TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Trance.nu winter dance event!
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
Trance.nu winter dance event!
Na 2 succesvolle zomeredities vond de trance.nu staff dat het hoog tijd was voor het logische vervolg: het trance.nu winter dance event!
Dit event gaat door op vrijdag 5 november in een voor de meeste Beta's bekende club, namelijk de Asta in Den Haag! En net zoals de vorige 2 edities is de toegang nu ook volledig gratis!!
Op de avond zelf zijn er 2 gewone areas en ook 1 VIP area, en in elke area zullen er ook heel de avond Dj's spelen! De complete line-up wordt pas maandag bekend gemaakt, maar enkele namen zijn al gelekt:
Niklas Harding
Likwit
Signum
Misja Helsloot
DJ Precision
En het staat ook al vast dat ��n van Belgie's trance-boegbeelden ook op het event gaat draaien! Wie het is wordt maandag onthuld...
In ieder geval ziet dit er weer een fantastisch feestje uit, zeker omdat het weeral gratis is! De line-up belooft ook heel aantrekkelijk te worden, en als de sfeer zo goed zit als de vorige summer editie kan dit event niet meer stuk! 
I'm in!!!!
precesion, signum, misja = uplifting power 
chique dat ze da gratis kunnen doen trouwens, tmoeten daar goeie onderhandelaars zijn
Perfect, kan ik gaan crashen bij men broer 
event of the year
hier ben ik 7369% zeker bij 
Count me in 
En was het trouwens niet Likwit vs Ozgur?
| quote: |
| Originally posted by Pumaz En was het trouwens niet Likwit vs Ozgur? |
Re: Trance.nu winter dance event!
| Originally posted by Jasperovitsj En het staat ook al vast dat ��n van Belgie's trance-boegbeelden ook op het event gaat draaien! Wie het is wordt maandag onthuld... |
Re: Re: Trance.nu winter dance event!
| Originally posted by TOR het is onze Lolo |
Re: Re: Re: Trance.nu winter dance event!
| Originally posted by Jasperovitsj Dan ga ik die Trancefusion niet doen als ik hem nu toch hier kan bezig horen! |
^ En ik moest het nog stilhouden!!
Goe bezig....
oh crap.... deleten deze handel Benny

Pff kga eens nen agenda moeten gaan bijhouden voor al die feestjes.
^ lol, heb mij daar vandaag es mee beziggehouden... kon het ook niet allemaal onthouden.. ik heb er nu een heuse tabel voor 
Hehe, da's nog een idee 
Pff en tzal allemaal weer geld kosten. Akkoord, 't is gratis, maar ne mens moet nog drinken ook eh
Just nog zwaar kosten aan de auto gehad, en nog wa rekeningen, waardoor 'k op 't moment nog maar 1/3 van m'n loon heb, wat een week geleden gestort is 
line-up vanop de asta site:
Rank 1
Pulser
Mark Norman
Signum
Menno de Jong
Misja Helsloot vs. Dj Precision
Sander van Doorn aka. Sam Sharp
Niklas Harding
Ozgur Can vs. Likwit
Bart van Wissen
Amai! 
| Originally posted by djcresto line-up vanop de asta site: Rank 1 Pulser Mark Norman Signum Menno de Jong Misja Helsloot vs. Dj Precision Sander van Doorn aka. Sam Sharp Niklas Harding Ozgur Can vs. Likwit Bart van Wissen |
die line-up klopt niet..
euh ja voor de rest, foutje airwave verklapt
naja ozgur can komt helaas niet. eerst toegezegd maar toen wilde hij niet meer omdat hij 2 weken ervoor al in NL draait. helaas..
rank1 site:
"November 5 Trance.nu party (ASTA) / Den Haag / Netherlands"

Ik zal er ook zeker bij zijn!!! Dit gaat wat een super vet feestje worden 
Als er iemand naar daar rijdt met de auto en je hebt 2 plaatsjes over, wil je dan eens aan mij denken

| Originally posted by djcresto line-up vanop de asta site: Pulser Signum Menno de Jong Misja Helsloot vs. Dj Precision Ozgur Can vs. Likwit |
Damn weer op ne vrijdag...
.. toch maar weer proberen om er bij te zijn ..
Trance.nu Winter Dance Event
Lineup
// AREA 1 (1st floor)
Rank 1 (NL) - (ID&T, Trance Energy)
Misja Helsloot vs. Precision (NL) - (Gesture, Dance Valley / Somatic Sense, Club XL)
Airwave (BE) - (Bonzai, Godskitchen)
Ronski Speed (DE) - (Euphonic)
Signum (NL) - (Armada, Decibel Outdoor)
// AREA 2 (3rd floor)
Menno de Jong (NL) � (Anjunabeats, Gesture, Di.FM)
Niklas Harding (DK) � (Di.FM, ETS-Global)
Sander van Doorn aka. Sam Sharp (NL) � (Spinnin� Records)
Bart van Wissen (NL) � (Extrema)
Likwit (NO) � (Oslo Nights)
VIP // AREA 3 (3rd floor)
Eelke Kleijn (NL) � (Blu Room, Segment Records)
Recluse (NO) � (Lost Language)
Yanave (NL) � (Deep Blue Records)
Factoria vs Ryan G (UK) � (Fundamental Recordings, Gesture Music)
Extra Info
Free entrance! The first clubnight of Trance.nu after two succesfull party's at the Bloomingdale beach this summer. Trance.nu moves inwards in one of the hottest clubs in Holland. Expect great music, giveaways and a massive night full of Trance in all it's purest forms!
Date
05 - 11 - 2004
Starting time
at 23.00
Country
Netherlands
Venue
Club Asta
City
The Hague (Den Haag)
Website
Goto --> http://event.trance.nu