TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Reklamtråden
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Reklamtråden
Tänkte om någon är intresserad för lite slö snack om reklam...
För tillfället så gillar jag den där anti-fit levis reklamen med de två spanska (är säkert portugisiska för att jag säger det..
)killarna som argumentarar. Tycker det låter som ett skönt språk iaf.
Sen så är McDonalds reklamen otroligt störande enligt mig. Fast bruden som åker rulltrappa ner (med killen som backar ner för trappan) är jävlgt söt iaf.. 
schampo reklamer brukar suga, men jag o en polare skrattade som fan när vi såg den reklamen när bruden kommer hem och så sitter en kille i vardagsrummet o väntar på henne, så hon tar ett glas vatten och häller i håret för att det e fett och säger till honom att det regnar ute.. så han kollar ut ur fönstret genom persiennerna och bländas av solen...
nog bästa schampo reklamen jag har sett....
Jag HATAR Danoninos nya reklklam.. fy fan va irreterad den är!!!

min far älskar Preem reklamer.. med pratande djur 
| quote: |
| Originally posted by dbl schampo reklamer brukar suga, men jag o en polare skrattade som fan när vi såg den reklamen när bruden kommer hem och så sitter en kille i vardagsrummet o väntar på henne, så hon tar ett glas vatten och häller i håret för att det e fett och säger till honom att det regnar ute.. så han kollar ut ur fönstret genom persiennerna och bländas av solen... nog bästa schampo reklamen jag har sett.... |
hatar den...varje gång den kommer så suckar jag såhääääääääääääääääääääääääär mycket.
AHH!............AHH YOU SON OF AHH!!! |
| Originally posted by mindshooter you gotta be kiddin me.... haha..det är typ den värsta reklamen som finns! hatar den...varje gång den kommer så suckar jag såhääääääääääääääääääääääääär mycket.klockren reklam = Läkerol cactus..kort och konsis, genomtänkt och rolig |
hmmm jag gillar Liberos senaste reklam :P andra rumpan i den är fan grymt fin 
Jag slutade att se på Tv för drygt 1 år sedan för jag blev så jäkla irriterad på alla jäkla reklamavbrott
Till och med 4:an kör med reklamavbrott i sina filmer också. det var droppen kan man säga. Som tur har man datorn och BBB 
merci, choklad reklamen e sååå dålig, låten e ännu sämre :P
ICA reklamen äger 
| Originally posted by ShyTrance merci, choklad reklamen e sååå dålig, låten e ännu sämre :P ICA reklamen äger |

lol glömde Dressman reklamen, dom e såååååååååååå dåliga!! 
Jag hatar värkligen den där reklamen för nån jogurt eller va det är.. när en pappa springer ut från lägenheten för att skrika när han smakar på den.. Dubbad och dom har inte änns översatt det bra. Va gott va det här! så kan man väl fan inte säga?
Något jag hatar kopiöst mycket är dubbade reklamfilmer!
Inte nog med att de alltid är löjlgt dåliga, de är även uselt dubbade. Kan man ge ett sämre intryck? 
Sen så är jag en person som stör mig på alla jävla avbrott. Oerhört skönt att se film på svt!
Jag tror jag aldrig köper nått de reklamerar för, brukar tvärtom undvika dom mest reklamerade varorna... Ett undantag när jag var 10 nått. Jag föll för snickersreklamen ofta.. 
heh, kan bara komma ihåg två reklamer som jag gillat stenhårt (förutom ICA serien)
1: Messmör - "jag tycker din klänning e lite konstig" den e så himla bäst!
åså den gamla.. som jag inte kan komma ihåg vad det var för reklam för men "snigel på hans öga" sitter för alltid i huvet 
telia brukar ha sköna reklamer....
kan dock fan inte komma på nån nu... haha
har inte sett någon på ett tag nu
| Originally posted by U121 åså den gamla.. som jag inte kan komma ihåg vad det var för reklam för men "snigel på hans öga" sitter för alltid i huvet |
när dom försökte få folk att betala tv-licensen...annars får man en snigel på ögat!!
| Originally posted by mindshooter svt när dom försökte få folk att betala tv-licensen...annars får man en snigel på ögat!! |
Bästa reklamen är helt klart den för Ipren där de visar olika musikvideos..den är så jäkla klockren!
http://www.ipren.se/upload/Filmer/I...oriter45SWE.mov
"Muskelvärk..du lindrar min..huvudvärk..du lindrar min..huvudärk..den lindrar du..bye bye..hej då..auf wiedersehen" 
| Originally posted by U121 åså den gamla.. som jag inte kan komma ihåg vad det var för reklam för men "snigel på hans öga" sitter för alltid i huvet |
Alla tjejer står och tvättar håret på badhuset.. Alla står och stönar. Nåttt ni killar kasnke skulle gilla
Handboll-bengans smörreklam gav mig en hel del goda skratt när lillkillen flyger iväg av hans skott. *paff*.
Eller varför inte schampo reklam där bikinibrudar springer omkring topless och slänger med håret... haha, hade dom tänkt att killarna ska köpa det schampot eller? 
jag hatar alla reklamer som kommer på 20minut anstånd när man tittar på filmer!! ... det tar 2 och halv timme om man ska se färdigt filmen 
Sås?
... ja, sås. Ja men du vet, sås! ahhaa sås!
skön tråd
| Originally posted by AC. ... ja, sås. Ja men du vet, sås! ahhaa sås! |
ja ska fundera lite på några filmer, hmmm. ser aldrig på tv, så jag ser knappt reklam nu för tiden
| Originally posted by Pjox Appropå schampo reklamer.. Tror ni att man börjar stöna sådär som vissa gör om man använder det schampot? Alla tjejer står och tvättar håret på badhuset.. Alla står och stönar. Nåttt ni killar kasnke skulle gilla |
Tänkte mest säga att jag stör mig som fan på att volymen under reklampauserna är mycket högre än under själva programmet...