TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Klote clip van deze week!
Pages (2): [1] 2 »
Klote clip van deze week!
We gooien hem er gewoon weer in. Deze week hebben we voor u in de aanbieding: Joy Kitikonti - Joyenergizer
Nou het is weer een klassieker. Er loopt zo'n mannetje met een zendmast een beetje dom te doen. En er is weer zo'n vlieg in het spel, waardoor je alles een beetje vliegend ziet (waar hebben we dat eerder gezien?)
Nou dit was dus een nummer wat ik echt niet had verwacht dat ie commercieel zou gaan, aangezien ik ook ff nodig had om er aan te wennen.
ik heb de clip nog niet gezien, maar het nummer valt egt wel in de smaak, tenminste in discotheken, iedereen gaat uit z'n plaat op dat nummer, zelfs springnichten, maar een hit zal't niet worden denk ik
clip is inderdaad nie echt goed, liedje vind ik ook nie echt sterk om eerlijk te zijn, heb hem gister nog wel gehoord in de discotheek, dat ui z'n dak gaan viel best mee vond ik
Ik heb de clip gister ook gezien, maar niet echt goed gekeken.
Wat ik zag was idd niet goed.
Maar dat zijn we gewend.
Er zijn bijna geen goede "trance"clips
Alleen een clip met een mooie vocal die een betekenis heeft, kan een mooie clip hebben die het verhaal van de vocal uitbeeld.
Is daar nu ook alweer een clip van??? 
hahahahahahahaha
het gaat wel erg hard achteruit allemaal hoor! het einde is echt zoek op deze manier! nog eventjes en je ziet ook nummers van Scot Project, Megamind en weet ik veel wat op tv langskomen!
Ik schrok me de pleuris toen ik
jark prongo - rocket base zag voor bij komen op tmf
vage clip.
| quote: |
| Originally posted by Jukx Is daar nu ook alweer een clip van??? ![]() hahahahahahahaha het gaat wel erg hard achteruit allemaal hoor! het einde is echt zoek op deze manier! nog eventjes en je ziet ook nummers van Scot Project, Megamind en weet ik veel wat op tv langskomen! |
er zit ook een uitknop op jullie afstandsbediening hoor
lol ik heb em nog nie gezien
Hoeft ook nie eg
ik kijk wel tell-sell
Ah t zal wel weer hoog eindigen he..
Wat wel een aardige trance clip is is
Dr. Motte - Westbam loveparade 2000
Ik heb em al aan Swamper gestuurd dus je ziet em vast es voorbij kome..
Ow ja die mauro picotte presents joy kittoni live bla bla die ruled dan weer wel
Als ze die nou gewoon als clip hadde gebruikt 
Ow ja Josh Wink - Higher state of Counciousness ... Lijpe clip 
Wordt t nummer nog minder toegankelijk door
hehe...Beetje vreemd..
Je kan tegenwoordig ook van zender wisselen
ook een optie.............
Ik heb die clip van Kitikonti gisteren ook gezien... vage clip ja.
Ze hebben zeker de clip van the Sunclub - Movin On (of was het Splash) een keer gezien.
De dames van Ian Van Dahl waren trouwens op bezoek bij Club Delicous.... zegt die Post jullie zijn al bekend in America, Canada.. etc en WIJ kennen jullie nu pas.
hahahahaha 
| quote: |
| Originally posted by Jesse Van DJ Scot Project - Overdrive is ook een clip...heb ik gezien op vakantie in Lloret, waarschijnlijk een Duitse zender, maar dat nummer heeft dus ook al een clip... (Weet niet meer hoe die precies ging maar echt fantastisch...nee) |
| quote: |
| Originally posted by Jesse Van DJ Scot Project - Overdrive is ook een clip... |


Net silverscreen gezien op tmf( VAGE clip) maar het nummer is nog ene beetje het zelfde gebleven
Greetz Muppet
Wat helemaal een vage en vooral foute clip is = Daddy Dj, en het nummer trouwens ook
{-_-}
| quote: |
| Originally posted by OENKABOENKA Wat helemaal een vage en vooral foute clip is = Daddy Dj, en het nummer trouwens ook {-_-} |
Die Joykitikonti-clip staat ook op de bxr site... is inderdaad erg jammer:
http://www.bxr.it/asx/joy_kitikonti_joyenergizer.asx
Re: Klote clip van deze week!
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex We gooien hem er gewoon weer in. Deze week hebben we voor u in de aanbieding: Joy Kitikonti - Joyenergizer Nou het is weer een klassieker. Er loopt zo'n mannetje met een zendmast een beetje dom te doen. En er is weer zo'n vlieg in het spel, waardoor je alles een beetje vliegend ziet (waar hebben we dat eerder gezien?) Nou dit was dus een nummer wat ik echt niet had verwacht dat ie commercieel zou gaan, aangezien ik ook ff nodig had om er aan te wennen. |


kroepoek is weer oude threads aan t opgraven 
Ckerz een hele saaie kerst bij hem 
Als je al nix beterz te doen hept en ma weer eens een
oude thread gaat opgraven
Ma toch is het wel waar er zijn amper goede clips van trance-
nummers.
Ik vindt het wel relaxt als ze een liveopname maken tijdens een
feest en dat als clip gebruiken. Krijg je de sfeer die erbij hoor
ook een beetje mee.
behalve als de clip van ene heer Johan Gielen is, die zichzelf helemaal top vind!
Ok, wat betreft de sfeer heb je wel gelijk! 
| quote: |
| Originally posted by Gurian Ckerz een hele saaie kerst bij hem ![]() Als je al nix beterz te doen hept en ma weer eens een oude thread gaat opgraven |
Ik vind die clip van PPK wel leuk gedaan
AvB en Ferry waren trouwens een paar weken geleden in club delicious. Ging die jeroen uitleggen hoe commerciele trance slecht was
:P
was trouwens wel een grappig interviewtje
POsted by Optimus
Ik laat jullie newbies meegenieten van de klassieke ouwe threads die we hebben gehad, wees dankbaar
--------------------------------------------------------
Stelletje ontdankbare honden zijn jullie.....hij geeft om jullie, hij heeft veel voor jullie over

Optimus, wat jji voor ons over hebt.......zal ik je altijd dankbaar om blijven................................................................................................anaal? 
| quote: |
| Originally posted by New Wave POsted by Optimus Ik laat jullie newbies meegenieten van de klassieke ouwe threads die we hebben gehad, wees dankbaar -------------------------------------------------------- Stelletje ontdankbare honden zijn jullie.....hij geeft om jullie, hij heeft veel voor jullie over ![]() Optimus, wat jji voor ons over hebt.......zal ik je altijd dankbaar om blijven................................................................................................anaal? |


Ik kijk nooit videoclips 
1x kijke en wegflikkeren maar...
De Joyenergizer clip heb ik btw wel in een Mauro Picotto clipje...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.