TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צילצולים לפלאפון
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Segev on Oct-14-2004 19:46:

Talking צילצולים לפלאפון

טוב אל תכעסו עלי אני יודע שיש לזה כבר טרד אבל כבר כמה ימים שהחיפוש פשוט לא פועל לי
אז יש לי הפתעה קטנה קבלו את זה
http://www.johnsteenbergen.com/midi/files/
יש כאן פשוט מאות צילצולים של מוזיקה אלקטרונית אני עדיין בשוק אני כבר לא יודע מה לבחור תהנו


Posted by -CosmicFire- on Oct-14-2004 21:54:

יאאאאאאאאאאא איזה אתר חזק
מחר בצהרים אני ממלא את הפלאפון שלי פשש תודה אחי בידיוק מה שחיפשתי


Posted by sh33p on Oct-14-2004 22:45:

OMFGGGGGGGG
אחי אתה מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך


Posted by yaman on Oct-14-2004 22:46:

פישששששששש

איזה אתר

תודה


Posted by taltul on Oct-14-2004 23:48:

צריך עזרה בנושא!!!
יש לי שאלה לגבי איך אני עושה את זה בכלל כלומר איך אני מעביר את המנגינות האלה מהמחשב...???

ואם אני יכול להשתמש בהן לדגם שיש לי שהוא
SAMSUNG 514 (רגיל) ????

תודה רבה מראש...


Posted by Segev on Oct-14-2004 23:57:

quote:
Originally posted by taltul
צריך עזרה בנושא!!!
יש לי שאלה לגבי איך אני עושה את זה בכלל כלומר איך אני מעביר את המנגינות האלה מהמחשב...???

ואם אני יכול להשתמש בהן לדגם שיש לי שהוא
SAMSUNG 514 (רגיל) ????

תודה רבה מראש...


אינ לא בטוח אבל אני חושב שאי אפשר בסמסונג לשים את כל הצילצולים האלה


Posted by taltul on Oct-15-2004 00:14:

quote:
Originally posted by Segev
אינ לא בטוח אבל אני חושב שאי אפשר בסמסונג לשים את כל הצילצולים האלה

אחי התשובה הזאת לא עונה על שום דבר... אפשר לפרט קצת כמו שביקשתי איך עושים את זה בכלל?....!


Posted by eXeTik on Oct-15-2004 00:18:

בן זונה של אתר!
רק חבל שאני לא יכול להעביר אותם לפלאפון
וחבל גם שה באיכות כלכך נמוכה
אני רק מתאר את כל הצלצולים האלה ב 40 פולי


Posted by Segev on Oct-15-2004 00:24:

quote:
Originally posted by taltul
אחי התשובה הזאת לא עונה על שום דבר... אפשר לפרט קצת כמו שביקשתי איך עושים את זה בכלל?....!


צודק אחי אתה מוריד אותם למחשב לחצן ימני ואז שמור בשם איפה שאתה רוצה ואז אתה מעלה את זה לאתר , ואז אתה רושם בפאלפון את הכתובת המדויקת של האתר ששם העלת את הקוץ כלל השם של הקובץ נגיד אני העלתי את זה לנענע אז רשמתי
http://planet.nana.co.il/szls/a.mid
ואז זה מתחיל להוריד לך לבד
מקווה שעזרתי


Posted by taltul on Oct-15-2004 00:46:

quote:
Originally posted by Segev
צודק אחי אתה מוריד אותם למחשב לחצן ימני ואז שמור בשם איפה שאתה רוצה ואז אתה מעלה את זה לאתר , ואז אתה רושם בפאלפון את הכתובת המדויקת של האתר ששם העלת את הקוץ כלל השם של הקובץ נגיד אני העלתי את זה לנענע אז רשמתי
http://planet.nana.co.il/szls/a.mid
ואז זה מתחיל להוריד לך לבד
מקווה שעזרתי

תודה רבה...עכשיו ננסה לשעות עם זה משהו...


Posted by Eitan E on Oct-15-2004 01:32:

quote:
Originally posted by Segev
צודק אחי אתה מוריד אותם למחשב לחצן ימני ואז שמור בשם איפה שאתה רוצה ואז אתה מעלה את זה לאתר , ואז אתה רושם בפאלפון את הכתובת המדויקת של האתר ששם העלת את הקוץ כלל השם של הקובץ נגיד אני העלתי את זה לנענע אז רשמתי
http://planet.nana.co.il/szls/a.mid
ואז זה מתחיל להוריד לך לבד
מקווה שעזרתי


אני הורדתי את זה ישירות לפלאפון מהאתר המקורי בלי להעלות ובלי נעליים

דרך אגב שגב
שיחקת אותה מלך של אתר


nothing but u
של ואן דייק נשמע כמו המקורי


יש לך עוד אתרים כאלה
?


Posted by Shahar on Oct-15-2004 02:40:

צריך כבל העברת נתונים בשביל להעביר לפלא?
או שאפשר להוריד דרך הפלא?


