TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [19-11-2004] Everybody Again (Sander Kleinenberg 5 hour set) - Rechter, Eindhoven
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Divine9 on Oct-15-2004 17:29:

19-11-2004 Everybody Again @ Rechter Eindhoven

Area 1: Sander Kleinenberg (5 hour set)
Area 2: Dj Remski, De La Sarge.

Entree: 10 euro.

kort maar krachtig, grt

Posted by Disney on Oct-15-2004 17:30:

Hier ga ik bij zijn!!!

Posted by HiGH_NrG on Oct-15-2004 17:39:

quote:
Originally posted by Disney
Hier ga ik bij zijn!!!

Ik niet!!!

Posted by Disney on Oct-15-2004 17:43:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik niet!!!

Eindhoven ben je zo!

Posted by SnuggLe on Oct-15-2004 17:57:

Ik ga ook niet!
Wacht wel weer op een 'echte' Everybody.

Posted by Frankisback on Oct-15-2004 17:59:

te zijn ze gek eindhoven mij te ver weg

doe gewoon den haag lekker dichtbij en super geluid in 't Paard

Posted by basvh on Oct-15-2004 18:22:

tssss voor elk leuk feestje in de randstad moet ik soms uren reizen. Dus waarom zou jij dat niet kunnen dan?

Posted by SnuggLe on Oct-15-2004 18:28:

Als je in de randstad woont ben je verwend, en ga je geen fucking 3 uur reizen als je iedere week een leuk feest in de buurt hebt. Dus fuck de provincie.

I know dat je gelijk hebt, maar toch heb ik ook gelijk, er is hier genoeg te doen.

Posted by Three 'O Three on Oct-15-2004 20:42:

quote:
Originally posted by basvh
tssss voor elk leuk feestje in de randstad moet ik soms uren reizen. Dus waarom zou jij dat niet kunnen dan?

En voor elk leuk feestje buiten de randstad moeten wij uren reizen Dat kunnen wij wel, maar zoals Bram zegt hoeven we niet en willen we dat niet altijd:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Als je in de randstad woont ben je verwend, en ga je geen fucking 3 uur reizen als je iedere week een leuk feest in de buurt hebt.

Als iemand uit de 'Randstad' begint te zeiken dat ie voor alle leuke feestjes zo ver moet reizen, dan mag je gaan zeiken. Op deze manier gaat het volgens mij meer over je eigen ongenoegen dat je zo veel reistijd kwijt bent.

Posted by SnuggLe on Oct-15-2004 21:59:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Als iemand uit de 'Randstad' begint te zeiken dat ie voor alle leuke feestjes zo ver moet reizen, dan mag je gaan zeiken. Op deze manier gaat het volgens mij meer over je eigen ongenoegen dat je zo veel reistijd kwijt bent.

Lijkt nu net of je zegt dat ik zeik
Maar inderdaad Dave, had het niet beter kunnen zeggen. In de Randstad is er gewoon een overvloed aan feesten, dus daarom hoef je 'de deur bijna niet uit' om het zo te zeggen. Basvh heeft op zich wel gelijk hoor, zij moeten veel verder reizen, maar in de randstad ben je gewoon verwend. Heck, ik kom bijna Den Haag niet meer uit!
Dat heb je als je de Exposure hebt (Anthony Pappa, James Holden, Chris Fortier, Jocye Mercedes, Satoshi TOmmie, Ozgur Can) en Everybody (Sasha, Deep Dish, Remy, Ronald Klinkenberg, Stef Vrolijk, ontelbare keren Sander Kleinenberg) en het Paard van Troje zelf (James Zabiela, Stanton Warriors, Nick Warren).
Vergeten we nog die trance in de Asta enzo en dikke techno op Integrate............

Dus..........ik vermaak me hier PRIMA!
Den Haag is gewoon housestad numero uno!

Posted by tijs08 on Oct-15-2004 22:04:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik niet!!!

Top!!

gezellig man, ik ook niet! Veel te ver weg

Posted by Three 'O Three on Oct-15-2004 22:54:

quote:
Lijkt nu net of je zegt dat ik zeik

Dat was niet het opzetje van mijn verhaal.

Posted by SaBi on Oct-16-2004 07:46:

Dan zal ik maar helemaal mijn mond houden als inwonder van limboland . Och , ik weet niet beter . Vanavond een feestje in de grotten van cannes . 1/2 uurtje rijden...lekker dichtbij
Jammer dat Everybody nu weer op vrijdag is , anders was ik zeker naar Eindhovwen toe gereden .

