TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe slim ben jij?
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Little Theseus on Sep-04-2001 18:18:

Worm Popper Hoe slim ben jij?

Trance-addicts zijn niet dom, dat was me allang duidelijk.
Maar het leek me wel leuk om is een keer te weten wat de anderen doen, wat voor opleiding, en/of wat voor werk.

Ikzelf studeer bedrijfskundige informatica aan de hogeschool holland, lokatie Diemen-Zuid (Amsterdam!), en heb bedrijfseconomie aan de Hogeschool Van Amsterdam gedaan.
nu jij nog!

Posted by Sandman on Sep-04-2001 18:23:

Hoe slim ben jij??

Oh jee, krijg je dat weer. Nee hoor geintje

Maar idd. het is wel een leuk om te weten wie wat nu doet in het dagelijks leven.

Ik zelf ben nog student (20 jaar oud). Ik ben een 4e jaar HTS werktuigbouwkunde student aan de HTS te Breda... Nog 3/4 jaar en dan klaar RRRRRR

Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 18:25:

Ik ben 17 jaar en zit in me eidexamenjaar van het VWO. Hierna ga ik waarschijnlijk een MBO doen en dan voor het geld naar een goed bedrijf. Daarna wil ik later als ik 25 ben ofzo me Rechten studie alsnog gaan halen.

Posted by raoel on Sep-04-2001 18:45:

Ik heb de HAVO als vooropleiding gedaan.

Wil ik meteen ff mijn punten showen

Nederlands - 6
Engels - 6
Handel & recht - 6
Economie - 8
Wiskunde B - 8
Natuurkunde - 8

Vorig jaar heb ik Bouwkunde gestudeerd in Tilburg aan de HTS.
Maar vorige week ben ik daar vanaf geschupt omdat ik 27,5 Studiepunt had en waar de 28 nodig waren om over te gaan. EXIT for me. Triest een half punt te weinig, maar het is niet anders.

Daarom heb ik me vandaag aangemeld aan de HTS in Den Bosch. En daar ga ik opnieuw Bouwkunde studeren. En heb dit jaar veel meer zin om te leren.
Dus WVG kom een keer langs in Den Bosch

Posted by tango on Sep-04-2001 19:10:

Ik doe dus een opleiding Commercieel medewerker Bank- en verzekeringswezen op MBO niveau. (stelt niet veel voor). Momenteel loop ik stage bij een vestiging van de ING bank (20 weken).

Als ik daarmee klaar ben in januari stroom ik meteen door naar een HBO, weet nog niet welke of welke richting, dat zien we nog wel

grtz,
TNG

Posted by Gekhous on Sep-04-2001 19:13:

Exclamation

eerst HAVO, waar ik mijn eindcijfers bijna allemaal met 1 punt verlaagd heb door de examens zelf bruut te vernakken, nu 2e jaar HBO commerciele economie/marketing management...

Posted by Remy D on Sep-04-2001 19:13:

Ik ben op me 17e van school getrapt en ben nu al bijna 4 jaar niks aan het doen, kan geen werk vinden alleen loop ik soms een krantenwijkie. Maarja het komt vast wel goed met me.

Posted by xxl on Sep-04-2001 19:29:

over 50 jaar ben ik een prof. drs. ing. mba.

hehe ff serieus ik ben van vwo afgegaan ivm meningsverschillen over graffiti.. en daarna ben ik maar havo-mbo gaan doen en toen toch maar de meao (voor de "vrouwtjes"). Ben nu werkzaam bij benzinemij. Ik kan dan ook iedereen die dit leest een economische richting aanbevelen.

Posted by shikatar on Sep-04-2001 20:12:

Ik heb havo, mavo, havo en mavo gedaan, daarna MBO technische informatica en nu ben ik betaald in deeltijd bezig met HBO organisatie & informatica. Soort van management opleiding in de it-sector.

Posted by Muppet on Sep-04-2001 20:17:

Doe nu 4vwo(met latijn) dus nog 3 jaartjes(hoop ik en dan ben ik er af)

Greetz Muppet

Posted by New Wave on Sep-04-2001 20:38:

Ik zit nu 4de jaar bij opleiding Fotonica afdeling Videotechniek.
Tis dus camera-man / editor opleiding.
Nog 1 jaartje dus en dan vaste baan als cameramanm...hoop ik tenminste..............

LATOX!!

Posted by Opti on Sep-04-2001 20:50:

ik ben 2 jaar geleden geslaagd (met lof) voor me havo, daarna commerciele economie gedaan, 9 studiepunten behaald, ging ik maar informatiedienstverlening en -manegement doen, na 3 maandjes mee gekapt, en nu ga ik me morgen waarschijnlijk inschrijven (als dat nog kan) voor communicatie

Posted by K.nattick on Sep-04-2001 21:38:

Na 7 jaartjes hebbik m'n Atheneum diploma mogen ophalen en nu bennik 2ennun-halfde jaars student Communicatie in Eindhoven. Relaxte studie, veel vrouwen, weinig stress, simpele tentamens. Kgok dattik het nog wel anderhalf jaar uithoud so.

Posted by Henkie_henk on Sep-04-2001 21:57:

3 jaar zandbak hiero...

ow ja .. en doe nu MER.. hbo of heao is dat lolll...ah zal mij t ook boeien.. kijke of ik morgen nog naar school moet??

Glanis zit bij mij op school.. . hijs ookal zo slim..

Glanis vrijdag de stad in?? K had al wat gaste gesproke van vorig jaar en alst geld komt alles goed man!!!! FF intanken voor t nieuwe jaar..

Posted by Glaniskanis on Sep-04-2001 22:34:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
3 jaar zandbak hiero...

ow ja .. en doe nu MER.. hbo of heao is dat lolll...ah zal mij t ook boeien.. kijke of ik morgen nog naar school moet??

Glanis zit bij mij op school.. . hijs ookal zo slim..

Glanis vrijdag de stad in?? K had al wat gaste gesproke van vorig jaar en alst geld komt alles goed man!!!! FF intanken voor t nieuwe jaar..

Ja zo mag ik het zien
Niet de verlegen Henk uithangen
Maar initiatief tonen
Vooral op bier-gebied zeer belangrijk
Maar dat is dus een date

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Henkie_henk on Sep-04-2001 22:36:

quote:
Originally posted by Glaniskanis

Ja zo mag ik het zien
Niet de verlegen Henk uithangen
Maar initiatief tonen
Vooral op bier-gebied zeer belangrijk
Maar dat is dus een date

Greetz,
Glaniskanis

Ik lus geen bier

Posted by eXos on Sep-04-2001 23:47:

Ik heb MEAO Commercieel Bank & Verzekeringen gedaan. Daarna ben ik naar Enschede verhuist om op mezelf te gaan wonen. Nu woon ik met 4 vrienden in 1 huis (...en das pas echt super relaxt!!!). Nu heb ik een jaar gewerkt bij vanalles (o.a. gewerkt voor Matchcare www.zoom.nl en Amicon Zorgverzekeraar). Nu plak ik er nog een jaartje werk tegenaan en ga ik een passende studie zoeken (uhum uhum!!).

Dus ik geniet nog met volle teugen van het leven en dat moeten jullie ook blijven doen

GReeTZ

Posted by Siesta on Sep-05-2001 05:52:

Ik doe nu Havo 3, en wat ik verder ga doen week niet.

GreetZ GERRIT

Posted by Ding Chavez on Sep-05-2001 06:38:

Ik ben nu 3e jaars International Business student aan de uni van Tilburg. Hopelijk volgend jaar een half jaartje Canada en als het bevalt er lekker blijven :P
Neeeeh, moet ook nog ff stage doen en afstuderen en dan zie ik het wel, kweet het nog nie.

GreetZ, DC

Posted by magrec on Sep-05-2001 07:18:

Uhm

Ik heb eerst de Havo gedaan.
Nu ben ik 2e jaars op hogeschool ijselland in deventer.
Ik studeer commerci�le economie en heb ook nog vorig jaar al mijn 42 studiepunten gehaald dus mijn propedeus heb ik ook al

Posted by After8 on Sep-05-2001 09:51:

Ik ben met m'n 15e van school gekickt
toen ben ik bij een schade-herstel bedrijf gaan werken (stage)
maar daar kreeg ik maar 20 per dag duzzzzz
DOEI zei ik
nu ben ik glazenwasser voor mezelf, ik heb nu m'n eigen tijden en das wel lekker maar jullie hebben het allemaal verder geschopt als ik
ik heb helemaal geen diploma's

WEL IK HEB WEL EEN DIPLOMA :M'N ZWEMDIPLOMA

Posted by eXos on Sep-05-2001 10:13:

quote:
Hoe slim ben jij??

Slim of niet slim. Het maakt me geen zak uit. Een vriend van me is Timmerman en een ander is aan het afstuderen aan de UT. Opleiding zegt nix over karakter e.d.! Zolang je maar niet uit de hoogte doet vind ik het allemaal wel OK.

GReeTZ

Posted by Eye-Riz on Sep-05-2001 10:44:

AMEN!

Posted by After8 on Sep-05-2001 10:46:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Zolang je maar niet uit de hoogte doet vind ik het allemaal wel OK.

GReeTZ

My Words

Posted by Henkie_henk on Sep-05-2001 11:03:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Zolang je maar niet uit de hoogte doet vind ik het allemaal wel OK.

GReeTZ

Ey kerul... je ziet er zelf uit als een langharige teckel..

Ik haat idd ook die mense die denke dat ze alles zijn door opleiding.. auto of whatever.. Ah die mense leven vast een heel gezellig eenzaam leven..

lekkerrrr

Pages (3): [1] 2 3 »