TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële EK 2004 topic
Pages (3): [1] 2 3 »
Het officiële EK 2004 topic
Groep A: Portugal, Griekenland, Spanje, Rusland
Groep B: Frankrijk, Engeland, Zwitserland, Kroatië
Groep C: Zweden, Bulgarije, Denemarken, Italië
Groep D: Tsjechië, Letland, Duitsland, Nederland
15 juni Duitsland - Nederland
Duitsland
Doel:
Oliver Kahn (Bayern München)
Jens Lehmann (Arsenal)
Timo Hildebrand (VfB Stuttgart)
Verdediging:
Frank Baumann (Werder Bremen)
Arne Friedrich (Hertha BSC)
Andrea Hinkel (VfB Stuttgart)
Philipp Lamm (VfB Stuttgart)
Jens Nowotny (Bayer Leverkusen)
Christian Wörns (Borussia Dortmund)
Christian Rahn (Hamburger SV)
Middenveld
Michael Ballack (Bayern München)
Fabian Ernst (Werder Bremen)
Paul Freier (VfL Bochum)
Torsten Frings (Borussia Dortmund)
Dietmar Hamann (Liverpool, Eng)
Jens Jeremies (Bayern München)
Sebastian Kehl (Borussia Dortmund)
Bernd Schneider (Bayer Leverkusen)
Aanval
Fredi Bobic (Hertha BSC)
Thomas Brdaric (Hannover 96)
Kevin Kuranyi (VfB Stuttgart)
Miroslav Klose (1. FC Kaiserslautern)
Nederland
Doel:
Edwin van der Sar (Fulham, Eng)
Ronald Waterreus (PSV)
Sander Westerveld (Real Sociedad, Spa)
Verdediging:
Frank de Boer (Glasgow Rangers, Schot)
Wilfred Bouma (PSV)
Giovanni van Bronckhorst (Barcelona, Spa)
John Heitinga (Ajax)
Michael Reiziger (Barcelona, Spa)
Jaap Stam (Lazio Roma, Ita)
Middenveld:
Mark van Bommel (PSV)
Phillip Cocu (Barcelona, Spa)
Edgar Davids (Barcelona, Spa)
Clarence Seedorf (AC Milan, Ita)
Wesley Sneijder (Ajax)
Rafael van der Vaart (Ajax)
Boudewijn Zenden (Middlesbrough, Eng)
Aanval:
Pierre van Hooijdonk (Fenerbahçe, Tur)
Patrick Kluivert (Barcelona, Spa)
Roy Makaay (Bayern München, Dui)
Andy van der Meyde (Internazionale, Ita)
Ruud van Nistelrooy (Manchester United, Eng)
Marc Overmars (Barcelona, Spa)
Arjen Robben (PSV)
Ik zeg: nul - twee
Wat een matige selectie heeft Rudi Voller tot zijn beschikking...maarja het blijven natuurlijk wel Duitsers!
mijn tentamen en her tentamen week valt precies tijdens het EK. HIEP HOI!!!

| quote: |
| Originally posted by basvh mijn tentamen en her tentamen week valt precies tijdens het EK. HIEP HOI!!! |
ik weet niet wanneer ik hers heb maar laat het aub niet na die dagen vallen.. anders boeie dan neem ik een wat langere pauze 
Hmm ben blijkbaar niet de enige die er last van heeft, 7 tentamens in de week van Nederland - Duitsland
Gaat helemaal goedkomen dus.
Wat betreft de wedstrijd, op basis van huidige vorm en resultaten en selectie moet Nederland het kunnen winnen, maar dat hebben we vaker gedacht he
Zoals gezegd, het blijven Duitsers...
Wat heb ik toch een geluk dat ik momenteel stage loop en dus helemaal geen tentamens meer heb dit laatste blok! Alle tijd om alle EK-wedstrijden van begin tot eind te volgen... Heb er zin an!
Normaal gesproken komen ze de poule wel door. Ok Duitsland is wel duitsland, maar aan de andere kant zie ik daar eigenlijk geen speler rondlopen die het verschil kan maken.
| quote: |
| Originally posted by Blik Ja ik heb ook tentamenweek tijdens het EK, maar het ergste is nog wel dat ik een tentamen heb om 11:00 16 juni, de dag na Duitsland - Nederland. |
Wie gaat het EK winnen volgens jullie voorspellingen?
