TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- City Parade Gent (26.06.2004)!!
Pages (4): [1] 2 3 4 »
City Parade Gent (26.06.2004)!!
City Parade Gent: Openingsparty
STAGE 01
TECHNO hosted by kozzmozz
All info very soon online.
STAGE 02
DRUM & BASS hosted by starwarz and diesel:u:music
STAGE 03
HOUSE hosted by studio brussel
All info very soon online
STAGE 04
PROGRESSIVE
--------------------------
City Parade
he floats arrive at the Dampoort station at 3.00 p.m. and at 4.00 p.m. the parade sets off, in the direction of the harbour of Gent, via Koopvardijlaan - Afrikalaan - Vliegtuiglaan - Singel - Henri Farmantstraat (total 4 km).
FLOATS
CITY PARADE
STUBRU
JIM TV
LA ROCCA
CHERRY MOON
KOZZMOZZ
FUSE
BCM
CAFE D'ANVERS
INDUSTRIA
ZILLION
--------------------------------------
City Parade After party:
From 18.30 till 23.00 all the floats play their own music and leave the field.
STAGE 01 (from 23.00 till 04.00)
MARCO BAILEY (B)
MICHEL DE HEY (NL)
DAVE ANGEL (UK)
LUKE SLATER (UK)
STAGE 02 (from 23.00 till 04.00)
DR.MOTTE (DE)
TECHNASIA (JP)
CLAUDE YOUNG (USA)
DANNY HOWELLS (UK)
PRESALE CLOSING PARTY
6 EUR - DOORS 10 EUR 
info: www.cityparade.be
Re: City Parade Gent (26.06.2004)!!
| quote: |
| Originally posted by Joker666 MARCO BAILEY (B) MICHEL DE HEY (NL) DAVE ANGEL (UK) LUKE SLATER (UK) DANNY HOWELLS (UK) |

Waar komt gij die mens dan tegen ofzo? Of hebt gij een speciale job/studies/whatever 
Ik zal er ni bijzijn, moet werken
Ik heb net mijn laatste examen die zaterdagmorgen, dus de Cuty Parade zou wel een ideale manier zijn om de vakantie in te zetten! En ik heb kotvrienden in Gent, dus logies zal ook geen probleem zijn...
*twijfelt*
en toch moet er meer Trance aanwezig zijn onder de deejays
Re: Re: City Parade Gent (26.06.2004)!!
| Originally posted by Pumaz Ik ga hier naartoe met mevrouw pumaz trouwens, dus als nog mensen mee gaan, it's your chance to see the goods |

veel na aalst ? wa komt dijene ier doen
dunno van afterparty, denk dawwe eerder erges anders in gent zulle feeste, ma cityparade zal ik zeker aanwezig zijn 
Re: Re: City Parade Gent (26.06.2004)!!
| Originally posted by Pumaz Ik ga hier naartoe met mevrouw pumaz trouwens, dus als nog mensen mee gaan, it's your chance to see the goods |
Ahzo der is een mevrouw Cresto 
Ik niet, tis trouw van ee ngoeie vriend e ndeze zaterdag vrijgezellefeest (met den bus naar Gent)
HIP HOI
| Originally posted by lievez veel na aalst ? wa komt dijene ier doen |

dien is toch ma 1keer na session geweest ?
Nope, naar mijn telling al 4x sinds het begin 
En ik heb hem ook al gesproken in de sotto's en op i love techno..
| Originally posted by FredNova en toch moet er meer Trance aanwezig zijn onder de deejays |
| Originally posted by eieregooie Zullen we ons aanmelden? |
Ook goed
I'm in

de city parade draait dan ook om het buitengebeuren, niet om wat er zich in flanders expo afspeelt, anyway vorig jaar waren er wel trance dj's, en er was ook geen vlok hoor
| Originally posted by Eagle` de city parade draait dan ook om het buitengebeuren, niet om wat er zich in flanders expo afspeelt, anyway vorig jaar waren er wel trance dj's, en er was ook geen vlok hoor |
hier de volledige lijst van trucks:
CITY PARADE
STUBRU
JIM TV
LA ROCCA
CHERRY MOON
KOZZMOZZ
FUSE
BCM
CAFE D'ANVERS
INDUSTRIA
ZILLION
DJ MARKO
SOTTOS
CARRE
ILLUSION vs MYSTIC
CAFE BLEU
MONTINI
FREE TICKETS
LAGOA
DONNA
VERSUZ
PARTY WISE
KOKORICO
WINNERS CLUB
THE TEMPLE
SPECIAL-T vs TROPICANA
THAT'S IT (NL) vs IN DE WOLKEN (NL)
NIGHT LIFE (NL)
OVERLOAD (NL)
AXE
PARTYSAN
UTOPIA
D&B
DANCING VIBES
COKE LAB
DC 10
CHARLATAN
BAROCCO
After party is wel geen trance, maar line up zegt me wel iets voor een keer: Michel De Hey, Luke Slater, Marco Bailey,Dave Angel,... en slechts �6. Wel in openlucht, dus effe weer afwachten.... 
gvd zwijg #@|
Ziet er niet slecht uit... 
Ik denk wel da'k erbij ben, kzal het kunnen gebruiken na examens op 23,24 en 25 juni. 
Ik zal er ook wel zijn denkik 
Het eventuele abituri�nt-worden vieren 
All�, vooruit, zet mij ook maar op de lijst 
yowz,
aangezien ik bij de gelukkigen ben om nr de cityparade te kunnen gaan wil ik hier eens iets vragen ... Verleden jaar was het grote probleem DRANK , beter KOELE DRANK, nu gaan ik en mijn vrienden onze "pompier" ter beschikking stellen van ons aller nut (fotos op [url]www.abeladoekes.be [/url])
Hier gaan we dus een gekoelde tapinstalatie aanhangen en met all you can drink systeem werken namelijk u betaald 15 euro aan mij. en u drinkt van 15.30 tot 23 u gratis bier .
We zullen langs het traject van de parade staan en als de trucks gepasseert zijn zullen we volgen. in de tijd dat de trucks er nog niet zijn zullenw e zelf voor muziek zorgen ( jammerlijk zal het nie echt mijn en jullie ding zijn )...
t'is ma da ge het weet , als ge wilt meedoen met ons gelieve dan asap een pm'ke of nen mail te sturen zodat we weten hoeveel vaten we moeten hebben ...
| Originally posted by Oester yowz, aangezien ik bij de gelukkigen ben om nr de cityparade te kunnen gaan wil ik hier eens iets vragen ... Verleden jaar was het grote probleem DRANK , beter KOELE DRANK, nu gaan ik en mijn vrienden onze "pompier" ter beschikking stellen van ons aller nut (fotos op [url]www.abeladoekes.be [/url]) Hier gaan we dus een gekoelde tapinstalatie aanhangen en met all you can drink systeem werken namelijk u betaald 15 euro aan mij. en u drinkt van 15.30 tot 23 u gratis bier . We zullen langs het traject van de parade staan en als de trucks gepasseert zijn zullen we volgen. in de tijd dat de trucks er nog niet zijn zullenw e zelf voor muziek zorgen ( jammerlijk zal het nie echt mijn en jullie ding zijn )... t'is ma da ge het weet , als ge wilt meedoen met ons gelieve dan asap een pm'ke of nen mail te sturen zodat we weten hoeveel vaten we moeten hebben ... _________________ - the end is the beginning of the end - |

klinkt zalig!
zaterdag is vragen om een dagje verlof ofzow