TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Verkiezing van de grootste NL-TA
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Verkiezing van de grootste NL-TA
198 centimeter. Wie bied meer?
ik ben 190, basvh is de grootste, period. 
189 hier, geen schijn van kans dus 
nou, zijn we hier ook klaar (je had ook niet meteen je lengte moeten vertellen cosmic, sukkel
)
1.78 
HiGH_NrG is denk de grootste hiero, net over de 2 meter volgens mij.
1.93m
stop maar, niemand kan tegen mijn 174 op
Gaat tussen high of basvh....
ik ben 1.94
HiGH_NrG wint zeker. Die gast is echt HUGE 
Mag ik meedoen aan de competitie voor de grootste NL-TA vrouw:P
?
1.82m
Re: Verkiezing van de grootste NL-TA
| quote: |
| Originally posted by Cosmic 198 centimeter. Wie bied meer? |
ergens tussen de 1.72 en 1.75 volgens mij :P
De langste niet, maar de zwaarste kan ik wel eens winnen 
1.96
He! Daar gaat mijn langgekoesterde droom om de grootste NLTA vrouw te worden.... Esrem heeft me lang en breed verslagen....
1.72
2.03 m 
Om en nabij de 1.90
| quote: |
| Originally posted by nwopper Esrem heeft me lang en breed verslagen.... |
1,94
1,90 
2,17!
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG 2,17! |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG 2,17! |
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG 2,17! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.