TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Oudejaarsavond
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Aur�lie on Nov-29-2004 15:03:

Party Hat Oudejaarsavond

Wat gaan de Beta's doen dit jaar met oudejaar ?
Blijven jullie lekker thuis feesten met familie of trekken jullie naar een club of party ? Eten jullie iets speciaals , wat trekken jullie aan ... ? Kom maar op met die suggesties . Ik ben er nog niet helemaal uit.

Posted by Jasperovitsj on Nov-29-2004 15:09:

Ik heb nog geen idee wat ik ga doen, maar dit jaar voel ik eerlijk gezegd het meeste voor een rustig avondje met een paar goeie vrienden ofzo. Samen gezellig aperitieven, goed eten, muziekje op, niks te hevig ofzo. En daarna misschien nog wat uitgaan ofzo, maar een hele avond in een club of caf� zitten zegt me niet zo veel dit jaar...

Posted by pooley on Nov-29-2004 15:57:

Grote groep vrienden (jeugdhuis => 40 a 60 man) samen parochiezaal afhuren.
Kleding: Kostuum, hemd, das, you know the drill.
18u apperitief+snacks
+- 20u beginnen eten, koud buffer met drank a volont� (wijn zijn we nu aant "proeven")
Tegen 23uur, feest met discobar, licht etc etc...
Later schijnt het een karaoke te worden :/ (tegen 2uur)
En dan maar verder feesten zeker.

Verledne jaar was het super, dees jaar zie ik er wat tegen op. Wel zin om een club te doen maar pas tegen 2-3u daar naartoe te gaan, in de buurt (ow ja zeker ...)

Ach ja tis nog een maandje, zien of er nog andere vrienden iets anders willen doen want kzou liever wat cosy, non marginaal nieuwjaar doorbrengen :x

Posted by Jasperovitsj on Nov-29-2004 16:06:

^ I know the feeling, kheb de vorige 2 jaar ook Nieuwjaar int jeugdhuis gevierd (1 keer als DJ, 1 keer als verantwoordelijke), en dat wil ik echt geen derde keer meemaken, das gewoon t� veel stress om gezellig van uw Nieuwjaar te genieten!

Misschien kan er in deze thread ook gepost worden waar er wat te doen is qua clubs en Dj's ofzo?

Posted by djcresto on Nov-29-2004 16:07:

normaal een klein feestje met een aantal vrienden in een chiro lokaal. Eerst gourmetten, zelf klein feestje bouwen en daarna de grote stad (Dendermonde) in trekken.

Persoonlijk vind ik dat echt een overoepen feest, 2 maand vooraf worden reeds alle dingen gepland maar wat is er eigen zo speciaal aan?

Twee jaar geleden huurden we met een 8tal mensen waarvan er
verschillende elkaar nog niet kenden een appartement in Middelkerke voor 2 dagen. Dat was echt enorm fun, paar leuke mensen leren kennen, serieus feestje gevierd en Middelkerke onveilig gemaakt. De rit met de gocart waarmee we het centrum van Middelkerke verkenden, voetgangers op stang joegen, bijna uit de bocht mee gingen en uiteindelijk tot stilstand kwamen na een afdaling tegen een berg zand (met als resultate een kromme wielas) zal me nog lang bijblijven. Dan zwijg ik nog over de platte band

Wat ik ook al eens ooit gedacht, gezegd heb. Waarom geen nieuwjaarsfeest doen met alle, of zoveel mogelijk beta's. Eerst de traditionele aperitief, en eten en derna een trance feestje met vele beta's.

Posted by Xilver on Nov-29-2004 16:12:

Kzie op tegen de feestdagen... heb er dit jaar ni echt zin in. Dus we zullen wa rustig thuiszitten, wa eten met vrienden, en goe wa drinken tot we zat in ons bed kunnen kruipen.

Posted by Nabistai on Nov-29-2004 16:22:

Voor mij zal het hoogst waarschijnlijk het plaatselijke fuifje verderop worden. Kben de vorige jaren altijd naar diskotheken gegaan, maar na verleden jaar Sottos zie ik da ni echt meer zitten Er is gewoon t� veel volk. Tenzij ik misschien maar om 4-5 uur vertrek, maarja das dan ook nimeer echt de moeite.

