TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צילצולים לפלאפון
Pages (2): [1] 2 »
צילצולים לפלאפון
טוב אל תכעסו עלי אני יודע שיש לזה כבר טרד אבל כבר כמה ימים שהחיפוש פשוט לא פועל לי
אז יש לי הפתעה קטנה קבלו את זה
http://www.johnsteenbergen.com/midi/files/
יש כאן פשוט מאות צילצולים של מוזיקה אלקטרונית אני עדיין בשוק אני כבר לא יודע מה לבחור תהנו 
יאאאאאאאאאאא איזה אתר חזק
מחר בצהרים אני ממלא את הפלאפון שלי פשש תודה אחי בידיוק מה שחיפשתי
OMFGGGGGGGG
אחי אתה מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
פישששששששש
איזה אתר
תודה
צריך עזרה בנושא!!!
יש לי שאלה לגבי איך אני עושה את זה בכלל כלומר איך אני מעביר את המנגינות האלה מהמחשב...???
ואם אני יכול להשתמש בהן לדגם שיש לי שהוא
SAMSUNG 514 (רגיל) ????
תודה רבה מראש...
| quote: |
| Originally posted by taltul צריך עזרה בנושא!!! יש לי שאלה לגבי איך אני עושה את זה בכלל כלומר איך אני מעביר את המנגינות האלה מהמחשב...??? ואם אני יכול להשתמש בהן לדגם שיש לי שהוא SAMSUNG 514 (רגיל) ???? תודה רבה מראש... |
| quote: |
| Originally posted by Segev אינ לא בטוח אבל אני חושב שאי אפשר בסמסונג לשים את כל הצילצולים האלה |
בן זונה של אתר!
רק חבל שאני לא יכול להעביר אותם לפלאפון
וחבל גם שה באיכות כלכך נמוכה
אני רק מתאר את כל הצלצולים האלה ב 40 פולי 
| quote: |
| Originally posted by taltul אחי התשובה הזאת לא עונה על שום דבר... אפשר לפרט קצת כמו שביקשתי איך עושים את זה בכלל?....! |
| quote: |
| Originally posted by Segev צודק אחי אתה מוריד אותם למחשב לחצן ימני ואז שמור בשם איפה שאתה רוצה ואז אתה מעלה את זה לאתר , ואז אתה רושם בפאלפון את הכתובת המדויקת של האתר ששם העלת את הקוץ כלל השם של הקובץ נגיד אני העלתי את זה לנענע אז רשמתי http://planet.nana.co.il/szls/a.mid ואז זה מתחיל להוריד לך לבד מקווה שעזרתי |
| quote: |
| Originally posted by Segev צודק אחי אתה מוריד אותם למחשב לחצן ימני ואז שמור בשם איפה שאתה רוצה ואז אתה מעלה את זה לאתר , ואז אתה רושם בפאלפון את הכתובת המדויקת של האתר ששם העלת את הקוץ כלל השם של הקובץ נגיד אני העלתי את זה לנענע אז רשמתי http://planet.nana.co.il/szls/a.mid ואז זה מתחיל להוריד לך לבד מקווה שעזרתי |
צריך כבל העברת נתונים בשביל להעביר לפלא?
או שאפשר להוריד דרך הפלא?
אתר חזק אחי
הינה עוד אתר נחמד של צילצולים
click here
זה יעבוד לי עם מכשיר של פלאפון TELIT ??
| quote: |
| Originally posted by Origin אתר חזק אחי הינה עוד אתר נחמד של צילצוליםclick here |
| quote: |
| Originally posted by Shahar או שאפשר להוריד דרך הפלא? |
אני כבר מכיתה ט' עם אותו צלצול.
נראה לי זה יוצא כבר מממ...5\4 שנים!
עם:
Watergate - Heart Of Asia

אה וגם עם אותו פלאפון שכונה חחחחחחח...
אם יש לפלאפון גישה לאינטרנט ויכולת הורדת צלצולים דרך האינטרנט ישירות מהפלאפון, לא צריך שום כבל ושום לעלות, רק צריך ללחוץ מקש ימני על הקובץ שרוצים ולבחור מאפיינים, ושם תהיה כתובה הכתובת של הקובץ, לדוגמא:
http://www.johnsteenbergen.com/midi..._refraction.mid
את זה מכניסים לפלאפון והוא יוריד כבר.
אם אין אופציה להתחבר לאינטרנט מהפלאפון, אז צריך כבל העברת נתונים, ואז מורידים למחשב ומעבירים את הצלצול באמצעות התוכנה שבאה עם הכבל אל המכשיר.
| quote: |
| Originally posted by Origin אתר חזק אחי הינה עוד אתר נחמד של צילצוליםclick here |
| quote: |
| Originally posted by taltul צריך עזרה בנושא!!! יש לי שאלה לגבי איך אני עושה את זה בכלל כלומר איך אני מעביר את המנגינות האלה מהמחשב...??? ואם אני יכול להשתמש בהן לדגם שיש לי שהוא SAMSUNG 514 (רגיל) ???? תודה רבה מראש... |
אז ככה יש לי אינטרנט ואתמול ניסיתי כמה פעמים להוריד את הקבצים...עכשיו הקטע שאני יכול להיכנס לאתר ולראות את הקבצים והכל אבל כשאני לוחץ על שם קובץ מסויים הוא מנסה לפץוח ובסוף אני מקבל הודעת שגיאה שלא ניתן לפתוח את העמוד...
קיצר הפיתרון בישבילי הוא כנראה כבל עכשיו עולה שאלה נוספת איפה אני יכול להשיג דבר כזה וכמה בערך זה יעלה לי....
| quote: |
| Originally posted by taltul אז ככה יש לי אינטרנט ואתמול ניסיתי כמה פעמים להוריד את הקבצים...עכשיו הקטע שאני יכול להיכנס לאתר ולראות את הקבצים והכל אבל כשאני לוחץ על שם קובץ מסויים הוא מנסה לפץוח ובסוף אני מקבל הודעת שגיאה שלא ניתן לפתוח את העמוד... קיצר הפיתרון בישבילי הוא כנראה כבל עכשיו עולה שאלה נוספת איפה אני יכול להשיג דבר כזה וכמה בערך זה יעלה לי.... |
| quote: |
| Originally posted by taltul אז ככה יש לי אינטרנט ואתמול ניסיתי כמה פעמים להוריד את הקבצים...עכשיו הקטע שאני יכול להיכנס לאתר ולראות את הקבצים והכל אבל כשאני לוחץ על שם קובץ מסויים הוא מנסה לפץוח ובסוף אני מקבל הודעת שגיאה שלא ניתן לפתוח את העמוד... קיצר הפיתרון בישבילי הוא כנראה כבל עכשיו עולה שאלה נוספת איפה אני יכול להשיג דבר כזה וכמה בערך זה יעלה לי.... |
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- הקבצים הם מידי אתה צריך MMF |
אני פשוט שולח את הלינק דרך האיסיקיו
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.