TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gezellig in Bloomingdale
Pages (2): [1] 2 »

Posted by MaGiK54 on Aug-03-2004 07:38:

Gezellig in Bloomingdale

Politie zet honden in bij achtervolging

Reljeugd houdt huis op strand
door Coen Springelkamp
AMSTERDAM - De politie heeft gisteravond op het strand van Bloemendaal aan Zee een groep van zeven Marokkaanse relschoppers opgepakt. De jongeren vielen de kok en bedrijfsleider van strandpaviljoen Bloomingdale lastig. Daarna sloegen ze de keuken kort en klein.

Er ontstond door nog onbekende oorzaak een vechtpartij tussen twee Marokkaanse bezoekers en de bedrijfsleider van het paviljoen. Na een handgemeen kwamen de jongens terug met een tiental vrienden om verhaal te halen. Daarbij ging het er volgens een politiewoordvoerder hard aan toe. Zo werd een medewerker van de strandtent op het hoofd geslagen met een integraalhelm. Het slachtoffer liep daarbij een hersenschudding op. Daarna richtten de Marokkanen een ravage aan in de keuken.

Prikkelbosje

De politie was snel ter plaatse en kon zes jongeren aanhouden. Een andere herrieschopper wist te ontkomen via de duinen. Hij kon na een wilde achtervolging worden gearresteerd. De jongen baande zich in korte broek en T-shirt een weg door vlijmscherpe prikkelbosjes en weigerde - ondanks herhaalde sommaties - te stoppen. Daarop greep een politiehond letterlijk in. Het beest beet de Marokkaanse ruziemaker in zijn blote knie. De verdachte gilde het vervolgens uit van de pijn. Hij is na zijn arrestatie afgevoerd naar een ziekenhuis. Alle verdachten zijn vermoedelijk afkomstig uit Amsterdam. Het is overigens niet de eerste keer dat Marokkaanse jongeren rotzooi trappen op het strand, badgasten sarren en reizigers lastigvallen in de trein naar Zandvoort. Vorig jaar was het ook geregeld raak en vormden de jongeren een groot probleem. Na klachten van strandpaviljoenhouders beloofde de politie sneller op te treden bij incidenten. Die belofte is nu waargemaakt.
(www.telegraaf.nl)

Stuk gezelliger als donderdag met Armin al zeg ik het zelf, toen was er geen spanning en sensatie.

Posted by Kakao on Aug-03-2004 07:42:

Tsja, frappant dat het er weer bij moet staan dat het marrokanen waren. Belachelijke actie van die gasten natuurlijk, daar niet van.

Posted by Three 'O Three on Aug-03-2004 07:56:

quote:
Originally posted by Kakao
Tsja, frappant dat het er weer bij moet staan dat het marrokanen waren.

Daar gaan we weer!

Posted by Raymond on Aug-03-2004 08:33:

quote:
Originally posted by Kakao
Tsja, frappant dat het er weer bij moet staan dat het marrokanen waren. Belachelijke actie van die gasten natuurlijk, daar niet van.

Gek h� ?!! In de Randstad gedragen onze Noord-Afrikaanse vrienden zich normaal altijd zo voorbeeldig! Nou als 1 bevolkingsgroep schijt heeft aan alles en iedereen in Nederland, dan is het deze wel..

Posted by eXos on Aug-03-2004 08:45:

Ik ben zelf ook Marokaan en zou precies t zelfde hebben gedaan. Ik denk zelf dat ik wel 20 vrienden had gebelt!

Posted by Opti on Aug-03-2004 08:55:

quote:
Originally posted by eXos
Ik ben zelf ook Marokaan en zou precies hetzelfde hebben gedaan. Ik denk zelf dat ik wel 20 vrienden had gebeld!

Duidelijk een Marokkaan

Posted by SnuggLe on Aug-03-2004 09:01:

Als het NL-ers waren geweest had dit niet hier op het forum gestaan.

Ook al is het kansloos, ik vind het niet erg. Tis Bloomingdale maar. Heeft ID&T nog een goede reden om een euro op de prijskaarten van hun feesten te gooien
Lekker belangrijk allemaal.

Posted by Roos22 on Aug-03-2004 09:04:

AFgelopen donderdag was er ook een man errug agressief!! Later kwam hij naar buiten met de beveiliging. Hij had een blauw oog en een bloedende lip!

Posted by MaGiK54 on Aug-03-2004 09:10:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Als het NL-ers waren geweest had dit niet hier op het forum gestaan.

Als het Nederlanders waren, had ik het ook wel gepost, mede gezien het feit de afgelopen tijd genoeg TA'ers op Bloemendaal aan Zee zijn geweest. Ik ga wel deels mee met jouw gedachte, want ik denk dat als het Nederlanders waren geweest de kans groot was dat het niet in de krant had gestaan.

Posted by dj_spare on Aug-03-2004 10:00:

En wat staat er op de website van bloomingdale... HEEL toepasselijk :

"Beach Club

Bloomingdale heeft opnieuw een verrassende metamorfose ondergaan.
De witte tinten van vorig jaar maken plaats voor rode tinten in een Marokkaanse sfeer. De mediterrane stijl, intieme verlichting en accessoires zijn essentieel voor de bijdrage aan een sfeer die je het meest doet denken aan 1000 en 1 nacht."

Posted by BaRTeZ on Aug-03-2004 10:18:

ahahahaha toeval? :P

en waarom er bij moest staan dat het marrokanen waren?
check de bron

"De jongen baande zich in korte broek en T-shirt een weg door vlijmscherpe prikkelbosjes en weigerde - ondanks herhaalde sommaties - te stoppen. Daarop greep een politiehond letterlijk in. Het beest beet de Marokkaanse ruziemaker in zijn blote knie. De verdachte gilde het vervolgens uit van de pijn."

heerlijk, al die spanning en sensatie in een paar simpele regels

Posted by jp on Aug-03-2004 13:23:

Ik neem volgende keer ook m'n hond mee

Posted by kolkiewolkie on Aug-03-2004 13:57:

Waren er verder geen bezoekers die ingrepen ofzo, dat mis ik namelijk nog in het verhaal .

Posted by Tim81 on Aug-03-2004 14:09:

Dit is de versie van de website van ID&T:

Relschoppers op Bloomingdale

Het strand van Bloemendaal is normaal gesproken een plek waar mensen hun rust vinden, zonnen of een van de vele strandpaviljoens bezoeken, maar sommige mensen vinden het blijkbaar nodig deze plek te gebruiken om anderen lastig te vallen.

Gister was het raak in beachclub Bloomingdale. Een handgemeen tussen twee 'bezoekers' en een bedrijfsleider van Bloomingdale was het begin van een massale vechtpartij. De twee betrokken man kwamen niet veel later terug met tien anderen om verhaal te halen.
De bedrijfsleider werd met een helm op het hoofd geslagen en liep daarbij een hersenschudding op. Vervolgens richten de relschoppers een ravage aan in de keuken van Bloomingdale.
De politie was snel ter plaatse en pakte zes relschoppers op. Een ander werd na een achtervolging door de duinen aangehouden. Een van de aangehouden personen zit op dit moment vast op verdenking van poging tot doodslag. De bedrijfsleider van Bloomingdale ligt op dit moment thuis met een hersenschudding.
Wij wensen hem veel sterkte!

Posted by New Wave on Aug-03-2004 14:18:

Wat wil je doen tegen 12 van die stinkende marrokanen?
Niemand doet dat omdat je weet dat je de gemolt gaat worden. Je hoeft maar te zeggen "Ejh wil je dat niet doen". gevolg -> pats op je knars.

Posted by DJ Gerrit on Aug-03-2004 14:24:

blijven ergerlijke mensen! bah!

Posted by kolkiewolkie on Aug-03-2004 17:43:

quote:
Originally posted by New Wave
Wat wil je doen tegen 12 van die stinkende marrokanen?
Niemand doet dat omdat je weet dat je de gemolt gaat worden. Je hoeft maar te zeggen "Ejh wil je dat niet doen". gevolg -> pats op je knars.

Noem me naief en misschien denk ik er op dat moment ook wel anders over (eerlijk is eerlijk) maar zoals ik er nu over denk zou me op dat moment niet zo heel veel kunnen schelen eigenlijk .

Posted by HiGH_NrG on Aug-03-2004 18:11:

Waarom kunnen die gasten nooit eens iets alleen oplossen (altijd vrienden erbij halen) en moet het dan weer uit de hand lopen?

Posted by tijs08 on Aug-03-2004 21:06:

Dit zal ook wel met het televisie programma 'The Beachclub' (Veronica donderdag 2130) te maken hebben...

Een keer langs gaan en dan expres ruzie uitlokken, en dan maar hopen dat ze het uitzenden.. kunnen ze lekker stoer doen tegen over hun vrienden.

Posted by TimeportE on Aug-03-2004 22:28:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Waarom kunnen die gasten nooit eens iets alleen oplossen (altijd vrienden erbij halen) en moet het dan weer uit de hand lopen?

so true.. die gozers durven niets in hun eentje maar nadat je iets tegen ze gezegt hebt bellen ze meteen al hun hommies op om het even "recht te zetten".. das tenminste mijn ervaring, en weglopen is dan enige echte oplossing, tenzij je denkt dat je met je zwarte band 12 mannetjes aankan

Posted by guimaraes on Aug-03-2004 22:32:

En dan vinden ze het raar dat er meer mensen rechts gaan stemmen....

Posted by Tim81 on Aug-04-2004 08:23:

Vanmorgen las ik in het Noordhollands Dagblad dat er bij de ongeregeldheden in Bloemendaal "drie blanke Amsterdammers en drie Marokkaanse Amsterdammers zijn aangehouden"....

Posted by HiGH_NrG on Aug-04-2004 08:55:

quote:
Originally posted by Tim81
Vanmorgen las ik in het Noordhollands Dagblad dat er bij de ongeregeldheden in Bloemendaal "drie blanke Amsterdammers en drie Marokkaanse Amsterdammers zijn aangehouden"....

Die blanke zijn dan denk ik die lui van Bloomingdale...

Posted by Jay M on Aug-06-2004 10:52:

Hoe haal je het sowieso in je botte kop om een keuken aan gort te slaan.

Vast problemen thuis.

Posted by Gonzo on Aug-06-2004 10:58:

Beetje jammer allemaal weer. Vooral dat ophitsgedoe van de Telegraaf.

Pages (2): [1] 2 »