TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by basd on Feb-19-2004 14:07:

Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst

Weer wat voer voor de hype:

quote:

TITLE. JUST BE [ALBUM]
DATE. 16-05-2004
COUNTRY. NETHERLANDS
LABEL. BLACK HOLE RECORDINGS/MAGIK MUZIK
Black Hole Recordings online: www.blackholerecordings.com

"JUST BE" WILL BE THE TITLE OF THE NEW ALBUM OF TI�STO. THE PLANNED RELEASEDATE IS SET FOR THE 16TH OF MAY 2004. "JUST BE" IS THE FOLLOW-UP TO "IN MY MEMORY", TI�STO'S FIRST ARTIST-ALBUM FROM OCTOBER 2001.
ONE OF THE TRACKS ON THE ALBUM IS CALLED "WALKING ON CLOUDS" AND FEATURES THE VOCALS OF OPERA-SOPRANO MELANIE GREVE. THIS TRACK WILL ALSO BE USED IN A TV-COMMERCIAL FOR THE FAMOUS BRAND COCA-COLA, THIS CLIP WILL GO IN ROTATION IN THE COMING WEEKS.

Posted by basvh on Feb-19-2004 14:14:

Re: Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst

quote:
Originally posted by basd
Weer wat voer voor de hype:

ben wel benieuwd wat ons tijske in elkaar bouwt in zijn studio. In My Memory was toch best wel goed album.

Posted by DjRV on Feb-19-2004 14:19:

heb 1 van zijn nieuwe album tracks gehoord en omg,76 redenen om op dit album te geilen

Posted by Glaniskanis on Feb-19-2004 14:21:

Nou dat Coca Cola nummer is sowieso al geweldig
Het eerste nummer (die als single verschijnt) met BT op de vocalen is ook geniaal

Verder heb ik nog niks gehoord ervan... maar dit belooft weer een mijlpaal in dance-history te worden

Posted by djdavid on Feb-19-2004 14:36:

ik verwacht ook weer een meesterlijk muzikaal werkje van tijs
jammer dat we er nog zo lang op moeten wachten...

Posted by Jappio on Feb-19-2004 14:49:

geil geil geil!

ben benieuwd wat voor kunstwerk hij nou weer in elkaar tovert

Posted by Donna on Feb-19-2004 15:10:

Just be..

Mooie title voor waar Tijs maybe nu zelf eindelijk is beland na het ondervinden van forbidden paradises,zn jaren van magik journeys en zn zoektocht naar t licht
Na al deze memories met ons te hebben gedeeld mogen we nu gaan genieten van sweet surrender in t paradijs van Tijs?

Just be who you wanna be and set yourself free,allllrighty then!

Cant wait!!

Posted by tango on Feb-19-2004 15:15:

De set's van tijs boeien me weinig meer, maar In My Memory zit nog regelmatig in mn stereo, nog steeds een super cd! Daarom kijk ik ook zeer uit naar deze cd, met hopelijk een hoop experimentele nummers.

Ideaal dattie in mei komt zo net voor de zomer

grtz,
TNG

Posted by Magic83 on Feb-19-2004 15:15:

Vet! Vet! Vet! Can't wait

Posted by Blik on Feb-19-2004 15:22:

Ik ben benieuwd, vond In My Memory echt ruk toen ik hem de eerste keer hoorde, maar na een paar keer luisteren werd het gewoon een superalbum

Posted by Jimmy on Feb-19-2004 15:23:

het beste dance album allertijden zei hij op dancevalley

niet letterlijk nemen natuurlijk, maar hij heeft de lat hoog gelegd voor zichzelf. ik hoop echt dat het iets moois wordt.

Posted by M_Peror on Feb-19-2004 15:38:

Dit maakt me idd nieuwsgierig... In My Memory zet ik nog regelmatig op

Posted by DJ Gerrit on Feb-19-2004 15:40:

ben echt supermega benieuwd!, Close 2 you, van hem op zn album is nog steeds een van me favos ever!

Posted by MaGiK54 on Feb-19-2004 15:41:

Had eigenlijk nog geen album verwacht, dacht eerder aan ISOS 4 ofzo en daarna pas een album. Maar album is ook altijd leuk, ben benieuwd want het is de laatste tijd aardig stil rond Tiesto en produkties en remixes.

Posted by Fkwebeman on Feb-19-2004 18:23:

Can't wait!

In My memory was natuurlijk een wereldalbum, ik bedoel: als zelfs Frits Barend zegt hem onder het genot van een krantje geluisterd te hebben en toch maar op repeat te hebben gezet..

Posted by franzelare on Feb-19-2004 18:47:

als ruub zegt dat het goed is, dan is het goed

dus laat maar komen

Posted by moogwai on Feb-20-2004 17:59:

Alweer een must-buy-it.. 2004 belooft een erg goed jaar te worden qua albums! In My Memory IS echt een masterpiece, ik ben benieuwd of Tijs dit kan overtreffen.

Posted by Flipper01 on Feb-20-2004 23:42:

quote:
Originally posted by moogwai
Alweer een must-buy-it.. 2004 belooft een erg goed jaar te worden qua albums! In My Memory IS echt een masterpiece, ik ben benieuwd of Tijs dit kan overtreffen.

Zal lastig worden.. Ik ben ook heel benieuwd, ik zat eigenlijk ook wel te wachten op een ISOS 4 maar misschien is dat ook niet zo'n goed plan, want ISOS 3 zal ie waarschijnlijk (voor mij) niet overtreffen

Posted by PCP2017 on Feb-21-2004 01:07:

Heb gisteren toevallig oa Battleship Grey weer eens geluisterd en hij zat erna de hele dag in mijn hoofd!!
Tiesto heeft vaker gezegd dat pas als hij weer genoeg decent eigen tracks had om een nieuw album te vullen, hij er weer 1tje zou uitbrengen.
Guess the time has come, let's hope for the best, maar Tijs "kennende" zal dat wel goed komen!!
Kijk er erg naar uit!

Posted by eieregooie on Feb-21-2004 03:31:

Yeah baby! Laat maar komen!

Posted by Phat B on Feb-21-2004 11:05:

ik ben ook zeer benieuwd, maar ik verwacht eigenlijk dat een aantal nummers al bekend zijn bij ons, nl. Traffic natuurlijk, Nyana (eindelijk), Fairlight Distriction �n Adagio for strings...

waarom denk ik dat, omdat dit het ideale moment is om deze uit te brengen. Als tijs ze eerst op plaat uit zou brengen zou dat nog t� exclusief zijn, wat weer kopieren enzo in de hand werkt. Als track op t album is het gelijk veel minder exclusief en dus minder interessant voor de 'verkeerde' mensen. Ik hoop iig wel dat deze erop staan!!!

Dat nummer van de coca cola is dus een ander nummer dan dat we al kennen he, even voor de duidelijkheid

quote:
De set's van tijs boeien me weinig meer

ben ik t helemaal mee eens, des te nieuwsgieriger ben ik naar t album. Als hij niet verbeterd in zijn sets is dit denk ik ook de enige manier om te kunnen strijden voor de DJ Mag 2004...

was t maar 16 mei................

Posted by Freezel on Feb-21-2004 11:10:

quote:
Originally posted by Phat B
ik ben ook zeer benieuwd, maar ik verwacht eigenlijk dat een aantal nummers al bekend zijn bij ons, nl. Traffic natuurlijk, Nyana (eindelijk), Fairlight Distriction �n Adagio for strings...

Fairlight Destriction bestaat niet eens, die track heet tegenwoordig Ton TB - Dream Machine

Posted by Phat B on Feb-21-2004 11:14:

quote:
Originally posted by Freezel
Fairlight Destriction bestaat niet eens, die track heet tegenwoordig Ton TB - Dream Machine

kijk kijk, weer wat geleerd!!!

zo zie je maar weer hoe betrouwbaar tracklistings zijn tegenwoordig

Posted by Freezel on Feb-21-2004 11:15:

quote:
kijk kijk, weer wat geleerd!!!

zo zie je maar weer hoe betrouwbaar tracklistings zijn tegenwoordig

Iemand had Fairlight Destriction verzonnen volgens mij

Posted by Glaniskanis on Feb-21-2004 12:11:

quote:

Traffic komt er dus niet op naar alle waarschijnlijkheid... zou ik ook dom vinden
Nyana en Adagio wel... Fairlight aka Dream Machine ook niet want is van Ton
Nummer van de Coca Cola... nummer van BT
das 4 tracks met zekerheid

Genoeg ruimte nog voor wat magistrale meesterwerkjes naar ik zo dacht

Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »