TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18-12-2004] James Zabiela & ??? - Exposure, Scheveningen
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by SnuggLe on Nov-03-2004 21:46:

James Zabiela [4 uur] & Jordi Bouman - Exposure Scheveningen - 18 december

Tegelijk met Innercity zijn er 2 goede vervangers in Den Haag. Integrate en.......Exposure! Exposure heeft deze keer James Zabiela uitgenodigt. Lekker klein clubje met 3 uur Zabiela, lekker toch?

Een 2e DJ zijn ze nog mee bezig, maar twijfelen ze over..... omdat het dus ook tegelijk met Innercity is, en het dan een risico is dat er ineens niemand komt. Tweede naam is ook een 'grote' progressive DJ.

Maar in ieder geval Zabiela dus! Reden voor mij om te gaan!

James Zabiela @ Exposure - Scheveningen [18 december 2004]


Dus.... wie gaat er mee?

Greetz,
SnuggLe


Posted by sndh on Nov-03-2004 22:04:

ik ben hier ook bij! Liever Zabiela 3 uur in een club dan Innercity!! Ben benieuwd wie die 2e dj wordt!

edit: geen hernan! :S


Posted by Edwin B on Nov-04-2004 09:04:

Present!


Posted by Tim81 on Nov-04-2004 17:38:

Ondanks dat nog niet alle informatie er is, klinkt het al heel interessant.!

Was toch niet van plan om naar Innercity te gaan (ondanks Yoshitoshi), dus met dit als alternatief... zou ik zomaar in Scheveningen kunnen belanden.


Posted by tijs08 on Nov-06-2004 23:28:

quote:
Originally posted by sndh
ik ben hier ook bij! Liever Zabiela 3 uur in een club dan Innercity!! Ben benieuwd wie die 2e dj wordt!



helemaal mee eens!

is ook stukken goedkoper


Posted by Partyhardy! on Nov-08-2004 10:09:

quote:
Originally posted by tijs08
helemaal mee eens!



ik ook!


Posted by Matthijs on Nov-08-2004 13:33:

Goed alternatief voor Innercity inderdaad! Een stuk voordeliger en bovendien vaak veel gezelliger dan die massale feesten, dus goede kans dat ik hier ook naar toe kom.


Posted by Tim81 on Nov-13-2004 17:17:

Snuggle (of iemand anders) is er nou al meer bekend over dit feest!? Ik kan nog steeds niks vinden in de agenda's en krijg geen antwoord op mailtjes van Club Fly en Exposure...


Posted by SnuggLe on Nov-14-2004 18:58:

quote:
Originally posted by Tim81
Snuggle (of iemand anders) is er nou al meer bekend over dit feest!? Ik kan nog steeds niks vinden in de agenda's en krijg geen antwoord op mailtjes van Club Fly en Exposure...


Ik heb verder ook GEEN idee. Vind het ook wel slecht. Jordi liet verder ook niets weten. Zabiela komt zeker, maar verder??? Geen idee....... zal het nog wel eens vragen. Maar neem aan dat de promo volgende week wel begint.


Posted by Tim81 on Nov-15-2004 18:00:

Dit is het enige dat ik heb kunnen vinden:

Partyflock


Posted by Opti on Nov-15-2004 18:20:

Die heb ik er zelf ingezet lol Het staat bevestigd op de site van Zabiela.


Posted by Tim81 on Nov-15-2004 18:28:

Dan gaan we daar maar van uit!

Ik zie het staan:
The Hague, Netherlands: Saturday 18th Dec EXPOSURE at CLUB FLY


Posted by SnuggLe on Nov-15-2004 19:18:

Mij geloof je niet? Apekop!


Posted by Tim81 on Nov-15-2004 20:56:

Tuurlijk geloof ik je wel.......
alleen hadden we deze (beperkte) informatie een maand geleden ook al!

Als het op de website van Zabiela staat dan ben ik overtuigd


Maareh, ik hou ook van jou hoor!


Posted by Opti on Nov-18-2004 20:16:

Line up:
Jordi Bouman
James Zabiela


Posted by SnuggLe on Nov-18-2004 20:47:

quote:
Originally posted by Opti
Line up:
Jordi Bouman
James Zabiela


Ja dat wist ik ook, maar nog niet bevestigd verder door Jordi zelf.
4 uur James Zabiela schijnt. Laat zijn ze met de promotie....

Sjinees ga je mee......? BasD komt waarschijnlijk ook.


Posted by Opti on Nov-18-2004 20:49:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja dat wist ik ook, maar nog niet bevestigd verder door Jordi zelf.
4 uur James Zabiela schijnt. Laat zijn ze met de promotie....

Sjinees ga je mee......? BasD komt waarschijnlijk ook.


Kwam binnen op Pf-mail van hemzelf, is dus officieel. En nope, ga al naar IC


Posted by Edwin B on Nov-23-2004 19:49:

Exposure: It's all about the Music
18-12-2004
Line up: Jordi Bouman (23:00 - 01:00) James Zabiela (01:00 - 05:00)
Club Fly, Westduinweg 232, Den Haag
23:00 - 05:00 hrs
� 10,- (excl. fee) @ Rhythm Import, Hype Kappers, and www.clubexposure.nl


Iemand ervaring met het bestellen van kaarten via clubexposure.nl?


Posted by Jordi Bouman on Nov-23-2004 23:55:

Je kan kaarten reserveren via het telefoonnummer op de Exposure site (070-322.92.16).

Wij zorgen dan dat de kaarten op de avond zelf voor je klaar liggen bij de kassa.

Dit is handig voor mensen die bijvoorbeeld uit Limburg komen en het bij aankomst vol blijkt te zijn.


Posted by Jordi Bouman on Dec-08-2004 17:00:

ff een klein contestje:

De eerste die de juiste kleur van de poster doormailed krijgt 2 gastenlijstplekken.

Mail naar: [email protected]


Posted by Tim81 on Dec-08-2004 17:05:

Ik heb gemaild


Posted by Dj Lex on Dec-08-2004 17:50:

PimPomPaars!


Posted by SnuggLe on Dec-08-2004 22:22:

quote:
Originally posted by Jordi Bouman

Mail naar: [email protected]


He Jordi, moet ik ook nog mailen?

En kan ik nog een requestje doen?
Ik wil btw nog een poster van de vorige keer! Kan die op mijn deur! Kom hem volgende week wel even halen ofzo


Posted by Jordi Bouman on Dec-09-2004 10:47:

Moet ik wel even kijken of ik ze nog heb Snuggle.

Kreeg al meerdere verzoeken voor de vorige poster.

Wil je er een lijstje omheen??


Posted by magrec on Dec-09-2004 10:49:

Hey jordi,

Leuk hoor zo'n prijsvraag maarre ik zie ze hier in de buurt nergens.. OF promoten jullie niet op de veluwe??


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.