TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אלצ'כו
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Origin on Aug-06-2004 17:37:

אלצ'כו

מזל טוב אחי
שתיהיה בריא ... עד 129
עוד קצת ויכניסו אותך למועדונים נורמלים

DJ Alex E.


Posted by taltul on Aug-06-2004 17:46:

מזל טוב אחשלנו!!!!!
תבלה כמו שצריך היום...

מבטיח?

...נ''ב: איגור הקדמת אותי כמה שניות בדיוק רציתי לפתוח על זה טרד


Posted by DJ Alex E. on Aug-06-2004 17:46:

חחח תודה אורן יא מלך!
וחכה חכה עכשיו אתה צוחק אבל עוד 4 שנים כשיהיה לי 21 אני אקרע את תל אביב לאורכה ולרוחבה חחח


Posted by DJ Alex E. on Aug-06-2004 17:47:

quote:
Originally posted by taltul
מזל טוב אחשלנו!!!!!
תבלה כמו שצריך היום...

מבטיח?

...נ''ב: איגור הקדמת אותי כמה שניות בדיוק רציתי לפתוח על זה טרד

תודה גם לך סטיבי האיש והתוכנות חחח
הלווואי שהייתי יכול לצאת לאיזה מועדון טוב
איזה מתאים זה שיש לך יומולדת ביום שישי כי זה יום מצויין לצאת בו לאיזה חגיגה במועדון טוב
רק מה לעשות שאני בן 17 אז המקסימום שאני יכול לעשות זה לשבת במרכז המסחרי אצלנו בכרמל חחח


Posted by eXeTik on Aug-06-2004 17:48:

כולם להגיד מזל טוב לאלקס!


Posted by DJ Alex E. on Aug-06-2004 17:50:

חחח רונן....נראה לי כל החיים שלי אתם תעשה לי את הקטע עם הק' הא? טוב האמת שכבר למדתי להתרגל לזה חחח


Posted by FederalBI on Aug-06-2004 17:54:

מזל טוב,
ד"א גם לי קוראים אלכס


Posted by Segev on Aug-06-2004 17:55:

מזל טוב אחי עד 120!!!!!!!!
גיל 17?


Posted by eXeTik on Aug-06-2004 17:56:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
חחח רונן....נראה לי כל החיים שלי אתם תעשה לי את הקטע עם הק' הא?



כן

quote:
Originally posted by FederalBI
מזל טוב,
ד"א גם לי קוראים אלקס


Posted by DJ Alex E. on Aug-06-2004 18:03:

איזה כיף שיש פה עוד אלק(!!!)ס חחחח

כן שגב אני בן 17
אבל אל תיתן לגיל להשלות אותך!

רונן:טוב נו זה היה צפוי


Posted by FederalBI on Aug-06-2004 18:13:

ויי איזה שינוי ציטוט ערמומי


Posted by DJ Alex E. on Aug-06-2004 18:21:

חחח רונן התכמן הזה...


Posted by Elior on Aug-06-2004 22:36:

מזל טוב


Posted by Flotser on Aug-06-2004 22:48:

Party Hat

מזל טוב לאלכס!!


Posted by Sniper on Aug-07-2004 10:38:

מזל טוב אלצ'קו
עד 120


Posted by princess cc on Aug-07-2004 11:33:

אני הקדמתי את כולםםם כתבתי לך בת'רד של אנני, אבל לא יזיק להגיד עוד הפעם, אלכס מזלללל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבב איזה צעיר אתה! אני מקנאה


Posted by Sm0keMachine on Aug-07-2004 14:01:

מזל טוב אחי..
יש לך עוד שנה למנייק ואז החיים הטובים מתחילים


Posted by DJ Alex E. on Aug-07-2004 15:54:

חחח תודה תודה לכוווולם
סיסי את צודקת באמת היית הראשונה
ירון למה החיים הטובים מתחילים עוד שנה??להיפך
מתחילה קריעת התחת!


Posted by Dj Black on Aug-07-2004 16:01:

מזל טוב אחי


Posted by -CosmicFire- on Aug-07-2004 17:48:

מזל טוב אחי
יאללה לך תעשה טסט
בהצלחהההה


Posted by yaman on Aug-07-2004 18:35:

מזל טוב אלכס

עד 120


Posted by Black-Dragon on Aug-07-2004 19:20:

אלכס יא גבר
לא שמתי לב שזה יומולדת בכלל התרד מזל שנכנסתי
מזל טוב גבר גבר ץמשיך לתת בראש בפורום ותמשיך לשמוע את התוכנית
שיהיה לך רק אושר ובריאות ואם תצליח אז גם עושר


Posted by DJ Alex E. on Aug-08-2004 02:55:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-

יאללה לך תעשה טסט
בהצלחהההה


חחח אל תדאג אחי
זה בדרך
ממש בזמן הקרבו אני הולך לעשות טסט
אני לא רוצה להגיד בדיוק מתי כדי לא לעשות נאחס אבל אני אעדכן אתכם ביום שאני אעבור בשעה טובה

ותודה תודה לבני וללדיג'יי בלאק(מה השם שלך אגב?) וכמובן לאלי האחד והיחיד שאי אפשר לעבור את השבוע בלי התוכנית שלו


Posted by Star on Aug-08-2004 10:04:

מזל"ט
אלכס ולא אלקס
ממני החסוי
(אתה יודע מי כבר)


Posted by taltul on Aug-08-2004 10:48:

quote:
Originally posted by Star
מזל"ט
אלכס ולא אלקס
ממני החסוי
(אתה יודע מי כבר)

אולי נפסיק עם הסודות האלה ונגלה סוף סוף מי אתה...
אנחנו לא אנשים זרים פה - אפשר לספר חופשי!!!


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.