TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Klote clip van deze week!
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Dj Lex on Sep-08-2001 20:34:

Klote clip van deze week!

We gooien hem er gewoon weer in. Deze week hebben we voor u in de aanbieding: Joy Kitikonti - Joyenergizer
Nou het is weer een klassieker. Er loopt zo'n mannetje met een zendmast een beetje dom te doen. En er is weer zo'n vlieg in het spel, waardoor je alles een beetje vliegend ziet (waar hebben we dat eerder gezien?)
Nou dit was dus een nummer wat ik echt niet had verwacht dat ie commercieel zou gaan, aangezien ik ook ff nodig had om er aan te wennen.

Posted by Siesta on Sep-09-2001 09:04:

ik heb de clip nog niet gezien, maar het nummer valt egt wel in de smaak, tenminste in discotheken, iedereen gaat uit z'n plaat op dat nummer, zelfs springnichten, maar een hit zal't niet worden denk ik

Posted by Blik on Sep-09-2001 10:13:

clip is inderdaad nie echt goed, liedje vind ik ook nie echt sterk om eerlijk te zijn, heb hem gister nog wel gehoord in de discotheek, dat ui z'n dak gaan viel best mee vond ik

Posted by raoel on Sep-09-2001 10:25:

Ik heb de clip gister ook gezien, maar niet echt goed gekeken.
Wat ik zag was idd niet goed.

Maar dat zijn we gewend.
Er zijn bijna geen goede "trance"clips
Alleen een clip met een mooie vocal die een betekenis heeft, kan een mooie clip hebben die het verhaal van de vocal uitbeeld.

Posted by Jukx on Sep-09-2001 11:56:

Is daar nu ook alweer een clip van???
hahahahahahahaha
het gaat wel erg hard achteruit allemaal hoor! het einde is echt zoek op deze manier! nog eventjes en je ziet ook nummers van Scot Project, Megamind en weet ik veel wat op tv langskomen!

Posted by magrec on Sep-09-2001 12:10:

Ik schrok me de pleuris toen ik

jark prongo - rocket base zag voor bij komen op tmf

vage clip.

Posted by Jesse on Sep-09-2001 14:26:

quote:
Originally posted by Jukx
Is daar nu ook alweer een clip van???
hahahahahahahaha
het gaat wel erg hard achteruit allemaal hoor! het einde is echt zoek op deze manier! nog eventjes en je ziet ook nummers van Scot Project, Megamind en weet ik veel wat op tv langskomen!

Van DJ Scot Project - Overdrive is ook een clip...heb ik gezien op vakantie in Lloret, waarschijnlijk een Duitse zender, maar dat nummer heeft dus ook al een clip... (Weet niet meer hoe die precies ging maar echt fantastisch...nee)

Posted by Miss Proximus on Sep-09-2001 14:42:

er zit ook een uitknop op jullie afstandsbediening hoor

Posted by Henkie_henk on Sep-09-2001 14:45:

lol ik heb em nog nie gezien Hoeft ook nie eg ik kijk wel tell-sell

Ah t zal wel weer hoog eindigen he..

Wat wel een aardige trance clip is is

Dr. Motte - Westbam loveparade 2000

Ik heb em al aan Swamper gestuurd dus je ziet em vast es voorbij kome..

Ow ja die mauro picotte presents joy kittoni live bla bla die ruled dan weer wel Als ze die nou gewoon als clip hadde gebruikt

Ow ja Josh Wink - Higher state of Counciousness ... Lijpe clip
Wordt t nummer nog minder toegankelijk door hehe...Beetje vreemd..

Posted by New Wave on Sep-09-2001 14:45:

Je kan tegenwoordig ook van zender wisselen ook een optie.............

Posted by moogwai on Sep-09-2001 15:01:

Ik heb die clip van Kitikonti gisteren ook gezien... vage clip ja.
Ze hebben zeker de clip van the Sunclub - Movin On (of was het Splash) een keer gezien.

De dames van Ian Van Dahl waren trouwens op bezoek bij Club Delicous.... zegt die Post jullie zijn al bekend in America, Canada.. etc en WIJ kennen jullie nu pas.

hahahahaha

quote:
Originally posted by Jesse

Van DJ Scot Project - Overdrive is ook een clip...heb ik gezien op vakantie in Lloret, waarschijnlijk een Duitse zender, maar dat nummer heeft dus ook al een clip... (Weet niet meer hoe die precies ging maar echt fantastisch...nee)

Wij krijgen in Nederland lang niet alles te zien... van onderhand elk duits trance nummer is een clip van... die zender in Duitsland zal wel Viva TV zijn.