Posted by TOR on Nov-29-2004 18:21:

voor mij the usual, denk ik

eerst thuis een gezellig etentje met de familie (met de bijbehorende champagne) tot rond een uur of 1

daarna ladderzat worden op een feest dat verscheidene locale KLJ's ieder jaar samen organiseren

en dan de dag erop frisjes bij oma verschijnen

Posted by Nabistai on Nov-29-2004 18:27:

quote:
Originally posted by TOR
en dan de dag erop frisjes bij oma verschijnen

Dat is bij mij ook altijd het moeilijke gedeelte

Posted by Eagle` on Nov-29-2004 18:44:

the usual, eerst thuis een fondke leggen met wat eten, dan eerst bij de luke of den barre thuis wa indrinken, en dan derna na de 3 patrijzen met de ganse bende e goe stuk in uw klote zuipe, beter kan ni . Sommige zulle peize wa hebde daar nu aan, mo ik vin da ge oud/nieuw toch op een deftig manier moet afsluiten/inzetten en da is ni nuchter

edit: al hoewel 1 van de jeankes zal er ni bij zijn, na onze laatste stoot in de drie patrijzen wilt hem daar nemi komme :/

Posted by FredNova on Nov-29-2004 18:53:

oud en nieuw

ben da zo beu he

kijk er dus tegenop...

Posted by Kaidreas on Nov-29-2004 20:51:

ik weet het nie goed, ik zit nog al in een strijd tussen welke vrienden ik moet kiezen.
normaliter gaat het alle 2 wel pokke fijn zijn. maar tis zo moeilijk ik wil de andere groep niet zomaar laten staan. dus tzal nog kiezen worden. 1 ding is zeker den 1ste januari moet ik al direct naar een vat... pfffff ik zuip men eigen dus weeral het nieuwe jaar in... da beloofd

Posted by FUSyke on Nov-29-2004 21:02:

Oud en nieuw zegt mij ook niet veel. Gewoon eten bij mijn vriendin haar ouders, s'avonds nog wa drinken en plezier maken en dan gaan slapen hetzelfde als vorig jaar dus. Voor mij is da een gewone avond en voor een dancing is het mij veel te duur en te druk. Moest er ergens een megagoe feestje zijn dan kan het mss nog gebeuren dat ik eens een stapje in de wereld zet Ik moet wel maken dat ik op nieuwjaarsdag nog beke fris ben want dan moet ik smiddags bij mijn ouders gaan eten, daarna nog familie gaan bezoeken da wordt nog nen zware dag

Posted by pooley on Nov-30-2004 08:04:

Sinds het begin van de topic zit ik erover te denken niet te drinken op nieuwjaar en Bob te zijn en men goesting te doen, ergens naartoe gaan...
We shall see :/

Posted by Jakhira on Nov-30-2004 11:04:

Ik weet nog niet wat ik ga doen maar wel met wie

Posted by Aur�lie on Nov-30-2004 12:51:

Dat vind ik het klote aan nieuwjaar , kiezen tussen vriendengroepen en het sfeertje van "iedereen moet straalbezopen zijn en gaan feesten".

Posted by _Jedi on Nov-30-2004 14:52:

^zien er ook wat tegenop..

vorig jaar was dat werken geblazen maar een zeer zalige nacht, hielp toen al in Tropicana beetje mee .. en die nacht was dat met Marco V, Yves Deruyter & Miss Ann en dat moest en zou slagen = is het ook geworden!

Nu is de situatie heel anders, .. de kliek waarmee ik daarvoor uitging is zowat uit mekaar gesplist..

de ene verkeert, de andere gaat zelden uit, de ene werkt als gar�on in Sotto's = waar ze verplicht zijn op die avond te werken en de andere die volgt die gar�on altijd.

Misschien pakken ze in Tropicana weer uit met guest DJ's en aangezien de crew ook vrienden zijn lijkt het me wel aangenaam om daar af te zakken.

Illusion zou k ook nog wel zien zitten, maar niet op oudejaar als ge niemand kent..

maar toch Liever dat dan hier onozel thuis te zitten voor den TV en een ganse fles champagne op men eentje uit te drinken *hik*

Posted by Nyah on Nov-30-2004 16:01:

Nieuwjaar vieren zegt me dit jaar ook ni veel, tbh.

Vorig jaar gezellig gefonduet met vrienden; vroeg mijn bed ingekropen omdat ik de dag erna om 12u moest werken... Pluspunt aan dat vroeg in bed kruipen was het feit dat ik geen koek gegeten had en de rest wel, met als gevolg dat iedereen de week erna met salmonella in bed lag af te zien

Twee jaar geleden, ook met vrienden thuis. Iedereen had wat gekookt, en we hadden echt veel en lekker gegeten. Om middernacht wat vuurwerk enz, daarna wat grappige filmpkes gezien van (?) Chris Rock, Eddy Murphy, enz... en dan zijn we allemaal blijven crashen. Was wel leuk.

Dit jaar, nog geen idee. Waarschijnlijk weer rustig thuis blijven, wat lekker eten en chillen. Met wie, ook nog geen idee...

Met nieuwjaar op stap gaan in ��n of andere drukke discotheek is echt niets voor mij.

Plus, zal ik dit jaar waarschijnlijk de dag erna ook moeten werken...

Posted by TOR on Nov-30-2004 16:01:

hier wordt meer negatief aangekeken tegen oudejaar dan positief

ik ben er ook niet voor, maar dan vanuit filosofisch standpunt. heeft niets te maken met het feesten zelf. precies of je mag wel op andere dagen gaan feesten maar niet met oudejaar

Posted by Tiger777 on Nov-30-2004 18:11:

quote:
Originally posted by Eagle`
bij de luke of den barre thuis wa indrinken,

Den "ellenboog" barre?

Posted by Eagle` on Nov-30-2004 18:15:

quote:
Originally posted by Tiger777
Den "ellenboog" barre?

yup, for the record da was dus ene van de garage zelf da met zijne arm in zen ..... zat en ni den barre Al hoewel ik weet ni wa hem zelf allemaal uit steekt met die van hem

edit: btw gij zijt toch bijna veearts dus gij weet er oek alles van

edit2: tering topic verneukt

Posted by pooley on Nov-30-2004 18:21:

Negatief nee, maar soms wordt het een sleur :/
Het blijft het zelfde, zoals ik dus, het jaar na jaar doe...

Posted by FUSyke on Dec-01-2004 08:08:

Op oudejaar blijf ik wss thuis. Lekker eten en samen met de familie plezier maken mmm dat kan zo gezellig zijn en mega leuk Met kerstavond of kerstdag ga ik wel weg. Maar ik zit nog te twijfelen tussen 2 feestjes:

* Trance Universe @ Highstreet (24/12/04)
trip 8 - The Belgium vs Holland edition... vuurwerk!

Jan (Illusion)
Marcky (Trance Universe)
Yves Deruyter (Bonzai)
Cor Fijneman
Marcel Woods

* Xmas-Retro @ Tropicana (25/12/04) - Entrance: 6�
Yves De Ruyter
Elof
+ residents Koen & Free-Fall

* Snowflake @ Oktoberhallen Wieze (25/12/04) - Entrance: VVK 10� - ADK 15�
21.00 - 23.00 DJ Y ft. K-OS
23.00 - 01.00 DJ Bart Reeves
01.00 - 01.30 Nexus Porject Live
01.30 - 03.00 Marcel Woods
03.00 - 05.00 DJ Ghost
05.00 - 06.00 Sven Lanvin

* Retro Arena @ The Temple (26/12/04) - Voor 23u30: 5�
DJ ELof
DJ Wout
Dave Lambert
David

Help mij kiezen!!! Wat doen jullie op Kerstavond en -dag?

Posted by TOR on Dec-01-2004 16:20:

Ik zit met een seminarie op kerstavond

Posted by TOR on Dec-04-2004 17:14:

Zillion is back!

http://83.217.66.15/BBC/ny5/commercial.html

Pages (2): [1] 2 »