TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Laszlo - September House Promo (Tribal & Latin)
Pages (2): [1] 2 »
Laszlo - September House Promo (Tribal & Latin)
Hej alla glada!
Sent om sider kommer h�r en ny mix fr�n mig. Denna g�ngen j�mf�relsevis lite lugnare mot vad det brukar vara. Det mesta (f�rutom kanske de tv� f�rsta l�tarna) �r tribal house, sen finns det en och annan latin och jazzinfluerad d�nga d�ribland ocks�.
H�gerklick: Spara m�l som 192 kpbs, 75 min, ca 100 MB.
Tracklist:
1. Axwell - Feel the Vibe
2. Conjestion - Conjestion (N�gon knasig remake av Flashdance)
3. S.U.M.O - Supra Sumo (A1 Supra Bounce)
4. DJ Joe K - Salvador (Extended)
5. Tribal Spain - Tribal Spain (A1)
6. Lee Cabrera - Voodoo Love [Jesse Garcia Remix]
7. DJ T�r�k & Z�la - Akarom [Remix]
8. Bongolovers - Salida del Sol
9. Sterbinszky Budapest Par�de 2003
10. Serenity - CJ's Groove [Tony Anderson Re-edit]
11. Jessie Garcia - Latino Activo
12. Marascia pres. De Rumbar - A Bailar de Senite
13. Laurent Wolf - Saxo
14. Sander Kleinenberg - United Rhythm
15. Bonanza Bonzai - Valami v�get �r (Andrewboy & Denis Clark Remix)
V�ntar med sp�nning p� era kommentarer 
coolio... tankar!
tackar laszlo, det d�r var en j�vligt najs tracklist, laddar ner direkt
Re: Laszlo - September House Promo (Tribal & Latin)
| quote: |
| 14. Sander Kleinenberg - United Rhythm |
Oooh j�vlar va nice set Lazslo. Mer s�nt h�r!
Sjukt bra.
Hmmm... M�rkte en sak n�r jag lyssnade igenom din mix, n�mligen att tribal & latin inte �r min grej 
Re: Laszlo - September House Promo (Tribal & Latin)
| Originally posted by Laszlo 15. Bonanza Bonzai - Valami v�get �r (Andrewboy & Denis Clark Remix) |
tankar nu 
som son till sydamerikaner m�ste man �lska latin influerad musik 
�terkommer med kommentarer senare
Re: Re: Laszlo - September House Promo (Tribal & Latin)
| Originally posted by RebeL9 Den d�r �r j�vligt nice. Heter den inte United in Rhythm? Vilken label �r den sl�ppt p�? Visste inte att den hade sl�ppts p� 12". |
Det �r tyv�rr bara f�rsta h�lften av mixen samt n�gon ytterligare l�t som �r fr�n vinyl, dock inte denna. Vet inte om den sl�ppts p� 12:a| quote: |
| Originally posted by Kaveh Oooh j�vlar va nice set Lazslo. Mer s�nt h�r! Sjukt bra. |
Sabbade n�gon �verg�ng, men det �r s�nt man f�r leva med.... 
| Originally posted by Connector Hmmm... M�rkte en sak n�r jag lyssnade igenom din mix, n�mligen att tribal & latin inte �r min grej |

| Originally posted by CJ InterCity HERRE J�VLAR! D�R �R DEN JU!! har letat som en idiot efter den!!! (k�nde bara till namnet, inte artisten) *LADDAR NER I LJUDETS HASTIGHET* |
S� det blir lation house att lyssna p� under v�gen till jobbet idag
Re: Re: Re: Laszlo - September House Promo (Tribal & Latin)
| Originally posted by Laszlo Givetvis g�r den det - mitt fel Det �r tyv�rr bara f�rsta h�lften av mixen samt n�gon ytterligare l�t som �r fr�n vinyl, dock inte denna. Vet inte om den sl�ppts p� 12:a |
Oki doki... laddar hem nu � lyssnar snart p� mixen 
Vad �r den mixad med CD ? Vinyl ? CD/Vinyl ? Mix Meister
?