Posted by Opti on Sep-18-2001 18:37:

quote:
Originally posted by Jesse

Van DJ Scot Project - Overdrive is ook een clip...

check http://www.overdose.de/video/djscot.rm
is de video van Overdrive, 2Mb groot ofzo

en kijk anders ff op http://www.overdose.de/video
staan clipjes op van schwarze puppen, en how deep is your love

veel kijkplezier

Posted by Muppet on Sep-18-2001 19:27:

Net silverscreen gezien op tmf( VAGE clip) maar het nummer is nog ene beetje het zelfde gebleven

Greetz Muppet

Posted by OENKABOENKA on Sep-19-2001 17:16:

Wat helemaal een vage en vooral foute clip is = Daddy Dj, en het nummer trouwens ook

{-_-}

Posted by Dj Lex on Sep-19-2001 20:12:

quote:
Originally posted by OENKABOENKA
Wat helemaal een vage en vooral foute clip is = Daddy Dj, en het nummer trouwens ook

{-_-}

Dat nummer heb ik alleen gezien op Top Of the pops, en daar staat hij alleen een beetje geep te doen met ze mond. Knap dat je een computerstem voort kan brengen.

Posted by Mysteric on Sep-20-2001 08:48:

Die Joykitikonti-clip staat ook op de bxr site... is inderdaad erg jammer:
http://www.bxr.it/asx/joy_kitikonti_joyenergizer.asx

Posted by Opti on Dec-25-2001 17:37:

Re: Klote clip van deze week!

quote:
Originally posted by Dj Lex
We gooien hem er gewoon weer in. Deze week hebben we voor u in de aanbieding: Joy Kitikonti - Joyenergizer
Nou het is weer een klassieker. Er loopt zo'n mannetje met een zendmast een beetje dom te doen. En er is weer zo'n vlieg in het spel, waardoor je alles een beetje vliegend ziet (waar hebben we dat eerder gezien?)
Nou dit was dus een nummer wat ik echt niet had verwacht dat ie commercieel zou gaan, aangezien ik ook ff nodig had om er aan te wennen.

ZIP ZIP ZIP ZIP

Posted by Flippe on Dec-25-2001 19:20:

kroepoek is weer oude threads aan t opgraven

Posted by Gurian on Dec-25-2001 20:53:

Ckerz een hele saaie kerst bij hem
Als je al nix beterz te doen hept en ma weer eens een
oude thread gaat opgraven

Ma toch is het wel waar er zijn amper goede clips van trance-
nummers.

Ik vindt het wel relaxt als ze een liveopname maken tijdens een
feest en dat als clip gebruiken. Krijg je de sfeer die erbij hoor
ook een beetje mee.

Posted by Ruben_Dubbink on Dec-25-2001 22:52:

behalve als de clip van ene heer Johan Gielen is, die zichzelf helemaal top vind!
Ok, wat betreft de sfeer heb je wel gelijk!

Posted by Opti on Dec-25-2001 23:41:

quote:
Originally posted by Gurian
Ckerz een hele saaie kerst bij hem
Als je al nix beterz te doen hept en ma weer eens een
oude thread gaat opgraven

Ik laat jullie newbies meegenieten van de klassieke ouwe threads die we hebben gehad, wees dankbaar

Posted by Biohazard on Dec-26-2001 00:18:

Ik vind die clip van PPK wel leuk gedaan

AvB en Ferry waren trouwens een paar weken geleden in club delicious. Ging die jeroen uitleggen hoe commerciele trance slecht was :P

was trouwens wel een grappig interviewtje

Posted by New Wave on Dec-26-2001 10:19:

POsted by Optimus

Ik laat jullie newbies meegenieten van de klassieke ouwe threads die we hebben gehad, wees dankbaar

--------------------------------------------------------

Stelletje ontdankbare honden zijn jullie.....hij geeft om jullie, hij heeft veel voor jullie over

Optimus, wat jji voor ons over hebt.......zal ik je altijd dankbaar om blijven................................................................................................anaal?

Posted by Opti on Dec-26-2001 10:41:

quote:
Originally posted by New Wave
POsted by Optimus

--------------------------------------------------------

Stelletje ontdankbare honden zijn jullie.....hij geeft om jullie, hij heeft veel voor jullie over

Optimus, wat jji voor ons over hebt.......zal ik je altijd dankbaar om blijven................................................................................................anaal?

Ja kom hierrrrr geil Elfje van meeee whehehe

Posted by eXos on Dec-26-2001 11:21:

Ik kijk nooit videoclips

1x kijke en wegflikkeren maar...

De Joyenergizer clip heb ik btw wel in een Mauro Picotto clipje...

Pages (2): [1] 2 »