TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April
Pages (3): [1] 2 3 »
MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April
Tjo!
Hittade detta p� Monday Bar's hemsida:
"Sk�rtorsdag 8 april
Ministry of Sound TRANCE NATION
Stockholm
Mer info kommer
Fredag 30 april (Valborg)
Monday Bar ACT OF GODS!
Stockholm
Mer info kommer "
http://www.mondaybar.com/
N�gon som vet n�t mer om dessa fester i nul�get?
//toomas / toka
JAAAAA �ntligen en till Trance Nation... var s� grymt f�rra �ret med J"00"F och Marco V.... ja ja ja jag var full MEN jag var ocks� glad och trevlig.... hur ovanligt �r inte det s� s�g mina v�nner 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever JAAAAA �ntligen en till Trance Nation... var s� grymt f�rra �ret med J"00"F och Marco V.... ja ja ja jag var full MEN jag var ocks� glad och trevlig.... hur ovanligt �r inte det s� s�g mina v�nner |
Re: MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April
| Originally posted by toka Tjo! Hittade detta p� Monday Bar's hemsida: "Sk�rtorsdag 8 april Ministry of Sound TRANCE NATION Stockholm Mer info kommer |
Aendy: Jag citerar Andreas (Ace-event) svar fr�n Tranceclubber.com forumet ang�ende detta:
"D� M-bar skulle k�ra MoS har vi valt att skjuta p� God's eventet en liten tid. Vi tj�nar inget p� att ha tv� mega event p� samma kv�ll. Rank-1 kommer vi leka med i alla fall s� det beh�ver ni inte oroa er f�r.
Andreas"
http://www.tranceclubber.com/forum.asp?topic=46367
//toomas / toka
| Originally posted by toka Aendy: Jag citerar Andreas (Ace-event) svar fr�n Tranceclubber.com forumet ang�ende detta: "D� M-bar skulle k�ra MoS har vi valt att skjuta p� God's eventet en liten tid. Vi tj�nar inget p� att ha tv� mega event p� samma kv�ll. Rank-1 kommer vi leka med i alla fall s� det beh�ver ni inte oroa er f�r. Andreas" http://www.tranceclubber.com/forum.asp?topic=46367 //toomas / toka |
hmm confusing...
Trevligt ! Blir nog sv�rt att �vetr�ffa f�rra �rets fest, som �r en av de b�sta jag varit p�.
Det g�r ju inte saken l�ttare heller, n�r trancev�rldens b�sta dj`s var p� plats heller.
uj uj, jag h�nger inte med
blire tre stora fester i sthlm p� kort tid? fasen vad jobbigt de ska bli och v�lja d�da.. eftersom jag nog bara tar mig upp till en =/ linan f�r avg�ra
typ.
men ja hoppas ocks� f�r aendys skull att ace-event som tydligen bokat Rank1? skjuts upp 
Ta hit Marco V igen!! Missade honom f�rra �ret och n�r The Lab st�lldes in var jag n�ra till t�rar

tror inte denna fest kommer inneh�lla s� mycket trance...
det blir nog house, house o �ter house..av den b�sta sorten iofs..progg!!
o kanske lite techno!!
nu syftade jag p� valborgsfesten!
| Originally posted by Versace tror inte denna fest kommer inneh�lla s� mycket trance... det blir nog house, house o �ter house..av den b�sta sorten iofs..progg!! o kanske lite techno!! nu syftade jag p� valborgsfesten! |

| Originally posted by SteveTranz4ever Varf�r skulle den inte om den nu heter Trance Nation ? ![]() F�rra �ret var det grymt bra trance iaf |
Re: Re: MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April
| Originally posted by Aendy 8 april, k�nner igen det datumet. �r detta festen med Rank1 eller har de lyckats med �nnu en krock? |
Re: Re: Re: MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April
| Originally posted by CJ InterCity Marco V p� Midway 2004 i J�nk�ping |
Antingen �r det Marco V eller s� �r det antagligen Sasha & Digweed.
Re: Re: Re: Re: MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April
| Originally posted by DJ_Laszlo MARCO V = GUD!!! Fyfaaaaaaaaaaaan vad underbart!!!! Jag har inte varit s� h�r uppspelt sedan jag fick reda p� att Picotto skulle bes�ka oss f�rra �ret |
Re: Re: Re: Re: MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April
| Originally posted by DJ_Laszlo MARCO V = GUD!!! Fyfaaaaaaaaaaaan vad underbart!!!! Jag har inte varit s� h�r uppspelt sedan jag fick reda p� att Picotto skulle bes�ka oss f�rra �ret |
Re: Re: Re: Re: Re: MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April
| Originally posted by SteveTranz4ever Tycker det l�t som ett �nskem�l mer �n ett avsl�jande att Marco V skall komma... vad jag vet s� finns det inte ens n�gra klara planer p� att det blir ett till Midway... |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April
| Originally posted by DJ_Laszlo Stiiiv, nu f�rst�rde du min dag! *snyft* |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April
| Originally posted by SteveTranz4ever Vem e StiiiiiV ? Men du knasboll... han har ju vart h�r 2 ggr redan... han kommer nog igen, han gillar ju Sverige och klassar oss efter dom 2 Sthlms spelningarna som i s�rklass b�ste publiken |

dags f�r mig att r�dda dagen igen d�:
det �r 100% klart att Marco V ska spela p� Midway 2004 den 8 maj. det �r dock inte offentliggjort �nnu s� det s�
trust the Malm�bo 
| Originally posted by CJ InterCity dags f�r mig att r�dda dagen igen d�: det �r 100% klart att Marco V ska spela p� Midway 2004 den 8 maj. det �r dock inte offentliggjort �nnu s� det s� trust the Malm�bo |
| Originally posted by CJ InterCity dags f�r mig att r�dda dagen igen d�: det �r 100% klart att Marco V ska spela p� Midway 2004 den 8 maj. det �r dock inte offentliggjort �nnu s� det s� trust the Malm�bo |
m�ste i s� fall vara en alla tiders knattefest eftersom de tackade nej till mitt erbjudande att spela gratis
sk�mt �sido: var n�gon p� f�rra �rets Midway? ville dit ju men det gick inga partybussar fr�n Malm