TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De "school herbegint" frustraties thread
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Wildfir3 on Sep-20-2004 06:24:

De "school herbegint" frustraties thread

Jaja, den dezen heefter vandaag van. Om fucking 9 uur maggek daar dadelijk staan, prolly om een uurke van mijnen tijd te verliezen en voor de rest toch weer terug op kot te moeten zitten. En op zich is da allemaal goed en wel, was het niet dat mijn lief pas volgende maandag begint en ik ze dus veel te lang ni ga zien!

KAKSCHOOL!

ps: goeie kant aan het verhaal: tweede jaar peeee! Nog nooit meegemaakt ^^

Posted by Freezel on Sep-20-2004 06:45:

Alleen herkansingen voor mij dit jaar Half november begin ik pas weer Moet tot eind oktober wel aan afstudeerverslag werken, maar dat is hooguit een paar uurtjes per week thuis eraan werken Minder is wel dat ik voor 5 maanden schoolgeld moet betalen, terwijl ik maar 2 maanden actief voor school bezig ben

Posted by Zehra on Sep-20-2004 07:23:

bij mij ist meer van:

- whiii laatste jaar (omg nie te geloven...)

EN
- wtf thesis?! totaal geen zin eh...

mah goe... veel succes wildfire!

Posted by Tiger777 on Sep-20-2004 08:22:

Re: De "school herbegint" frustraties thread

quote:
Originally posted by Wildfir3
Jaja, den dezen heefter vandaag van.

Vreselijk...

We leven met u mee...

Posted by TOR on Sep-20-2004 08:23:

ieder jaar hetzelfde scenario bij mij:

- vooraf: bah totaal geen zin, wil nog een maand vakantie..

- eerste twee weken: wow, het wordt boeiend dit jaar!

- week 3 tot einde schooljaar: sleur *zucht*

Posted by Xilver on Sep-20-2004 08:46:

Den deze is er al een jaar vanaf...

Zageventen, wa verlof da jullie ni hebben, en dan nog zagen. Heel 't jaar door feesten, en wa moeite doen met de examens... wat een leven

Ik heb alleszins spijt da'k al afgestudeerd ben ze, thad voor mij best wa langer mogen duren Toen had ik tenminste nog tijd voor ander dingen

Posted by Nyah on Sep-20-2004 12:05:

quote:
Originally posted by Zehra
bij mij ist meer van:

- whiii laatste jaar (omg nie te geloven...)

EN
- wtf thesis?! totaal geen zin eh...

mah goe... veel succes wildfire!

hehe, klinkt bekend, zehra
btw, als je nog es naar je kot gaat deze week, let me know, ik wil wel eens weten hoe ons lessenrooster eruit ziet en misschien al wa boekskes kopen *crosses fingers* ik hoop maar dat ik ergens een vrije dag heb, maandag of woensdag ofzo

Posted by Tiger777 on Sep-20-2004 12:07:

of nog beter, vrijdag zoals ik

Posted by Nyah on Sep-20-2004 12:16:

quote:
Originally posted by Tiger777
of nog beter, vrijdag zoals ik

das wel nice, ma voor mij zou maandag beter zijn, omdat ik int weekend werk; meestal de zondagavond.
vorig jaar had ik de woensdag vrij, maandagmorgen en vrijdag namiddag, dat was wel echt ideaal

Posted by Tazz1985 on Sep-20-2004 13:18:

ik begin ook vandaag.. en t'is gvd maar 1 uurke de maandag.. van 4u tot 5u.. maar kheb niet te klagen, alleen de woensdag moet ik ne helen dag naar't school, de andere dagen heb ik altijd wel ne vrije voor- of namiddag, de vrijdag is't maar tot de middag

Posted by Eagle` on Sep-20-2004 13:53:

om een of andere gare reden heb ik enorm veel zin in school (hopelijk blijft het zo ). Echt kote vakantie achter de rug imo.Morgen heb ik er op dit uur al 4 uur les opzitten en ben ik reunited met het kakgroen van EHSAL, wieeee

Posted by sbastien4678 on Sep-20-2004 14:21:

Geen frustraties. In het leven, moet er studeren!..

