TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiële EK 2004 topic
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Blik on May-24-2004 11:49:

Het officiële EK 2004 topic

Groep A: Portugal, Griekenland, Spanje, Rusland
Groep B: Frankrijk, Engeland, Zwitserland, Kroatië
Groep C: Zweden, Bulgarije, Denemarken, Italië
Groep D: Tsjechië, Letland, Duitsland, Nederland


WEDSTRIJDSSCHEMA

Groeps wedstrijden:
12 juni 18:00 grA Portugal v Griekenland (Dragão, Porto)
12 juni 20:45 grA Spanje v Rusland (Algarve, Faro/Loulé)

13 juni 18:00 grB Zwitserland v Kroatië (Dr Magalhães Pessoa, Leiria)
13 juni 20:45 grB Frankrijk v Engeland (Luz, Lissabon)

14 juni 18:00 grC Denemarken v Italië D. (Afonso Henriques, Guimarães)
14 juni 20:45 grC Zweden v Bulgarije (José Alvalade, Lissabon)

15 juni 18:00 grD Tsjechië v Letland (Municipal, Aveiro)
15 juni 20:45 grD Duitsland v Nederland(Dragão, Porto)

16 juni 18:00 grA Griekenland v Spanje (Bessa, Porto)
16 juni 20:45 grA Rusland v Portugal (Luz, Lissabon)

17 juni 18:00 grB Engeland v Zwitserland (Municipal, Coimbra)
17 juni 20:45 grB Kroatië v Frankrijk (Dr Magalhães Pessoa, Leiria)

18 juni 18:00 grC Bulgarije v Denemarken (Municipal, Braga)
18 juni 20:45 grC Italië v Zweden (Dragão, Porto)

19 juni 18:00 grD Letland v Duitsland (Bessa, Porto)
19 juni 20:45 grD Nederlandv Tsjechië (Municipal, Aveiro)

20 juni 20:45 grA Rusland v Griekenland (Algarve, Faro/Loulé)
20 juni 20:45 grA Spanje v Portugal (José Alvalade, Lissabon)

21 juni 20:45 grB Kroatië v Engeland (Luz, Lissabon)
21 juni 20:45 grB Zwitserland v Frankrijk (Municipal, Coimbra)

22 juni 20:45 grC Italië v Bulgarije D. (Afonso Henriques, Guimarães)
22 juni 20:45 grC Denemarken v Zweden (Bessa, Porto)

23 juni 20:45 grD Nederlandv Letland (Municipal, Braga)
23 juni 20:45 grD Duitsland v Tsjechië (José Alvalade, Lissabon)



Kwartfinales:
24 juni 20:45 KF1 Kwart Finale 1 = PouleA1 v PouleB2 (Luz, Lissabon)

25 juni 20:45 KF2 Kwart Finale 2 = PouleB1 v PouleA2 (José Alvalade, Lissabon)

26 juni 20:45 KF3 Kwart Finale 3 = PouleC1 v PouleD2 (Algarve, Faro/Loulé)

27 juni 20:45 KF4 Kwart Finale 4 = PouleD1 v PouleC2 (Dragão, Porto)


Halve finales:
30 juni 20:45 HF1 Halve Finale 1 = KF1 v KF3 (José Alvalade, Lissabon)

01 juli 20:45 HF2 Halve Finale 2 = KF2 v KF4 (Dragão, Porto)


Finale:
04 juli 20:45 Fin Finale = HF1 v HF2 (Luz, Lissabon)


Gerelateerde sites:
www.euro2004.com
www.ek.nl
www.uefa.com

Hier kunnen jullie speculeren over het komende EK dat zaterdag 12 juni gaat beginnen in Portugal. Er komt wellicht ook een Euro 2004 subforum, dus hou dat ook goed in de gaten.