Frankrijk, Nederland, Italie, Spanje, Portugal of stiekem toch Duitsland of Engeland....
Ik zeg dat Engeland dit EK wint, maar da's meer vanwege al die poules waar ik al aan mee doe; ik wil niet zoals iedereen doet Nederland, Portugal of Frankrijk laten winnen in die poules, ik wil een poule winnen met dikke winst of helemaal niet 
EK2004
IK KAN NIET WACHTEN WAAH
Nog ff volhouden en het is zover!
Het officiële Euro 2004 subforum is ook geopend
http://www.tranceaddict.com/forums/...4192&forumid=79
Ik zou zeggen veel geluk 
1-0

| quote: |
| Originally posted by Pumaz Ik zou zeggen veel geluk ![]() 1-0 |
De rugnummers van het Nederlands Elftal voor het EK in Portugal zijn als volgt:
1. Edwin van der Sar
2. Michael Reiziger
3. Jaap Stam
4. Wilfred Bouma
5. Giovanni van Bronckhorst
6. Phillip Cocu
7. Andy van der Meyde
8. Edgar Davids
9. Ruud van Nistelrooy
10. Patrick Kluivert
11. Rafael van der Vaart
12. Roy Makaay
13. Sander Westerveld
14. Wesley Sneijder
15. Frank de Boer
16. Marc Overmars
17. Pierre van Hooijdonk
18. John Heitinga
19. Arjen Robben
20. Clarence Seedorf
21. Paul Bosvelt
22. Boudewijn Zenden
23. Ronald Waterreus
Hopelijk betekent dit niet dat Kluivert / V. Nistelrooy het aanvalsduo vormen...
Ook heb ik weinig vertrouwen in Bouma op het hoogste niveau. Naast Stam komt Nederland verdedigend gewoon tekort (Reiziger en v. Bronckhorst zijn verdedigend ook niet heel sterk). Mijn basisopstelling zou er daarom zo uitzien:
1. V.d. Sar
2. Reiziger
3. Heitinga
4. Stam
5. v. Bronckhorst
6. Davids
7. Cocu
8. Sneijder
9. V. Nistelrooij
10 V.d. Vaart
11 Robben
Met Heitinga een extra echte verdediger, Sneijder voor de steekbal (ipv gedraaf van V.d. Meijde), Robben voor dreiging vanaf links en v.d. Vaart achter v. Nistelrooij (die nu niet in de weg wordt gelopen door Kluivert)! Cocu en Davids veroveren de ballen op het middenveld en kunnen de rest goed laten voetballen. Reiziger en v. Bronckhorst kunnen af en toe inschuiven...
Zo zie ik NL iig de poule doorkomen, anders heb ik er een hard hoofd in
Laat jullie horen 16 miljoen bondscoaches
Wat is jullie basiself...?
--------------- v.d. Sar ---------------
----------------------------------------
-- Reiziger - Stam - Heitinga - Zenden -
----------------------------------------
Sneijder - Davids - v.d. Vaart - Robben
----------------------------------------
------ v. Nistelrooij -- Makaay --------
* Makaay is duizend keer gevaarlijker dan Kluivert
* Als Robben niet fit is, dan Cocu of Overmars daar
* v.d. Vaart schuin voor Davids (geen zin om dat te tekenen)
* zelfde voor Heitinga en Stam
* v. Hooijdonk als breekijzer achter de hand
* bij gebrek aan Kezman in mijn sterrenteam mag dit keer Seedorf het stadion schoonmaken achteraf
Gelukkig heeft Advocaat eindelijk ingezien dat Makaay op dit moment gewoon naast Van Nistelrooij in de basis hoort. Jammer voor Kluivert, maar die is op dit moment hopeloos uit vorm. De keus tussen Sneijder en Seedorf is best een moeilijke. Sneijder is natuurlijk tweebenig en heeft een geweldig schot. Seedorf is fysiek sterker en is technisch heel sterk. Seedorf zou eventueel ook nog op de plek van Van Der Vaart kunnen. Die speelt ook niet bijzonder sterk op het moment.
Basiself wordt dan dus:
1 Van Der Sar
2 Reiziger
3 Heitinga
4 Stam
5 Van Bronckhorst
6 Cocu
7 Sneijder
8 Davids
9 Van Der Vaart
10 Van Nistelrooij
11 Makaay
Met een 4-3-3 opstelling moeten Robben en Van Der Meyde op de flanken en moeten Makaay en Cocu/Sneijder opgeofferd worden. Beetje afhankelijk van de tegenstander, omdat Cocu meer controlerend is dan Sneijder.
