TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Tiësto @ Slagthuset i Malmö den 15e maj
Nu när det är officiellt kan det vara lämpligt med en tråd om festen 
http://website.tiesto.com/131.php?i...nd=05&jaar=2004
FOKUSED ARENA:
TIÊSTO (Black Hole, Holland)
PARHAM
MICAEL SPLINT (Gorgeous, DK)
ANDREAS H (Ace Event)
OKYO FLOOR:
ANDY JARROD (3 Beat, UK)
FRED NUMF (Yoshitoshi, Holland)
NICKA (Okyo, DK)
RAYMOND BAAKLINI & JDOTP
ART 4 PLEASURE FLOOR:
SOUL & SICKNOTE (Art 4 Pleasure)
inte tråkigt, inte tråkigt alls!!!!
jag lär vara där 100% säkert, så länge inte (varning nu tänker jag svära
LoungeLab annordnar det...
En jävla tur att AmnesiA bytte till fredagar 
ETT ORD! SWETA-meetup! 
En annan sak: Brukar det inte vara ganska hög ålder på Slagthuset? Typ 23 eller 25 för killar? Jag hoppas de har 20 denna gången iaf, annars blir jag ledsen 
Edit: Det är lite märkligt att det kommer upp såhär sent - bara en och en halv månad kvar, och festen har ju fortfarande inte börjat marknadsföras.
slagthuset ... jävla köttmarknad.. där är det väl 18 normalt?
det verkade vara det när jag var där sist iallafall...
men men ... jag ska dit 
Från Slagthuset.se
Fredag: hon 20, han 23
Lördag: hon 23, han 25
Året du fyller gäller. Medtag leg.
Entré 90 Sek. Garderob gratis.
Vi får hoppas att de har andra åldrar den 15:e, annars är det bara Steve som kommer in :P
Nått säger mig att det är 18 den kvällen 
| quote: |
| Originally posted by Rotor Nått säger mig att det är 18 den kvällen |
| Originally posted by Laszlo Något säger mig att du vet mer än du vill erkänna |

Sweet! I'm there!
Jag dyker väl kanske upp, förutsatt att det inte är skitdyrt samt att där är andra bra deejays. Tror inte Tiesto är min stil egentligen, men kanske nått man ska uppleva ändå eller nått. Beror som sagt dock på om de tänker ta oändligt mycket betalt för det eller inte.
| Originally posted by jofawe slagthuset ... jävla köttmarknad.. där är det väl 18 normalt? det verkade vara det när jag var där sist iallafall... men men ... jag ska dit |

| Originally posted by Laszlo ETT ORD! SWETA-meetup! ![]() En annan sak: Brukar det inte vara ganska hög ålder på Slagthuset? Typ 23 eller 25 för killar? Jag hoppas de har 20 denna gången iaf, annars blir jag ledsen ![]() |

| Originally posted by Laszlo Från Slagthuset.se Fredag: hon 20, han 23 Lördag: hon 23, han 25 Året du fyller gäller. Medtag leg. Entré 90 Sek. Garderob gratis. Vi får hoppas att de har andra åldrar den 15:e, annars är det bara Steve som kommer in :P |

| ultrafusion på TC Enligt en tidning på nätet : FOKUSED är i vår ute på Sverigeturné och den 15 maj intar de det jättelika Slakthuset i Malmö. Och det är inte bara stället som är stort… vad sägs om denna line-up: Tiësto, Andy Jarrod, Parham, Nicka (Okyo, Dk), Andreas Rotor, Art 4 Pleasue DJ:s och många fler. Totalt tre dansgolv kommer vara under Fokuseds kontroll. Stort! Mer info finns på www.fokused.net |
| Originally posted by SteveTranz4ever Detta är inte en vanlig kväll på stan ![]() Detta är inte en vanlig kväll på stan ![]() Detta är inte en vanlig kväll på stan ![]() Det sägs vara "Fokused on tour" som fixar detta Kanske för bra för att vara sant men annars I´M THERE DUDES !!!!! |
räkna med mig på allt och lite till 
sluta.. jag blir så jävla sugen nu!!
klart man kommer 
Har fått det bekräftat från Säkra källor nyss !
Det är Ace Event tillsammans med Fokused som arrangerar Fokused on Tour med 3 dansgolv !!!
Vad jag vet än så länge är dessa i linan
Tiësto
Andy Jarrod
Parham
Nicka (Okyo, Dk)
Andreas Rotor
Art 4 Pleasue DJ:s
Fler lär det bli 
| Originally posted by SteveTranz4ever Har fått det bekräftat från Säkra källor nyss ! Det är Ace Event tillsammans med Fokused som arrangerar Fokused on Tour med 3 dansgolv !!! Vad jag vet än så länge är dessa i linan Tiësto Andy Jarrod Parham Nicka (Okyo, Dk) Andreas Rotor Art 4 Pleasue DJ:s Fler lär det bli |
Detta får fan inte missas alltså! Nån som har sovplats åt en Uppsala bo nere i Malmö?
vem fan är Andy Jarrod
| Originally posted by toka Detta får fan inte missas alltså! Nån som har sovplats åt en Uppsala bo nere i Malmö? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Har fått det bekräftat från Säkra källor nyss ! Det är Ace Event tillsammans med Fokused som arrangerar Fokused on Tour med 3 dansgolv !!! Vad jag vet än så länge är dessa i linan Tiësto Andy Jarrod Parham Nicka (Okyo, Dk) Andreas Rotor Art 4 Pleasue DJ:s Fler lär det bli |
jag fick min Tiesto in Concert dvd idag... så jag värmer upp lite =)