TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Em 2004
Pages (15): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by St_Andrew on Jun-12-2004 10:57:

Cool Em 2004

Idag drar det ig�ng

Portugal vs Grekland klockan 18 ikv�ll p� tv4

Posted by Glorie on Jun-12-2004 12:15:

Re: Em 2004

quote:
Originally posted by St_Andrew
Idag drar det ig�ng

bevare mig v�l. det h�r ska jag inte titta p�. M�jligen om Sverige g�r till final

Posted by ScuL on Jun-12-2004 13:01:

de har spelat s������� d�ligt att de f�rtj�ner att f�rlora allt.

Posted by SteveTranz4ever on Jun-12-2004 13:02:

Re: Re: Em 2004

quote:
Originally posted by Glorie
bevare mig v�l. det h�r ska jag inte titta p�. M�jligen om Sverige g�r till final

D� vet vi att du inte har intresse f�r detta i alla fall

Sj�lv ska jag se rubbet s� man har koll p� v�ra chanser att sl� andra lag i en eventuell match fram�ver...

Posted by fede on Jun-12-2004 13:49:

vem vinner em d� ? vad tror ni ?
jag hoppas att Sverige g�r l�ngt men jag vill att Portugal lr Spanien ska vinna...

Posted by SMC on Jun-12-2004 14:23:

ITALIA!

Posted by hustler on Jun-12-2004 14:53:

SWE-BUL 2-1
SWE-ITA 1-1

Mitt tips f�r dom matcherna i alla fall. F�r hoppas att K�llstr�m tar sitt ansvar och regerar p� mittf�ltet.

Posted by St_Andrew on Jun-12-2004 14:54:

quote:
Originally posted by SMC
ITALIA!

naaah, ni kommer f� s���� mkt stryk

Posted by RebeL9 on Jun-12-2004 15:14:

hoppas som vanligt p� Holland. Har alltid gillat deras fotboll. Och Ajax fotbollsakademi skolar ju n�gra av europas b�sta spelare =)
Fast v�rst av allt �r att jag missar n�stan hela EM. �ker till Asien p� tisdag =(

Posted by Amnezia on Jun-12-2004 15:42:

yaay..fn va najs detta blir....f�rfest me em premi�r ikv�ll.....� p� m�nndag b�rjar allvaret

Posted by dbl on Jun-12-2004 18:25:

Re: Re: Em 2004

quote:
Originally posted by Glorie

exakt

Posted by RebeL9 on Jun-12-2004 18:55:

ledset �gda Portugal blev =)=)=)=)=)=)

Posted by St_Andrew on Jun-12-2004 22:09:

quote:
Originally posted by RebeL9
ledset �gda Portugal blev =)=)=)=)=)=)

mmm.. hehe.. lite synd iof, portugal �r ju roliga att se p� annars

Posted by RebeL9 on Jun-12-2004 22:11:

quote:
mmm.. hehe.. lite synd iof, portugal �r ju roliga att se p� annars

tyckte grekerna var roligare att titta p� =P

Posted by St_Andrew on Jun-12-2004 22:14:

quote:
tyckte grekerna var roligare att titta p� =P

haha, var ute o grillade s� jag missa matchen, men som jag h�rde s� var det typ som du sa... men ass� det brukar inte vara s�

Posted by Jeremy H on Jun-13-2004 00:16:

S�ndag 20.45 - Frankrike Vs. England
ALLEZ LES BLEUS!!!

F�r �vrigt s� s�g jag b�da matcherna idag.. och kommer nog se n�stan alla matcher i EM..s�l�nge man �r hemma s�

Posted by RebeL9 on Jun-13-2004 04:23:

Gillar inte fransk fotboll men ikv�ll hejar jag p� dem. Ska bli kul att se britterna lida ett bittert nederlag. De l�ter h�gst och mest men n�r det kommer till kritan s� inser man att det �r mycket prat och lite verkstad. De har ju inte vunnit ett m�sterskap p� ca 40 �r =)
�lskar att se n�r de brittiska medierna f�rst h�jer sina spelare till skyarna och kallar dem "GODS" och n�r de sen f�rlorar s� lynchar man dem och skriver "LEAVE ENGLAND"
LOL!

Posted by Kongo_kim on Jun-13-2004 08:54:

Fy fan vad England kommer f�rlora idag.
Arroganta svin �r vad dom �r. Tror att dom �r top 5 i v�rlden.

England - Frankrike 1-3

Posted by hustler on Jun-13-2004 10:46:

England - Frankrike 2-1

C�mon lads!

Edit: Tro inte att Hnery kommer f� det att lossna s� tidigt i turneringen.

Posted by St_Andrew on Jun-13-2004 11:05:

h�ller med om att england tror dom �r mkt b�ttre �n vad dom �r och att deras press �r mest lol, men jag tror �nd� dom tar hem det h�r =)

Posted by Kongo_kim on Jun-13-2004 11:14:

idag spelar ju kroatien ocks�. Eftersom jag �r halvkroat s� f�r amn ju heja p� dom idag. Synd att deras m�lis Pletikosa �r skadad.

Fast kroaternas anfall �r riktigt bra. Olic och Prso kan s�nka vem som helst.

Kroatien vinner 2-0 m�l av ovanst�ende.

Posted by SMC on Jun-13-2004 11:17:

quote:
naaah, ni kommer f� s���� mkt stryk

Det vill jag inte tro.

Posted by SMC on Jun-13-2004 11:22:

quote:
�lskar att se n�r de brittiska medierna f�rst h�jer sina spelare till skyarna och kallar dem "GODS" och n�r de sen f�rlorar s� lynchar man dem och skriver "LEAVE ENGLAND"
LOL!

Precis, landslaget och hela deras fotbollskultur �r �verskattade. Jag vill dock inte r�kna bort England i denna turnering, Beckham �r grymt duktig och de har n�gra anfallare som kan vara riktigt giftiga n�r de �r i god form, Rooney och Owen bla. Fr�gan �r om ett helt lag kan b�ras av n�gra f� spelare. Ska bli sp�nnande att se.

Posted by Kongo_kim on Jun-13-2004 11:30:

quote:
Originally posted by SMC
Precis, landslaget och hela deras fotbollskultur �r �verskattade. Jag vill dock inte r�kna bort England i denna turnering, Beckham �r grymt duktig och de har n�gra anfallare som kan vara riktigt giftiga n�r de �r i god form, Rooney och Owen bla. Fr�gan �r om ett helt lag kan b�ras av n�gra f� spelare. Ska bli sp�nnande att se.

Oerh�rt �verskattade.

Owen och Rooney br�nner ju hur m�nga l�gen som helst. Deras b�ste anfallare i mina �gon �r Vassel men han gl�ms ju alltid bort.
Beckham �r Beckham , s�tter en frispak var 10:e g�ng och blir gudaben�dad men annars m�rks han inte mycket. Scholes har inte gjort m�l p� 3 �r i landlaget men g�r alltid f�re den otroligt mycket b�ttre Lampard. Gerrard �r duktig men tacklar som en �sna.

Och sen att Premier league DOMINERAS av utl�nningar. Arsenal best�r ju av allt annat �n engelsm�n.

Posted by Blik on Jun-13-2004 12:30:

quote:
Originally posted by ScuL

de har spelat s������� d�ligt att de f�rtj�ner att f�rlora allt.

beautiful picture dude

Pages (15): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »