TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Battle met Matthew Dekay
Pages (2): [1] 2 »
Battle met Matthew Dekay
voor de liefhebbers! aangezien in eind november in de Ambianz in dorp Zeeland de dj-contest THE BATTLE heb gewonnen, mag ik 14 januari aldaar battle-en met niemand minder dan progressive held Matthew Dekay!!
dacht dat aardig wat TA-ers dit wel interessant zouden vinden...
meer info volgt nog wel!
Puik! Veel Succes man!
WOW!! vet!!
Ik dacht alleen dat hij de 14e in Groningen draaide... dat lag al in de planning nl. 
Groningen? hmmmmm
Maar goed...Erg goed gedaan Daav!
Ben dr zeker bij
Wow! Doe je goed! Gefeliciteerd man... 
Heel erg vet David!
Op partyflock staat overigens dat Dekay dan inderdaad een 4 uurs set draait in Simplon Groningen... hoe zit dit dan? 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Heel erg vet David! Op partyflock staat overigens dat Dekay dan inderdaad een 4 uurs set draait in Simplon Groningen... hoe zit dit dan? |
Dat wordt natuurlijk wel een easy battle! 
Re: Battle met Matthew Dekay
| Originally posted by djdavid voor de liefhebbers! aangezien in eind november in de Ambianz in dorp Zeeland de dj-contest THE BATTLE heb gewonnen, mag ik 14 januari aldaar battle-en met niemand minder dan progressive held Matthew Dekay!! dacht dat aardig wat TA-ers dit wel interessant zouden vinden... meer info volgt nog wel! |
Maar opzich beetje wazige combie, want de ambianz is echt een commerciele tent.....(top 40, skihut)
jezus man gefeliciteerd!!!!!!
| Originally posted by Partyhardy! Heel erg vet David! Op partyflock staat overigens dat Dekay dan inderdaad een 4 uurs set draait in Simplon Groningen... hoe zit dit dan? |

heb t zelf eerst maar ff gechecked op de site van simplon zelf... daar staat dat die silvercity avond met matthew dekay pas zaterdag de 15e januari is, een dagje later dus!!
dit komt van die site namelijk:
SILVERCITY
FEAT. MATTHEW DEKAY
zaterdag 15 januari 00:00 - 05:00
dat betekent dat iedereen gewoon naar de battle in dorp zeeland kan komen,hehe
| hahaha, als matthew daar komt draaien ben ik er zeker bij Maar opzich beetje wazige combie, want de ambianz is echt een commerciele tent.....(top 40, skihut) |
| Dat wordt natuurlijk wel een easy battle! |
| Ik dacht alleen dat hij de 14e in Groningen draaide... dat lag al in de planning nl. |
het staat nu allemaal vast:
vrijdag 14 januari, THE BATTLE @ Ambianz, dorp Zeeland
line-up:
DJ David
Matthew Dekay (www.matthewdekay.nl)
entree: Gratis! tijd: 22:00-3:00
meer info: www.ambianz.nl

Vette flyer!
En spannend man! echt kicke! 
| Originally posted by FunkySimon als je echt van plan bent om met dj'en verder te gaan zou ik wel een betere dj naam verzinnen. Zelf vind ik gewoon de normale naam of een zelf verzonnen voor en achternaam het beste.. |
| Originally posted by FunkySimon omdat er al 6.8 miljoen dj's zijn die zo heten. bron |
Komt door de dubbele aanhalingstekens (" ") die ik om DJ David had geplaatst.. daardoor zoekt die alleen naar pagina's waarin die twee woorden direct na elkaar staan. In jouw geval kan bijvoorbeeld DJ ergens bovenaan staan en David ergens onderaan de pagina.. dus niet per s� direct achter elkaar 
Je leert nog eens wat hier 
wow dit was allemaal heel informatief

Ik ga iig dr naartoe en heb dr zin in
haha, wat een discussie allemaal om mij dj-naam. maar goed, dat het een btje standaard is was ik zelf ook al achter gekomen! ik zou bv idd m'n volledige naam kunnen gebruiken: DJ David Leseman...
verder nog suggesties??? 
| Originally posted by djdavid haha, wat een discussie allemaal om mij dj-naam. maar goed, dat het een btje standaard is was ik zelf ook al achter gekomen! ik zou bv idd m'n volledige naam kunnen gebruiken: DJ David Leseman... verder nog suggesties??? |
Maar ik vind David Leseman wel prima als dj naam hoor, maar dat wist je al
Zo dat is zeker vet! Maak er wat van
| Originally posted by FunkySimon David Leese VS Matthew Dekay dat klinkt al veel beter |
...
| Originally posted by FunkySimon David Leese VS Matthew Dekay dat klinkt al veel beter |
| Originally posted by ChooChoo Hey dat is idd wel een goeie |
eej David, lekker gedraaid man. De mensen die er niet waren, hebben zeker wat gemist