Posted by Tim81 on May-24-2004 12:14:

15 juni Duitsland - Nederland

Duitsland
Doel:
Oliver Kahn (Bayern München)
Jens Lehmann (Arsenal)
Timo Hildebrand (VfB Stuttgart)

Verdediging:
Frank Baumann (Werder Bremen)
Arne Friedrich (Hertha BSC)
Andrea Hinkel (VfB Stuttgart)
Philipp Lamm (VfB Stuttgart)
Jens Nowotny (Bayer Leverkusen)
Christian Wörns (Borussia Dortmund)
Christian Rahn (Hamburger SV)

Middenveld
Michael Ballack (Bayern München)
Fabian Ernst (Werder Bremen)
Paul Freier (VfL Bochum)
Torsten Frings (Borussia Dortmund)
Dietmar Hamann (Liverpool, Eng)
Jens Jeremies (Bayern München)
Sebastian Kehl (Borussia Dortmund)
Bernd Schneider (Bayer Leverkusen)

Aanval
Fredi Bobic (Hertha BSC)
Thomas Brdaric (Hannover 96)
Kevin Kuranyi (VfB Stuttgart)
Miroslav Klose (1. FC Kaiserslautern)

Nederland
Doel:
Edwin van der Sar (Fulham, Eng)
Ronald Waterreus (PSV)
Sander Westerveld (Real Sociedad, Spa)

Verdediging:
Frank de Boer (Glasgow Rangers, Schot)
Wilfred Bouma (PSV)
Giovanni van Bronckhorst (Barcelona, Spa)
John Heitinga (Ajax)
Michael Reiziger (Barcelona, Spa)
Jaap Stam (Lazio Roma, Ita)

Middenveld:
Mark van Bommel (PSV)
Phillip Cocu (Barcelona, Spa)
Edgar Davids (Barcelona, Spa)
Clarence Seedorf (AC Milan, Ita)
Wesley Sneijder (Ajax)
Rafael van der Vaart (Ajax)
Boudewijn Zenden (Middlesbrough, Eng)

Aanval:
Pierre van Hooijdonk (Fenerbahçe, Tur)
Patrick Kluivert (Barcelona, Spa)
Roy Makaay (Bayern München, Dui)
Andy van der Meyde (Internazionale, Ita)
Ruud van Nistelrooy (Manchester United, Eng)
Marc Overmars (Barcelona, Spa)
Arjen Robben (PSV)

Ik zeg: nul - twee

Wat een matige selectie heeft Rudi Voller tot zijn beschikking...maarja het blijven natuurlijk wel Duitsers!


Posted by basvh on May-24-2004 12:15:

mijn tentamen en her tentamen week valt precies tijdens het EK. HIEP HOI!!!


Posted by Blik on May-24-2004 12:35:

quote:
Originally posted by basvh
mijn tentamen en her tentamen week valt precies tijdens het EK. HIEP HOI!!!


Ja ik heb ook tentamenweek tijdens het EK, maar het ergste is nog wel dat ik een tentamen heb om 11:00 16 juni, de dag na Duitsland - Nederland. En het is niet zo dat het niet anders kon. Ik heb 2 weken tentamenweek, en ik heb 2 tentamens, ingepland op maandag 14 juni en woensdag 16 juni.

Gelukkig hebben we de week ervoor vrij (op 1 presentatie na), dan kan ik tenminste leren voor die 2 vakken en gewoon naar het EK kijken.


Posted by TimeportE on May-24-2004 13:37:

ik weet niet wanneer ik hers heb maar laat het aub niet na die dagen vallen.. anders boeie dan neem ik een wat langere pauze


Posted by ryo on May-24-2004 14:18:

Hmm ben blijkbaar niet de enige die er last van heeft, 7 tentamens in de week van Nederland - Duitsland Gaat helemaal goedkomen dus.

Wat betreft de wedstrijd, op basis van huidige vorm en resultaten en selectie moet Nederland het kunnen winnen, maar dat hebben we vaker gedacht he Zoals gezegd, het blijven Duitsers...