Posted by Chicane on Oct-16-2004 07:51:

Goeie accoustiek ook een grot

Posted by SaBi on Oct-16-2004 09:00:

quote:
Originally posted by Chicane
Goeie accoustiek ook een grot

Dat dacht ik dus ook de 1e keer ...maar dat is dus echt wel heel goed . Ze hebben daar een party ruimte helemaal ervoor gemaakt . Eerst moet je een paar minuten door een gangenstelsel en dan kom je in een verwarmde party area . Heel profesioneel allemaal ....heb er zin in

Posted by Partyhardy! on Oct-16-2004 09:31:

quote:
Originally posted by SaBi
Dat dacht ik dus ook de 1e keer ...maar dat is dus echt wel heel goed . Ze hebben daar een party ruimte helemaal ervoor gemaakt . Eerst moet je een paar minuten door een gangenstelsel en dan kom je in een verwarmde party area . Heel profesioneel allemaal ....heb er zin in

hoe heet dat feestje van vanavond dan? en wie draaien er? het is toch niet Caves of Joy toch? have fun in ieder geval!

edit; ah! heb het al gevonden! Sins in a Cave II daar gaat het duidelijk om de vrouwen i.p.v. de muziek!

Posted by SnuggLe on Oct-16-2004 09:48:

quote:
Dan zal ik maar helemaal mijn mond houden als inwonder van limboland . Och , ik weet niet beter . Vanavond een feestje in de grotten van cannes . 1/2 uurtje rijden...lekker dichtbij
Jammer dat Everybody nu weer op vrijdag is , anders was ik zeker naar Eindhovwen toe gereden .

Ja dat suckt best wel :S Ik woonde in Enschede, dan heb je hetzelfde.

Maar dat Sins in a Cave: dat soort feestjes zijn niets voor mij. Silliconenvrouwen van 30 die denken dat ze jong zijn, zo'n soort plastic fantastic en aftreksel van Crazyland (suckt ook al)

Posted by SaBi on Oct-16-2004 10:04:

quote:

Maar dat Sins in a Cave: dat soort feestjes zijn niets voor mij.

Eerst meemaken en dan pas oordelen Maar het is id ook voor een andere doelgroep bedoeld . Hoewel de muziek best vaak oke is , Marko van La Rocca heeft de vorige keer daar gedraaid . Deze keer geen grote namen ...maar ook dat kan verassend vaak goed uitpakken . En als de muziek en de vrouwen oke zijn....heb ik een leuke avond

Posted by Chicane on Oct-16-2004 10:25:

Volgens je profiel ben je van 1970, dus zit Bram je behoorlijk te denigreren hier

quote:
Silliconenvrouwen van 30 die denken dat ze jong zijn

lol

Bram, een excuusje is wel op zn plaats dan

Posted by emre on Oct-16-2004 11:08:

quote:
I know dat je gelijk hebt, maar toch heb ik ook gelijk, er is hier genoeg te doen.

Wat een fantastische zin weer van 'name dropper' Snuggelt
Eindhoven idd net te ver maar misschien loten we voor de beker een uitwedstrijd daar ergens in de buurt

Posted by SaBi on Oct-16-2004 11:28:

quote:
Originally posted by Chicane
Volgens je profiel ben je van 1970, dus zit Bram je behoorlijk te denigreren hier

lol

Bram, een excuusje is wel op zn plaats dan

Och ...ik weet toch hoe hij is En ik ben echt niet gevoelig voor zulk soort opmerkingen .
Iedereen moet plezier maken op zijn manier en voor de rest iedereen in z'n waarde laten

Posted by Edwin B on Oct-16-2004 14:03:

Randstad (voor mij 2 uur + rijden) of niet... THIS IS EVERYBODY!!! dus ik ben erbij

Posted by SnuggLe on Oct-16-2004 17:43:

quote:
Och ...ik weet toch hoe hij is En ik ben echt niet gevoelig voor zulk soort opmerkingen .
Iedereen moet plezier maken op zijn manier en voor de rest iedereen in z'n waarde laten

Nou, je weet niet echt hoe ik ben hoor, sinds wanneer ken je me?
Maar ik oordeel te snel, i know, thats me... sorry. Maar als ik de verhalen hoor en de foto's zie op de verschillende sites is het voor mij persoonlijk niets. Kijk het is leuk als je erotiek en muziek kan laten samensmelten, maar ik heb ze liever apart. Zo'n feest lijkt me best leuk om te kijken en bekeken te worden en weet ik veel wat allemaal te doen, maar de dj's die daarbij draaien zijn zeker niet mijn ding. Dus dan zou ik me alleen maar opnaaien om de muziek Laat ze zo'n feest geven met prog-muziek, dan ben ik er wel

Ik zeg helemaal niet dat SaBi een vrouw is van 30 met silliconen of wat dan ook. Ze moet dat helemaal zelf weten waar ze heengaat, alleen lijkt het MIJ niets. Ik zou me er maybe best kunnen vermaken voor een avond hoor, dat zeg ik niet.

Sabi ?
Maareh..namedropper Emre? Dat valt toch wel mee?

Posted by SaBi on Oct-16-2004 17:49:

No heart feelings .....en btw SaBi is zeker geen vrouw

Posted by SnuggLe on Oct-19-2004 17:54:

We hadden het toch over dertigers etc en dat feest Sins in a Cave?

Nou, check hier en oordeel zelf:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...6/ALL/true.html

Ik vind het voor het merendeel niets.......zo'n feest trekt me niet.
SaBi, sta je ook nog op de foto joh? En ik dacht al dat je geen vrouw was, verbaasde me al dat iemand dat zei.

Pages (3): [1] 2 3 »