TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- haha, vi har fler poster
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by reveal on Sep-18-2001 12:51:

King haha, vi har fler poster

fler poster �n Canada - Montreal-sektionen
n�sta vi ska besegra �r Canada - Western Canada

Posted by Aendy on Sep-18-2001 18:46:

Re: haha, vi har fler poster

quote:
Originally posted by reveal
n�sta vi ska besegra �r Canada - Western Canada

De g�r vi om idag... framf�rallt om jag forts�tter skriva s�dana h�r skiton�diga inl�gg!

Posted by reveal on Sep-18-2001 19:09:

ja, eller f�r att inte tala om detta inl�gget

Posted by reveal on Sep-18-2001 19:41:

vi har g�tt om Canada - Western Canada
n�sta m�l: USA - New York City

Posted by fruktsoppa on Sep-18-2001 21:26:

ETT!!

inl�gg n�rmare iaf

Posted by mindshooter on Sep-18-2001 21:49:

HAH! Jag gick just in h�r f�r att starta den h�r threaden....om att vi g�r om dom..... Det visar sig att detta var en bra id� Alla deltar aktivt och vi har m�nga intressanta diskussioner utan massa spammers.... Jag �r stolt �ver er

T�nkte s�ga en grej om det ocks�...Om det kommer in n�n j�vel som skriver n�t riktigt taskigt... Svara inte! �ven om det �r riktat mot er....PM:a bara mig om jag inte redan sett det s� g�r det vidare till swamper och jag st�nger threaden...inga flamewars i den svenska sektionen....vi m�ste visa gott f�red�mme

Saweeet!

Posted by reveal on Sep-18-2001 22:03:

sj�lvklart, speciellt "vi som var med fr�n b�rjan", vi m�ste visa gott omd�me

Posted by Aendy on Sep-19-2001 00:50:

Varf�r d�per de inte d�liga grejer till trista namn... menar "flamewar" (vad det nu �n m� vara) l�ter som n�got som �r grymt fett men det �r tydligen inget bra.

Posted by Aendy on Sep-19-2001 09:09:

Vafaen... nu tog n�gon bort alla inligg under "l�s detta" tr�den, s� nu ligger vi under 800 igen? Hmm, skumt!

Posted by mindshooter on Sep-19-2001 12:27:

quote:
Originally posted by Aendy
Vafaen... nu tog n�gon bort alla inligg under "l�s detta" tr�den, s� nu ligger vi under 800 igen? Hmm, skumt!

Vi f�r ta det Det var jag som tog bort den och jag har ersatt den med en ny Thread med ungef�r samma namn
(som dessutom �r closed)...andledingen till det �r att det inte ska finnas n�gra svar p� den....utan bara vara som en itroduktion f�r nyb�rjare...
Hoppas ni �verlever

Posted by reveal on Sep-19-2001 16:03:

quote:
Varf�r d�per de inte d�liga grejer till trista namn... menar "flamewar" (vad det nu �n m� vara) l�ter som n�got som �r grymt fett men det �r tydligen inget bra.

l�ter onekligen coolt
men det inneb�r att helt enkelt snacka skit om varandra...

Posted by reveal on Sep-19-2001 16:04:

quote:
Originally posted by mindshooter

Vi f�r ta det Det var jag som tog bort den och jag har ersatt den med en ny Thread med ungef�r samma namn
(som dessutom �r closed)...andledingen till det �r att det inte ska finnas n�gra svar p� den....utan bara vara som en itroduktion f�r nyb�rjare...
Hoppas ni �verlever

fan nu tappade jag viktiga posts inf�r 400-strecket...
men vi �verlever

Posted by Aendy on Oct-01-2001 15:32:

Strax �r vi om New York ox�, men Israel jagar oss!

Posted by reveal on Oct-01-2001 15:56:

vi kommer l�tt om alla ok holland blir kanske lite sv�rt att ta...

Posted by itsamemario on Oct-01-2001 23:06:

hmm.. svensker azz..

Posted by reveal on Oct-04-2001 15:02:

som anden mkt riktigt p�pekade i n�n annan tr�d s� �r vi nu f�rbi �ven new york. england om 200 poster, sen �r vi tredje st�rsta sektion (av lokal-sektionerna allts�)... lite skoj �nd�

Posted by Aendy on Oct-04-2001 15:09:

Ja... sk�nt att s�tta �t de d�r dryga Holl�ndarna som ans�g att vi var f�r lite svenskar f�r att f� en fungerande sektion. Godamn!

Posted by mindshooter on Oct-04-2001 15:12:

quote:
Ja... sk�nt att s�tta �t de d�r dryga Holl�ndarna som ans�g att vi var f�r lite svenskar f�r att f� en fungerande sektion. Godamn!

Ja det har du fan r�tt i.....och vi �r s� j�vla f� aktiva �r ocks�....typ 4 pers eller n�t...som �r med hela tiden....asfett!
J�vla blik som kommer och kaxar....fattar itne vad som h�nt med honom....

Posted by reveal on Oct-04-2001 15:33:

vad har han gjort? holl�ndaren vars nick b�rjar p� "bli" allts�?

Posted by x-dream on Oct-04-2001 17:58:

quote:

Ja det har du fan r�tt i.....och vi �r s� j�vla f� aktiva �r ocks�....typ 4 pers eller n�t...som �r med hela tiden....asfett!
J�vla blik som kommer och kaxar....fattar itne vad som h�nt med honom....

Ja du mindshooter vi �r ju inte s� m�nga precis...

Typ 4-5 pers som du s�ger men det spelar ju inte s� stor roll..Vi klarar oss �nd�...

Posted by mindshooter on Oct-04-2001 21:28:

quote:
Originally posted by reveal
vad har han gjort? holl�ndaren vars nick b�rjar p� "bli" allts�?

Just det ni vet inte.......han tjafsa med alla p� VIP......jag tar det hela fr�n b�rjan......

*Ett VIP forum startas
*Blik fr� av n�n anledning inte tillg�ng till forumet (vet ej varf�r)
*Han lackar ur och skriver detta i holl�ndksa forumet: (typ)

- Hatar VIP t�nker aldrig posta d�r...jag ska g� in och sno alla direct DL l�nkar och posta dom h�r

*Efter det upt�cker han att han HAR tillg�ng till VIP......han gb�r in d�r och postar grejer......n�r detta kommer ut b�rjar folk fr�ga vad han snackar om med att sno links.......d� tjaffsar han som fan med alla och s�ger att han ska dra.....vilken han gjort tror jag...
Efter honom drog ytterliggare 2...DJ Martinj (som l�mnade genom att spamma chill-out) och n�n mer..tror det var yuval........

Nu verkar allt lungt tror jag

Posted by Aendy on Oct-04-2001 21:36:

quote:
Efter honom drog ytterliggare 2...DJ Martinj (som l�mnade genom att spamma chill-out) och n�n mer..tror det var yuval........

Vad�, var det han homies eller n�t? Eller det var bara andra nick han anv�nde sig av?

Posted by x-dream on Oct-04-2001 21:40:

Okej var Blik s� grisig alls�....

Han �r v�l moderator i music disc eller har jag fel...

Posted by reveal on Oct-05-2001 00:36:

blik �r (var?) mod p� music om jag inte har fel... dj martin var en kille med 1000 poster... yvat (eller vad han heter) var inte fullt s� aktiv... helt �rligt:

jag kunde inte brytt mig mindre

Posted by mindshooter on Oct-05-2001 05:11:

Blik va mod.....n�h man bryr sig inte s� mycket men det var 3 pers h�r som jag respekterade.....b�de Yuval och DJ Martinj var tvugna att dra med en "Bye bye im leaving" thread d�r dom sa hur allt s�g......
DJ Martinj la ocks� upp en thread med titeln "Tiesto rulz PvD sux!"
och se skrev han samma sak som titeln om och om igen.......den vart st�ngd r�tt snabbt men jag blir s� j�vla irriterad.....nu �r allt lungt dock

Pages (3): [1] 2 3 »