TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- var nån mer på Gatecrasher in the N.E.C.
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Gurgel on Oct-29-2001 21:07:

var nån mer på Gatecrasher in the N.E.C.

Var det nån mer svensk som var på Gatecrasher i Birmingahm ?!? Jag var där med en polare FIFAN VA FÄTT bästa upplevelsen jag haft i livet god dämend

Blev medlem i de här societyt eftersom jag träffade Tu_Face å rainbowbrite där nere som tyckte att jag skulle joina

har fett me bilder därifrån om nån vill kika !


Posted by Ravesquad on Oct-29-2001 21:11:

åh din jävel shit va jag skulle vilja ha åkt..

vem va bäst? hur länge var du där?

ja, jag vill se bilderna


Posted by Gurgel on Oct-29-2001 21:27:

Gatecrasher

Jag kom dit på fredan å åkte söndagen !

själv så tyckte jag Picotto var fetast =) men vetifan alla var feta hur hårt som helst har filmer från stället me
de ligger på ..

http://ibiza.deliro.net/gatecrasher/

Kosta fan inte så mycket att åka endå 3000:- för resa boende och entren tyckte fan resan var värd alltihop för Godskitchen som vi inte ens hade planerat att gå på , å så hade vi Gatecrasher de vi kom för som var godskitchen fast ^100 ungefär =)


Posted by Ravesquad on Oct-29-2001 22:12:

ååååh gud... kan inte jag få följa med nästa gång.. tänk o få gå på nått sånt där.. lycka


Posted by Gurgel on Oct-29-2001 22:26:

Talking

De e lungt bara å hänga på

vi håller på å samla ett gäng för att åka dit på nyår !

ska försöka få in Gatecrashers Sommar fest me den ska vara ännu fetare enligt "gatecrasher groupisen" vi snacka me !


Posted by Gaby on Oct-30-2001 07:08:

Välkommen!
Shit va' avis man blir!!! JAG VILL OXÅ!!!


Posted by Ravesquad on Oct-30-2001 11:10:

Jag e lätt me på nyår

du me Gaby


Posted by Gaby on Oct-30-2001 12:49:

det skulle ju va kul... va skulle det typ kosta? Jag vill hinna med ett besök i Holland för att köpa lite skivor oxå...


Posted by reveal on Oct-30-2001 12:51:

quote:
Originally posted by Gaby
det skulle ju va kul... va skulle det typ kosta? Jag vill hinna med ett besök i Holland för att köpa lite skivor oxå...


mmm åka till holland och handla skivor, det har jag länge viljat göra... frågan är bara om man hade kunnat handla normalt mkt eller om man hade slösat upp alla sina pengar direkt


Posted by Gaby on Oct-30-2001 12:53:

Mastercard is the answer


Posted by reveal on Oct-30-2001 12:54:

hehehe, frågan är om man inte får en smärre chock när man kommer hem och får se räkningen sen inte för att cdon, skivhugget etc har speciellt mlt trance, men det räcker ändå för att jag ska handla och handla och handla...


Posted by Gaby on Oct-30-2001 12:56:

jag gråter varje månad när räkningen kommer ....


Posted by reveal on Oct-30-2001 12:58:

en speciell skivräkning eller?


Posted by Gaby on Oct-30-2001 13:03:

skulle vilja kalla det för nöjesräkningen...tok för mycket sprit, McDonaldsbesök mitt i natten, skivor och annat...


Posted by reveal on Oct-30-2001 13:07:

du kanske skulle bli student trots allt då får man rabatt på sprit, McDoaldsbesök mitt i natten, skivor och annat...


Posted by Ravesquad on Oct-30-2001 13:22:

Tänk om man skulle fixa en Gatecrasher på Älvsjömässan

me typ: PvD, tiesto, oakenfold, judge jules, armin, ferry, tall paul o gielen ?!?
dom ända som inte skulle få komma e antiloop för dom e ju så tråkiga..

vem vill komma?


Posted by Gaby on Oct-30-2001 13:32:

mmmm...kan inet du lägg fram ett förslag till Fokused och Doghouse gänget?


Posted by Gurgel on Oct-30-2001 18:31:

De ligger på humm.. ca 1500 för flygresan, 100:- natten hotell, 500-1000 :- inträde vet inte vad de tar än =( sen tåg beroende på var det är 200:- så räkna på runt en 2500-3000 då e inte sprit inräknat ;(

Det kan ju alltid gå å hitta billigare resor med


Posted by reveal on Oct-30-2001 19:14:

quote:
Originally posted by Gurgel
De ligger på humm.. ca 1500 för flygresan, 100:- natten hotell, 500-1000 :- inträde vet inte vad de tar än =( sen tåg beroende på var det är 200:- så räkna på runt en 2500-3000 då e inte sprit inräknat ;(

Det kan ju alltid gå å hitta billigare resor med


var nånstans är det man "vill komma" med flyget så att säga? för man kan tex flyga tur och retur till london för mindre än 500 kr


Posted by Gaby on Oct-30-2001 19:48:

quote:
Originally posted by Gurgel
De ligger på humm.. ca 1500 för flygresan, 100:- natten hotell, 500-1000 :- inträde vet inte vad de tar än =( sen tåg beroende på var det är 200:- så räkna på runt en 2500-3000 då e inte sprit inräknat ;( Det kan ju alltid gå å hitta billigare resor med


Känner du till hotell för 100 kr??? Hur långt ut är man du?

Jag hänger gärna på


Posted by Ravesquad on Oct-30-2001 20:55:

quote:
Originally posted by Gaby


Känner du till hotell för 100 kr??? Hur långt ut är man du?

Jag hänger gärna på


e d nyår ni pratar om eller? gud vad jag vill åka på nå stort

jag e me på allt


Posted by reveal on Oct-30-2001 21:49:

jag är också med på allt (om jag har pengar )


Posted by Gaby on Nov-13-2001 08:55:

Nu har jag köpt resan till London!!! Need to know more about the parties!!!

Vilka ska dit till nyår??? Vi är 2 st.


Posted by Gurgel on Nov-13-2001 10:33:

Dancing Dude

The dome !! lockar mest .nu

http://www.ministryofsound.com/dome

ligger ju nära london me

F1 Hotels

250:- natten / 3 pers

= nästan gratis
;D


Posted by Aendy on Nov-13-2001 15:25:

quote:
Originally posted by Gurgel
F1 Hotels

250:- natten / 3 pers

= nästan gratis
;D


Ahhh, F1 hotel, jag älskar det faktum att de hotellrummen till 85% är inredda i beige formplast. Helt underbart.


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.