TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- High Voltage, tredje april: Sorrow, Airbase, Phasio mfl.
Pages (2): [1] 2 »
High Voltage, tredje april: Sorrow, Airbase, Phasio, Pinoccio mfl.
Alright, pojkar och flickor.
Ni som inte var p� TechnoState - A State Of Trance ig�r missade verkligen n�got. Jezper drog av ett av de b�sta set jag h�rt p� jag vet inte hur l�nge..
MEN
Frukta inte. Ni har chans att se Jezper och mig igen l�rdagen den tredje april, d� vi joinas av Phasio och Pinocchio p� main stage f�r en tokig kv�ll under namnet High Voltage. Evenemanget g�r av stapeln p� Elverket Liding�, en riktigt grym lokal.
Bilder fr�n lokalen (tagna p� Re:Creation):

D�rrarna �ppnas kl. 21:00 och vi k�r p� till 02:30. �lder: 18. Biljetter kan k�pas p� Saturn Return, Tyska brinken 32 (Gamla Stan) och kostar 150 kr. I d�rren blir det 180 kr.
Vi ses v�l d�r?
Sammanfattning info:
High Voltage
Plats: Elverket
Datum: L�rdag 3 April 2004
�ppettider: 21:00 - 02:30
�lder: 18
Stora golvet:
Pinocchio (warmup)
Airbase
Phasio (Techno)
Sorrow (Euphonic Records, Trancesphere Radio)
Lilla golvet:
Mikasa | Fullon
Tatsumi | Melodic
Dot�r vs Wonderjay back-2-back
Biljetter:
F�rk�p: 150 kr
I d�rren: 180 kr
Biljetter finns hos Saturn Return, Tyska brinken 32 (Gamla Stan). Tel: 08-21 20 89, http://www.saturnreturn.nu
V�gbeskrivning:
Fr�n T-centralen, ta r�da linjen mot Ropsten
Fr�n Ropsten, ta buss 203, 204, 212 till Kvarnen
Adress:
Elverket, Kyrkv�gen 5, Liding� (Stockholm)
Hemsida:
http://highvoltage.trance.nu
Kontakt:
[email protected]

Klart intressant. Ska nog ta och boka den dagen i kalendern 
Kommer att bli en grymt bra fest det h�r 
jag e mest nyfiken p� att h�ra hur Phasio var. H�rde rykten om att han skulle spela kvalitets-techno nu f�r tiden.
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 jag e mest nyfiken p� att h�ra hur Phasio var. H�rde rykten om att han skulle spela kvalitets-techno nu f�r tiden. |
de blir tajt men jag ska f�rs�ka sl�pa mig dit 
| Originally posted by RebeL9 jag e mest nyfiken p� att h�ra hur Phasio var. H�rde rykten om att han skulle spela kvalitets-techno nu f�r tiden. |
jag �ker nog och dansar till Dumonde i Bor�s i st�llet. Hoppas hoppas det blir av...
Det blir stockholm f�r v�r del 

phasio e den nye sven v�th eller?
| Originally posted by Versace phasio e den nye sven v�th eller? |
Gl�m inte att k�pa tickets, people!
Pinocchio har lagts till p� stora golvet som warmup. Hans set nuf�rtiden �r helt tokigt bra; riktigt m�rk och tung progressive. 
Kom tidigt f�r det blir �s fr�n f�rsta sekund till sista! 
Pinocchio spelar m�rk prog och Phasio kvalit�tstechno. Var �r v�rlden p�v�g? 
| Originally posted by Virus Pinocchio spelar m�rk prog och Phasio kvalit�tstechno. Var �r v�rlden p�v�g? |
jag kommer att befinna mig d�r ett tag i b�rjan iaf..typ f�rsta timmen 
f� se sen hur mycket l�ngre jag hinner stanna f�r att hinna tillbaka till det jag egentligen ska g�ra 
| Originally posted by Vizay jag kommer att befinna mig d�r ett tag i b�rjan iaf..typ f�rsta timmen ![]() f� se sen hur mycket l�ngre jag hinner stanna f�r att hinna tillbaka till det jag egentligen ska g�ra |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vilka ska dit ? Sorrow Gate 42 Fanton FredAcler Vizay (kanske) Steve (kanske)(kanske) |
okej blir v�l tvungen � dra den l�nga f�rklaringen 
fallet �r detta, jag h�ller p� med projektarbetet i skolan just nu och min grupps arbete g�r ut p� att arrangera ett LAN, festen hamnar mitt i f�rberedelserna f�r lanet och under f�rberedelsedagarna s� st�ngs och larmas lokalen vid 11-tiden vilket g�r att jag inte kommer in efter den tiden om jag inte vill betala n�gra tusen i b�ter f�r falsk utryckning d� larmet g�r 
men jag vill �nd� dit � kolla in l�get osv, hinner ju dansa lite iaf 
Shit! Hade ju helt gl�mt bort att festen var denna helg, trodde att det var ett tag till 
Aja, blir till att skynda sig till Saturn och plocka upp ett par biljetter. Hoppas de finns kvar och att jag inte gl�mmer igen p� v�gen dit 
�r visst de som brukar ha hand om ljud, ljus och dekor p� M�nchen som har hand om det f�r High Voltage ocks�.. Ska bli intressant att se hur det kommer att bli.. 
kanske
Vilka ska dit ?
Sorrow
Gate 42
Fanton
FredAcler
AC.
Vizay (kanske)
Kongo_kim (kanske)
Steve (kanske)(kanske)
Aendy (kanske)(kanske)(kanske)
Gula Sidornas karta
Japp, det ska bli riktigt trevligt att f� h�ra Phasio lira lite och s� f�r jag se Airbase f�r f�rsta g�ngen 
ska ju egentligen upp till sthlm nu p� s�ndag, men f�r se om jag �ker upp tidigare.. vet bara inte hur jag tar mig hem fr�n liding� s� sent
| Originally posted by Dioxys ska ju egentligen upp till sthlm nu p� s�ndag, men f�r se om jag �ker upp tidigare.. vet bara inte hur jag tar mig hem fr�n liding� s� sent |
Har du kvar familj i V�sby s� kan du ju �ka med mig om jag nu ska dra p� detta...