Doel: Van Der Sar
Verdediging: Reiziger, Stam, Heitinga, Van Bronckhorst
Middenveld: Sneijder, Cocu, Davids, Robben
Voorin: Van Nistelrooy, Van Der Vaart
Verdedigend blok voor de verdediging met Cocu en Davids. Robben op de vleugel, Sneijder iets meer gecontroleerd.
Mijn opstelling:
--------------- v.d. Sar ------------
-------------------------------------
-- Reiziger - Stam - Cocu - Zenden --
-------------------------------------
----------------Davids---------------
---Sneijder------------------Robben--
--------------v.d. Vaart-------------
-------------------------------------
------ v. Nistelrooij -- Makaay -----
Alle ballen op v. Nistelooij en Makaay!
Als er dan geen doelpunten meer vallen, dat weet ik het niet meer!
3 mensen erachter die ook echt voor assists kunnen zorgen en zelf ook erg doelgericht zijn en Robben als extra wapen met z'n dribbels.
Davids als controlerende middenvelder. Cocu als inschuivende verdediger, want langs Stam komt toch niemand
2 snelle backs voor zowel aanvullende impulsen als voor defensieve correcties.
| quote: |
| Originally posted by Djeebie Gelukkig heeft Advocaat eindelijk ingezien dat Makaay op dit moment gewoon naast Van Nistelrooij in de basis hoort. Jammer voor Kluivert, maar die is op dit moment hopeloos uit vorm. |
Na de werkelijk uitstekende prestatie gister tegen Ierland heeft Dick besloten dat er tegen Duitsland 4-3-3 gespeeld gaat worden. Dus met één echte spits, die hopelijk niet 'Kluivert' heet...
Ander positief nieuws: Seedorf heeft een hamstringblessure en mist mogelijk het EK. Als Bouma nou ook nog even geblesseerd zou raken zijn we daar tenminste ook vanaf, omdat onze bondscoach hem om onduidelijke redenen toch steeds maar weer blijft opstellen...
nu wordt het toch tijd dat we winnen.
Maar om eerlijk te zeggen, ik vind gelijk een start tegen duitsland wel kut, beter toch eerst tegen een makkelijk tegenstander om misschien te winnen en wat zelfvertrouwen te krijgen.
tja maar afwachten.
wat ik niet snap is het volgende:
hoe vaak heeft advocaat het duo kluivert-van N geprobeerd???
zker 10 keer! waarvan het 1 keer lukte. waarom blijft ie het dan toch proberen??????????
na 6 keer had ie moeten zeggen: dit gaat niet werken jongens. Nu hebben ze 0 oefenwedstrijden meer en een opstelling die nog niet geprobeerd is, althans niet echt recent!
langzamerhand heb ik nog minder vertrouwen in de trainer dan in de spelers!!!!!
Nederland - Ierland B 0-1
Het zal mij benieuwen wat Dick in het vliegtuig naar Portugal bedenkt om die Duitsers te bestrijden. Nu gooit hij 'de ruit' weer overboord en gaat Nederland zeker weer met vleugels spelen. Er staat dus volgende week een lekker ingespeeld team in Portugal
Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in...gelukkig werd Duitsland ook weggespeeld door Hongarije en kon Letland niet winnen van Azerbeidjan. Dus misschien toch nog een kansje om de poule door te komen, maar daarna is het snel afgelopen vrees ik 
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Na de werkelijk uitstekende prestatie gister tegen Ierland heeft Dick besloten dat er tegen Duitsland 4-3-3 gespeeld gaat worden. Dus met één echte spits, die hopelijk niet 'Kluivert' heet... Ander positief nieuws: Seedorf heeft een hamstringblessure en mist mogelijk het EK. Als Bouma nou ook nog even geblesseerd zou raken zijn we daar tenminste ook vanaf, omdat onze bondscoach hem om onduidelijke redenen toch steeds maar weer blijft opstellen... |
| quote: |
| Originally posted by Jappio ik vond seedorf de beste man van het veld tegen ierland. Die gaf tenminste nog is een steekpassje waaruit wat gevaar kwam. En die bouma is inderdaad een aanfluiting.. Dan nog liever de Boer |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.