Posted by Tim81 on May-24-2004 14:25:

Wat heb ik toch een geluk dat ik momenteel stage loop en dus helemaal geen tentamens meer heb dit laatste blok! Alle tijd om alle EK-wedstrijden van begin tot eind te volgen... Heb er zin an!


Posted by moogwai on May-25-2004 10:45:

Normaal gesproken komen ze de poule wel door. Ok Duitsland is wel duitsland, maar aan de andere kant zie ik daar eigenlijk geen speler rondlopen die het verschil kan maken.

quote:
Originally posted by Blik
Ja ik heb ook tentamenweek tijdens het EK, maar het ergste is nog wel dat ik een tentamen heb om 11:00 16 juni, de dag na Duitsland - Nederland.


Ik heb 16 juni om 8.45 tentamen, maar ja boeit eigenlijk toch niks, want 's avonds leer ik toch nooit


Posted by Tim81 on May-26-2004 21:40:

Wie gaat het EK winnen volgens jullie voorspellingen?
Frankrijk, Nederland, Italie, Spanje, Portugal of stiekem toch Duitsland of Engeland....


Posted by Little Theseus on May-26-2004 22:37:

Ik zeg dat Engeland dit EK wint, maar da's meer vanwege al die poules waar ik al aan mee doe; ik wil niet zoals iedereen doet Nederland, Portugal of Frankrijk laten winnen in die poules, ik wil een poule winnen met dikke winst of helemaal niet

EK2004 IK KAN NIET WACHTEN WAAH
Nog ff volhouden en het is zover!


Posted by Blik on May-28-2004 16:17:

Het officiële Euro 2004 subforum is ook geopend

http://www.tranceaddict.com/forums/...4192&forumid=79


Posted by Jakhira on May-29-2004 20:30:

Ik zou zeggen veel geluk

1-0


Posted by Muppet on May-30-2004 15:39:

quote:
Originally posted by Pumaz
Ik zou zeggen veel geluk

1-0



wie is er ook al weer niet bij in portugal


Posted by Tim81 on Jun-03-2004 15:05:

De rugnummers van het Nederlands Elftal voor het EK in Portugal zijn als volgt:

1. Edwin van der Sar
2. Michael Reiziger
3. Jaap Stam
4. Wilfred Bouma
5. Giovanni van Bronckhorst
6. Phillip Cocu
7. Andy van der Meyde
8. Edgar Davids
9. Ruud van Nistelrooy
10. Patrick Kluivert
11. Rafael van der Vaart

12. Roy Makaay
13. Sander Westerveld
14. Wesley Sneijder
15. Frank de Boer
16. Marc Overmars
17. Pierre van Hooijdonk
18. John Heitinga
19. Arjen Robben
20. Clarence Seedorf
21. Paul Bosvelt
22. Boudewijn Zenden
23. Ronald Waterreus

Hopelijk betekent dit niet dat Kluivert / V. Nistelrooy het aanvalsduo vormen... Ook heb ik weinig vertrouwen in Bouma op het hoogste niveau. Naast Stam komt Nederland verdedigend gewoon tekort (Reiziger en v. Bronckhorst zijn verdedigend ook niet heel sterk). Mijn basisopstelling zou er daarom zo uitzien:

1. V.d. Sar
2. Reiziger
3. Heitinga
4. Stam
5. v. Bronckhorst
6. Davids
7. Cocu
8. Sneijder
9. V. Nistelrooij
10 V.d. Vaart
11 Robben

Met Heitinga een extra echte verdediger, Sneijder voor de steekbal (ipv gedraaf van V.d. Meijde), Robben voor dreiging vanaf links en v.d. Vaart achter v. Nistelrooij (die nu niet in de weg wordt gelopen door Kluivert)! Cocu en Davids veroveren de ballen op het middenveld en kunnen de rest goed laten voetballen. Reiziger en v. Bronckhorst kunnen af en toe inschuiven...

Zo zie ik NL iig de poule doorkomen, anders heb ik er een hard hoofd in

Laat jullie horen 16 miljoen bondscoaches Wat is jullie basiself...?


Posted by basd on Jun-03-2004 15:19:

--------------- v.d. Sar ---------------
----------------------------------------
-- Reiziger - Stam - Heitinga - Zenden -
----------------------------------------
Sneijder - Davids - v.d. Vaart - Robben
----------------------------------------
------ v. Nistelrooij -- Makaay --------

* Makaay is duizend keer gevaarlijker dan Kluivert
* Als Robben niet fit is, dan Cocu of Overmars daar
* v.d. Vaart schuin voor Davids (geen zin om dat te tekenen)
* zelfde voor Heitinga en Stam
* v. Hooijdonk als breekijzer achter de hand
* bij gebrek aan Kezman in mijn sterrenteam mag dit keer Seedorf het stadion schoonmaken achteraf


Posted by Djeebie on Jun-03-2004 15:20:

Gelukkig heeft Advocaat eindelijk ingezien dat Makaay op dit moment gewoon naast Van Nistelrooij in de basis hoort. Jammer voor Kluivert, maar die is op dit moment hopeloos uit vorm. De keus tussen Sneijder en Seedorf is best een moeilijke. Sneijder is natuurlijk tweebenig en heeft een geweldig schot. Seedorf is fysiek sterker en is technisch heel sterk. Seedorf zou eventueel ook nog op de plek van Van Der Vaart kunnen. Die speelt ook niet bijzonder sterk op het moment.

Basiself wordt dan dus:

1 Van Der Sar
2 Reiziger
3 Heitinga
4 Stam
5 Van Bronckhorst
6 Cocu
7 Sneijder
8 Davids
9 Van Der Vaart
10 Van Nistelrooij
11 Makaay

Met een 4-3-3 opstelling moeten Robben en Van Der Meyde op de flanken en moeten Makaay en Cocu/Sneijder opgeofferd worden. Beetje afhankelijk van de tegenstander, omdat Cocu meer controlerend is dan Sneijder.


Posted by Freezel on Jun-03-2004 15:20:

Doel: Van Der Sar
Verdediging: Reiziger, Stam, Heitinga, Van Bronckhorst
Middenveld: Sneijder, Cocu, Davids, Robben
Voorin: Van Nistelrooy, Van Der Vaart

Verdedigend blok voor de verdediging met Cocu en Davids. Robben op de vleugel, Sneijder iets meer gecontroleerd.


Posted by moogwai on Jun-03-2004 16:18:

Mijn opstelling:

--------------- v.d. Sar ------------
-------------------------------------
-- Reiziger - Stam - Cocu - Zenden --
-------------------------------------
----------------Davids---------------
---Sneijder------------------Robben--
--------------v.d. Vaart-------------
-------------------------------------
------ v. Nistelrooij -- Makaay -----

Alle ballen op v. Nistelooij en Makaay!
Als er dan geen doelpunten meer vallen, dat weet ik het niet meer!
3 mensen erachter die ook echt voor assists kunnen zorgen en zelf ook erg doelgericht zijn en Robben als extra wapen met z'n dribbels.
Davids als controlerende middenvelder. Cocu als inschuivende verdediger, want langs Stam komt toch niemand 2 snelle backs voor zowel aanvullende impulsen als voor defensieve correcties.


Posted by Djeebie on Jun-04-2004 17:47:

quote:
Originally posted by Djeebie
Gelukkig heeft Advocaat eindelijk ingezien dat Makaay op dit moment gewoon naast Van Nistelrooij in de basis hoort. Jammer voor Kluivert, maar die is op dit moment hopeloos uit vorm.


Ik kan m'n woorden weer terugnemen

Advocaat heeft namelijk gezien dat Makaay en Van Nistelrooij op de training niet heel goed kunnen samenspelen. Gelukkig kunnen een uit vorm zijnde Kluivert en Van Nistelrooij dat wel. Dat hebben ze namelijk in het verleden al bewezen


Posted by Matthijs on Jun-06-2004 08:19:

Na de werkelijk uitstekende prestatie gister tegen Ierland heeft Dick besloten dat er tegen Duitsland 4-3-3 gespeeld gaat worden. Dus met één echte spits, die hopelijk niet 'Kluivert' heet...
Ander positief nieuws: Seedorf heeft een hamstringblessure en mist mogelijk het EK. Als Bouma nou ook nog even geblesseerd zou raken zijn we daar tenminste ook vanaf, omdat onze bondscoach hem om onduidelijke redenen toch steeds maar weer blijft opstellen...


Posted by Massive84 on Jun-06-2004 15:01:

nu wordt het toch tijd dat we winnen.

Maar om eerlijk te zeggen, ik vind gelijk een start tegen duitsland wel kut, beter toch eerst tegen een makkelijk tegenstander om misschien te winnen en wat zelfvertrouwen te krijgen.

tja maar afwachten.


Posted by basvh on Jun-06-2004 17:23:

wat ik niet snap is het volgende:

hoe vaak heeft advocaat het duo kluivert-van N geprobeerd???
zker 10 keer! waarvan het 1 keer lukte. waarom blijft ie het dan toch proberen??????????

na 6 keer had ie moeten zeggen: dit gaat niet werken jongens. Nu hebben ze 0 oefenwedstrijden meer en een opstelling die nog niet geprobeerd is, althans niet echt recent!

langzamerhand heb ik nog minder vertrouwen in de trainer dan in de spelers!!!!!


Posted by Tim81 on Jun-07-2004 07:07:

Nederland - Ierland B 0-1
Het zal mij benieuwen wat Dick in het vliegtuig naar Portugal bedenkt om die Duitsers te bestrijden. Nu gooit hij 'de ruit' weer overboord en gaat Nederland zeker weer met vleugels spelen. Er staat dus volgende week een lekker ingespeeld team in Portugal Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in...gelukkig werd Duitsland ook weggespeeld door Hongarije en kon Letland niet winnen van Azerbeidjan. Dus misschien toch nog een kansje om de poule door te komen, maar daarna is het snel afgelopen vrees ik


Posted by Jappio on Jun-07-2004 21:00:

quote:
Originally posted by Matthijs
Na de werkelijk uitstekende prestatie gister tegen Ierland heeft Dick besloten dat er tegen Duitsland 4-3-3 gespeeld gaat worden. Dus met één echte spits, die hopelijk niet 'Kluivert' heet...
Ander positief nieuws: Seedorf heeft een hamstringblessure en mist mogelijk het EK. Als Bouma nou ook nog even geblesseerd zou raken zijn we daar tenminste ook vanaf, omdat onze bondscoach hem om onduidelijke redenen toch steeds maar weer blijft opstellen...


ik vond seedorf de beste man van het veld tegen ierland. Die gaf tenminste nog is een steekpassje waaruit wat gevaar kwam. En die bouma is inderdaad een aanfluiting.. Dan nog liever de Boer


Posted by Djeebie on Jun-07-2004 21:03:

quote:
Originally posted by Jappio
ik vond seedorf de beste man van het veld tegen ierland. Die gaf tenminste nog is een steekpassje waaruit wat gevaar kwam. En die bouma is inderdaad een aanfluiting.. Dan nog liever de Boer


Ik vind Seedorf inderdaad ook helemaal de beroerdste niet. Die man heeft echt een onnavolgbare techniek en hoort zeker in z'n huidige vorm gewoon in de basis. Misschien jammer voor Van Der Vaart dus?

Het enige probleem met Seedorf is dat hij niet zo goed kan schieten. Je kan er vergif op innemen dat hij een bal overschiet. En corners en vrije trappen kan 'ie ook al niet nemen, maar voor de rest is het een hele goeie voetballer en moeten we blij zijn dat hij er bij is.


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.