TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Karma?
Pages (2): [1] 2 »
Karma?
�r det n�gon h�r som har t�nkt �ka upp till Karma fr�n V�xj� eller n�gon n�rliggande stad?
Har j�ttesv�rt att hitta passande bussar/t�g, iaf p� morgonen, och jag vill kunna �ka tillbaka direkt efter festen eftersom jag eventuellt komma jobba senare p� s�ndagen... s� om n�gon ska upp kanske man kan sam�ka?
Hade g�rna �kt, men jag l�mnar landet snart.
Anyway, f�r vidare info ang: buss, priser etc. http://www.mandarin.nu
Vilken fest �r det vi talar om? 
Namn: Karma 3
Datum: 2004-12-18
Arrang�r: Diode Rec + Kricke design
Tid: 22.00 - 07.00
Plats: Huskvarna Folkets Park
Stad: J�nk�ping
Land: SE
Pris: F�rk�p: 240:- + avgift / D�rren: 280:-
�lder: 16
Live:
- ASTRIX (Hommega, ISR)
- ABSOLUM (3D Vision, FR)
- ELECTRIC UNIVERSE (Spirit Zone, DE)
- THE DELTA (Gravity plus records, DE)
DJ's:
- TEGE (Mandarin/STP, S)
- KRICKE (Deltaforce, Karma, S)
F�r �vrigt g�r det bra att anv�nda l�nken jag postade ovan.
| quote: |
| Originally posted by lonne F�r �vrigt g�r det bra att anv�nda l�nken jag postade ovan. |
Tack f�r infon
att d�mma av lineupen ser det ut att bli �rets fetaste fest. sjukt bra akter allihopa. ser i synnerhet fram emot Electric Universe och The Delta.
M�ste ta mig dit. MUMS!
Astrix kan jag tippsa som �r f�rj�kligt bra live. 
| Originally posted by RebeL9 att d�mma av lineupen ser det ut att bli �rets fetaste fest. sjukt bra akter allihopa. ser i synnerhet fram emot Electric Universe och The Delta. M�ste ta mig dit. MUMS! |
just det kan ju vara bra att skriva upp info f�r den festen jag pratar om... tack lonne f�r att du fixade det �t mig =)
jag hittade http://www.busstrip.se som ska anordna en resa fr�n Ljungby (Malm�) till Karma och det kunde ju vara n�t kanske... men f�r se, den l�ser sig nog, vill g�rna dit iaf =)
Ska g� Karma 3.
Delta hoppas jag p�..
T�nkte g� iom �ldern p� 16..
Fr�gade morsan lite artigt fick "NEJ!!!"
till svar..
Varf�r f�r aldrig jag g�ra n�tt kul?
�nskar alla sjukt mycket kul p� Karma 
KARMA 3
Name: Karma - Chapter Three
Date: 2004-12-18
Time: 22.00 - 07.00
Arranger: Diode Music & Kricke Design
Venue: Folketspark Huskvarna
City: Huskvarna J�nk�ping
Country: SWEDEN
Age limit: 16
Ticket price 240 SEK
Entrance 280 (If avable)
Website: http://www.dioderecords.nu/karma
JAG SKA VARA D�R
hurra!!!!! =)
| Originally posted by lonne Du som �r bosatt i G�teborg, borde vara bortsk�md med bra psy-trance? Har jag fel om jag p�st�r att scenen �r b�ttre d�r �n i Stockholm? |
B�rjar n�rma sig nu, endast 6 dagar kvar.
Vilka SWETA-nunor kan man f�rv�nta sig att f� se p� l�rdag nud�?
| Originally posted by SWE_TRANCE B�rjar n�rma sig nu, endast 6 dagar kvar. Vilka SWETA-nunor kan man f�rv�nta sig att f� se p� l�rdag nud�? |
+ kompisar.
| Originally posted by SWE_TRANCE B�rjar n�rma sig nu, endast 6 dagar kvar. Vilka SWETA-nunor kan man f�rv�nta sig att f� se p� l�rdag nud�? |
mig kommer ni kanske inte se, men jag �ker dit iaf 
jag tar en chansning o k�per i d�rren imorrn, men f�rst m�ste jag jaga fram en bil! 
Kul o tr�ffa en del SWETAs som var d�r
Blev r�tt mkt sittande i chillen faktiskt men...s� kan det bli
�r glad att jag fick h�ra "Melicia - Running out of time" iaf
Nu �r det en l�ng dags s�mn som g�ller..
Kom igen era sl� kukar, n�got m�ste ni v�l ha att dela med er fr�n kv�llen?
Tycker att festen var helt OK, ljuset och lokalen kunde varit b�ttre men det �r ingen id� att klaga p� s�nt tjaffs. Men f�r vara glad �ver att det arras fester �ht.
Electric Universe var utan tvekan h�jdpunkten f�r min del. N�r dom k�rde ig�ng the prayer h�ll jag p� att explodera, j�vlar... Fick t.o.m n�sblod 
Hade v�ntat mig lite mer utav Astrix faktiskt, men han var absolut inte d�lig. Dansgolvet vaknade n�r han drog p� efter att The Delta k�rt lite mer softisch 
Absolum tog upp "liveakterna" p� en bra niv� redan fr�n start med ett par riktigt h�rda tunes.
En klockren natt helt enkelt..
Soft =) L�ter som en bra kv�ll ju! Har kollat p� lite bilder och snitt �ldern ser typ ut att ligga p� 17?!
| Originally posted by lonne Soft =) L�ter som en bra kv�ll ju! Har kollat p� lite bilder och snitt �ldern ser typ ut att ligga p� 17?! |
"Technofest som en vanlig kv�ll" som huvudnyhet p� f�rsta sidan av J�nk�pingsposten
(spelades f�r �vrigt ingen techno i huvudtaget f�r er som inte visste
)
Stod om bland annat 4 knarkbeslag och 22 som f�tt ge pisseprov.. Annars var artikeln grymt positiv! Polisen tyckte det var mycket lugnare d�r �n p� vanliga krogar, och var dessutom �vertygad om att det inte fanns mer droger d�r heller..S� polisen sa att det inte finns en chans att de �terinf�r "rave-f�rbudet"
Sen s� skrevs det �ven en massa positivt om arrang�rerna, artisterna/DJsen och dansande ungdomar mm.. Kul att l�sa en s�n artikel f�r en g�ngs skull 
kom aldrig iv�g, sket sig med transporten
Man blir ju inte mindre deprimerad n�r man f�r h�ra att Electric Universe drog p� s� SWE_TRANCE fick n�sblod