TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Flight 643 op 10
Pages (2): [1] 2 »

Posted by moogwai on Sep-04-2001 19:18:

Arrow Flight 643 op 10

Ik weet niet of iemand het al heeft gezien maar DJ Tiesto - Flight 643 heeft deze week een megastip gehaalt en staat nu op 10 in de mega top 100 !!! (na 10 weken pas trouwens )

Dit had ik echt niet verwacht... enkele maanden geleden zaten we nog te discusieren over of deze plaat op single zou worden uitgebracht en nu staat Tiesto op nr. 10 en hij zal nog wel stijgen ook nog... sinds die videoclip (die onderhand 100x per dag op de Box en TMF komt) is Flight echt populair geworden....

Posted by tango on Sep-04-2001 19:25:

Tja, de flight wordt populair. Ben benieuwd of hij net zoals mauro en de rest ook in top of the pops komt . Lijkt me echt slecht, mn held bij totp.

Zullen we maar vast een Urban Train "poule" gaan houden? Wat denk je, een top 10'er ofniet?

Het is wel een van de weinige lache trance clipjes, wel cheapy, maar toch leuk.

grtz,
TNG

Posted by raoel on Sep-04-2001 19:35:

Ik had wel verwacht dat flight de top 40 zou halen. Zeker omdat ie in de zomer is uitgekomen, en in alle badplaatsen grijs is gedraait.

Hoe hoog dat ie komt???

Maar urban train haalt de top 40 niet.

Posted by Little Theseus on Sep-04-2001 19:48:

Urban Train zal idd niet zo groot worden...
Dan geef ik Katana - Fancy Fair meer kans.
In t begin vond ik flight643 wel cool, toen ik m hoorde op die set bij dancedepartement, waarin wessel zei dat hij pas een maand na die set (eind april/begin mei) uit kwam. Khad m toen helemaal grijsgedraaid, en daarom vind ik m nu niet leuk meer, hij kwam in bijna elke set voor, en op elke verzamel of mixcd was hij te vinden. Die plaat is zo hard ge-pushed dat hij wel megastip moest worden.
GRTZ.

Posted by New Wave on Sep-04-2001 20:57:

Wow dat hadden we inderdaad voorspelt dat Flight 643 commercieel werd.
wa sin de tread "welke nummer wordt in de toekomst het meest commercieel".....toen zeiden we het al...........
WAT ZIJN WIJ GOED MAN

WWWHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAA

Posted by Jesse on Sep-04-2001 21:53:

in de Top 40 na de 2e week op 20, binnen gekomen op 30 dus als dat nog 2 weken nog doorgaat dan op nr 1??

Maar urban train zal ook wel gaan scoren denk ik, hopen dat het alleen niet commercieel gaat worden, 11 min samengepropt in 4 min is wel erg zonde...

Trouwens sound of goodbye is ook lekker bezig, kan ook wel een top10 worden...

Posted by Henkie_henk on Sep-04-2001 22:03:

LoL

Moet je aan de meisjes vragen welke muziek ze mooi vinde.. tis bijna allemaal trance.. ja vooral die ene.. flight nog wat.. zoooo moooooooi

Welke djs waren er dan in die tent? Ow ze draaiden tiesto..

Ow snap je het wel?

Posted by Siesta on Sep-05-2001 05:49:

quote:
Originally posted by Jesse
in de Top 40 na de 2e week op 20, binnen gekomen op 30 dus als dat nog 2 weken nog doorgaat dan op nr 1??

Maar urban train zal ook wel gaan scoren denk ik, hopen dat het alleen niet commercieel gaat worden, 11 min samengepropt in 4 min is wel erg zonde...

Trouwens sound of goodbye is ook lekker bezig, kan ook wel een top10 worden...

jah klopt die Perpetuous Dreamer stond op 1 in de Tipparade en kwam binnen op 32, dat word ook een hitje. zeker weten

GreetZ GERRIT!!@!

