TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אלצ'כו
Pages (2): [1] 2 »
אלצ'כו
מזל טוב אחי
שתיהיה בריא ... עד 129
עוד קצת ויכניסו אותך למועדונים נורמלים
DJ Alex E. 
מזל טוב אחשלנו!!!!!
תבלה כמו שצריך היום...
מבטיח? 
...נ''ב: איגור הקדמת אותי כמה שניות בדיוק רציתי לפתוח על זה טרד
חחח תודה אורן יא מלך!
וחכה חכה עכשיו אתה צוחק אבל עוד 4 שנים כשיהיה לי 21 אני אקרע את תל אביב לאורכה ולרוחבה חחח
| quote: |
| Originally posted by taltul מזל טוב אחשלנו!!!!! תבלה כמו שצריך היום... מבטיח? ![]() ...נ''ב: איגור הקדמת אותי כמה שניות בדיוק רציתי לפתוח על זה טרד |
כולם להגיד מזל טוב לאלקס! 
חחח רונן....נראה לי כל החיים שלי אתם תעשה לי את הקטע עם הק' הא?
טוב האמת שכבר למדתי להתרגל לזה חחח
מזל טוב,
ד"א גם לי קוראים אלכס

מזל טוב אחי עד 120!!!!!!!!
גיל 17?
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. חחח רונן....נראה לי כל החיים שלי אתם תעשה לי את הקטע עם הק' הא? |
| quote: |
| Originally posted by FederalBI מזל טוב, ד"א גם לי קוראים אלקס |
איזה כיף שיש פה עוד אלק(!!!)ס חחחח
כן שגב אני בן 17
אבל אל תיתן לגיל להשלות אותך!
רונן:טוב נו זה היה צפוי
ויי איזה שינוי ציטוט ערמומי
חחח רונן התכמן הזה...
מזל טוב
מזל טוב לאלכס!!

מזל טוב אלצ'קו
עד 120
אני הקדמתי את כולםםם כתבתי לך בת'רד של אנני, אבל לא יזיק להגיד עוד הפעם, אלכס מזלללל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבב איזה צעיר אתה! אני מקנאה
מזל טוב אחי..
יש לך עוד שנה למנייק ואז החיים הטובים מתחילים 
חחח תודה תודה לכוווולם
סיסי את צודקת באמת היית הראשונה
ירון למה החיים הטובים מתחילים עוד שנה??להיפך
מתחילה קריעת התחת!
מזל טוב אחי

מזל טוב אחי
יאללה לך תעשה טסט
בהצלחהההה
מזל טוב אלכס
עד 120
אלכס יא גבר
לא שמתי לב שזה יומולדת בכלל התרד מזל שנכנסתי
מזל טוב גבר גבר ץמשיך לתת בראש בפורום ותמשיך לשמוע את התוכנית 
שיהיה לך רק אושר ובריאות ואם תצליח אז גם עושר 
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- יאללה לך תעשה טסט בהצלחהההה |
מזל"ט
אלכס ולא אלקס
ממני החסוי
(אתה יודע מי כבר)
| quote: |
| Originally posted by Star מזל"ט אלכס ולא אלקס ממני החסוי (אתה יודע מי כבר) |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.