TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hasselt en omstreken - meeting 2
Pages (3): [1] 2 3 »
Hasselt en omstreken - meeting 2
Wanneer?
Aanstaande maandag (15 maart), 's avonds (omstreeks 6u)
Waar?
Agora LUC
Waarom?
Omdat de vorige keer super was 
Wie komt er allemaal? 
Das normaal geen enkel probleem voor mij. 
snif snif :s
Re: Hasselt en omstreken - meeting 2
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Wie komt er allemaal? |
No can do, voor een gewone meeting ga ik zo ver niet 
Have fun anyway!
ben der ook nie bij, komende week examens 
Het was inderdaad super
('t vervolg kon nie uitblijven h�)
Heb woensdag wel e presentatie, ma voor zo'n meeting kan'k me wel vrijmake zene, dees weekend ma wa harder werken, euhm.. 
ik zal present zijn
Leuk, das al minstens een new face. 
kzal er weer ni zijn, Hasselt blijft te ver, en op maandag kan ik toch ni. Have fun
Ok, zullen aanwezig zijn :
SilentEagle
Zehra
Meltoz
Giesber
TatanaGirl
Nyah (met Johan?)
CygnusX
ei, komt ge ook? 
| Originally posted by CygnusX ei, komt ge ook? |

| Originally posted by Zehra heb het hem gevraagd mah hij zal waarschijnlijk nie kunne komen... ![]() |

| Originally posted by CygnusX Da's spijtig, ik keek ernaar uit om hem eindelijk eens goed te spreken ![]() Hopelijk komt het er toch van... |
Ik zal er wel zijn, kan helaas niet goed zeggen hoe laat omdat mijn broer nog moet werken die dag (lees: heb dus geen auto dan)...
Ma als ik in MM vertrek, ga ik iemand van jullie bellen en dat laat ge maar weten waar jullie zitten, he... 
| Originally posted by Zehra heb het hem gevraagd mah hij zal waarschijnlijk nie kunne komen... ![]() snik! |
Ik had graag gekomen (zeker voor die �5,= p.p.
), maar vanwege persoonlijke shit denk ik dat ik het beter ff nie kan doen... Kheb tijd nodig om na te denken enzo... Jullie zouden niets aan me hebben morgen, ik kom wel wanneer de lucht weer een beetje is opgeklaard 
Zeg, wasset ook nog een beetje leuk of wat?

Zeker... KZal de review maar weer op mij nemen zeker? 
18u00: Afgesproken op de Agora van 't LUC, alvast TatanaGirl, Benny, Meltoz, Giesber & ikzelf. De rest komt later pas)
18u15: Drinken en eten in Fitlink, de rest (Zehra, Nyah & boyfriend Johan) komen aan. Nogal wat pool gespeeld. Meltoz kan alleen maar van mij winnen met hulp van Nyah...
20u00 ongeveer: traditiegetrouw als we zijn, feestje verdergezet op mn kot met, traditiegetrouw als we zijn, anderhalve fles fiero. Meltoz kent z'n tracks zeer goed trouwens...
Conclusie: 't was zeer aangenaam, bijna gemoedelijk zelfs. En Giesber was leuk om te ontmoeten. 
| Originally posted by eieregooie Zeg, wasset ook nog een beetje leuk of wat? |
Rest kende ik ondertussen al eh.
Yep, twas weer super, op naar de volgende meeting 
Er zijn nogal wat foto's gemaakt, over de 100 volgens mij 
Yep, 't was weer lekker genieten... Super geamuseerd en nu tot het einde gebleven, jippiie.. Vorige wa spijt
da'k doorgegaan was omda'k nog ander plannen had... Ma enfin, 't was weer ne geslaagde avond, met toch wel e paar dingen die mij bij gebleven zijn, eigenlijk toch wel heel de avond, ma er waren toch e paar dingen die der boven uitstaken:
TatanaGirl (last an haar knie, dus Benny soigneert da meiske ma wa he, alvast nog iel veul beterschap) het in't begin ff best wel moeilijk had, as enige vrouw in't mannelijke gezelschap, ma nadien stond da mondje gewoon nie meer stil (ma tegen't einde was da batterij'ke toch wel vies plat)

Inderdaad dankzij de hulp van Nyah, da'k we samen gewonnen hadden van SilentEagle, waarvoor m'n da'k Nyah
*maakt e diepe buiging*
Dat er toch wel e paar knappe staaltjes van Poolen boven getoverd werden, met name Johan (de fianc� van Nyah) en onze kerel SilentEagle
Da'k't eigenlijk ni meer weet, wie de partij vo't MOD-schap gewonnen heeft, Cygnus X of Zehra 
Da Giesber heel goe meegevallen was. Chique op de filmkes is da diene zijn koppeke altijd mee an't bewege was op de muziek
, klasse jonge!!!
SilentEagle jonge, da kot van U ziet er toch wel beestig goe uit zene
, te verstaan we da daar neerstrijken he 
Da diene glimlach van Zehra haar gezicht, der echt ni af te krijgen is, ma ma goed ok zene.. SilentEagle jonge, gebt e zonneke in huis gehaald zene

Da onze MOD der altijd wel h��l rustig bij blijft, is toch he ni?
En ten laatste, dat er inderdaad toch aardig wa foto's genomen zijn, iemand der last van vandaag
Tegen't einde van de week zullen ze der wel allemaal opstaan (peins'k)... 
edit: was't bijna nog vergete, eigenlijk het moment van de avond, waarop Nyah opstaat en e grijp naar de boekenplank doet, daar fijn e boekje van afneemt en dan komt onze Seb daar af van de uitspraak van de avond " da is toch pure po�zie man, of hedde liever ... " (hoort gewoon e foto bij
)
Ik kan t alleen nog maar eens bevestigen : t was supertof gister. Heel gezellig en zeker nog eens voor herhaling vatbaar
@Meltoz: we zullen t feit dat ik erna van u verloren heb, maar niet verzwijgen, he... (stomme zwarte bal ook...
)
@Giesber: weer een fijne Beta erbij, leuk!
@CygnusX: thx voor t drankje
@Tatanagirl: thx bij voorbaat voor genoemd animatiefilmpke
@Silent Eagle: heeft iemand nog de afwas gedaan?
Anyway, bedankt voor de gastvrijheid.
@ Zehra: t klopt wel wat meltoz zegt van dat zonnetje 
| Originally posted by Nyah Ik kan t alleen nog maar eens bevestigen : t was supertof gister. Heel gezellig en zeker nog eens voor herhaling vatbaar @Meltoz: we zullen t feit dat ik erna van u verloren heb, maar niet verzwijgen, he... (stomme zwarte bal ook... )@Giesber: weer een fijne Beta erbij, leuk! @CygnusX: thx voor t drankje @Tatanagirl: thx bij voorbaat voor genoemd animatiefilmpke @Silent Eagle: heeft iemand nog de afwas gedaan? Anyway, bedankt voor de gastvrijheid.@ Zehra: t klopt wel wat meltoz zegt van dat zonnetje |
Da is er ok ene me droog uitsprake zene
| ma tegen't einde was da batterij'ke toch wel vies plat |
| te verstaan we da daar neerstrijken he |
| heeft iemand nog de afwas gedaan? |
" antwoorden. 
Ooh, lief