TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin @ Eau recordpoging setje
Pages (2): [1] 2 »
Armin @ Eau recordpoging setje
Het is tegen de regels in maar dat kan me even niet boeien. 
Ik ben op zoek naar het setje van jullie grote vriend Armin van Buuren.
Gaat om het recordsetje dat hij 2 jaar geleden draaide in de Eau.
Jullie zouden deze denk ik wel moeten hebben en ik wil deze opok heel graag..DUS. Stuur maar een PM als je een leuek link weet 
En als ie gesloten wordt dan willen we nieuwe moderators 
sukkel!! mag niet! slotje en ban!!
| quote: |
| Originally posted by Optimus sukkel!! mag niet! slotje en ban!! |
Ik wist dat je dit ging neerzetten. Vuile BreedbeeldSjinees, oprotten naar je maffiavrienden!!
ik haat armin, techno is tha shit dude 
Ga je met dat setje je collega versieren Tim? (die nieuwe slet op tv is echt heerlijk! Zeer swaffelbaar!!)
Kan me namelijk niet voorstellen dat je serieus zelf die set wil horen.
P.S.: nemmir ej taal
| Originally posted by Little Theseus Ga je met dat setje je collega versieren Tim? (die nieuwe slet op tv is echt heerlijk! Zeer swaffelbaar!!) Kan me namelijk niet voorstellen dat je serieus zelf die set wil horen. P.S.: nemmir ej taal |

Ik vind het gewoon een vies mannetje 
Maar heeft iemand dat setje ? 
Gaat het wel goed met je tim??
Je bent echt ziek volgens mij 
[17:51]
550mb
ik was er bij en was wel een vermakelijk avondje toen, vooral de terugreis he Glan en Jap? 
Hier ken je hem downe: click here 
| Originally posted by MaGiK54 Hier ken je hem downe: click here |
fakker!
Contact me effe Tim... ik heb in mijn oude dagen veel verzameld en deze heb ik ook wel denk ik.
fake, slotje, ban!!
| Originally posted by Chicane [17:51] 550mb ik was er bij en was wel een vermakelijk avondje toen, vooral de terugreis he Glan en Jap? |
Dat was met die lompe kangoo bestelbus die ik als vervangende auto had toch
Met de clio was toen XL @ Eau toch? of was het nou omgedraaid

| Originally posted by franzelare fake, slotje, ban!! |
moet je hem nou nog hebben dan? Heb hem hier liggen voor je
| Originally posted by Chicane moet je hem nou nog hebben dan? Heb hem hier liggen voor je |
| Originally posted by Chicane moet je hem nou nog hebben dan? Heb hem hier liggen voor je |
Heb je ergens plek of denk je dat het de post wordt?
volgens mij is Tim z'n account gehackt, maar ff suspenden en kijken wat er mis mee is
| Originally posted by Blik volgens mij is Tim z'n account gehackt, maar ff suspenden en kijken wat er mis mee is |
De laatste geruchten zijn dat Tim wil leren om te draaien als Armin, om zo Amber te verleiden.
Hij heeft het in ieder geval niet ontkend.
| Originally posted by basd De laatste geruchten zijn dat Tim wil leren om te draaien als Armin, om zo Amber te verleiden. Hij heeft het in ieder geval niet ontkend. |
| Originally posted by New Wave Wil je mijn wensen hier niet neerzetten Bassie |