TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »

Posted by Meltoz on Dec-07-2004 19:01:

Sensation in Belgium

Bestekes,

ik liep e beetje rond in Antwerpen en zag het volgende bord hangen "Sensation White" in Belgie (16.04.05), voorverkoop start op 18.12.04
Ik wist nu wel dat ze sensation ook gingen organiseren in Belgie, maar dat de voorverkoop al zo snel was, ben'k toch wel ff van verschoten... Iemand al enig idee wie er als kanshebber op de line-up zou staan Kheb al de naam van Ferry is horen vallen, maar ben der helemaal nie zeker van en is al een tijdje geleden daarmee... So if you can help me want wil geen 2de keer ne slechte line-up meemaken bij sensation, daarvoor zijn de ticketjes net iets te duur, alhoewel ik heb gelezen dat ID&T wat gaat snoeien in de prijzen (bron: www.id-t.com), e goede zaak lijkt mij

Posted by Jasperovitsj on Dec-07-2004 19:10:

Ik vrees toch voor een minder kwalitatieve line-up, maar ik hoop dat ik toch aangenaam verrast zal worden.
En misschien betrekken ze bij de Belgische editie ook Belgische trance-Dj's. Maar de kans is groot dat het dan natuurlijk weer de Illusion-residents worden, en of dat zo'n goede zaak is weet ik ook nog zo niet...

Posted by Dark Apostle on Dec-07-2004 19:14:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik vrees toch voor een minder kwalitatieve line-up, maar ik hoop dat ik toch aangenaam verrast zal worden.

Het zou leuk om eens voor Belgi� minder waarschijnlijke DJ's te krijgen, natuurlijk een Witte Editie laat meestal niet veel ruimte daarvoor.

Posted by Jasperovitsj on Dec-07-2004 19:16:

^ Viol�, en ik hoop gewoon dat ze niet te veel vanzelfsprekende artiesten uit eigen stal gaan programmeren, zoals een Jean, Gielen, Marco V, Armin, Cor Fijneman, of zelfs Dj die voor ons nagenoeg onbekend zijn, zoals Joop, Benjamin bates,...

Ze zouden eens naar de UK boys moeten kijken, daar loopt zoveel talent rond die op een White niet zouden misstaan: Scott Bond, Ben Lost, Thrillseekers, Lange,...

Posted by Dark Apostle on Dec-07-2004 19:25:

quote:
zoals Joop, Benjamin bates,...

Bestaat onze Joop nog? Dacht dat die brave jongen van de Aarde verdwenen was na Act Of God

Ze hadden beter gegaan voor een apart Sensation Concept, hadden ze wat meer vrijheid en konden ze iets nieuws uitproberen....natuurlijk spreken we hier voer ID-T die maar op de 12 jaar vernieuwen ofzo

Posted by DeSpErAtOs-X on Dec-07-2004 19:28:

mjah, ik gan zowieso

Posted by Aur�lie on Dec-07-2004 19:29:

Ze gaan zoiezo op safe spelen voor het lanceren van dit event. Dus ik denk grote namen want ze mikken ook op Nederlandse bezoekers. Illusiondj's hebben weinig kans dus. Een andere vraag is welke stijl ze gaan programmeren. Enkel een trance line-up vult geen sportpaleis. Dus ik denk dat het zoals de eerste Nederlandse editie zal zijn nl eem mengeling van trance en techno.
Mogelijke namen : Ferry (grote kans), Carl Cox , Marco V ,Sven V�th , Michel de Hey ,Marco Bailey ,...

hoop zelf op M.I.K.E , Ferry en Pvd . Kans is groot trouwens dat met id&t in Belgi� ie eindelijk een keertje langs komt denk ik

Posted by Jasperovitsj on Dec-07-2004 19:54:

^ Ik hoop wel niet op zo'n techno-trance-techno-trance line-up; want dan bestaat uw publiek voor het grootste deel uit eenzijdige liefhebbers die als een gek dansen op hun DJ uit hun genre, terwijl ze dan apathisch blijven voor de Dj's uit het andere genre. Wat dus bijvoorbeeld het geval was op AIB indoor...

Posted by Aur�lie on Dec-07-2004 20:00:

Alternatief is er bijna niet als ze die zaal willen vullen vrees ik. Ik ben allesinds openminded, en op zo'n events is leer ik meestal ook andere genres meer appreci�ren omdat je niet naar een andere zaal kan gaan.

