TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- TOR goes hardstyle
Pages (2): [1] 2 »
TOR goes hardstyle
deze week kreeg ik een nummer toegestuurd en daar zat een melodie in die ideaal was voor iets in Tuning Beats stijl.. ik begon er wat mee te spelen en van het een kwam het ander...
niemand zal dit wel goed vinden, maar ik vond het erg leuk om es iets anders te proberen.. i had the time of my life. 
het resultaat (lees: rotzooi) vind je hier:
Neurotic - Kamikaze (The Bass Foundation Remix)
Ok, you've gone a little crazy, goed zo! 
De kick vind ik maar niks eigenlijk 
Dit is zot

Ik zou niet weten wat zeggen, dit is way out of my taste 
HAKKEUUUUUUUUUUUUUUUUH!
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Dit is zot ![]() |
Om hardstyle te zijn mist het toch wat power eigenlijk. De kick heeft niet genoeg punch IMHO. But then again, I hate hardstyle, dus dan zou'k wel iets anders vinden om op te kakken 
| Originally posted by Xilver De kick heeft niet genoeg punch IMHO. |
Dan zal het hier aan de crap sound op het werk liggen. Zal straks thuis eens beluisteren.
te tragen bas voor hardstyle nee?
Kzou zeggen cheapen jump ofzo 
| Originally posted by pooley te tragen bas voor hardstyle nee? Kzou zeggen cheapen jump ofzo |
| Originally posted by TOR Tuning Beats stijl |
Is het mij toegestaan als ik zeg dat het gewoon lelijk is?? 
| Originally posted by Tiger777 Is het mij toegestaan als ik zeg dat het gewoon lelijk is?? |
| Originally posted by Nyah Please do so |
)
| Originally posted by Tiger777 we mogen allemaal al eens iets slechts maken he ![]() |
i don't care what anyone says.. ik doe waar ik zin in heb, en gisteren was dat jump. man, wat heb ik gelachen toen ik het maakte.. vanmorgen dan es met subwoofers beluisterd.. ik kon me niet inhouden.. dit is iets waar de meest zielige johnny's op uit hun dak gaan 
| Originally posted by Pumaz Dat was juist zijn bedoeling |
de melodie is niet echt hardstylig. de bassline al helemaal niet, meer trage hardcore. maar daarvoor is het niet nummer niet ordentelijk opgebouwd. verder zit er ook niet echt kracht en ontwikkeling in 
als je een serieuzere poging zou wagen zou ik meer distorted synths a la juno gebruiken met wat reverb en veel unison erover.
waarschijnlijk produceer je gewoonlijk trance want dat is terug te horen in je synth gebruik 
Hardstyle is toch allemaal hetzelfde
Je pakt een oud hardcorenummer of een andere deuntje, gooit er een kazige goedkope hardstylebeat onder en done 

| Originally posted by Freezel Hardstyle is toch allemaal hetzelfde Je pakt een oud hardcorenummer of een andere deuntje, gooit er een kazige goedkope hardstylebeat onder en done ![]() |
Hoe die Nl-Ta ruzies voor op het Nl-Ta forum, ok�! 
| Originally posted by Jasperovitsj Hoe die Nl-Ta ruzies voor op het Nl-Ta forum, ok�! |
gelukkig vermaak ik mij prima bij de SWETA's 
| Originally posted by ScuL wees niet bang daar kom ik niet meer. ik ken geen land waar meer respectloze apen zitten dan Holland. over een jaar hoop ik er ook niet meer te wonen gelukkig vermaak ik mij prima bij de SWETA's ![]() 't valt me alleen wel op dat ze er als de kippen bij zijn als ik ergens anders een post maak over hardstyle in een voor hun leesbare taal |

| Originally posted by ScuL waarschijnlijk produceer je gewoonlijk trance want dat is terug te horen in je synth gebruik |

| Originally posted by ScuL dwaas. door mensen als jou kom ik niet meer op NLTA. kortzichtige generalisatie van Amsterdam tot Tokio die je daar toepast. ga het zelf eens proberen als je het zo goed weet |
| Originally posted by Pumaz Kevin, dit is een oproep om 'I love my bed' af te maken, het ding zit al uren in mijn hoofd |
" smileys...
het eerste waar ik aan dacht toen ik het opzette was: IN MY HOUSE, IN MY HOUSE,..... zou der wel een beetje onderpassen.
leuke belletjes
dit doet het zeker wel op een van die plaatselijke dancehall fuifkes bij ons hier in de buurt. ( lees: pubers die zo stoned als een aap hier lekker op staan te stuiteren.)
ik vind het best wel een verdienstelijke poging en idd leuk om u mee bezig te houden zoiets.