TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- damn, de trein gaat commercieel
Pages (3): [1] 2 3 »
damn, de trein gaat commercieel
jajajaja, er is al een radio versie van dj tiesto - urban train, staat op promowhores, bij upped by henkie_henk, die radio versie zuigt egt , getver, domme vocals er door heen, valt me egt tegen.
whaha ja.. ik sta garant voor kwaliteit 
dit is egt zwaar triest...
zitten 2 breaks in precies 3 minuten ,de 1e is na 20 seconden (kunje nagaan wat voor geweldige build-up erin zit) en het einde is dezelfde sample als het eind van flight 643 (dat klinkt bij dit nummer zwaar klote) khoop egt datze een andere maken (en die vocals eruit flikkere)
Nog iets schokkender????/
green velvet - lala land...........
daar is dus een videoclip van........(aanvragen bij the box)
ik snap jullie reacties op commercieel trouwens niet....
Zie je nou wel!

| quote: |
| Originally posted by magrec ik snap jullie reacties op commercieel trouwens niet.... [/B] |
tja dat was te verwachten natuurlijk he...e het zal niet het laatste nr zijn dat commercieel zal gaan van Ti�sto!
GREETZ!!
| Originally posted by AFTERNATIVE het maakt me niet uit dat er van urban train een radio edit gemaakt wordt ,maar dat ze het nummer verneuken ,dat kannik niet hebben |

| Originally posted by moogwai Ik waardeer goed geproduceerde radio edits... maar die van de train is wel heel slecht... vooral die vocalen verpesten het nummer echt |
| Originally posted by AFTERNATIVE ik vin die flight 643 sample als afsluiter het triests ,dat past compleet niet bij de style van het nummer |
w00t
krijgt tijsie niet genoeg geld voor ze dj-gigs ofzo?
weer zon mooi plaatje afgeneukt in zon radio edit...
PFFFF waar mot et heen met de wereld
een goedemiddag..
Ja slaat weer helemaal nergens op natuurlijk.
Maar om heel eerlijk te zijn een vriend van me had hem een tijdje geleden al op de radio gehoord, dus hij is er al een tijdje.
538 gebruikt het nummer ook al om Dance Department aan te kondigen...
maar 10.21min in precies 3.00min inkorten is wel heel erg!!!!
ik heb hem nog nie gehoord, dus ik kan er nog geen mening over geven
maar flight 643 duurt om precies te zijn 2:52........wel heel erg gruwelijk kort als je het mij vraagt
Maakt mij weinig als de radio edit verneukt is(wordt het geen hit en dan gaan het tmf publiek tiesto niet meer leuk vinden)En wij hebben allemaal de relaxde en lange versie, tietso of geen enkele dj(normale dan) gaat die ingekorte versie draaien.
Greetz Muppet
Wat mij betreft kan die knakker zijn koffers pakken........zuigende commerciele nummers.....elk jaar draaid hij dezelfde sets.............de centen zijn hem in debol gevlogen..........beetje jammer weer.............
Jezus, wat zonde is dat weer zeg. Ik snap echt niet dat tiesto 2 platen achter elkaar commercieel maakt. Hij heeft toch geld zat dacht ik zo, met zn eigen platenlabel, recordstore en om ff een avondje te draaien krijgt ie ook een aardige bom duiten.
Ik snap het niet.....
Wat is er mis met geld verdienen. Wat is er mis met het maken van een plaat die zo'n succes blijkt te zijn dat er een radio edit wordt gemaakt. Het origineel blijft toch een goed nummer.
Veragocha - carte blanche.....(videoclip, radio edit)
System f - out of the blue (videoclip, radio edit)
System f - Cry (videoclip, radio edit)
Vincent de moor met zijn nummers
Nog 2 andere nummers van system f
Blaze 2 my beat
de 3 gouryella's, rank 1, etc..................
Waar maken jullie je druk om????
Die platen zijn niet gemaakt om op de radio te komen maar om gedraaid te worden in de clubs. Daarna wordt besloten om een radio edit te maken..
1. om geld te verdienen (wil iedereen)
2. naamsbekendheid
3. Verkrijgbaarheid op cd
Alles is commercieel...maar projecten als:
barthezz, Ian van dahl, milk inc...die krijgen mijn steun niet dan
maar dat is dus ook heel anders....
Jullie gaan naar feesten als Trance energy die feesten lopen zo goed doordat platen op tmf te zien en zijn en te horen op radio 538.........willen jullie daar wel mee feesten met al die mensen die naar radio edits luisteren???
Soory hoor maar opeens is iemand slecht doordat ie commercieel is?
Ik meende dat toen ik hier bij dit forum mij aanmelde dat barthezz on the move enorm geweldig was....commercieel uitgemolken tot op het bot..beetje vaag soms...
| Originally posted by magrec Ik snap het niet..... Wat is er mis met geld verdienen. Wat is er mis met het maken van een plaat die zo'n succes blijkt te zijn dat er een radio edit wordt gemaakt. Het origineel blijft toch een goed nummer. Veragocha - carte blanche.....(videoclip, radio edit) System f - out of the blue (videoclip, radio edit) System f - Cry (videoclip, radio edit) Vincent de moor met zijn nummers Nog 2 andere nummers van system f Blaze 2 my beat de 3 gouryella's, rank 1, etc.................. Waar maken jullie je druk om???? Die platen zijn niet gemaakt om op de radio te komen maar om gedraaid te worden in de clubs. Daarna wordt besloten om een radio edit te maken.. 1. om geld te verdienen (wil iedereen) 2. naamsbekendheid 3. Verkrijgbaarheid op cd Alles is commercieel...maar projecten als: barthezz, Ian van dahl, milk inc...die krijgen mijn steun niet dan maar dat is dus ook heel anders....Jullie gaan naar feesten als Trance energy die feesten lopen zo goed doordat platen op tmf te zien en zijn en te horen op radio 538.........willen jullie daar wel mee feesten met al die mensen die naar radio edits luisteren??? Soory hoor maar opeens is iemand slecht doordat ie commercieel is? Ik meende dat toen ik hier bij dit forum mij aanmelde dat barthezz on the move enorm geweldig was....commercieel uitgemolken tot op het bot..beetje vaag soms... |
Ik ben het ook eens met wat magrec zegt 
De best trancenummers van 1997 waren ook al op single uitgebracht, er is eigenlijk nog niks veranderd. Carlos - The Silmarrilia, Theme From Norefjell zijn ook op single uitgebracht netzoals de Gouryella tunes en Major League - Wonder, ik baal alleen zwaar dat Sparkles NOOIT op cd single is uitgebracht.. echt alleen al de gedachte om de Airscape remix, Transa en Magikal Remake in CD kwaliteit te hebben
!. Vimana - We Came is trouwens alleen in scandinavie uitgebracht.
Ik kan er alleen niet tegen dat er van Urban Train zo'n zwaar matige edit van wordt gemaakt... die van Flight 643 vond ik redelijk en de rest van de Tiesto radio-edits zijn vrij goed.
Hier wil ik wel even op ingaan.......
Mijn gedachte zijn zo.......als iemand een nummer maakt en die verneukt als hij commercieel gaat,dan hoeft dat van mij niet echt zo meer met die DJ, kwaliteit gaat dus enorm achteruit......
Dan ga ik dus inderdaad lopen zijken....
Ik wil niet zeggen dat ik die originele Urban Train goed vind...vind hem best wel bagger maar dat komt omdat ik "all the way Techno" ben...
Geld verdienen is okee, dat wil ik ook maar in dit geval veel geld verdienen terwijl de kwaliteit daalt.....dat vind ik persoonlijk een slechte zaak.....
Een nummer zoals Airwave...vond ik op het begin ook goed......Innercity was al 5 maanden afgelopen en Airwave wordt commercieel......voor mijn gevoel vond ik dat zonde.....zo'n nummer, vet kippevel toen ik hem hoorde in die grote zaal.........maar in de disco......jakkie.......
Ik denk dat iedereen dat persoonlijk heeft......een nummer wat goed is, je hoort hem een tijdje......en dan gaan ze hem verneuken omdat hij zo nodig verkocht moet worden..........
Dis mijn mening..maarja......gelukkig dat veel Technoplaten niet commercieel worden (nog niet tenminste)
Groeten
Techno maniac
Tja het commercieel maken opzich vind ik niet erg, ik vind het volgende wel erg:
1) als het nummer zwaar wordt VERNEUKT door het inkorten/editen e.d. (wat ik van jullie dus begrijp nu bij urban train gebeurd is). Of als het een cheap-ass dance productietje betreft, zoals dat nummer van Tess nu....
2) (en dit vind ik t ergste) Dat de nummers 't goed doen in de 'top40`s'...als zo`n nummer hoog komt, dat dan al die kleine SUKKELs en ETTERS die normaal n sync of rap of bizkit of wat dan ook luisteren een flight 643 ook leuk gaan vinden. Zag laatst dat die al op 10 stond ofzow...nou elke mongool kent t strax en denkt iets nieuws te hebben 'gevonden'....Als het zo ver is schaam ik me gewoon dat nummer op mijn stereo te spelen, omdat je dan meteen wordt aangezien als een van hun. (hun = de meelopers)
3) de clips meestal zwaar zuigen (lees: NIET ALTIJD)
dat is het denk ik zo ongeveer: mijn mening.. 
P.S. New Wave, denk inderdaad niet dat Betty Ford - Alter Ego en dergelijke snel op single komen **GELUKKIG**
Niks mis met commercieel zijn op zich... van mij maggie een miljoen Urban Train platen of wat dan ook verkopen aan "tmf-publiek" als hij daar goed mee kan verdienen heeft-ie groot gelijk.
Ik heb alleen altijd problemen met het compleet "verkrachten" van het orginele nummer om het maar in die 3-4 minuutjes te laten passen en liefst nog wat vocals erbij (ook al slaan ze totaal nergens op) want een nummer zonder tekst snapt "het grote publiek" blijkbaar niet.
En helaas zijn er maar weinig "radio edits" die ook maar enigszins recht doen aan het origineel. Flight 643 ging nog n�t (kantje boord) maar dat is dan ook de enige die ik kan bedenken. De radio edit van Barthezz bijvoorbeeld vind ik echt gruwelijk.
Dus geld verdienen met trance is hartstikke ok, maar verknaak die platen niet zo! Zonde van hele goede muziek.
| Originally posted by SpeakerfreaK ... nou elke mongool kent t strax en denkt iets nieuws te hebben 'gevonden'.... ... |
hah ja precies, staan ze dan bij G-Spott N-R-G enzow...hahaha en als ze dan ff Sonic Inc. - Taste Of Summer draaien *naja Gielen draaide het een keer toen hij (en ik haha) op donderdag in hollywood was* was ik de enige die helemaal party-de haha!