TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Plannen voor oud & nieuw?
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Plannen voor oud & nieuw?
Vanavond werd me voor het eerst gevraagd wat ik ga doen met oud & nieuw en eerlijk gezegd heb ik nog geen idee!
Vorig jaar zat ik met oud en nieuw in Polen en dat jaar daarvoor was het geloof ik Qontact wat een best aardig feestje was...
Zat net effetjes op partyflock maar op Awakenings na zie ik nog niet echt veel boeiends georganiseerd die nacht.
Hebben jullie al plannen..??
geen flauw idee, misschien moet ik wel werken in de kroeg die avond
De laatste paar jaar heb ik oud en nieuw thuis gevierd en hooguit na twaalven even naar wat vrienden gereden om gelukkig nieuw jaar te wensen. Uitgaan tijdens oud en nieuw vind ik over het algemeen in zijn geheel zuig, overal isset te druk, mensen zijn te dronken en een taxi krijgen is een drama. Dus ik denk dat ik dit jaar gezellig weer thuis zit, dit jaar voor het eerst in mijn eigen huissie, wellicht nodig ik wat vrienden en/of familie uit.
Volgend weekend wordt de lineup voor Awa bekend gemaakt. Spreekt die me aan en willen er mensen mee, dan ga ik maybe daarheen (mits Anke ook wil). Anders relaxed wat drinken met vrienden en in Utrecht een kroeg pakken.
Ik zal wel naar Qrimetime gaan in de HMH!! Daar gaan al mijn vrienden heen dus dan ga ik lekker mee beuQen!!. 
Vorig jaar ben ik wel uitgeweest, maar om dezelfde redenen als Magik blijf ik dit jaar maar thuis of bij vrienden ofzo. Ben bovendien ook niet al te dol op vuurwerk dus zit liever binnen 
Ik denk dat ik oud & nieuw net als vorig jaar op Awakenings doorbreng, was wel goed bevallen 
Vroeger (3-4 jaar geleden) vond ik het wel leuk, maar vind het geen ene moer aan nu..
maar tegenwoordig heeft geen 1 feestdag een betekenis meer voor mij, zelfs mijn verjaardag.
ik zie wel wat ik doe, niks bijzonders waarschijnlek.
Ik weet het ook nog niet, maar hoogst waarschijnlijk met vrienden bij iemand thuis gaan zitten en daarna misschien naar een cafeetje, de grote feesten laat ik in ieder geval links liggen.
ben op wintersport naar Frankrijk dus sta daar erges op de piste te kijken naar het franse vuurwerk 
Omdat het in de kroeg altijd erg druk is, en je er kaarten voor moet kopen van 100 euro ofzo, blijf ik dit jaar ook mooi thuis, voor het eerst in mijn eigen huisje, nodig wat vrienden uit, en dan komt het wel goed.
Voor een kroeg 100 euro !?!?!??!!?
Schenken ze dan Kristal dan ofzo 
mischien samen met mn lieve vriendinnetje, en anders met wat vrienden gezellig doen. Was 2 jaar geleden bij mn zus, zaten we met zn allen op een dakterras in Adam, drank erbij, vuurwerk erbij, 20 vrienden, muziekje op. Behoorlijk relaxed ( kreeg echt gevoel alsof we een reclame aan t maken voor iets ).
Vorig jaar zat ik bij een goede vriend van me met nog wat vrienden, daar heel lekker gegeten alleen de avond liep niet zo goed af voor zn familie door een plotseling overlijden van iemand uit de familie. Dus toen zijn we maar stilletjes vertrokken.
Mischien dit jaar Awa, maar denk t niet.
Extrema NYE, op een speciale locatie welke binnenkort bekend wordt gemaakt! ![]()
slapen
nog geen plannen. OLIEBOLLEN BAKKEN denk ik!!! 
en misschien is dit een mooie gelegenheid om weer eens een pilletje te nemen. Zal wel knetterleip worden zo lang is t geleden 
Ik vind feesten tijdens Oud en Nieuw eigenlijk niet heel bijzonder. Misschien zelf iets organiseren???
Awakenings oud & nieuw:
21.30-23.00 David Labeij
23.00-00.30 Bart Skils
00.30-02.15 Adam Beyer
02.15-03.00 Joris Voorn (live)
03.00-04.45 Rumenige & Loktibrada
04.45-05.30 Regis (live)
05.30-07.00 Miss Djax
HOEI! Enorme line-up met zeer goede namen
| quote: |
| Originally posted by Chicane Awakenings oud & nieuw: 21.30-23.00 David Labeij 23.00-00.30 Bart Skils 00.30-02.15 Adam Beyer 02.15-03.00 Joris Voorn (live) 03.00-04.45 Rumenige & Loktibrada 04.45-05.30 Regis (live) 05.30-07.00 Miss Djax HOEI! Enorme line-up met zeer goede namen |
of gezellig thuis met vrienden of awake...
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Misschien zelf iets organiseren??? |
Met zijn allen pillen slikken? 
ook al zit ik hier pas net, lijkt me best gezellig.. alleen vervoer haha rijdt iemand uit rotterdam?
Oud en nieuw is altijd bij iemand thuis met een hoop flessen en een grote spiegel 
de spiegel wekt toch enige vraagtekens bij mij op...
Gooi het in de groep 
Bij de AH kan je tegenwoordig goedkoop housemerk spiegel producten halen.