TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Scot Project Downloads.
Pages (2): [1] 2 »
Scot Project Downloads.
Dames en Heren,
De liefhebbers van Scot Project remixen, moeten maar eens bij music discussion kijken en dan in het download threadje. Er is een gast met alle remixen van scot project in een myplay locker. Ok, die lockers zijn niet alles, maar scot is dus echt geweldig. Allemaal hetzelfde kun je zeggen, maar wel allemaal stampen!! Check it out.
volgens mij had ik ze allemaal al (gehoord)
Misschien wordt de collectie later nog wel geld waard, dus hebben is nooit weg.
Zkr..!
Ik zal die post eens ff gaan checkuhn.. 
| quote: |
| Originally posted by Blik volgens mij had ik ze allemaal al (gehoord) |
| Originally posted by Miss Proximus nou das mooi voor jou blik |
| Originally posted by Blik blaat blaat stom schaap, ga terug naar je sociale leven in je chatroompje als je niks nuttigs te zeggen hebt ofzo |
OW en ja
SCOT rAoeled
Ga het toch ff checkuh
Laue sig. Relli 

H� wat vinden jullie de beste nummers van Scot Project? Ik vind persoonlijk "O" en de remixen van "Hypertraxx - Paranoid" en "Hennes&Cold - The Second Trip" geweldig. Ik heb nog lang niet alle nummers van Dj Scot Project maar ik zou graag even van jullie horen welke nummers echte aanraders zijn.
WTB.
| Originally posted by WTB H� wat vinden jullie de beste nummers van Scot Project? Ik vind persoonlijk "O" en de remixen van "Hypertraxx - Paranoid" en "Hennes&Cold - The Second Trip" geweldig. Ik heb nog lang niet alle nummers van Dj Scot Project maar ik zou graag even van jullie horen welke nummers echte aanraders zijn. WTB. |
| Originally posted by raoel Jullie houden van mekaar??? |
nee ik hou van humor en blik houdt van woede: een haat-liefde verhouding zie je
Sorry for 2 posts in a row....maar als we t toch over scotje hebben 
probeer Yoda - Definitely (scot pr. mix) maar ff.....zwaaaaaahaaaaaaaar ok
ik vind eigenlijk alles van hem leuk...maar die is echt kippenvel 
Originally posted by Miss Proximus nee ik hou van humor en blik houdt van woede: een haat-liefde verhouding zie je |
-=lang leve de onpartijdige mods-die-ook-dingen-van-die-totaal-niet-ter-topic-zake-doen-te-woord-stellen!!!!=-
Thx rellivisit, kga m zeker ff leegdownen, scott project rulzz big time!!!

| Originally posted by Little Theseus -=lang leve de onpartijdige mods-die-ook-dingen-van-die-totaal-niet-ter-topic-zake-doen-te-woord-stellen!!!!=- Thx rellivisit, kga m zeker ff leegdownen, scott project rulzz big time!!! |
Tuurlijk mag dat Blik, ik zeg ook niet dat je dat niet moet doen, maar uit een andere thread hebben we geconcludeerd dat we kwaad niet met kwaat moeten vergelden.
| Originally posted by Blik ook al is het wel beetje lomp wat ik zeg |
| Originally posted by Little Theseus Tuurlijk mag dat Blik, ik zeg ook niet dat je dat niet moet doen, maar uit een andere thread hebben we geconcludeerd dat we kwaad niet met kwaat moeten vergelden. Dat ben je toch ook? hehe, no way, just kidding, ff testen of je het met kwaad gaat vergelden |

o jee, slecht hoor!, dat je dat niet eens weet...
Staat ergens in de tret over amerikaanse vergeldingsacties.
../me wil geen kruisraket in zn kont dus vlucht ik naar pakistan!

| Originally posted by Little Theseus o jee, slecht hoor!, dat je dat niet eens weet... Staat ergens in de tret over amerikaanse vergeldingsacties. ../me wil geen kruisraket in zn kont dus vlucht ik naar pakistan! |
| Originally posted by Blik ow die thread, was eigenlijk nutteloze discussie want je veranderd iemand mening daar toch niet in, je bent ervoor, of je bent ertegen en dat veranderd niet, heb me dus niet echt mee bezig gehouden met die thread |
| Originally posted by Miss Proximus probeer Yoda - Definitely (scot pr. mix) maar ff.....zwaaaaaahaaaaaaaar ok ik vind eigenlijk alles van hem leuk...maar die is echt kippenvel |

| Originally posted by Miss Proximus Sorry for 2 posts in a row....maar als we t toch over scotje hebben ![]() probeer Yoda - Definitely (scot pr. mix) maar ff.....zwaaaaaahaaaaaaaar ok ik vind eigenlijk alles van hem leuk...maar die is echt kippenvel |

| Originally posted by Miss Proximus jammer dat je je er weer zo van afsluit. weet je dat je een heleboel kunt leren door open te staan voor de meningen en de gezichtspunten van andere mensen? daarom hoeft een discussie 9 van de 10 keer niet te gaan om ervoor te zorgen dat je iemands mening veranderd (heb ik ook al 1000 x tegen jullie gezegd), maar des te meer om te kijken of jij niet ergens je mening een beetje kunt bijschafen...je zult er versteld van staan hoe weinig je in je eentje weet! |
Kan je mij uitleggen dan, hoe het valt te rijmen dat enerzijds de hele wereld geschokt is en verbolgen over het feit dat er op gruwelijke wijze burger/mensenrechten zijn geschaad van onschuldige slachtoffers en er vervolgens precies hetzelfde wordt gedaan door Amerika door te bombarderen? Zijn Afghaanse burgers niet gelijk aan Amerikaanse burgers? Hebben ze niet dezelfde rechten? Als je met veel bombarie gaat roepen dat je een oorlog begint tegen dit soort praktijken, moet je wel zelf handelen naar wat je loopt te roepen. Anders ben je zelf erg hypocriet en crimineel bezig.
Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt.