TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- var nån mer på Gatecrasher in the N.E.C.
Pages (2): [1] 2 »
var nån mer på Gatecrasher in the N.E.C.
Var det nån mer svensk som var på Gatecrasher i Birmingahm ?!? Jag var där med en polare FIFAN VA FÄTT
bästa upplevelsen jag haft i livet god dämend 
Blev medlem i de här societyt eftersom jag träffade Tu_Face å rainbowbrite där nere som tyckte att jag skulle joina 
har fett me bilder därifrån om nån vill kika ! 
åh din jävel
shit va jag skulle vilja ha åkt..
vem va bäst? hur länge var du där?
ja, jag vill se bilderna
Gatecrasher
Jag kom dit på fredan å åkte söndagen ! 
själv så tyckte jag Picotto var fetast =) men vetifan alla var feta hur hårt som helst
har filmer från stället me
de ligger på ..
http://ibiza.deliro.net/gatecrasher/
Kosta fan inte så mycket att åka endå 3000:- för resa boende och entren
tyckte fan resan var värd alltihop för Godskitchen som vi inte ens hade planerat att gå på , å så hade vi Gatecrasher de vi kom för som var godskitchen fast ^100 ungefär =)
ååååh gud... kan inte jag få följa med nästa gång.. tänk o få gå på nått sånt där.. lycka
De e lungt bara å hänga på 
vi håller på å samla ett gäng för att åka dit på nyår !
ska försöka få in Gatecrashers Sommar fest me den ska vara ännu fetare enligt "gatecrasher groupisen" vi snacka me ! 
Välkommen!
Shit va' avis man blir!!! JAG VILL OXÅ!!!
Jag e lätt me på nyår
du me Gaby
det skulle ju va kul... va skulle det typ kosta? Jag vill hinna med ett besök i Holland för att köpa lite skivor oxå...
| quote: |
| Originally posted by Gaby det skulle ju va kul... va skulle det typ kosta? Jag vill hinna med ett besök i Holland för att köpa lite skivor oxå... |
Mastercard is the answer 
hehehe, frågan är om man inte får en smärre chock när man kommer hem och får se räkningen sen
inte för att cdon, skivhugget etc har speciellt mlt trance, men det räcker ändå för att jag ska handla och handla och handla...
jag gråter varje månad när räkningen kommer ....
en speciell skivräkning eller? 
skulle vilja kalla det för nöjesräkningen...tok för mycket sprit, McDonaldsbesök mitt i natten, skivor och annat...
du kanske skulle bli student trots allt
då får man rabatt på sprit, McDoaldsbesök mitt i natten, skivor och annat... 
Tänk om man skulle fixa en Gatecrasher på Älvsjömässan
me typ: PvD, tiesto, oakenfold, judge jules, armin, ferry, tall paul o gielen ?!?
dom ända som inte skulle få komma e antiloop för dom e ju så tråkiga..
vem vill komma?
mmmm...kan inet du lägg fram ett förslag till Fokused och Doghouse gänget?
De ligger på humm.. ca 1500 för flygresan, 100:- natten hotell, 500-1000 :- inträde vet inte vad de tar än =( sen tåg beroende på var det är 200:- så räkna på runt en 2500-3000 då e inte sprit inräknat ;(
Det kan ju alltid gå å hitta billigare resor med 
| quote: |
| Originally posted by Gurgel De ligger på humm.. ca 1500 för flygresan, 100:- natten hotell, 500-1000 :- inträde vet inte vad de tar än =( sen tåg beroende på var det är 200:- så räkna på runt en 2500-3000 då e inte sprit inräknat ;( Det kan ju alltid gå å hitta billigare resor med |
| quote: |
| Originally posted by Gurgel De ligger på humm.. ca 1500 för flygresan, 100:- natten hotell, 500-1000 :- inträde vet inte vad de tar än =( sen tåg beroende på var det är 200:- så räkna på runt en 2500-3000 då e inte sprit inräknat ;( Det kan ju alltid gå å hitta billigare resor med |
| quote: |
| Originally posted by Gaby Känner du till hotell för 100 kr??? Hur långt ut är man du? Jag hänger gärna på |
jag är också med på allt
(om jag har pengar
)
Nu har jag köpt resan till London!!! Need to know more about the parties!!!
Vilka ska dit till nyår??? Vi är 2 st.
The dome !! lockar mest .nu 
http://www.ministryofsound.com/dome
ligger ju nära london me 
F1 Hotels
250:- natten / 3 pers
= nästan gratis
;D
| quote: |
| Originally posted by Gurgel F1 Hotels 250:- natten / 3 pers = nästan gratis ;D |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.