TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4
(gäller att va ute i god tid
)
Kolla va trevligt!
Weeeeeeeeee!
Givetvis kommer jag vara där om inget oförutsett inträffar..
Känns som festarrangörerna satsar väldigt mycket... kolla in festerna de planerar...
2004 lär bli ett roligt trance-år i Sverige.
Conventum verkar f.Ö som en ytterst trevlig lokal, (hehe) även om jag inte sett den, eftersom den inte fanns när ja bodde i Örebro.
Kan vi räkna med att ni gamla trance-rävar i Örebro (Mib, St_Andrew och Amnezia) kommer gå dit? 

Re: Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4
| quote: |
| Originally posted by Glorie Kan vi räkna med att ni gamla trance-rävar i Örebro (Mib, St_Andrew och Amnezia) kommer gå dit? ![]() |

Re: Re: Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4
| Originally posted by St_Andrew ålder 18 eller? *hoppas* |

)
bra, då e jag där 
Tips: Dra upp den här tråden lite närmare oxå annars glömmar man garanterat bort 
Missa inte my man Alexander Wennberg som kommer köra live 
bleh!
va på tiden att någon stor kom till örebro 
slå i backen att jag kommer dit! fasen va skönt! inte behöva tåga i 5h för att komma dit 
angående conventum:
det lär ju vara dom absolut fräschaste lokalerna i hela närke! nybyggda och stora. kommer bli feting! alla sweta's måste dit!! 
[hijack topic]
Det händer nåt i göteborg!!!!!

Otroligt men sant, så anordnar samma arrangörer nåt i här: kolla!
Hoppas allt går bra. Förra gången nån försökte arra nåt i gbg .. hände inget
Whatever, nu ska jag fortsätta packa, åker iväg till finland imon
Ska bl.a. tillbring nyår nånstans i en liten by i den finska tundran... typ. 
[/hijack topic]
givet att man ska dit..
16 år..
dom kan hålla sig på club 700 
hum hum 16års gräns..
yeye.....bara dom hinner bygga klart stället..fast 17e april e ju ett tag kvar...
kommer flemmin till örebro föressten
låter inte dumt alls..yay
kommer dave joy kommer jag, så enkelt ere 
Dave Joy skulle vara riiiiktigt nice att vara på
Får se om jag tar mig dit...
JOOF till Göteborg.
Hajja att Rebel9 kommer bli glad
Ser väldigt lovande ut..speciellt när dom kommer hit till Borås med Above & Beyond, Trance Control och Airbase. 
Bara det inte blir "The Lab fenomen"..
Förfest hos mig BTW 
| Originally posted by SWE_TRANCE Ser väldigt lovande ut..speciellt när dom kommer hit till Borås med Above & Beyond, Trance Control och Airbase. ![]() |
ja tror ja får ta och planera att hälsa på min kompis i Borås dåda

klantigt av mig att glömma det... men jag skyller på ruset.
| Originally posted by cviper [hijack topic] |
| Originally posted by Glorie andrew, var du på Tranceatlantic 3 i Örebro? (club 700) ja tror det var 2001... ![]() |
| Originally posted by St_Andrew nope, borde jag vart det eller? =) |
fast du kanske inte hade åldern (18) inne 2001?

) jag var på allt lagligt jag kom åt, när det begav sig.
| Originally posted by Glorie hoho....ja det tycker ja väl? fast du kanske inte hade åldern (18) inne 2001? ![]() just den festen var ju psy och det har ju bara anordnats psytrancefester i örebro va ja vet? (med namn som dragit i alla fall) (annat blir det nu ) jag var på allt lagligt jag kom åt, när det begav sig. vart var förfesten sa du? bor du i centrum? annars är det inte aktuellt |

Ska väl joina MiB och höja medelåldern "lite" 
| Originally posted by Glorie andrew, var du på Tranceatlantic 3 i Örebro? (club 700) ja tror det var 2001... ![]() |
inte pjåkigt jue..
| Originally posted by SteveTranz4ever Ska väl joina MiB och höja medelåldern "lite" |
http://conventum.se/ver02/global/sh...04-17&calID=115
hmmm 
| Originally posted by St_Andrew http://conventum.se/ver02/global/sh...04-17&calID=115 hmmm |
kicki och bettan och gänget kommer inte vara i samma lokal... samma byggnad men inte samma lokal. Då var det löst 
Lätt att jag kommer! Alphazone är ju en av de större nissarna inom hardtrancen...