TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »
12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST
heb al eens gepost in upcoming parties mlaar hier zo nog eens een draadje apart. Ik weet dat er veel volk al had gezegd dat ze gingen komen ma toch nog wa bevestiging graag zodat we jullie op de guestlist kunnen zetten :-)
meer info website
zal wat zoeken worden om de Factory te vinden maar komen doek zeker!!
| quote: |
| Originally posted by JediD4M zal wat zoeken worden om de Factory te vinden maar komen doek zeker!! |

^das tof, thx Pumaz.
Oe ge zou onze gids spelen en dan zelf niet komen
.. all� tis ook ne twijfelgeval bij mij, maar kheb voor de dag erop wel de late shift gevraagd.
Ja ik moet ergens naartoe rond die tijd maar de juiste datum staat nog niet vast, enkel dat het op een vrijdag valt...
Gaat een leuk feestje worden maar ik weet nog niet zeker of ik ga/kan komen omdat er rond die tijd veel feestjes zijn. En 2 dagen later is het de DJ Expo
voila zie een planneke....

Hehe, er staat een grote P in mijn straat 
Ach zo dat ligt niet zo ver van de Grote Markt, dus ook niet van de zo ver van de Promille.. ja daar land ik soms nog eens op vrijdag.
Thx voor tplanneke Oester!
ik ben er sowieso 
zou wel jammer zijn, mocht je ergens anders heen moeten Jack 
Kga er ook prolly zijn me een delegatie vrienden 
feesjeuh bouweuh
| Originally posted by TOR zou wel jammer zijn, mocht je ergens anders heen moeten Jack |
kga het proberen in te passen in men drukke agenda. De dag zelf verplichtingen, de dag erna 's ochtends al verplichtingen. Iemand die me in 2 wil kappen? 
same here...
is there a butcher on the net?
spijtig ik had jasser zen set wel willen horen
Binnen een week of 3 is het al zover, ik begin er al zin in te krijgen! 
Ik zal waarschijnlijk ook aanwezig zijn, het is tenslotte op 2min van men deur
Dus Jack als gij nie kunt, kunnen de mensen nog altijd met mij meestappen
Kga toch ook proberen af te komen 
Ik reken dus wel op een grote Beta-delegatie h�!
En liefst nog vanaf 22u ook, dat ze mij kunnen bezig horen!

Plannekes kunnen nogal misleidend zijn soms. Iemand die dus kan vertellen hoeveel minuten da ongeveer stappen is vanaf het station?
Als da doenbaar is, dan heb ik daar ook wel veel zin in 
7 minuten
Geen 6 en geen 8 ofwa?!,�!
| Originally posted by Jasperovitsj Ik reken dus wel op een grote Beta-delegatie h�! En liefst nog vanaf 22u ook, dat ze mij kunnen bezig horen! |
| Originally posted by pooley Geen 6 en geen 8 ofwa?!,�! |

| Originally posted by Kaidreas ik kan trouwens met zekerheid zeggen dat ik niet kom. kmoet naar een vat. |