קארי, בת 18, אלסקה


רייסים!



עכשיו... שתבינו, לחזור מטיול של 3 שבועות בחזרה לישראל זה משביז
לחזור ישירות מקנקון לישראל זה עוד יותר משביז
ולחזור מכל זה לפאקינג צ-ב-א זה הדבר הכי משביז בעולם!!!!!!!!!!!

ידידה מנסה להוציא את השביזות


לא רוצה לצבוע שיער...
אתה תצבע את השיער!!!


צובעים שיער





אז חזרנו לצבא- צבענו שיער בחזרה לשחור (לפחות סיני )
והכי חשוב... חזרתי לפה (אוהההההה)




נ.ב- יש עוד פול תמונות של כוסיות משתזפות טופלס וכל זה
צפו לעוד בהמשך...


Posted by cluBBer on Dec-26-2003 08:07:

Arrow

לא רואה תמונות


Posted by Elior on Dec-26-2003 08:31:

quote:
Originally posted by cluBBer
לא רואה תמונות


כנ"ל


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-26-2003 09:27:

ראיתי רק את האבטיח בצורת קוף


Posted by Flotser on Dec-26-2003 10:05:

דוקא רואים הרבה תמונות!

אחלה של תמונות !!!


אבל חלק לא רואים


Posted by eXeTik on Dec-26-2003 10:15:

מוזר שחלק רואים וחלק לא...
אז לאן לעלות את זה?


Posted by arik on Dec-26-2003 10:35:

פששששש
תותח על אתה!!!!


Posted by DJ_Yuval on Dec-26-2003 10:36:

אחלה תמונות!!
ג'סיקה נראית חמודה לאללה


Posted by DjChook on Dec-26-2003 10:54:

פאק אחי.... משהו סוףףףףףףףףףףףףףףף

רק התמונה של הצביעת שיער לא עלתה לי

תגיד לי
הבחורות

הלכת עד הסוף או שאתה מנסה לצאת גבר פה

והידידה מישראל גם לא פרייארית
(בסוף זו אחותך :/ )

סתם נילך על הפירגוניישן

FUCKINN AWSOME


Posted by Glenn-Holmes on Dec-26-2003 11:29:

אח שלי אני לא ראוה אף תמונה


...

אבל זה נשמע מהסיפור שלך שהיה לך בנ זונה!!!!
ואם כל הסיפורים האלה חסר לנו רק דבר אחד 3 שבועות באיזור אמריקה מה לגבי מסיבות תותחיות..?
אני מניח שהיית באיזה מסיבה או שתיים...
ספר חוויות מזה



דרך אגב... כמה זמן אתה בצבא..?
איזה מחזור אתה.?


Posted by Origin on Dec-26-2003 11:33:

כלום


Posted by TinkerbeL on Dec-26-2003 11:46:

רק התמונה של האבטיח
כל השאר לא עולות...


Posted by NyKoN on Dec-26-2003 12:04:

או וואה!
יש לך עתיד... למה אין תמונות מל"א ונ"י???
ותדאג לשאר התמונות... לא רואים את ג'ינה
:/


Posted by nFaivel on Dec-26-2003 12:26:

no תמונות


Posted by ADiSH on Dec-26-2003 12:40:

עבד לי בבוקר
אבל עכשיו לא עובד..


Posted by Rising on Dec-26-2003 12:58:

סחטיש


Posted by Elior on Dec-26-2003 13:55:

חלק עובדים עכשיו..
שמע, תעלה ל
tripod
או משו..
שזה לא יעשה בעיות החרא הזה


Posted by eXeTik on Dec-26-2003 14:06:

quote:
Originally posted by DjChook
פאק אחי.... משהו סוףףףףףףףףףףףףףףף

רק התמונה של הצביעת שיער לא עלתה לי

תגיד לי
הבחורות

הלכת עד הסוף או שאתה מנסה לצאת גבר פה

והידידה מישראל גם לא פרייארית
(בסוף זו אחותך :/ )

סתם נילך על הפירגוניישן

FUCKINN AWSOME


לא עד הסוף, אבל לא תשמע אותי מתלונן

ואחותי בת 4, תהיה בטוח שזאת לא היא


quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אח שלי אני לא ראוה אף תמונה


...

אבל זה נשמע מהסיפור שלך שהיה לך בנ זונה!!!!
ואם כל הסיפורים האלה חסר לנו רק דבר אחד 3 שבועות באיזור אמריקה מה לגבי מסיבות תותחיות..?
אני מניח שהיית באיזה מסיבה או שתיים...
ספר חוויות מזה



דרך אגב... כמה זמן אתה בצבא..?
איזה מחזור אתה.?


בעיקרון נסעתי לבקר את אבא, אז שבועיים היינו בנ"י ול"א, רק בשבוע האחרון נסענו לקנקון ושם כל ערב מסיבה.
אותו רעיון כמו קוס ואיה נאפה

אני דצ' 02















בקשר לתמונות- אני מחפש איזה מקום לעלות שכולם יראו
יש הצעות?


