TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
Na het SUPERFEESTJE op 13 december met Sasha, is er nu weer een Everybody:
zaterdag 14 februari
Everybody �Versus�
DJ�s Sander Kleinenberg, Remy, Stef Vrolijk, Miss Bunty, Roland Klinkenberg en Pako&Frederik (DJ-set)
zaal open en aanvang 23.00 uur
� 15,-
(ik hoorde het via Harmen)
Ik ga er denk ik wel heen!
Leuk, meer progressive in Den Haag! De week erna Anthony Pappa in de XPO in Scheveningen 
Trouwens....de Asta is niet blij met het Paard. Ze betuigen het Paard van 'oneerlijke concurrentie' omdat het Paard overheidssubsidie heeft. De Asta zegt dat 'deze dj's anders ook in de Asta haddenk unnen staan'. Stond een artikel in de Haagsche Courant. Zal hem eens overtypen morgen ofzo.
Greetz,
SnuggLe
Re: Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Na het SUPERFEESTJE op 13 december met Sasha, is er nu weer een Everybody: zaterdag 14 februari Everybody �Versus� DJ�s Sander Kleinenberg, Remy, Stef Vrolijk, Miss Bunty, Roland Klinkenberg en Pako&Frederik (DJ-set) zaal open en aanvang 23.00 uur � 15,- (ik hoorde het via Harmen) Greetz, SnuggLe |
Re: Re: Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
| Originally posted by MaGiK54 Intressante avond, Remy en SK op ��n avond |
Re: Re: Re: Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
| Originally posted by SnuggLe Maybe ga ik morgen ff kijken in de Silly's, Remy en Ramon draaien er. Voor 00:30 uur gratis entree.....! Sjinees, ga je mee? |
En ben zelf nog aan het werk tot 22.00 uur.
Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
| Originally posted by Optimus neej man, volgende dag werken En ben zelf nog aan het werk tot 22.00 uur. |
Re: Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
| Originally posted by SnuggLe Trouwens....de Asta is niet blij met het Paard. Ze betuigen het Paard van 'oneerlijke concurrentie' omdat het Paard overheidssubsidie heeft. De Asta zegt dat 'deze dj's anders ook in de Asta haddenk unnen staan'. Stond een artikel in de Haagsche Courant. Zal hem eens overtypen morgen ofzo. Greetz, SnuggLe |
asta trekt me totaal niet eigenlijk.. paard is koel!
kan denk ik niet!!! ben denk ik de hele nacht met de post bezig die dag...
was ook op Tv West afgelopen week, het weerwoord van het Paard is dat het helemaal geen oneerlijke concurrentie is, want het Paard is juist een stuk duurder dan de Asta. Asta zegt dat het Paard subsidie krijgt om bands en dergelijke een kans te geven om op te treden in Den Haag en niet om grote housefeesten te geven (Everybody, Integrate, Smirnoff Experience etc).
Kan de Asta wel begrijpen, normaal gesproken zou de Harder Mach Tour gewoon in de Asta zijn gehouden, lijkt me en nu word het in het Paard gehouden
O! hier ga ik dus bijna zeker heen! Na een supergeslaagde editie afgelopen keer op 13 dec, moet ik hier bijna wel heen
Ik neem aan weer voorverkoop?
Wie gaan er allemaal nog meer mee dan?
Paard is gewoon een superlocatie. Leuke opwarmer voor Addiction 
Misschienmisschienmisschien..
Moet er wel iemand zorgen dat ik niet in slaap val bij die muziek, maar op zich is het wel een leuk idee 
| Originally posted by basd Misschienmisschienmisschien.. Moet er wel iemand zorgen dat ik niet in slaap val bij die muziek, maar op zich is het wel een leuk idee |
Nou ja, 15 euro is nog wel een keer te lappen natuurlijk, en een slaapplaats kan ik ook vast wel opeisen 
Ben ik tenminste ook een keer in het Paard geweest he.. We zetten em effe onder voorbehoud in de agenda.
| Originally posted by basd Nou ja, 15 euro is nog wel een keer te lappen natuurlijk, en een slaapplaats kan ik ook vast wel opeisen ![]() Ben ik tenminste ook een keer in het Paard geweest he.. We zetten em effe onder voorbehoud in de agenda. |
| Originally posted by SnuggLe Oh ja, mag je hier slapen ? |
Hoe zit het met de leeftijdscontrole in het paard? Een vriend van me vroeg namelijk of ik zin had om hierheen te gaan dus en aangezien ik 18 ben.
Artikel uit Haagsche Courant van 05-01-2004
Asta: Dance in Paard is oneerlijk
door Victor Schildkamp
DEN HAAG | Discotheek Asta ergert zich aan de programmering van popcentrum het Paard van Troje. Volgens Coen Bom, baas van de Asta, worden in het Paard dancefeesten georganiseerd die sterk concurreren met die van de Asta. "Oneerlijke concurrentie", aldus Bom omdat het Paard gesubsidieerd wordt door de gemeente en Asta niet.
Het dit jaar heropende Paard van Troje aan de Prinsegracht krijgt subsidie onder meer om niet-commerci�le bands en artiesten een kans te geven. Bom ziet daar echter steeds vaker, met name op zaterdag, commercieel aantrekkelijke dj�s verschijnen die net zo makkelijk in de (ook dit jaar heropende) Asta aan het Spui kunnen staan.
Bom: "Ik moet er wel bij zeggen: ze vragen gewoon een flinke entree hoor. Maar het punt is dat zij gewoon tegen die organisaties kunnen zeggen: jij krijgt de helft van de omzet van de entree en van de bar. Dat zijn deals die niet-gesubsidieerde instellingen zoals de Asta nooit kunnen aanbieden. Kijk, ik wil er geen huilverhaal van maken en het is ook niet erg dat zij dancefeesten doen, maar het verhaal moet wel een eerlijk verhaal blijven."
Directeur Pim Jonker van het Paard kent de discussie wel en volgens hem is de Asta zelfs aantrekkelijker voor dancefeest organisatoren.
"De subsidie die wij krijgen is slechts negen procent van ons budget. Bovendien betalen wij een veel hogere zaalhuur dan de Asta. Dat wij de helft van de inkomsten aan organisatoren kunnen afstaan, is pertinent niet waar. Ik denk dat organisatoren bij de Asta zelfs voordeliger uit zijn. Alleen, wij hebben dan weer meer faciliteiten tot onze beschikking. Daarom zijn we ook duurder."
Bovendien, meent Jonker, zijn er de afgelopen drie maanden maar drie dj�s (�daar verdien je inderdaad wel het meest aan�) geweest die ook in de Asta hadden kunnen staan.
Subsidieverstrekker de gemeente Den Haag gaat eerst de exacte verhuurprijzen plus wat andere cijfers bekijken, voordat er een goede reactie te geven is. "Oneerlijke concurrentie op commerci�le feesten willen we in elk geval niet", laat wethouder Engering (VVD, cultuur) via haar woordvoerder weten.
"Op zich is het trouwens fijn te zien dat er weer zoveel te doen is in de stad."
Bron
Dank u Opti.
Coen is een beetje de huilende hoer aan het spelen zeg.
| Originally posted by SnuggLe Oh ja, mag je hier slapen ? |
Ben ook wel benieuwd met wat ze nu bedoelen met dat "versus" ...
Zeker weten dat ik hier weer van de partij ben!!!
Dat er nog vele Everybody feestjes mogen volgen in 2004 en ook natuurlijk MET de bekende bordjes 
| Originally posted by basd Anders haal ik wel ergens bij jullie een deur uit de scharnieren. Schijnt goed te doen te zijn. |

Inderdaad, zou uit te houden moeten zijn.. Al ga ik het niet proberen 
Dan wacht ik liever effe op het station om daarna in de trein uit te brakken..
Kans wordt al steeds groter dat ik ga.. Heb wel weer eens zin in een progressive feestje.
toch balen dat ik die avond zelf een plaatje moet draaien... wat een vette line-up. en aangezien de vorige everybody met sasha ook al errug goed was
volgende keer beter...