Posted by Dj Lex on Sep-05-2001 12:07:

En Tukon? Die heeft ook wel potentie om ver te komen denk ik. Best wel lekker deuntje met een mooie vrouw in de clip.

Posted by eXos on Sep-05-2001 13:00:

Flight 643 is echt een Trance plaat zoals de Cola-disco-gangers ze werwachten op vrijdag avond in hun plaatselijke disco. De rest van Tiesto's nr.'s zijn net iets rustiger, dus niet aantrekkelijk voor al dat soort gastjes!!!!

GReeTZ

Posted by Blik on Sep-05-2001 14:16:

kvind het niet zo erg dat die daar staat, kan ik tenminste tijdens het uitgaan ook vette muziek luisteren, gebeurt niet zo heel erg vaak namelijk

Posted by raoel on Sep-05-2001 18:32:

quote:
Originally posted by Dj Lex
En Tukon? Die heeft ook wel potentie om ver te komen denk ik. Best wel lekker deuntje met een mooie vrouw in de clip.

Je bedoelt

Tukan - Light A Rainbow

Ja das idd een goed nummer. Heeft echt de potentie om een vette hit te worden. Lekkere sound en hele mooie vocal.
Maar k heb het nummer al wel verrekte lang. Hoe oud is die al wel niet.

Posted by tango on Sep-05-2001 18:36:

Weet je wel hoe oud castles in the sky is? Die's al dik 1,5 jaar oud! Komt nu pas uit. (voor de commercieelen dan he )

grtz,
TNG

Posted by rellivisit on Sep-06-2001 09:44:

quote:
Originally posted by tango
Weet je wel hoe oud castles in the sky is? Die's al dik 1,5 jaar oud! Komt nu pas uit. (voor de commercieelen dan he )

grtz,
TNG

En dat wordt ook weer een megahit, hoe vaak is turn the tide wel niet gere-released voor het een hit werd. Een keer mislukt, een half jaartje later nog maar een x proberen en jawel hoor.....kassa. En urban train wordt echt niet commercieel.

Posted by Mysteric on Sep-06-2001 09:53:

quote:
Originally posted by rellivisit

En dat wordt ook weer een megahit, hoe vaak is turn the tide wel niet gere-released voor het een hit werd. Een keer mislukt, een half jaartje later nog maar een x proberen en jawel hoor.....kassa. En urban train wordt echt niet commercieel.

Ja..das de "power" van 538 en TMF. Als zij willen dat iets een hit wordt wordt het ook een hit. Safri Duo, Sylver, Castles in the sky. Allemaal nep

Posted by rellivisit on Sep-06-2001 10:19:

**zucht** de media he!

Posted by NILA.NL on Sep-06-2001 13:22:

36 - 1 castles in the sky - ian van dahl
32 28 15 we come one - faithless
31 36 4 dance valley theme 2001 - system f
26 32 2 the sound of goodbye - perpetuous dreamer
21 19 8 such is life - rank 1
11 20 3 flight 643 - dj tiesto

Het gaat idd (veeeeeeeeel te) goed met de trance-sound, commercieel gezien dan... Op zich verdienen de producers het misschien wel(sommigen werken zich al 10 a 15 jaar behoorlijk uit het naatje), maar "iedereen" vindt trance meteen zo "gaaf" en "te gek".
Een ander nadeel vind ik dat de (op zich goede) nummers kapot gedraait worden, omdat ze veeeeel te vaak te horen zijn op radio en tv(en dan vooral TMF en 538)!
Maar ja.... je houdt het toch niet tegen.... it's all about the money!

Posted by MetzZ_!! on Sep-06-2001 14:46:

Rasta

WHAHAHAHAHA!!!

ik kan me nog HEEEEEEEL goed herinneren in een thread 'Wat denken jullie dat de volgende commerciele plaat wordt' (zoiets iig) dat IK (oui, MOI) zei.... dat Tiesto met flight 643 een HIT zou worden...

En wat dachten jullie daar toen van??

