TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Op tv: Tiësto @ Pinkpop
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Belgian Bonzai on Aug-05-2004 17:13:

Exclamation Op tv: Tiësto @ Pinkpop

Vandaag (= 5-8), tikkeltje voor middernacht op Olland 3.


Posted by websley on Aug-06-2004 19:16:

Hij was de man van de dag, of niet dan? Als je dat stukje met die viool op "Adagio for strings" hebt gezien weet je waar het allemaal om gaat: Gewoon onwijs lekkere muziek waarbij de originaliteit niet ontbreekt


Posted by eieregooie on Aug-06-2004 20:04:

Jaa, lekker vals die viool

Trouwens, hebben ze in dat programma zelf nog gezegd dat Kirsty Hawkshaw zou zingen?


Posted by Jasperovitsj on Aug-06-2004 21:08:

Zijn mixen was anders niet echt je dat...


Posted by Phortastic on Aug-07-2004 01:31:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zijn mixen was anders niet echt je dat...



Zzzzzzzzzzzzzzz in elke Tiesto thread zie ik u dat zeggen...
Begint wa afgezaagd te worden to be honest makker.


Posted by Jasperovitsj on Aug-07-2004 01:58:

quote:
Originally posted by Phortastic
Zzzzzzzzzzzzzzz in elke Tiesto thread zie ik u dat zeggen...
Begint wa afgezaagd te worden to be honest makker.

Ja sorry, ik zet een Tiesto-set op, gewoon om te horen wat de "nummer 1 DJ van de wereld" ervan bakt. En jah, als je dan 4 overgangen hoort waarvan er 2 hoorbaar offbeat zijn, dan ben ik - als purist en hype-hater - redelijk teleurgesteld, en dan uit ik dat ook in threads die er toevallig over gaan...


Posted by Zehra on Aug-07-2004 04:16:

voor mij hoeft tiesto nie perfect te mixen! als hij maar voor een supersfeer zorgt en dat is ook het belangrijkste op een feestje!

mahja da van da number one en nie kunne mixen kan ik wel inkomen... da was toch een populariteitspoll?! zeg wa je wilt, mah tiesto is populair


Posted by Wildfir3 on Aug-07-2004 10:34:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
ik - als hype-hater -



Posted by Phortastic on Aug-07-2004 11:05:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ja sorry, ik zet een Tiesto-set op, gewoon om te horen wat de "nummer 1 DJ van de wereld" ervan bakt. En jah, als je dan 4 overgangen hoort waarvan er 2 hoorbaar offbeat zijn, dan ben ik - als purist en hype-hater - redelijk teleurgesteld, en dan uit ik dat ook in threads die er toevallig over gaan...



Ja we weten het nu dus wel hoor.
Tis genoteerd.


Posted by pooley on Aug-07-2004 14:45:

quote:
Originally posted by Wildfir3


HOI STEFFY !!!


Posted by Wildfir3 on Aug-07-2004 15:44:

dag schat!

hedde gij nix beter te doen daar in lloret dan op een dom forum te zitten?


Posted by Bertn on Aug-07-2004 16:58:

quote:
Originally posted by Phortastic
Ja we weten het nu dus wel hoor.
Tis genoteerd.



hij mag toch zijn mening geven over iets? zelfs al doet hij dat 100 keer...

trouwens, ik vind tiesto maar niks meer. pure marketing, en een kaakslag voor de ganse scene. punt.


Posted by pooley on Aug-07-2004 18:52:

quote:
Originally posted by Wildfir3
dag schat!

hedde gij nix beter te doen daar in lloret dan op een dom forum te zitten?



helaba poeseke, ja zeg kheb hier ne laptop gevonden!
Ben verbrand dus kon ni echt veel buiten zitten, onder de oksels verbrand DOE DA MA IS NA miljaar

Zwaar aant surfen tegen 3kb/sec maja, sebiet pas uitgaan en kelle thuiskomen

Jaja de informatisering breekt ook in spanje door

Kword hier goed gesoigneerd door me noudjes, Carlsberg me hopen, rustig siggie smoren beneden etc kan ni klagen!.
Men copains zijn vandaag geariveerd dus fiesta sebiet \o

Ik schat 3 keer dingdongsong (ik hoor dries al uit de bol gaan), 4 keer kuntakinte (da turks lieke ) en traffic 2 keer!


Posted by Phortastic on Aug-07-2004 18:57:

quote:
Originally posted by Bertn
hij mag toch zijn mening geven over iets? zelfs al doet hij dat 100 keer...

trouwens, ik vind tiesto maar niks meer. pure marketing, en een kaakslag voor de ganse scene. punt.



Tuurlijk mag hij dat. En naar mijn mening weten we het nu wel.


Posted by TOR on Aug-07-2004 18:59:

quote:
Originally posted by pooley
Ben verbrand dus kon ni echt veel buiten zitten, onder de oksels verbrand DOE DA MA IS NA miljaar


lol, dit wordt moeilijk..

een vat voor wie erin slaagt ?


quote:
Carlsberg me hopen,


you have taste


Posted by TOR on Aug-07-2004 19:02:

on a more on-topic side note (if that makes sense, hehe)


quote:
Tiesto verzorgt de muzikale begeleiding tijdens de binnenkomst van de atleten bij de openings ceremonie.


het begint echt wel uit de hand te lopen met onze Tijs


Posted by djcresto on Aug-08-2004 13:49:

quote:
Originally posted by Bertn
trouwens, ik vind tiesto maar niks meer. pure marketing, en een kaakslag voor de ganse scene. punt.


Kaakslag voor de scene? Vele mensen vergeten wat tiesto voor de trance scene heeft betekend. Remember magic? ik moet nu ook nie zoveel meer van tiesto hebben maar stop nu is met op zijne kop te zitten, kan die jongen er aan doen dat hij zo populair wordt.


Posted by Jakhira on Aug-08-2004 14:07:

quote:
Originally posted by djcresto
kan die jongen er aan doen dat hij zo populair wordt.

Natuurlijk. Door af en toe nee te zeggen tegen dit soort dingen
Maar misschien wou hij zo beroemd worden, anders snap ik echt niet waarom hij sommige dingen in zijn carrière gedaan heeft.


Posted by Tiger777 on Aug-08-2004 14:35:

Ik snap het wel: het geld.


Posted by websley on Aug-08-2004 17:14:

Ik vindt dat Thijs nog steeds veel betekent voor de Trance-scene. Hij brengt immers nog steeds vernieuwing, en dat maakt hem een DJ uit duizenden


Posted by _Jedi on Aug-08-2004 20:52:

Hey ook ik heb verschillende Tiêsto Cd's, welliswaar niet zen albums met zen eigen nummers, want ik ben eerder liefhebber van zen mix cd's.
Nyana blijft nog altijd lekker & super klinken en is nu eenmaal een parel van een dubbel cd.
Ook zen 2 Dvd's zijn in men bezit.

Maar ik moet Jasper ook gelijk geven en menigen zeggen ook dat Tiësto technisch niet de beste is & je live hem af en toe op een foutje kan betrappen. Velen horen dat niet en dat hoeft ook niet.
En hij is ondertussen idd een hype geworden, akkoord maar dat komt door hard te werken en wat geluk volgt ook het succes en geld enz..

Maar zeg maar eens 'Nee' tegen al die voorstellen of ideeën die hij kreeg of krijgt... weinigen die dat kunnen. Kwestie keuzes maken en weten wat je wil. Waardoor hij misschien nu tegenwoordig als DJ & producer wat word overroepen...

Uiteindelijk gaat het voor mij om de muziek en wat het inhoud dat hij brengt, alleen is het soms wat jammer dat de mensen die alleen Tiësto commercieel kennen, soms een vertekend beeld hebben van de scéne en muziek..


Posted by websley on Aug-08-2004 21:30:

quote:
Originally posted by JediD4M
Hey ook ik heb verschillende Tiêsto Cd's, welliswaar niet zen albums met zen eigen nummers, want ik ben eerder liefhebber van zen mix cd's.
Nyana blijft nog altijd lekker & super klinken en is nu eenmaal een parel van een dubbel cd.
Ook zen 2 Dvd's zijn in men bezit.

Maar ik moet Jasper ook gelijk geven en menigen zeggen ook dat Tiësto technisch niet de beste is & je live hem af en toe op een foutje kan betrappen. Velen horen dat niet en dat hoeft ook niet.
En hij is ondertussen idd een hype geworden, akkoord maar dat komt door hard te werken en wat geluk volgt ook het succes en geld enz..

Maar zeg maar eens 'Nee' tegen al die voorstellen of ideeën die hij kreeg of krijgt... weinigen die dat kunnen. Kwestie keuzes maken en weten wat je wil. Waardoor hij misschien nu tegenwoordig als DJ & producer wat word overroepen...

Uiteindelijk gaat het voor mij om de muziek en wat het inhoud dat hij brengt, alleen is het soms wat jammer dat de mensen die alleen Tiësto commercieel kennen, soms een vertekend beeld hebben van de scéne en muziek..


Bent het wel eens, ik heb ook niet gezegd dat hij technisch perfect is, maar hij blijft wel heel invloedrijk.
Ik was vroeger ook altijd een van diegenen die nog weleens "nee" konden zeggen tegen Tiesto. Voor mijn gevoel heb ik dat juist te vaak gedaan.
Om namelijk een vergelijking te geven, vindt ik de Tiesto rond de tijd van "Theme from Norefjel" toch een tikkeltje slechter dan nu
(Maar ja, dat is mijn mening )


Posted by Wildfir3 on Aug-08-2004 22:32:

allé vooruit de zoveelste tiesto-bashing thread, die zagen we ni aankomen!


Posted by Zehra on Aug-09-2004 08:07:

en net nu de armin-bashing gedaan is...


Posted by Jasperovitsj on Aug-09-2004 12:20:

^

Anyway, weet er eigenlijk al iemand wat hij effectief gaat doen? Gewoon een setje draaien, eigen nummers "live" spelen, of iets compleet anders of vernieuwend?


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.