TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Flushing-topic
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Kaidreas on Dec-05-2004 18:29:

Flushing-topic

Ben ik de enige die een probleem heeft met het wc bezoek???
das weird bij mij.. echt elke keer dat ik naar het toilet ga moet ik aan asterix en obelix die aan het zwemmen zijn in de zee.
het helpt wel eigenlijk ze (ik peins dat het van die tegels is van in de wc's van highstreet )
anyways. heeft hier iemand nog problemen mee, of moet ik men koppeke is laten na zien.

Ps: deze topic is aangemaakt wegens bordedom op het BETA forum

Posted by Dark Apostle on Dec-05-2004 18:37:

Jongske, gij zijt ziek. Gewoon een portie All Bran (of hoe ge het ook schrijft) en u darmflora komt terug tot leven. Je kan ook altijd aan een rottend kadaver peuzelen, maar dan denk ik dat er op een dag u maag er mee uitkomt tijdens de stoelgang

Posted by Jasperovitsj on Dec-05-2004 18:52:

Gaat het nu over effectieve darmproblemen, of hebt ge gewoon een probleem met de omgeving "WC"?

Posted by Kaidreas on Dec-05-2004 18:57:

ik heb geen darm problemen denk ik ze... gewoon kweet nie ik denk precies altijd aan asterix en obelix voor dat er iets gebeurd.. hebben jullie da nie zo van die beelden da ineens voor u ogen flitsen???

Posted by Dark Apostle on Dec-05-2004 19:00:

quote:
Originally posted by Kaidreas
hebben jullie da nie zo van die beelden da ineens voor u ogen flitsen???

nee...

Posted by Zehra on Dec-05-2004 19:02:

wat is het probleem nu eigenlijk?

Posted by Jasperovitsj on Dec-05-2004 19:02:

Ik ook ni eigenlijk....

Ik probeer wel mijn tijd te pakken voor elk WC-bezoek, boekje lezen enzo, lekker relax. Maar daar blijft het dan ook bij, ik krijg geen beelden van stripfiguren die zwemmen in de stront enzo...

Posted by Dark Apostle on Dec-05-2004 19:07:

quote:
Originally posted by Zehra

Onze Kai is met zijn kop tussen de schuif van zijn ondergoed blijven steken en hij is er nog niet goed van

Posted by Xilver on Dec-05-2004 19:21:

Holy shit dude, volgende keer stop ik met schenken na uw eerste bacardi'ke zene! En wtf hebt gij met onze WC uitgestoken

Posted by Xilver on Dec-05-2004 19:24:

En on-topic: ik pak der ook altijd uitgebreid mijn tijd voor

Posted by Eagle` on Dec-05-2004 19:27:

nen topic over stront, geniaal

Posted by Kaidreas on Dec-05-2004 19:34:

quote:
Originally posted by Zehra

tssss en dan vraagt ge u eigenlijk af waarom het zo saai is..
als ik zo'n replies lees... durf ik al bijna niet meer te posten.
kwas gewoon aan het zeveren... grapjes maken, weet gewel... grapjes hahaha /humor.

ja tom da heb ik vanmorgen gemerkt dat ge lang opt wc zit... jeees ik had half-life bijna uitgespeeld
ma wete soms moet ik pissen maar eigenlijk ook niet... en als ge dan aan water denkt ofzo da helpt gewoon. en ja die asterix en obelix... waarom hebben ze in highstreet anders zo'n tegels.. kbedoel da moet echt wel helpen ze. (onbewust)

Posted by djcresto on Dec-05-2004 20:01:

driesie ge moet is naar de film "dreamcatcher kijken" of dienen boek lezen van stephen king. Dat zijn pas mensen die wc problemen hebben, die schijten daar vree gevaarlijke monsters, whiaaaaaaaaaaa

Posted by _Jedi on Dec-05-2004 20:03:

^idd komen hilarische sc�nes in .. als ze die ene vinden in dat bos dat er zo goed als dood bij zit en tenige wat die nog doet is 'windjes' laten ..

Posted by Gladius on Dec-05-2004 20:07:

geef mij dit maar voor in de living!

Posted by Tiger777 on Dec-05-2004 20:59:

Zolang Mr hankey uuw badkamer maar niet herdecoreert is alles in orde. Trekt u dat toch niet zo aan... Ik bedoel, er lopen hier vele zieke geesten rond hoor... Denken we maar aan "de courgette" van apostle... Kop op man...

Posted by Kaidreas on Dec-05-2004 21:04:

^zieke geest??? nie te ver gaan e tiger

Posted by Tiger777 on Dec-05-2004 21:06:

hooo rustig maar rustig maar. Hier: denk nog een beetje aan Asterix & obelix
Dat zal beter zijn dan mij hier een beetje te komen bedreigen! Ik heb al vo minder gevochte e pat!

Posted by Tiger777 on Dec-05-2004 21:18:

en o ja:

Posted by Kaidreas on Dec-05-2004 21:24:

a tiger... vroeger was het u allemaal te doen om de leut gast, maar tegenwoordig niemeer, alles is gay, altijd maar antwoorden met pics.

gij zijt veranderd gast.
I thought you cared.. bitch
ik gooi hier gewoon mijn gevoelens open en bloot, en ik krijg dan zo'n dingen te lezen, en dan van u nog wel.. ik zag u graag

damn. kga morgen terug een afspraak maken met de shrink denk ik

Posted by Jasperovitsj on Dec-05-2004 21:25:

^^

Posted by Tiger777 on Dec-05-2004 21:33:

quote:
a tiger... vroeger was het u allemaal te doen om de leut gast, maar tegenwoordig niemeer, alles is gay, altijd maar antwoorden met pics.

Maar neeje, het is mij hier nog altijd te doen om de leute..; All�, nog eentje om het af te lere:

Posted by Tiger777 on Dec-05-2004 21:43:

quote:
Originally posted by Xilver
En wtf hebt gij met onze WC uitgestoken

Er zijn foto's van opgedoken:

Posted by Zehra on Dec-05-2004 22:06:

quote:
tssss en dan vraagt ge u eigenlijk af waarom het zo saai is..
als ik zo'n replies lees... durf ik al bijna niet meer te posten.
kwas gewoon aan het zeveren... grapjes maken, weet gewel... grapjes hahaha /humor.

ach jonge, die vraag was totaal nie zo serieus bedoeld als da ge da hebt opgevat. da was om meer info van u te krijgen ivm asterix en obelix die u vergezellen op de WC...

Posted by Gladius on Dec-05-2004 22:11:

quote:
damn. kga morgen terug een afspraak maken met de shrink denk ik

omg! 'shrink'. huplah, verengelsen dien handel! Klinkt natuurlijk wel veel kewler dan psychiater eh

Pages (2): [1] 2 »