Posted by Buoyant on Sep-20-2004 14:35:

WAT EEN KUT THREAD, IK BEN GVD AL AAN MIJN 4DE WEEK BEZIG DUS STOP MAAR SNEL MET ZEUREN, ZAGEN EN KLAGEN.

ge moest u schamen na zo lang vakantie ......

Posted by Dj Thy on Sep-20-2004 14:43:

Inderdaad, een paar mannen die rap zagen

Ik heb van heel het jaar 4 weken cong� gehad op school (eindigt in oktober). Gemiddeld om 5 uur opstaan, om middernacht terug thuis. Maak de rekening maar.
En tijdens het weekend werk ik nu ook bij de radio (afstellen van de broadcast processor), ook al van 12 tot 24. Maar ge hoort mij ni klagen, want ik doe graag wat ik doe.

Heb nu donderdag mijn eind theoretisch examen, en ik mag van geluk spreken dak 3 dagen blok "cadeau" heb gekregen.

Posted by Nabistai on Sep-20-2004 14:48:

Vandaag is langs geweest op mijn schooltje ehsal, morgen beginnen we eraan

Posted by pooley on Sep-20-2004 14:49:

Kwou liever ook nog opt school ziten maar nog eens iets beginnen, en al bijna 23, en ni mogen (denk ik) nah, gaat moeilijk :/

Posted by Wildfir3 on Sep-20-2004 15:08:

bon, tijd voor vakantie!

Posted by pooley on Sep-20-2004 15:20:

precies al bijgedraaid?

Posted by FCB_Fanatic on Sep-20-2004 15:22:

ik ga blij zijn als ik volgende week terug op kot zit. Kheb wel nie echt een vakantie gehad door mijne tweede zit, ma door mijn situatie hier thuis ben ik voor de moment ook liever op kot dan thuis.

Volgende week trouwens enkel introductieweek, van maandag tot donderdag, dus da wordt al direct het jaar goed inzetten = feestjes bouwen en zuipen en dees week mss ook al es effe feestje gaan bouwen in hasselt.

Kheb der dus niks op tegen da het terug begint

Posted by Gladius on Sep-20-2004 15:28:

woohoow eindelijk begint het voor mij!!

Posted by Jasperovitsj on Sep-20-2004 15:46:

Ik begin pas volgende dinsdag, en ik heb er nu toch redelijk veel zin in om eerlijk te zijn! Er zijn nog steeds een paar obligate k*tvakken, maar voor de rest ziet het er - eindelijk - enorm boeiend en interessant uit, dus ik ben blij dat ik deze richting gekozen heb!

Ma goed, veel sterkte aan alle mensen die al bezig zijn, zo erg is het allemaal ni!

Posted by Tiger777 on Sep-20-2004 16:08:

quote:
Originally posted by Wildfir3
bon, tijd voor vakantie!

Toch een al iets gezondere houding

Posted by Kaidreas on Sep-20-2004 17:49:

ik ben er ook terug meebezig, al 2 weken, elke dinsdag avond en zaterdag voormiddag, en bij mij is het in iedergeval niet meer zoals vroeger. ik verdien geld, en ik doe eindelijk iets waar ik interesse voor heb. jiiiiiiiha. spijtig genoeg zitten we maar me 3 man

Posted by Jasperovitsj on Sep-20-2004 17:51:

quote:
Originally posted by Kaidreas
spijtig genoeg zitten we maar me 3 man

De mogelijkheid tot het ongemerkt uithalen van fratsen en kattekwaad wordt dan ook redelijk klein...

Posted by Kaidreas on Sep-20-2004 17:54:

hehehe ja inderdeed, en aangezien ik degene ben die zoiets doet
alle 3 man laat ons zeggen 2 man, de andere is nen oudere kerel van 40 jaar zonder computerervaring, hehe en diene jos begint direct me photoshop op de mac... das wel indrukwekkend moet ik zeggen

Pages (4): [1] 2 3 4 »