Posted by eXeTik on Dec-26-2003 14:36:

תגידו לי אם עובד עכשיו
העלתי את זה ל
Tripod





נתחיל מכמה תמונות שעוד הספקתי לצלם בל"א, אין כמו לשבת על נרגילה באיזה פאב עירקי ביום שתפסו את סאדאם


איזה אוטו ליגה! לא מספיק מיני קופר מקורית עם ההגה בצד ימין- קבלו את הלוחית רישויי


בדרך לקנקון... השתלטות על המטוס!


החדר שלנו



עכשיו... לפני שאני מתחיל עם מונות האלכוהול תבינו שאתה אוכל והכי חשוב שותה כמה ומתי שבא לך... אז כל האלכוהול שאתם רואים כבר חנכתי

הבר בחדר שלנו


המלון בלילה... פאקינג בית זונות עם אורות


המלון ביום...


קוקטלים בלובי


סיגרים קובנים- חופשי בלובי


על האופנוע, צריך רישיון בכלל?!
הזה שאיתי זה הבן של חברה של אבא שלי


טוב... נתחיל עם הבנות שחנכתי
נדיה, בת 24- צרפת


מתחילים להידפק


ממשיכים עם הבנות...
ג'סיקה, בת 20- קנדה


שתבינו את הסיפור מאחורי התמונה- אחרי כמה ימים במקסיקו עם אלכוהול זורם כמו מים אתה מתחיל לאבד את השפיות. אז החלטתי להזמין משהו לבלי אלכוהול
אני בא לברמן ומזמין שייק בננה, אז הוא נקרע מצחוק שלא הזמנתי משהו עם אלכוהול ועושה לי
"you want banana? I'll give you banana!"
ולמי שלא מבין תסתכלו למה זה דומה...


קבלו את החוף! חול לבן, עם דקלים, מים כחולים שקופים... אחחחחחחחחח


גופהההה


סנטה קלאוס נוסח מקסיקו


אלכוהול בקוקוס...


גופהההה?!


ססססססססקסי


אלכוהול בבריכה
האתה שוחה, מתקרב לבר באמצע, לוקח דרינק וממשיך לשחות... החיים הטובים


אלכוהול בחוף


כן כן... עוד אלכוהול


עם ג'סיקה בחוף


על הג'ט סקי, איזה סוווווף זה!


ג'ינה, בת 17, ארה"ב


חחחחחחחחחחח!


ג'סיקה מסטולה בחוף


תמונת פרידה
השניה משמאל- קארי, בת 18, אלסקה


רייסים!



עכשיו... שתבינו, לחזור מטיול של 3 שבועות בחזרה לישראל זה משביז
לחזור ישירות מקנקון לישראל זה עוד יותר משביז
ולחזור מכל זה לפאקינג צ-ב-א זה הדבר הכי משביז בעולם!!!!!!!!!!!

ידידה מנסה להוציא את השביזות


לא רוצה לצבוע שיער...
אתה תצבע את השיער!!!


צובעים שיער





אז חזרנו לצבא- צבענו שיער בחזרה לשחור (לפחות סיני )
והכי חשוב... חזרתי לפה (אוהההההה)




נ.ב- יש עוד פול תמונות של כוסיות משתזפות טופלס וכל זה
צפו לעוד בהמשך...


Posted by DjChook on Dec-26-2003 15:35:

פאק זה אפילו פוסט יותר ארוך מהראשון

עכשיו רואים גם את השחור סיני

חחח אחי העיקר שנהנת

ומה נזכרו עכשיו שאתה בצבא לעשות אחות

פאקינג איזה 16 שנה הבדל

אתה יכול להיות אבא של'ה


Posted by Dj FederalBI on Dec-26-2003 16:12:

אין לך מושג איך אני מקנא בךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ועכשיו לכסף כמה זה עלה לך פאק?


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-26-2003 16:47:

עכשיו רואים הכל


Posted by Scorchio on Dec-26-2003 18:32:

אני נוסע למקסיקו


Posted by skelz on Dec-26-2003 18:40:

אחי יצא לך טיול שב 2 מילים הוא
פאקינג אונז!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by LA© on Dec-26-2003 18:59:

זה לא פייר, כל שנה בוינטר ברייק, יש משהו שטס לקנקון...
לפני שנתיים - ידיד קנדי שלי, שנה שעברה - עוד אחד מקנדה, השנה - ידידה שלי ואתה, שאני לא ממש מכירה תאמת חחח...
איזה שווההההההה לנסוע לשמה. כל כך בא לי!
החוף הכי עשה לי את זה... להיות ככה בסוטול על החוף.. אלכוהול וכל מיני
other things... u know

שמחה שנהנת ושעשית כייף. נשמע ב"ז.


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.