Posted by Origin on Oct-15-2004 04:12:

אתר חזק אחי הינה עוד אתר נחמד של צילצולים
click here


Posted by Huge-A on Oct-15-2004 07:33:

זה יעבוד לי עם מכשיר של פלאפון TELIT ??


Posted by eXeTik on Oct-15-2004 07:47:

quote:
Originally posted by Origin
אתר חזק אחי הינה עוד אתר נחמד של צילצולים
click here


ענק!!


Posted by Eitan E on Oct-15-2004 07:55:

quote:
Originally posted by Shahar
או שאפשר להוריד דרך הפלא?


למי שרוצה הסבר איך להוריד צלצולים מהאתר לפלאפון 3510 של נוקיה
שיפנה אליי בהודעה פרטית


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Oct-15-2004 09:20:

אני כבר מכיתה ט' עם אותו צלצול.
נראה לי זה יוצא כבר מממ...5\4 שנים!
עם:
Watergate - Heart Of Asia


אה וגם עם אותו פלאפון שכונה חחחחחחח...


Posted by MrBlond on Oct-15-2004 11:14:

אם יש לפלאפון גישה לאינטרנט ויכולת הורדת צלצולים דרך האינטרנט ישירות מהפלאפון, לא צריך שום כבל ושום לעלות, רק צריך ללחוץ מקש ימני על הקובץ שרוצים ולבחור מאפיינים, ושם תהיה כתובה הכתובת של הקובץ, לדוגמא:

http://www.johnsteenbergen.com/midi..._refraction.mid

את זה מכניסים לפלאפון והוא יוריד כבר.

אם אין אופציה להתחבר לאינטרנט מהפלאפון, אז צריך כבל העברת נתונים, ואז מורידים למחשב ומעבירים את הצלצול באמצעות התוכנה שבאה עם הכבל אל המכשיר.


Posted by ronsh on Oct-15-2004 11:23:

quote:
Originally posted by Origin
אתר חזק אחי הינה עוד אתר נחמד של צילצולים
click here


זה בחינם?
או שאני יוריד דרך הפלאפון ויגלה חיוב של איזה 50 שקל על צלצול מאירופה


Posted by -CosmicFire- on Oct-15-2004 14:31:

quote:
Originally posted by taltul
צריך עזרה בנושא!!!
יש לי שאלה לגבי איך אני עושה את זה בכלל כלומר איך אני מעביר את המנגינות האלה מהמחשב...???

ואם אני יכול להשתמש בהן לדגם שיש לי שהוא
SAMSUNG 514 (רגיל) ????

תודה רבה מראש...



צריך להפוך את זה מ
MID
לMMF
עם PSMPLAY
ואז להעביר לסמסונג


Posted by taltul on Oct-15-2004 16:05:

אז ככה יש לי אינטרנט ואתמול ניסיתי כמה פעמים להוריד את הקבצים...עכשיו הקטע שאני יכול להיכנס לאתר ולראות את הקבצים והכל אבל כשאני לוחץ על שם קובץ מסויים הוא מנסה לפץוח ובסוף אני מקבל הודעת שגיאה שלא ניתן לפתוח את העמוד...

קיצר הפיתרון בישבילי הוא כנראה כבל עכשיו עולה שאלה נוספת איפה אני יכול להשיג דבר כזה וכמה בערך זה יעלה לי....


Posted by ronsh on Oct-15-2004 16:07:

quote:
Originally posted by taltul
אז ככה יש לי אינטרנט ואתמול ניסיתי כמה פעמים להוריד את הקבצים...עכשיו הקטע שאני יכול להיכנס לאתר ולראות את הקבצים והכל אבל כשאני לוחץ על שם קובץ מסויים הוא מנסה לפץוח ובסוף אני מקבל הודעת שגיאה שלא ניתן לפתוח את העמוד...

קיצר הפיתרון בישבילי הוא כנראה כבל עכשיו עולה שאלה נוספת איפה אני יכול להשיג דבר כזה וכמה בערך זה יעלה לי....


פעם ביררתי וזה עולה פול כסף


Posted by -CosmicFire- on Oct-15-2004 17:33:

quote:
Originally posted by taltul
אז ככה יש לי אינטרנט ואתמול ניסיתי כמה פעמים להוריד את הקבצים...עכשיו הקטע שאני יכול להיכנס לאתר ולראות את הקבצים והכל אבל כשאני לוחץ על שם קובץ מסויים הוא מנסה לפץוח ובסוף אני מקבל הודעת שגיאה שלא ניתן לפתוח את העמוד...

קיצר הפיתרון בישבילי הוא כנראה כבל עכשיו עולה שאלה נוספת איפה אני יכול להשיג דבר כזה וכמה בערך זה יעלה לי....


הקבצים הם מידי
אתה צריך
MMF


Posted by Eitan E on Oct-15-2004 21:30:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
הקבצים הם מידי
אתה צריך
MMF


מה ההבדל בינהם?
ואיזה מכשירים יכולים לנגן
mmf?


Posted by ADiSH on Oct-15-2004 22:00:

אני פשוט שולח את הלינק דרך האיסיקיו


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.