http://liquidsunsets.mine.nu:8000
Re: Re: Re: Re: Laszlo - September House Promo (Tribal & Latin)
| Originally posted by RebeL9 aha d� klippte ut den �r en mp3 med Sander och anv�nde den i mixen? |
| Oki doki... laddar hem nu � lyssnar snart p� mixen Vad �r den mixad med CD ? Vinyl ? CD/Vinyl ? Mix Meister ? http://liquidsunsets.mine.nu:8000 |
lyssnar nu.... lite sterby stil i det hela
vilken l�t �r det vid 38 minuter? den �r klart sk�naste l�ten i hela mixen. men jag k�nner inte igen mig p� tracklisten
EDIT: du har PM
Re: Re: Re: Re: Re: Laszlo - September House Promo (Tribal & Latin)
| Originally posted by Laszlo S� kan man ocks� se p� det. |
nej det �r inte till�tet att ta en l�t fr�n ett set eller en mp3:a som du har laddat ner och du inte betalat f�r och l�gga den i ett eget set som man l�gger upp f�r nerladdning eller ha som promo cd eller spela ute i en klubb. om sander ser detta kan han bli sur och tvinga dig att ta ner settet eller v�rre grejer. ett fall d�r detta har h�nt p� ta �r detta http://www2.tranceaddict.com/forums...0220&forumid=73
| Originally posted by montana nej det �r inte till�tet att ta en l�t fr�n ett set eller en mp3:a som du har laddat ner och du inte betalat f�r och l�gga den i ett eget set som man l�gger upp f�r nerladdning eller ha som promo cd eller spela ute i en klubb. om sander ser detta kan han bli sur och tvinga dig att ta ner settet eller v�rre grejer. ett fall d�r detta har h�nt p� ta �r detta http://www2.tranceaddict.com/forums...0220&forumid=73 |
| Originally posted by montana nej det �r inte till�tet att ta en l�t fr�n ett set eller en mp3:a som du har laddat ner och du inte betalat f�r och l�gga den i ett eget set som man l�gger upp f�r nerladdning eller ha som promo cd eller spela ute i en klubb. om sander ser detta kan han bli sur och tvinga dig att ta ner settet eller v�rre grejer. ett fall d�r detta har h�nt p� ta �r detta http://www2.tranceaddict.com/forums...0220&forumid=73 |
| Originally posted by Laszlo CJ: L�ten vid 38 min �r "Bongolovers - Salida del Sol". |
Grymt bra mix! lyssnar p� den varje dag

Riktigt bra laszlo.
Gillar feel the vibes i b�rjan och lee cabreras voodoo love. Dock finns det mycket b�ttre mixar p� Conjestion - Conjestion (tror det �r den jag syftar p�) men v�ldigt bra annars. :tummeupp:
| Originally posted by mr_fisken Dock finns det mycket b�ttre mixar p� Conjestion - Conjestion (tror det �r den jag syftar p�) |
Har tokfastnat f�r S.U.M.O. - Supra Sumo (Supra Bounce) nu. Vilken sk�n l�t allts�! Och att de �r svenskar visste jag inte f�rr�n f�r n�n vecka sen. Konstigt att s� skillade producenter inte f�r mer uppm�rksamhet, eller det kanske de f�r? =)
�ven Bongolovers-l�ten va grym :] Och de flesta andra 
laddar ner nu.....
tracklisten s�g lovande ut...=)
s�d�r nu har ja lyssnat
...st�rtsk�nt l�tval som man redan s�g innan men �nnu b�ttre n�r man lyssnat
ett set definitivt i min stil
de enda e v�l att ja f�redrar steve angello remixen p� vodoo love typ
� Ritmo Dynamic-Calinda n�nstans i setet hehe
...
fort s� h�r..((thump up)))