TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- House - Nieuws!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by SnuggLe on Mar-07-2004 14:56:

House - Nieuws!

Ik weet niet of dit wat is, en of meer mensen zo'n thread 'leuk vinden' en blijven vullen, maar vaak kom je berichten tegen op andere sites, waarbij je denkt 'leuk', maar waarvoor je geen thread gaat openen/opent, omdat het of niet zo HEEL bijzonder is, of dat het maar klein nieuws is.
Ik heb dat iig best vaak. Maar maybe toch leuk om dan allemaal in 1 thread te gooien. Ideetje?

Ik begin in ieder geval.
Mocht de thread niet lopen, dan zien we dat natuurlijk vanzelf.


Anthony Pappa is to compile and mix the next installment in Australia's infamous 'Balance' series. Anthony will follow on from the internationally acclaimed Balance 005 album, which was mixed and compiled by James Holden. Other DJ's that have featured in the series are Sean Quinn, Kasey Taylor, Bill Hamel and Phil K. Phil K's mix earned the series worldwide recognition when it charted in at 6th position in the DJ Mag's "Best Compilation" Top 10 in 2002.

Australian-born Anthony Pappa moved to the electronic music utopia of England at the age of 21 to try and work his way up the DJ career ladder. He is renowned for his excellent track selection almost as much as his in-key mixes as well as his love of a good party. Wait until you hear this new one, which is actually the 8th mix album in his career as a DJ. Balance 006 will be released on EQ Recordings on 24th of May. (03/04/04)


Posted by Opti on Mar-07-2004 15:02:

wanneer ga je es weer wat nieuws doen voor Pf?

ps. belde je vannacht per ongeluk of had je iets te vertellen toen?


Posted by New Wave on Mar-07-2004 15:10:

quote:
Originally posted by Optimus
ps. belde je vannacht per ongeluk of had je iets te vertellen toen?


Anke was niet bij hem (die was bij mij) en hij wilde sex. Hij belde eerst jouw voor some chinees phonesex maar jij nam niet op, toen belde hij mij en toen heb ik het maar effe gedaan.


Posted by SnuggLe on Mar-07-2004 15:27:

quote:
Originally posted by Optimus
wanneer ga je es weer wat nieuws doen voor Pf?

ps. belde je vannacht per ongeluk of had je iets te vertellen toen?


Ik doe geen nieuws voor PF, heb ik toen allang verteld. Heeft echt nul komma nul zin... :S

En vannacht was ik dronken dus ging ik veel mensen bellen , beetje stupid...excuus!


Posted by Opti on Mar-07-2004 15:30:

mwhehe, maakt niet uit, ik lag toen wel in bed maar sliep half/half en liet hem gewoon afgaan


Posted by basvh on Mar-07-2004 15:46:

Hier wat HQ info.

HQ May in de melkweg zijn al 2 namen bekend namelijk: Lab 4 en Lisa Lashes .

Verder is er nu tegelijk met de feesten HQ radio op fresh FM. Hierin zullen studio gasten voorbij komen en live sets opgenomen bij HQ

Verder zal Proteus op Impulz Outdoor komen draaien.


Posted by Opti on Mar-07-2004 15:49:



ik moet ook maar eens weer eenkeertje hardhousen


Posted by SnuggLe on Mar-08-2004 14:32:

Ik zag de nieuwe lineup van Homelands, dat tegelijk is met dat festival in Arnhem:

Live Arena:
- Faithless
- The Music
- Lamb
- Scissor Sisters

Arena 1:
- Roger Sanchez
- Felix Da Housecat
- Miss Kittin
- Seb Fontaine
- Danny Howells
- Plump DJ's
- James Zabiela
- Lee Burridge
- Craig Richards
- Hernan Cattaneo
- Laid Back Luke

Arena 2:
- Erick Morillo
- Groove Armada (DJ Set)
- Pete Tong
- Steve Lawler
- Tim Deluxe
- Lottie
- Yousef
- Jason Bye
- Rui Da Silva
- Smokin Jo
- Maison - Dave Chambers and Cliff Lay

Arena 3 - Movement:
- Roni Size
- MC Tali
- London Elektricity
- DJ MARKY (Brazil)
- Bryan Gee
- Mr C
- DJ Hype
- Lemon D & Dillinja
- DJ Zinc
- Ray Keith
- Fresh
- Ruffstuff
- DJ Krust
- Ed Rush
- DJ Die
- DJ Addiction
- JFB

Arena 4:
- Dizzee Rascal - Live
- TY - Live
- Killa Kela - Live
- Grandmaster Flash
- Tim Westwood
- Jazzy Jeff
- Scratch Perverts
- Rodney P & Skitz

Arena 5:
- Mr Scruff
- Erol Alkan
- Black Strobe 'Dex n FX'
- Glimmer Twins
- Ali B
- Andy Smith
- David Phillips
- Pedro Winter
- Treva Whateva

Outdoor Stage - Radio 1:
- Paul Van Dyk
- Judge Jules
- Dave Pearce
- Eddie Halliwell
- Nic Fanciulli
- Rob Da Bank
- Chris Coco

Check http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/14221.html


Posted by basd on Mar-08-2004 14:47:

Ik wacht wel tot Faithless weer gaat toeren later dit jaar (neem ik aan) De rest vind ik echt niks


Posted by Massive on Mar-08-2004 16:26:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zag de nieuwe lineup van Homelands, dat tegelijk is met dat festival in Arnhem:

Live Arena:
- Faithless
- The Music
- Lamb
- Scissor Sisters

Arena 1:
- Roger Sanchez
- Felix Da Housecat
- Miss Kittin
- Seb Fontaine
- Danny Howells
- Plump DJ's
- James Zabiela
- Lee Burridge
- Craig Richards
- Hernan Cattaneo
- Laid Back Luke

Arena 2:
- Erick Morillo
- Groove Armada (DJ Set)
- Pete Tong
- Steve Lawler
- Tim Deluxe
- Lottie
- Yousef
- Jason Bye
- Rui Da Silva
- Smokin Jo
- Maison - Dave Chambers and Cliff Lay

Arena 3 - Movement:
- Roni Size
- MC Tali
- London Elektricity
- DJ MARKY (Brazil)
- Bryan Gee
- Mr C
- DJ Hype
- Lemon D & Dillinja
- DJ Zinc
- Ray Keith
- Fresh
- Ruffstuff
- DJ Krust
- Ed Rush
- DJ Die
- DJ Addiction
- JFB

Arena 4:
- Dizzee Rascal - Live
- TY - Live
- Killa Kela - Live
- Grandmaster Flash
- Tim Westwood
- Jazzy Jeff
- Scratch Perverts
- Rodney P & Skitz

Arena 5:
- Mr Scruff
- Erol Alkan
- Black Strobe 'Dex n FX'
- Glimmer Twins
- Ali B
- Andy Smith
- David Phillips
- Pedro Winter
- Treva Whateva

Outdoor Stage - Radio 1:
- Paul Van Dyk
- Judge Jules
- Dave Pearce
- Eddie Halliwell
- Nic Fanciulli
- Rob Da Bank
- Chris Coco




Posted by Little Theseus on Mar-08-2004 17:52:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zag de nieuwe lineup van Homelands, dat tegelijk is met dat festival in Arnhem:

Live Arena:
- Faithless
- The Music
- Lamb
- Scissor Sisters

Arena 1:
- Roger Sanchez
- Felix Da Housecat
- Miss Kittin
- Seb Fontaine
- Danny Howells
- Plump DJ's
- James Zabiela
- Lee Burridge
- Craig Richards
- Hernan Cattaneo
- Laid Back Luke

Arena 2:
- Erick Morillo
- Groove Armada (DJ Set)
- Pete Tong
- Steve Lawler
- Tim Deluxe
- Lottie
- Yousef
- Jason Bye
- Rui Da Silva
- Smokin Jo
- Maison - Dave Chambers and Cliff Lay

Arena 3 - Movement:
- Roni Size
- MC Tali
- London Elektricity
- DJ MARKY (Brazil)
- Bryan Gee
- Mr C
- DJ Hype
- Lemon D & Dillinja
- DJ Zinc
- Ray Keith
- Fresh
- Ruffstuff
- DJ Krust
- Ed Rush
- DJ Die
- DJ Addiction
- JFB

Arena 4:
- Dizzee Rascal - Live
- TY - Live
- Killa Kela - Live
- Grandmaster Flash
- Tim Westwood
- Jazzy Jeff
- Scratch Perverts
- Rodney P & Skitz

Arena 5:
- Mr Scruff
- Erol Alkan
- Black Strobe 'Dex n FX'
- Glimmer Twins
- Ali B
- Andy Smith
- David Phillips
- Pedro Winter
- Treva Whateva

Outdoor Stage - Radio 1:
- Paul Van Dyk
- Judge Jules
- Dave Pearce
- Eddie Halliwell
- Nic Fanciulli
- Rob Da Bank
- Chris Coco

Check http://party.snt.utwente.nl/flock/S...TYID/14221.html



Irritant zeg telkens langs die hele line up scrollen!

Tim, je bent echt een gore vent, met je phonesex!
Bram, ga is aan je stage werken!
Optimus! Ga is hardhousen dan!


Posted by basvh on Mar-08-2004 17:57:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Optimus! Ga is hardhousen dan!


jah hetzelfde verhaal gaat voor jou op!!!!!


Posted by SnuggLe on Mar-08-2004 19:19:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Irritant zeg telkens langs die hele line up scrollen!

Tim, je bent echt een gore vent, met je phonesex!
Bram, ga is aan je stage werken!
Optimus! Ga is hardhousen dan!


En ga jij je billen eens wassen en ga eens vaker mee feesten!

Maareh..over dat touren van Faithless: hoorde dat inderdaad ook vanwege hun nieuwe cd (???), en dat de laatste set die Sister Bliss ging draaien ergens in NL was, in Haarlem ofzo.


Posted by Little Theseus on Mar-08-2004 22:19:

Basvh.. Ja ik wil wel naar HQ, heb er alleen geen geld voor, arme student heh

Bram: m'n billen wassen zeg je? Ik dacht dat jij wel hield van een lekkere bruine ster!?

Ik vraag me zomaar af: wat was Tin hier aan het doen?


Posted by basvh on Mar-08-2004 22:32:

quote:
Originally posted by Little Theseus



als kolkie en tin nu eens keer samen op de foto gaan, dat moet zker de world press foto opleveren dacht ik zo


Posted by eieregooie on Mar-09-2004 04:22:

Faithless komt ook op Lowlands


Posted by basd on Mar-09-2004 08:09:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maareh..over dat touren van Faithless: hoorde dt inderdaad ook vanwege hun nieuwe cd (???), en dat de laatste set die Sister Bliss ging draaien ergens in NL was, in Haarlem ofzo.

Klopt allemaal helemaal Die laatste set is zeg maar de laatste voordat ze het album gaan afmaken in de studio en gaan toeren en promoten


Posted by SnuggLe on Mar-09-2004 21:59:

Nieuwste E-mix is Pete Tong & Sander Kleinenberg live @ Ultrafest WMC Miami

Nu te beluisteren op de website van BBC


Posted by Opti on Mar-09-2004 22:27:

Dancing Dude

Theesaus, ik heb besloten dat wij in Mei weer gaan hardhousen! Ja, wij, ja! HQ HQ HQ HQ HQ HQ HQ HQ HQ HQ HQ HQ!~!!!!!!


Posted by basvh on Mar-09-2004 22:29:

quote:
Originally posted by Optimus
Theesaus, ik heb besloten dat wij in Mei weer gaan hardhousen! Ja, wij, ja! HQ HQ HQ HQ HQ HQ HQ HQ HQ HQ HQ HQ!~!!!!!!



hehe deze tacktiek gebruik ik ook altijd bij snitz werkt goed moet ik zeggen!


Posted by magrec on Mar-11-2004 12:20:

vers uit de pers van het "betrouwbare geruchten circuit"

Sander kleinenberg @ sensation??

Ik duik hier nog even verder op in.


Posted by djdavid on Mar-11-2004 13:11:

quote:
Originally posted by magrec
vers uit de pers van het "betrouwbare geruchten circuit"

Sander kleinenberg @ sensation??

Ik duik hier nog even verder op in.


meen je dat nou? dat zou wel een heel andere line-up worden als de afgelopen keren dan. duik hier zkr nog meer ff verder op in...(hehe)


Posted by SnuggLe on Mar-11-2004 15:27:

quote:
Originally posted by magrec
vers uit de pers van het "betrouwbare geruchten circuit"

Sander kleinenberg @ sensation??

Ik duik hier nog even verder op in.


Zo he, dat zou nog eens nieuws zijn!


Posted by SnuggLe on Mar-11-2004 15:37:

Oh, btw:

http://www.off-corso.nl/2002/home/p...e/programme.php

29 april weet ik niet of er een Everybody is, maar Sander draait wel in de Off Corso dan. Met wie/wat staat er niet bij.
Maybe toch de volgende Everybody????

Ik ga er iig niet heen, of Digweed moet komen.


Posted by Bouma-Bros on Mar-11-2004 15:57:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh, btw:

http://www.off-corso.nl/2002/home/p...e/programme.php

29 april weet ik niet of er een Everybody is, maar Sander draait wel in de Off Corso dan. Met wie/wat staat er niet bij.
Maybe toch de volgende Everybody????

Ik ga er iig niet heen, of Digweed moet komen.


Dit is idd een Everybody in Off Corso met Sander K. Er is helaas nog niet bekend wie er nog meer komen draaien..... Ga er niet heen, teveel goede feesten rond die tijd!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.