Posted by Nabistai on Dec-07-2004 20:23:

quote:
Originally posted by Aur�lie
Ferry (grote kans), Carl Cox , Marco V ,Sven V�th , Michel de Hey ,Marco Bailey ,...

hoop zelf op M.I.K.E , Ferry en Pvd . Kans is groot trouwens dat met id&t in Belgi� ie eindelijk een keertje langs komt denk ik

Dat zou wel heel mooi zijn

Posted by CygnusX on Dec-07-2004 20:28:

Als Ferry komt, dan zal ik er zijn

Posted by Tiger777 on Dec-07-2004 20:29:

quote:
Originally posted by CygnusX

+1

Posted by FUSyke on Dec-07-2004 21:06:

Van Ferry ben ik niet zo'n grote fan. M.I.K.E., PvD, Scott Bond, Lange, Marco V, J00F, NU NRG, Gabriel & Dresden, ... mogen van mij zeker komen

Posted by djcresto on Dec-07-2004 22:36:

op mike en avb ook zeker niet rekenen, mike vertelde ons toch op dancevalley dat hij en armin er zeker niet zullen bijzijn.

Dat Ferry erbij zal zijn lijkt me iets zekerder. Door die dubbele boeking van vorige keer zullen zowel de organisatie als het management van ferry wel iets willen goedmaken. Verder geef ik ook markus schulz wel een kans om op te warmen.

Posted by Jasperovitsj on Dec-07-2004 22:44:

quote:
Originally posted by djcresto
op mike en avb ook zeker niet rekenen, mike vertelde ons toch op dancevalley dat hij en armin er zeker niet zullen bijzijn.

Dat Ferry erbij zal zijn lijkt me iets zekerder. Door die dubbele boeking van vorige keer zullen zowel de organisatie als het management van ferry wel iets willen goedmaken. Verder geef ik ook markus schulz wel een kans om op te warmen.

Euhm, hebt ge het nu ni over Antwerp Is Burning? Daar gingen Armin en Mike zeker ni meer aanwezig zijn, maar geen idee of ze ook Sensation zouden afslaan...

Het zou wel vet zijn moesten ze Ferry eindelijk eens boeken, hoewel zijn sets tegenwoordig echt wel voor 75% uit eigen materiaal bestaan, en dat gaat op den duur toch tegensteken...

Posted by pooley on Dec-07-2004 22:45:

Tgaat iets speciaal worden dat wel. Het gaat ook een rond podium worden int midden, en de drankskes in de ringen (wat wel kut is)
Id&t.be smijt er met veel tegenaan

Posted by djcresto on Dec-07-2004 22:47:

quote:
Euhm, hebt ge het nu ni over Antwerp Is Burning? Daar gingen Armin en Mike zeker ni meer aanwezig zijn, maar geen idee of ze ook Sensation zouden afslaan...

Het zou wel vet zijn moesten ze Ferry eindelijk eens boeken, hoewel zijn sets tegenwoordig echt wel voor 75% uit eigen materiaal bestaan, en dat gaat op den duur toch tegensteken...

uit die mail de we daar een paar maanden geleden kregen leek het er toch op dat Sensation Antwerp is burning gewoon zou vervangen. Gezien de datum lijkt mij dit ook te kloppen.

Posted by Aur�lie on Dec-07-2004 22:50:

Heb daar een dubbel gevoel bij , Aib was echt voor mij het beste event van Belgi�. Zou leuker zijn moesten ze naast elkaar kunnen bestaan. Trouwens die dresscode , geldt die ook in be ? Zou wel lache zijn , is echt een ongelooflijk zicht. Ben 2 jaar geleden geweest en het moment dat je die arena binnenstapt in wel .

Posted by Gladius on Dec-07-2004 22:55:

quote:
Originally posted by CygnusX

+1

Posted by pooley on Dec-08-2004 08:52:

quote:
uit die mail de we daar een paar maanden geleden kregen leek het er toch op dat Sensation Antwerp is burning gewoon zou vervangen. Gezien de datum lijkt mij dit ook te kloppen.

sensation vervangt de AiB indoor. de outdoor gaat nog door.
Der gaat ook zoiets als dancevalley komen in belgie.
Cityparade in mechelen en nog vanalles
Zelfs een keten met soort van loungebars van id&t

Posted by Phortastic on Dec-08-2004 13:41:

quote:
Originally posted by pooley
sensation vervangt de AiB indoor. de outdoor gaat nog door.
Der gaat ook zoiets als dancevalley komen in belgie.
Cityparade in mechelen en nog vanalles
Zelfs een keten met soort van loungebars van id&t

Da ID&T .BE dan maar wat minder vraagt per ticket want voor innercity NL kwamen ze al niet meer aan de kosten uit. Vandaar die 1 kopen, 2 krijgen regel. Als ze hier zelfde prijzen gaan hanteren gaat dat uiteindelijk op hetzelfde uitdraaien. All� kheb toch gehoord uit betrouwbare bron da ze daarom die 2 tickets voor Innercity NL weggaven. Schijnt da er ni genoeg volk interesse had...

Posted by djcresto on Dec-08-2004 14:03:

quote:
Originally posted by Phortastic
Da ID&T .BE dan maar wat minder vraagt per ticket want voor innercity NL kwamen ze al niet meer aan de kosten uit. Vandaar die 1 kopen, 2 krijgen regel. Als ze hier zelfde prijzen gaan hanteren gaat dat uiteindelijk op hetzelfde uitdraaien. All� kheb toch gehoord uit betrouwbare bron da ze daarom die 2 tickets voor Innercity NL weggaven. Schijnt da er ni genoeg volk interesse had...

ja die betrouwbare bron zal wel de baas van Id&t zelf zijn die hierover zelf een persbericht de wereld instuurde met de melding dat hun ticketprijzen veel te hoog waren (zie discussie op nl forum). Goeie manier om zich positief in de kijker te zetten en voor de consumenten toch ook zeker geen slechte zaak. Id&t zal ook wel geleerd hebben uit hun fouten en ik denk dat er in de prijs van tickets niet veel zal veranderen. Bovendien mogen we als Belgen toch tevreden zijn dat er een professionele organisatie zich zal bezig houden met het organiseren van feestjes. Door hun ervaring, de beschikbare middelen en contacten zullen zij zeker in staat zijn om leuke feesten op poten te zetten.

Posted by Phortastic on Dec-08-2004 14:12:

quote:
ja die betrouwbare bron zal wel de baas van Id&t zelf zijn die hierover zelf een persbericht de wereld instuurde met de melding dat hun ticketprijzen veel te hoog waren (zie discussie op nl forum). Goeie manier om zich positief in de kijker te zetten en voor de consumenten toch ook zeker geen slechte zaak. Id&t zal ook wel geleerd hebben uit hun fouten en ik denk dat er in de prijs van tickets niet veel zal veranderen. Bovendien mogen we als Belgen toch tevreden zijn dat er een professionele organisatie zich zal bezig houden met het organiseren van feestjes. Door hun ervaring, de beschikbare middelen en contacten zullen zij zeker in staat zijn om leuke feesten op poten te zetten.

Mja kvind het toch verontrustend dat voor een event als Innercity er niet genoeg volk interesse had. Hoe ga je dat dan oplossen voor de toekomst als je de prijzen niet laat dalen?
Nu ja tis afwachten hoe het hier gaat uitdraaien met de interesse natuurlijk.

Posted by Meltoz on Dec-08-2004 17:32:

quote:
Originally posted by Aur�lie
Heb daar een dubbel gevoel bij , Aib was echt voor mij het beste event van Belgi�. Zou leuker zijn moesten ze naast elkaar kunnen bestaan. Trouwens die dresscode , geldt die ook in be ? Zou wel lache zijn , is echt een ongelooflijk zicht. Ben 2 jaar geleden geweest en het moment dat je die arena binnenstapt in wel .

Ik ben verleden jaar ook voor de eerste keer naar ginder geweest en toen had ik ook echt wel zo iets van wooow alleen wa vo figuren da ge daar dan soms ook ziet is soms wel ff of soms ook wel van bah (vb. vrouw rond de 50 me doorschijnend bloesje). Ma hoop dus eigenlijk da de dresscode hier ook gerespecteerd moet worden, krijg je een beetje een speciaal gevoel asl je daar allemaal in't wit staat of als er gele spots of rode op je schijne, heb je dan natuurlijk weer een andere kleur aan he, wat je met "Black" dan weer wel niet zou hebben

Hoop op de volgende Dj's: Ferry Corsten, rank 1, Lange, Kyau vs Albert, Ronski Speed,... Sensation is gewoon lekkere uplifting trance, all� das m'n gedacht he... en hoop dus echt da er geen enkele illusion DJ erop staat Slecht line-up Bibi'ke not going

Posted by Kaidreas on Dec-08-2004 18:04:

quote:
Originally posted by Phortastic
Mja kvind het toch verontrustend dat voor een event als Innercity er niet genoeg volk interesse had. Hoe ga je dat dan oplossen voor de toekomst als je de prijzen niet laat dalen?
Nu ja tis afwachten hoe het hier gaat uitdraaien met de interesse natuurlijk.

wete wat da is dude. de mensen van Id&tNL verkopen al een paar jaar hun tickets enkel maar op het internet, ooit hebben ze dit anders gedaan, en kon je in een paar winkels in belgie tickets kopen...
Toffmusic was in de oude id&t periode een zeer bekende platenwinkel. (kijk maar op de oude Thunderdome flyers)
dan zijn ze overgeschakeld, en wat effect heeft dat? dat er mondeling minder reclame wordt gemaakt. men moet het al op het internet zien wat er te doen is in holland.

en Id&t belgie gaat die oude aanpak naar het schijnt wel hanteren, dus tickets verkopen in winkels. of ik vergis me. ik denk dat dit misschien wel een wijze beslissing is in belgie.

Pages (38): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »