TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is er op TV? - Part I
Pages (15): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Wat is er op TV? - Part I
Nou, omdat we het best vaak hebben over shit wat er op TV is, en ik dat wel boeiend vind, heb ik deze thread even gemaakt. (...en omdat ik wat gekut heb hier op mijn afstuderen, maar ik er ff tussenuit MOET...)
Dus, lul hier raak over vanalles en nogwat wat er op tv is.
Ik volg de laatste tijd de volgende dingen die ik wel lachen vind:
Jamie Oliver Die naked chef ofzo heeft kansarme jongeren in Engeland een kans gegeven om kok te worden, zag er erg leuk uit 
Paradise hotel oftewel de Amerikaanse versie van al die stellen op 1 eiland (naam kwijt). Wat een bekrompen mensen daar zeg
Die kerel die er net in is gekomen, Keith, is wel vet. De rest zijn stumperds 
Iemand trouwens Arie en Sylvester gezien deze week? GEWELDIG! 
Vooral die imitatie van dat mongooltje!
Eergister nog magnolia gezien
op canvas lekker zonder reclame.
| quote: |
| Originally posted by magrec Eergister nog magnolia gezien op canvas lekker zonder reclame. |

Ik heb ook Arie & Silvester gezien, was echt lachen!
morgen zo rond 20.15 wordt op Nederland 3 een show uitgezonden van Najib Amhali, echt een aanrader die gast is echt SUPER grappig.
Bij de vorige show van hem die een tijdje terug werd uitgezonden lag ik constant dubbel van het lachen. Ik zou het zeker kijken als je van comedy houdt
Idols natuurlijk, en Crime Scene Investigation
CSI zie ik niet zo vaak meer omdat het op zaterdagavond is, en dan zit ik met vrienden te drinken, maar ik vind het echt een goede serie
| Originally posted by Blik Idols natuurlijk, en Crime Scene Investigation CSI zie ik niet zo vaak meer omdat het op zaterdagavond is, en dan zit ik met vrienden te drinken, maar ik vind het echt een goede serie |

)
| Originally posted by magrec Je hebt ook nog csi miami op dinsdagavond maar goed die haalt het idd ook niet bij csi de vegas versie ![]() Erg goede serie (die csi miami is ook wel leuk maar toch anders ) |
| Originally posted by FunkySimon donnie brasco vanavond op net 5 22:00 |
bassie & adriaan snachts op nickelodeon.. de goeie ouwe tijd. vooral b2 is geweldig.
baron:"wat ben je toch een oen"!
b2:"wie z'n schoen?"
| Originally posted by Optimus Ik heb ook Arie & Silvester gezien, was echt lachen! |
Arie en sylvester waren echt meesterlijk, dit is arie als hij zijn intergraal helm verliest tijdens het moterrijden
Verder is er weinig op t.v, mutant x is wel lache en 24!
Oz op RTL5, echt een meesterlijke serie van dezelfde maatschappij als Band Of Brothers (HBO)
| Originally posted by Chicane Oz op RTL5, echt een meesterlijke serie van dezelfde maatschappij als Band Of Brothers (HBO) |
| Originally posted by basd Da's toch die gevangenisserie? Die is erg goed ja.. Heb er wel een aantal afleveringen van gezien, kan helaas nu niet kijken.. |

goooood moooooning
ooooooh rrrrrennnnnne, you�ve got so strong armmsss
Helggggga, Ive come to punish you!
My little tank
Oh my ritttie tikkeeeur
GRUBBBEEEERRRR
It is I: Le clerc
Listen carefully I will say this only once
ALLO ALLO
Briljante serie. Engelse humor blijft toch het beste
Donnie Brasco suckt tot nu toe :S
Kijk errug weinig TV, voornamelijk nieuwsprogramma, voor het slapen gaan Discovery en wat sport.
| Originally posted by SnuggLe Donnie Brasco suckt tot nu toe :S |
Discovery channel is inderdaad echt een superzender en ook een van de belangrijkste oorzaken van slaap tekort. Check je om half een nog ff een documentaire over de nazi's, daarna maken ze in scrapheap challenge van schroot een vliegtuig (!) en dan lossen ze weer een moord op door een haartje. en dan is t alweer 4.00 en dan komt ook nog Rex Hunt met zn fishing adventures! 
| Originally posted by ahp2002 en dan komt ook nog Rex Hunt met zn fishing adventures! |
| Originally posted by basvh kiss the fish and let him go. en dan allemaal met een grijns op zijn gezicht van hier tot tokio. eerst hadden ze ook een fish challenge programma, moesten 2 mensen tegen elkaar vissen in de bush bush een paar dagen. tof programma was dat |
| Originally posted by Chicane Ja idd, Emerald City ![]() Ik vind die spreuken en wijsheden tussendoor van die gozer in die rolstoel altijd zo perfect gevonden gewoon. |

| Originally posted by ahp2002 Discovery channel is inderdaad echt een superzender en ook een van de belangrijkste oorzaken van slaap tekort. Check je om half een nog ff een documentaire over de nazi's, daarna maken ze in scrapheap challenge van schroot een vliegtuig (!) en dan lossen ze weer een moord op door een haartje. en dan is t alweer 4.00 en dan komt ook nog Rex Hunt met zn fishing adventures! |
Dat ze in zo'n kort tijdbestek een vliegend opject kunnen maken.. echt niet normaal
| Originally posted by Disney Je bedoelt toch Oz of niet... ![]() Of zijn er op RTL5 twee gevangenis series waar een gast in een rolstoel tussendoor wijsheden in verkondigd |