'Hoe willen ze die plaat ooit zo maken, dat Milk Inc. fans die plaat gaan kopen', was 1 van de reacties die ik kreeg

You people are SOOOOOOOOOOOO dumb

Geintje natuurlijk

Wilde alleen ff, ff duidelijk maken wie er gelijk had (IKKE!) en wie NIET

Posted by TranceFool on Sep-06-2001 15:08:

Thumbs up IDD Metz

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
WHAHAHAHAHA!!!

ik kan me nog HEEEEEEEL goed herinneren in een thread 'Wat denken jullie dat de volgende commerciele plaat wordt' (zoiets iig) dat IK (oui, MOI) zei.... dat Tiesto met flight 643 een HIT zou worden...

'Hoe willen ze die plaat ooit zo maken, dat Milk Inc. fans die plaat gaan kopen', was 1 van de reacties die ik kreeg

Geintje natuurlijk

Ja idd dat weet ik nog wel, ik moet je idd gelijk geven

Posted by Dj Lex on Sep-06-2001 15:19:

quote:
Originally posted by NILA.NL
36 - 1 castles in the sky - ian van dahl
32 28 15 we come one - faithless
31 36 4 dance valley theme 2001 - system f
26 32 2 the sound of goodbye - perpetuous dreamer
21 19 8 such is life - rank 1
11 20 3 flight 643 - dj tiesto

Het gaat idd (veeeeeeeeel te) goed met de trance-sound, commercieel gezien dan... Op zich verdienen de producers het misschien wel(sommigen werken zich al 10 a 15 jaar behoorlijk uit het naatje), maar "iedereen" vindt trance meteen zo "gaaf" en "te gek".
Een ander nadeel vind ik dat de (op zich goede) nummers kapot gedraait worden, omdat ze veeeeel te vaak te horen zijn op radio en tv(en dan vooral TMF en 538)!
Maar ja.... je houdt het toch niet tegen.... it's all about the money!

jaja idd, daar heb je groot gelijk in. De commercie gaat het kapot maken. Maar wij blijven er altijd van houden hierzo op TA, want ooit gaat het weer dood. Let maar op

Posted by Jesse on Sep-06-2001 15:50:

quote:
WHAHAHAHAHA!!!

Geintje natuurlijk

IDD, ik moest er ook al aan denken toen ik Flight 643 zag staan op nr 20..
"Nee, dat wordt geen hit , dat is veel te progressive, er zit geen mooi melodietje in.." blablabla
want het is dus wel een dikke hit aan het worden.

Dus...Suburban train...als die ook nog gereleased gaat worden in de Top 40 (zit er wel aan te komen denk ik eigenlijk) dan zal die ook nog flink actief zijn in de hitlijsten...

Ga maar na, alle commerci�le nummers die in de Top 40 staan, wij kennen ze al wat langer, vonden de meeste ook al wreed toen (net in het begin of na een paar keer luisteren) dus de mensen die het voor het eerst op de radio/TV horen/zien zullen er ook ongetwijfeld tussen zitten die het ook een supernummer vinden. Ka$$a

Posted by Dj Alpha on Sep-06-2001 22:34:

Ik vind t jammer.. Strax krijg je souvenir de Chine nog in een 3 minuten versie.
Maarja, in die top40 ligt wel het geld en als je ervan kan mee profiteren, why not..

Posted by MetzZ_!! on Sep-07-2001 07:12:

Hmm, dan denk ik trouwens dat Urban Train geen knaller wordt in de hitlijsten... Er zit absoluut niets commercieels in die plaat...

Maarja, ik kan het mis hebben hoor...

Posted by TranceFool on Sep-07-2001 12:35:

quote:
Hmm, dan denk ik trouwens dat Urban Train geen knaller wordt in de hitlijsten... Er zit absoluut niets commercieels in die plaat...

Maarja, ik kan het mis hebben hoor...

We gaan op MetzZ!! vertrouwen, hij wordt onze "commercial waarzegger"

Posted by Jesse on Sep-07-2001 15:36:

quote:

Dat vond ik ook van Flight 643

die nu op 11 alweer staat

Pages (2): [1] 2 »