TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
Posta bilder på er själva!
Tänkte att det skulle vara kul att veta hur alla svenskar häromkring ser ut? Här e iaf jag så ni vet det 
Här e bild tagen när jag var i holland.....några av er kanske redan sett den.... Det är juh trots allt Cor Fijneman jag står bredvid 
Med hänsyn till övriga TA:s så hoppar jag över erbjudandet att slänga ut en bild på mig... får försöka hålla nån stil på det här stället!
Fasen va Fijneman ser taskig ut haha 
Min flickvän har tagit en toksexig bild på mig som jag ska lägga upp här så fort hon har framkallat bilden haha!! Ojojojojoj!! ni kommer dö haha 
Hehe...det e lungt Aendy omd en är för ful så tar jag bort den eftersom jag e mod j\k
Vi väntar på din bild Raydreamer
grrrrr......
Cor fijneman e inte världens sexigaste......men han e COOOL och fett sjusst!!!
.
| quote: |
| Originally posted by Gaby . |
| Originally posted by reveal fan va snygg du är |
this is me.
"Jag har 4 stycken feta trancelåtar.. typ.."
- henkepenke(4 år)
Re: this is me.
Originally posted by fruktsoppa "Jag har 4 stycken feta trancelåtar.. typ.." - henkepenke(4 år) |
Alltid trevligt att se kort på er TA´s från svergie....
Har inget kort på mig själv så jag kan inte lägga ut något.....
Jag vill inte vara sån (fast jag kan inte hjälpa att jag trots allt är det): S-V-E-R-I-G-E
Men det är ju ja ju! hohoho
TeeHawk aka Fiffilurarn
Är jag på Kos lr? 
Faan va stabilt namn du har Fruktsoppa, vi Henkar ÄGER 
| Originally posted by TeeHawk Men det är ju ja ju! hohoho TeeHawk aka Fiffilurarn Är jag på Kos lr? ![]() Faan va stabilt namn du har Fruktsoppa, vi Henkar ÄGER |
true that!
| Originally posted by TeeHawk Men det är ju ja ju! hohoho TeeHawk aka Fiffilurarn Är jag på Kos lr? ![]() Faan va stabilt namn du har Fruktsoppa, vi Henkar ÄGER |
lovade inte gaby en bild? 
Vi får väl se om det blir något kort på henne....
Fan hitta ju ett kort på mig.....Får se om jag lägger ut detta...
| Originally posted by x-dream Vi får väl se om det blir något kort på henne.... Fan hitta ju ett kort på mig.....Får se om jag lägger ut detta... |

Okej nu ska vi se om detta funkar.....Hitta ju ett kort på mig från en fest förra året.....
Ser lite påverkad ut men vad gör det.....
X-dream
Får se om det funkar....
Vad gillar ni min tröja da....Köpte den på love parade förra året....
Cool x-dream *addar till samling*
Nu vill alla se Gaby också 
| Originally posted by mindshooter Cool x-dream *addar till samling* Nu vill alla se Gaby också |
så här känner jag mig just nu!!!
Jag ska, jag ska....
Jag är INTE den som är den! 
Lilla Jag
// Jre
Jaha.. då får man la ge efter för grupptrycket. Notera gärna den inte så fuktionsdugliga hoodtröjan i "flecce" från Gröna moln.

| Originally posted by Aendy Jaha.. då får man la ge efter för grupptrycket. Notera gärna den inte så fuktionsdugliga hoodtröjan i "flecce" från Gröna moln. |
Jovisst har jag det... men som jag skrivit tidigare... vill inte skrämma slag på resten av forumet...
Varför går vissa bilder in automatiskt i posten medan andra bara blir en länk?