TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beachbop 27 juni, Bloemendaal
Pages (2): [1] 2 »
Beachbop 27 juni, Bloemendaal
Naam: Beachbop
Datum: 27 juni
Tijden: Vanaf 16:00 uur tot 23:00 uur (festivalterrein toegankelijk vanaf 12:00 uur, muziek vanaf 16:00 uur)
Tickets: �15,- (ex. Vergoeding voorverkoop)
Bezoekers: Max. 18.000
Meer info: www.beachbop.info
PROGRAMMA ZONDAG 27 JUNI 2004
Woodstock
Sander Kleinenberg
Marnix
Lucien Foort
Q-beach
Yves de Ruyter
Miss Djax
Activator, it
Pavo
Dj. Astrid
Misja Helsloot
Gizmo
Zany
Kiama
Diego Noriega
Vroeger
Dance Classics, Disco Classics, N Classic Sex
Philpeoples (Kiss)
DJ Jaziah
Real El Canario
Hitmeister D
Live: Hormonale Crisis
De Kust
Benny Rodrigues
Laidbeck Luke
Johan Gielen
Lido
Randy Katana
JP
Cally & Juice
Fausto
MC Spyder
Bloomingdale
Binnen:
-Roy Rox
-Tom de Neef
-Roog
-Ricky Rivaro
Buiten:
-Brian S.
-Benjamin Bates
-Don Diablo
-Marco V
Republiek
La Ona
HIP (Martin Damen & Eddy Zoey)
Marcello
Vocals by Lex Empress
De line-up voor de eerste Beachbop van 2004 is bekend. Eerlijk gezegd had ik nog wel 'een grote naam' verwacht, aangezien er voor het eerst entree wordt gevangen! Naar mijn idee is de line up niet veel spectaculairder dan vorige jaren, dus dat betekent dat wij de volledige beveiliging en vergunningen gaan betalen... Nou ja, het zij zo! Want ik vermaak me toch altijd wel heel erg daar in Bloemendaal. En er staan natuurlijk echt wel een paar aardige DJ's...
Met mooi weer wel DE place to be 
enige foto die ik kon vinden zonder naakte wijven 
Tering dat ziet er lekker uit voor een dagje strand (die line-up dan, dat vrouwmens zou ik ook zonder strand wel lusten)
Re: Beachbop 27 juni, Bloemendaal
| quote: |
| Originally posted by Tim81 PROGRAMMA ZONDAG 27 JUNI 2004 Woodstock Sander Kleinenberg Marnix Lucien Foort Q-beach Yves de Ruyter Miss Djax Activator, it Pavo Dj. Astrid Misja Helsloot Gizmo Zany Kiama Diego Noriega Vroeger Dance Classics, Disco Classics, N Classic Sex Philpeoples (Kiss) DJ Jaziah Real El Canario Hitmeister D Live: Hormonale Crisis De Kust Benny Rodrigues Laidbeck Luke Johan Gielen Lido Randy Katana JP Cally & Juice Fausto MC Spyder Bloomingdale Binnen: -Roy Rox -Tom de Neef -Roog -Ricky Rivaro Buiten: -Brian S. -Benjamin Bates -Don Diablo -Marco V Republiek La Ona HIP (Martin Damen & Eddy Zoey) Marcello Vocals by Lex Empress En er staan natuurlijk echt wel een paar aardige DJ's... |
woodstock line up is goed!!!
Leuke after-party na de Armadanight! 
Re: Re: Beachbop 27 juni, Bloemendaal
| Originally posted by magrec tsss als armin er had gestaan was het natuurlijk helemaal top geweest ofniet? woodstock line up is goed!!! |

Maar Parkpop heeft geen dance podium
| Originally posted by Optimus Maar Parkpop heeft geen dance podium |
ik ben er wel, woodstock is wel in orde 
Parkpop 2000 was de beste Parkpop ooit!
| Originally posted by Optimus Parkpop 2000 was de beste Parkpop ooit! |
| Originally posted by MaGiK54 Met Tiesto die ik gvd hebben gemist, omdat ik een weekend in limburg zat. Was ik met de terugreis bezig met 30+ graden in de auto, belde ze me op dat Tijske een wereldset had gedraaid. Ik baaaaaaaaaaaaaal nog steeds hiervan. |
| Originally posted by Optimus Tiesto was top toen! Ik geloof dat hij toen afsloot bij Cloudwalking...: |
| Originally posted by Optimus Tiesto was top toen! Ik geloof dat hij toen afsloot bij Cloudwalking...: |
| Originally posted by MaGiK54 Wrijf het er nog maar een keer in, mmmmmm cloudwalking met een zonnetje en 30+ graden in het Zuiderpark. WAAROM was ik daar niet bij |
Weersvoorspellingen zien er nog niet heel gunstig uit...
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er daadwerkelijk al een kaartje hebben gekocht in de vvk. Volgens mij valt dat heel erg tegen!
Mocht Nederland het woensdag alsnog redden om de kwartfinale te halen, dan spelen ze zondagavond tegen de winnaar van Poule C. Wanneer het dus en slecht weer wordt en Nederland moet voetballen, dan zou het (in combinatie natuurlijk met de entreeprijs) weleens een hele rustige Beachbop kunnen worden...
| Originally posted by Tim81 Weersvoorspellingen zien er nog niet heel gunstig uit... Ik ben benieuwd hoeveel mensen er daadwerkelijk al een kaartje hebben gekocht in de vvk. Volgens mij valt dat heel erg tegen! Mocht Nederland het woensdag alsnog redden om de kwartfinale te halen, dan spelen ze zondagavond tegen de winnaar van Poule C. Wanneer het dus en slecht weer wordt en Nederland moet voetballen, dan zou het (in combinatie natuurlijk met de entreeprijs) weleens een hele rustige Beachbop kunnen worden... |
FOUTJE 
| Originally posted by Dj Lex Als Nederland tweede wordt moeten ze zaterdagavond al spelen. |
| Originally posted by SnuggLe Dan ben ik wel wat later in de Asta, ALS Nederland het red ofcourse! |
De weersvoorspellingen zijn redelijk... Minder kans (maar dus nog steeds kans!) op buien en stijgende temperaturen in het weekend! Zijn de draaitijden eigenlijk ook al bekend?
ik ben van de partij, iemand had al kaartje voor me gehaald
...inderdaad, draaitijden??!
Hier nog niks over gehoord! Hoe was't
Waren de heren DJ's een beetje te pruimen (Sander in het speciaal) 
i had a great time last sunday...it was ny first dance event in holland and what a way to be introduced to the dutch scene. the weather was perfect and the event was well organized. the highlight of the evening had to be sander kleinenberg and johan gielen at the same time!!
the only thing that sucked was the drink prices.
| Originally posted by Excite i had a great time last sunday...it was ny first dance event in holland and what a way to be introduced to the dutch scene. the weather was perfect and the event was well organized. the highlight of the evening had to be sander kleinenberg and johan gielen at the same time!! the only thing that sucked was the drink prices. |