TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lange & "00" Fleming i Gtb
Pages (3): [1] 2 3 »
Lange & "00" Fleming i Gtb
Ja va fan de e tidigt ute men jag s�g det just.
Lange och John "00" Fleming kommer till G�teborg f�r att lira den 5e Juni f�r Club Sensation som kommer att arra denna festen i Eriksbergshallen
L�s mer h�r
Kanske man tar sig till G�tet den 5 Juni helt enkelt.
jag k�nde till det h�r sedan ett tag tillbaka men tyckte det var f�r tidigt att skriva n�got nu 
Fast..............
b�st av allt....
Eriksbergshallen ligger 2 minuter ifr�n mig till fots.
och min favvo dj nr 1. John 00 Fleming kommer och lirar i min hood. Vad mer kan jag kr�va?
�����ntligen n�tt i g�tet
m�ste jag fan komma iv�g p� 
ooh...jag SKA fan dit
Skulle l�tt kunna dra till Gtb f�r Fleming och Lange, b�da �r grymma
bakom spelarna.
| quote: |
| Originally posted by dbl �����ntligen n�tt i g�tet m�ste jag fan komma iv�g p� |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja lyckas du nu inte komma iv�g p� detta b�r du nog fundera om lite |
hehehehe, om inte dbl kommer p� det d�r tycker jag vi bannar han 
| Originally posted by St_Andrew hehehehe, om inte dbl kommer p� det d�r tycker jag vi bannar han |
ingen sthlmTA bangar p� en liten roadtrip eller kanske r�ttare sagt "t�gtrip"!
jag skulle inte banga men jag tror det krockar med studenten desv�rre :/
R�kna med mig
Det b�rjar h�nda ordentligt med grejjer i lilla svedala nu
grymt!
N�r det inte �r s� l�ngt bort s� kanske man f�r med sig lite polare som sett det som "inte v�rt att �ka s� l�ngt f�r n�t som jag kanske tycker � skiiit".. 
Ser fram emot 2004, med stooor kickoff p� TE i januari 
Jag e fett p�!!!!! 

Flemming har jag fan velat se l�nge...
| Originally posted by zamson ingen sthlmTA bangar p� en liten roadtrip eller kanske r�ttare sagt "t�gtrip"! |
ROADTRIP!
| Originally posted by Aendy ROADTRIP! |
| Originally posted by reveal fr�n Sk�ne eller Sthlm? med tanke p� datumet |
| Originally posted by Aendy S�songen lever ju fortfarande vid det laget s� det l�r bli STHLM men man vet aldrig. |
| Originally posted by Aendy ROADTRIP! |
| Originally posted by SteveTranz4ever U bet... bara vi har n�gonstans att sova i Gtb... |

| Originally posted by SteveTranz4ever U bet... bara vi har n�gonstans att sova i Gtb... |
�hh..�r v�l b�ttre vi fixar hotellrum i samma korridor p� ett n�gorlunda billigt/centralt hotell � lever r�vare p� f�rfesten ihop 
S� slipper man det h�r med sovplatser osv...
Ekonomin kan ju iofs s�tta k�ppar i hjulet, men n�ra hundra borde v�l g� att avvara.
| Originally posted by RebeL9 bor i en femma precis i n�rheten av st�llet d�r de ska lira. tyv�rr har folk redan bokat platser hos mig ![]() annars hade jag kunnat trycka in er allihopa (utom DJ_Lazlo). T�nkte faktiskt bjuda Lange och J00f p� frukost i min balkong dagen efter. Utsikt fr�n min balkong: tror ni de kommer gilla min specialitet Mj�lk-te ala Hamid? |
he he
| Originally posted by RebeL9 T�nkte faktiskt bjuda Lange och J00f p� frukost i min balkong dagen efter. Utsikt fr�n min balkong: tror ni de kommer gilla min specialitet Mj�lk-te ala Hamid? |
| Originally posted by Aendy Jas� du bor i de lyxkvarteren. D� �r det �lvsnabben som �r ditt fr�msta kommunala f�rdmedel d�? |