TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is er op TV? - Part I
Pages (15): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by SnuggLe on Jan-09-2004 12:15:

Wat is er op TV? - Part I

Nou, omdat we het best vaak hebben over shit wat er op TV is, en ik dat wel boeiend vind, heb ik deze thread even gemaakt. (...en omdat ik wat gekut heb hier op mijn afstuderen, maar ik er ff tussenuit MOET...)
Dus, lul hier raak over vanalles en nogwat wat er op tv is.

Ik volg de laatste tijd de volgende dingen die ik wel lachen vind:

Jamie Oliver Die naked chef ofzo heeft kansarme jongeren in Engeland een kans gegeven om kok te worden, zag er erg leuk uit

Paradise hotel oftewel de Amerikaanse versie van al die stellen op 1 eiland (naam kwijt). Wat een bekrompen mensen daar zeg Die kerel die er net in is gekomen, Keith, is wel vet. De rest zijn stumperds

Iemand trouwens Arie en Sylvester gezien deze week? GEWELDIG!
Vooral die imitatie van dat mongooltje!

Posted by magrec on Jan-09-2004 12:22:

Eergister nog magnolia gezien op canvas lekker zonder reclame.

Posted by basd on Jan-09-2004 12:43:

quote:
Originally posted by magrec
Eergister nog magnolia gezien op canvas lekker zonder reclame.

Scheisse, gemist.. Nou ja jammer dan

Gisteren overigens wel een geinige documentaire over Al Capone gezien.. Je gaat toch andere programma's kijken als je alleen Ned2 en Belgie 1 en 2 kan verstaan van de zenders die je hebt

Vanavond lekkere slappe film, 10 things I hate about you op Belgie 1, en de rest van het weekend voor de buis om EK allround schaatsen te kijken

Posted by Opti on Jan-09-2004 13:02:

Ik heb ook Arie & Silvester gezien, was echt lachen!

Posted by Massive on Jan-09-2004 13:16:

morgen zo rond 20.15 wordt op Nederland 3 een show uitgezonden van Najib Amhali, echt een aanrader die gast is echt SUPER grappig.
Bij de vorige show van hem die een tijdje terug werd uitgezonden lag ik constant dubbel van het lachen. Ik zou het zeker kijken als je van comedy houdt

Posted by Blik on Jan-09-2004 13:32:

Idols natuurlijk, en Crime Scene Investigation

CSI zie ik niet zo vaak meer omdat het op zaterdagavond is, en dan zit ik met vrienden te drinken, maar ik vind het echt een goede serie

Posted by magrec on Jan-09-2004 14:32:

quote:
Originally posted by Blik
Idols natuurlijk, en Crime Scene Investigation

CSI zie ik niet zo vaak meer omdat het op zaterdagavond is, en dan zit ik met vrienden te drinken, maar ik vind het echt een goede serie

Je hebt ook nog csi miami op dinsdagavond maar goed die haalt het idd ook niet bij csi de vegas versie

Erg goede serie (die csi miami is ook wel leuk maar toch anders )

Posted by Blik on Jan-09-2004 14:43:

quote:
Originally posted by magrec
Je hebt ook nog csi miami op dinsdagavond maar goed die haalt het idd ook niet bij csi de vegas versie

Erg goede serie (die csi miami is ook wel leuk maar toch anders )

ja, ik kijk heel vaak naar CSI:Miami, maar die is, zoals je zegt, gewoon minder leuk. Ik vind het minder leuk omdat dat meer een one-manshow is

Posted by SnuggLe on Jan-09-2004 14:52:

quote:
Originally posted by FunkySimon
donnie brasco vanavond op net 5 22:00

Ja die wil ik ook gaan bekijken, lijkt me een relaxte film!
Al pacino zit erin en Johnny Dep.

Posted by ahp2002 on Jan-09-2004 14:57:

bassie & adriaan snachts op nickelodeon.. de goeie ouwe tijd. vooral b2 is geweldig.

baron:"wat ben je toch een oen"!
b2:"wie z'n schoen?"

Posted by jp on Jan-09-2004 15:02:

quote:
Originally posted by Optimus
Ik heb ook Arie & Silvester gezien, was echt lachen!

South Park style

Posted by Muppet on Jan-09-2004 15:10:

Arie en sylvester waren echt meesterlijk, dit is arie als hij zijn intergraal helm verliest tijdens het moterrijden

Verder is er weinig op t.v, mutant x is wel lache en 24!

Posted by Chicane on Jan-09-2004 15:22:

Oz op RTL5, echt een meesterlijke serie van dezelfde maatschappij als Band Of Brothers (HBO)

Posted by basd on Jan-09-2004 15:30:

quote:
Originally posted by Chicane
Oz op RTL5, echt een meesterlijke serie van dezelfde maatschappij als Band Of Brothers (HBO)

Da's toch die gevangenisserie?

Die is erg goed ja.. Heb er wel een aantal afleveringen van gezien, kan helaas nu niet kijken..

Posted by Chicane on Jan-09-2004 19:47:

quote:
Originally posted by basd
Da's toch die gevangenisserie?

Die is erg goed ja.. Heb er wel een aantal afleveringen van gezien, kan helaas nu niet kijken..

Ja idd, Emerald City

Ik vind die spreuken en wijsheden tussendoor van die gozer in die rolstoel altijd zo perfect gevonden gewoon.

Posted by basvh on Jan-09-2004 21:22:

goooood moooooning

ooooooh rrrrrennnnnne, you�ve got so strong armmsss

Helggggga, Ive come to punish you!

My little tank

Oh my ritttie tikkeeeur

GRUBBBEEEERRRR

It is I: Le clerc

Listen carefully I will say this only once

ALLO ALLO

Briljante serie. Engelse humor blijft toch het beste

Posted by SnuggLe on Jan-09-2004 21:36:

Donnie Brasco suckt tot nu toe :S

Posted by MaGiK54 on Jan-09-2004 21:37:

Kijk errug weinig TV, voornamelijk nieuwsprogramma, voor het slapen gaan Discovery en wat sport.

Posted by basvh on Jan-09-2004 21:38:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Donnie Brasco suckt tot nu toe :S

gewoon kijken en niet posten. erg goede film. een van de betere maffia films

Posted by ahp2002 on Jan-09-2004 21:49:

Discovery channel is inderdaad echt een superzender en ook een van de belangrijkste oorzaken van slaap tekort. Check je om half een nog ff een documentaire over de nazi's, daarna maken ze in scrapheap challenge van schroot een vliegtuig (!) en dan lossen ze weer een moord op door een haartje. en dan is t alweer 4.00 en dan komt ook nog Rex Hunt met zn fishing adventures!

Posted by basvh on Jan-09-2004 21:52:

quote:
Originally posted by ahp2002
en dan komt ook nog Rex Hunt met zn fishing adventures!

kiss the fish and let him go. en dan allemaal met een grijns op zijn gezicht van hier tot tokio.

eerst hadden ze ook een fish challenge programma, moesten 2 mensen tegen elkaar vissen in de bush bush een paar dagen. tof programma was dat

Posted by MaGiK54 on Jan-09-2004 21:54:

quote:
Originally posted by basvh
kiss the fish and let him go. en dan allemaal met een grijns op zijn gezicht van hier tot tokio.

eerst hadden ze ook een fish challenge programma, moesten 2 mensen tegen elkaar vissen in de bush bush een paar dagen. tof programma was dat

Baal altijd als ik thuis kom van stappen op vrijdag of zaterdagnacht, meestal is dan zo'n visprogramma aan de gang en dat is nou net een programma wat ik niet echt boeiend vind.

Posted by Disney on Jan-10-2004 09:40:

quote:
Originally posted by Chicane
Ja idd, Emerald City

Ik vind die spreuken en wijsheden tussendoor van die gozer in die rolstoel altijd zo perfect gevonden gewoon.

Je bedoelt toch Oz of niet...

Of zijn er op RTL5 twee gevangenis series waar een gast in een rolstoel tussendoor wijsheden in verkondigd

Posted by moogwai on Jan-10-2004 10:02:

quote:
Originally posted by ahp2002
Discovery channel is inderdaad echt een superzender en ook een van de belangrijkste oorzaken van slaap tekort. Check je om half een nog ff een documentaire over de nazi's, daarna maken ze in scrapheap challenge van schroot een vliegtuig (!) en dan lossen ze weer een moord op door een haartje. en dan is t alweer 4.00 en dan komt ook nog Rex Hunt met zn fishing adventures!

Zet ook nooit discovery op als je aan 't leren bent... veel interessanter Dat ze in zo'n kort tijdbestek een vliegend opject kunnen maken.. echt niet normaal

Eigenlijk zijn de enigste twee programma's in deze voetballoze periode die ik niet wil missen 24 en de afleveringen van Extreme Engineering die ik nog niet gezien heb.

Oh ja, maandag, dinsdag en woensdag om 21.30 op MTV "Viva La Bam" de opvolger van "Jackass"... ook erg vermakelijk. Waar ze de vader en moeder van Bam het leven "zuur" maken. Die phat daddy van hem mag 24 uur niet eten, het huis ombouwen tot een skatebaan, etc.. echt maf

Posted by Chicane on Jan-10-2004 11:24:

quote:
Originally posted by Disney
Je bedoelt toch Oz of niet...

Of zijn er op RTL5 twee gevangenis series waar een gast in een rolstoel tussendoor wijsheden in verkondigd

"Read McFly... READ!!"

Stond al in een post van me daarboven

Pages (15): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »