TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De T-shirts zijn klaar!
Pages (2): [1] 2 »
De T-shirts zijn klaar!
Het is zover, ze zijn gearriveerd.
Ik ga een aantal tshirts uitdelen op de Beta-party en de rest verstuur ik via de post. De volgende mensen krijgen hun t-shirt(s) op de Beta-party :
dju seg komen al die van den 2de groep niet naar de BETA party? =<
Dat geld zou ik gerust aan Swamper willen geven hoor.
all� hup jennifer, op de foto gij! =)
Re: De T-shirts zijn klaar!
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Waar zien jullie de overschot van het geld het liefst naar toe gaan? Hier zijn al een paar mogelijkheden, maar andere suggesties zijn natuurlijk altijd welkom :
|
) bvb doneren aan swamper
the big boss... Re: Re: De T-shirts zijn klaar!
| Originally posted by CygnusX Waar zien jullie de overschot van het geld het liefst naar toe gaan? Hier zijn al een paar mogelijkheden, maar andere suggesties zijn natuurlijk altijd welkom : de Betaparty van volgende week de volgende Limburgse meeting (bowlen/poolen/...) de volgende meeting op een groot feest (AiB Outdoor waarschijnlijk) donatie aan Swamper |

Zend maar op
Kan niet wachten, ziet er goed uit op diene foto (behalve, dat ziet er verdacht... oranje (!) uit). Party haal ik niet wegens *zie examen-topic*
Merci voor al de moeite, h�.
Wat betreft het overschot van het geld, gebruik dat maar voor de party, drink er maar een goeie op.
Re: Re: Re: De T-shirts zijn klaar!
| Originally posted by Nyah Wat ik ervan vind, en please do not shoot me ![]() Betaparty van volgende week vind ik toch wel de beste besteding. Dit is eerst ook gezegd geweest, d8 ik. Het geld besteden aan een Limburgse meeting, is wel fijn voor de Limburgers, maar ergens ni eerlijk... Volgende meeting op een groot feest? Waarom zouden we dat doen? De eerstvolgende meeting is de bbq+party. Ik zie niet in waarom AiB voorrang zou krijgen. Donatie aan Swamper? You gotta be kidding me Dat vind ik ronduit belachelijk, i'm sorry. t Klopt wel dat we t forum aan hem te danken hebben, maar hem daarvoor 50 euro geven, komaan seg... Btw, ik denk dat wij die 50 euro wel harder kunnen gebruiken voor de party zoals zehra al aanhaalde. |
Eindelijk zijn ze er, merci Benny en Hendrik en de rest voor alle moeite die jullie erin hebben gestoken!
En het geld zou ik persoonlijk ook gebruiken als resevere voor de party, desnoods voor een rondje ofzo als we het toch niet nodig zouden hebben...
| Originally posted by Jasperovitsj Eindelijk zijn ze er, merci Benny en Hendrik en de rest voor alle moeite die jullie erin hebben gestoken! En het geld zou ik persoonlijk ook gebruiken als resevere voor de party, desnoods voor een rondje ofzo als we het toch niet nodig zouden hebben... |
| Originally posted by SilentEagle Gij ging toch sowieso drie rondjes geven hadde gezegd? |
Ik ben net terug van vakantie... en geen pakje gevonden... blijkbaar nog ni verstuurd
Wanneer worden ze verzonden?
Jennifer hare Finepix is kapot momenteel, maar mijn zus had nog een kleine pocketcamera liggen. Qualiteit is nog altijd slecht, maar het geeft toch al een beter beeld.
| Originally posted by FredNova Wanneer worden ze verzonden? |
cool, thanx
| Originally posted by Jasperovitsj En het geld zou ik persoonlijk ook gebruiken als resevere voor de party, desnoods voor een rondje ofzo als we het toch niet nodig zouden hebben... |
Dus van de week zullen we onze t-shirt in de bus krijgen?
P.S. Bedankt voor de moeite die jullie in de organisatie van de t-shirts hebben gestoken.
Stuur de mijne maar op Benny 
| Originally posted by Nabistai Stuur de mijne maar op Benny |
no you at the party?
ik kom hem wel oppikken 
of nee, stuur maar op. Ik laat verstek 
ziet er vree goed uit he,
mercie tiger, benny voor al het werk, top!!!
| Originally posted by djcresto mercie tiger, benny voor al het werk, top!!! |
| Originally posted by CygnusX Vergeet Zehra niet |

Voila, de enveloppen zijn gereed. Morgen rond de middag doe ik ze op de post.
Nu effe een pintje gaan drinken om die postzegelsmaak weg te krijgen 
| Originally posted by Tiger777 of nee, stuur maar op. Ik laat verstek |
Ik wel al en paar keer 
Wat is het leven van een model toch zwaar he
Het is echt goede kwaliteit de t-shirts.
Greetz
TatanaGirl