TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA presents: Nu ook een duits forum ---> wat vinden wij daarvan??
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Little Theseus on Oct-30-2001 14:24:

TA presents: Nu ook een duits forum ---> wat vinden wij daarvan??

Sinds gister geopend: het Duitse Forum!!!
Gewoon ff peilen wat jullie ervan vinden dat onze "geliefde" buren ook een eigen forum hebben hier.
Kben benieuwd! Ik zag al dat Blik er bezig was:
quote:
Und ich woll mein fahrrad zur�ck

En Henkie ook:
quote:
wann gehen wir allen kaulen graben in zandvoort? :P

Posted by Blik on Oct-30-2001 14:36:

whehe, ich bin ein berliner

komt er dalijk ook nog een frans forum aan, dalijk willne de afghanen ook een eigen forum, en als ze het niet krijgen halen ze Bin Laden erbij en gaan ze de TAserver aanvallen met anthrax

lol

Posted by Henkie_henk on Oct-30-2001 14:44:

Nee fransen komen hier niet.. want die praten zowiezo nooit engels remember?? nu ineens wel..:0

Trouwes gehoord over die upc medewerkers die bij hun baazje een fake anthrax briefje hadde neergelegd wordt 2 maanden ge eist ofzow haha.. en 1 voorwaardelijk.. damn man.. en iemand die een moord pleegt krijgt 6 ofzow.. of 10.. waar 5 van overblijft.. jaja

Of of die leraren die aan de directie nep anthrax stuurde lol...

t komt uit de vreemdste hoeken..

maarja ff on-topic.. we kunne die duijtserz vust wel lastugvalluh

ik kan trouwens gewoon dik duits lezen man! lol.. die paar jaartjes duits hebbe toch geholpen?

Posted by raoel on Oct-30-2001 14:51:

Mij boeit het eigenlijk nie zoveel. Misschien da we er een keer kunnen gaan relluh

Nadeel is wel dat de server nog trager wordt dan dat ie al is, want das gewoon niet meer normaal.

Een optie is wel misschien om een 2e nickname aan te vragen op deze site met de naam: dick jol
Degene die het voetbal een beetje volgen zullen um wel snappen.

Posted by Ding Chavez on Oct-30-2001 14:55:

Zoveel posts als in Holland Forum halen ze toch nooit, BWAH!

GreetZ, DC

Posted by Flippe on Oct-30-2001 15:03:

Ik kan dat Duits toch nog redelijk goed volge.

valt nog mee heb ik toch iets geleerd op school.

Posted by Ruben_Dubbink on Oct-30-2001 17:37:

laat ze hun best maar doen,
wij zijn nog altijd de TranceNation!

Greetz RubDub

Posted by Sandman on Oct-30-2001 17:39:

quote:
Originally posted by Blik
whehe, ich bin ein berliner

komt er dalijk ook nog een frans forum aan

lol

Pappa fune une pipe, et mamma pipi pappa

Sandman

Posted by djdawn on Oct-30-2001 17:55:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Zoveel posts als in Holland Forum halen ze toch nooit, BWAH!

GreetZ, DC

HEY, we only need 27500 more post, then we have you beat! LOL

Posted by Eye-Riz on Oct-30-2001 18:04:

way to go djdawn! written dutch is not too difficult to understand

vergeet niet dat duits geschreven zowiezo heel erg op het nederlands lijkt. net als wij geschreven Deens of Zweeds ook wel kunnen lezen, althans de rode draad ervan kunnen volgen

Posted by -=WVG=- on Oct-30-2001 18:04:

quote:
Originally posted by djdawn

Oh hellup...een Duitser met een cursus Nederlands...

Landverader...

Posted by LowRider on Oct-30-2001 18:36:

kheb een hekel aan ******

Posted by LowRider on Oct-30-2001 18:38:

quote:

schit-te-rend gevoel voor humor trouwes, die gasten

Posted by WTB on Oct-30-2001 20:00:

Thumbs down

quote:
Originally posted by LowRider
kheb een hekel aan ******

Ik ook, maar wat heeft dat met het onderwerp "Het nieuwe forum voor Duitsers" te maken? Of zijn volgens jou alle Duitsers die op dit moment leven dezelfde als de Duitsers (lees: de Duitsers die Hitler en zijn regering steunden) die meer dan 50 jaar geleden leefden? Ik weet zeker dat 99% van de huidige Duitse bevolking het verschrikkelijk vind wat er toen gebeurd is en hier niets mee te maken wil hebben.

Ik probeer geen moraalridder te zijn ofzo, maar zoals je een paar posts geleden al zag zijn er ook Duitsers die deze thread bekijken. Omdat het woord "***" ook bij hen bekend is komt het nog al vijandig over, terwijl zij helemaal niets met de Tweede Wereld Oorlog te maken hebben en hier gewoon net als jij komen voor de TRANCE.

WTB.

Posted by Blik on Oct-30-2001 20:36:

quote:
Originally posted by WTB

Ik ook, maar wat heeft dat met het onderwerp "Het nieuwe forum voor Duitsers" te maken? Of zijn volgens jou alle Duitsers die op dit moment leven dezelfde als de Duitsers (lees: de Duitsers die Hitler en zijn regering steunden) die meer dan 50 jaar geleden leefden? Ik weet zeker dat 99% van de huidige Duitse bevolking het verschrikkelijk vind wat er toen gebeurd is en hier niets mee te maken wil hebben.

Ik probeer geen moraalridder te zijn ofzo, maar zoals je een paar posts geleden al zag zijn er ook Duitsers die deze thread bekijken. Omdat het woord "mof" ook bij hen bekend is komt het nog al vijandig over, terwijl zij helemaal niets met de Tweede Wereld Oorlog te maken hebben en hier gewoon net als jij komen voor de TRANCE.

WTB.

dit is ook de reden waarom ik die post edit

Posted by WTB on Oct-30-2001 21:03:

quote:
Originally posted by Blik

dit is ook de reden waarom ik die post edit

Zeer juiste beslissing heer Blik. LowRider poste trouwens percies dezelfde post ook in het Duitse Forum, maar ik weet niet of jij daar ook kunt editen. Zo ja, misschien daar ook maar ff censuur toepassen.

Thanx,

WTB.

Posted by Eye-Riz on Oct-30-2001 22:00:

de Duitsers die ik ken vind ik allemaal zwaar relaxed. k Snap dus niet echt waarom mensen daar moeilijk over doen. Ok�, met europees voetbal ofzo, da's te begrijpen . Maar als je de jongeren wat beter zou kennen, zou je er denk ik wel anders over denken.

Posted by Jesse on Oct-30-2001 23:46:

Wel een hekel hebben aan "*****" maar ondertussen stiekem naar Paul van Dyk, DuMonde etc luisteren....

Posted by Opti on Oct-31-2001 01:01:

quote:
Originally posted by Jesse
"*****"

je bent een * vergeten

Posted by Dj Alpha on Oct-31-2001 01:46:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

je bent een * vergeten

whehehe, zal je gebanned worden voor dat woord |\/|0ff3|\|

handig dat kneit

Posted by Miss Proximus on Oct-31-2001 08:40:

Sommige nederlanders zijn ook echt in de stal geboren ofzo tussen de varkens ja

mijn schoonmoeders is Duitse en dus mijn gehele schoonfamilie van haar kant..allemaal TOP mensen. En Jesse heeft idd gelijk. PvD, Scot Project, Chris Liebing....mijn favo dj's....duitser to tha bone! Maar ja, hypocrisie is erg populair in nederland

anywayz, ik vind het erg cool dat onze buurtjes een eigen forum hebben...kunnen we eindelijk Love Parade threads gaan maken enzo....en (als je dit kan lezen dawn) dan wil ik een plekje op die truck!!

Posted by rellivisit on Oct-31-2001 08:46:

quote:

Z'n Nederlands gaat nog, nu z'n engels nog: then we have you beat?? jaja.

En duitse zoem is toch echt wel lekker hoor

Posted by djdawn on Oct-31-2001 09:03:

WVG :
"Oh hellup...een Duitser met een cursus Nederlands...

Landverader..."

Actually I never had any dutch in school, but the languages are similar. You can read german, too. Can't you?

Proxi:
"anywayz, ik vind het erg cool dat onze buurtjes een eigen forum hebben...kunnen we eindelijk Love Parade threads gaan maken enzo....en (als je dit kan lezen dawn) dan wil ik een plekje op die truck!!"

I will see what I can do. Seriously. Maybe I can get one for free and the others would have to pay....we'll see

Rellivisit:
"Z'n Nederlands gaat nog, nu z'n engels nog: then we have you beat?? jaja. "

is it "beaten"? Damn, at least I made you laugh

Posted by Miss Proximus on Oct-31-2001 09:08:

that was a quick reply dawn! I wish my written geman was better but...come to think of it...I do have a dictionary around here somewhere

about the LP thingy...it would be great! I'll talk to you about it on yer own forum m8

Posted by Dj Alpha on Oct-31-2001 10:42:

oowja ff voor de duidelijkheid, ik heb nix tegen Duitsers ofzo.. Altijd wel lache op vakantie enzo, al zitten er altijd een paar lompe bij, maarja, er zijn ook lompe nederlanders

btw Miss P hoe was t in Engeland??

Pages (3): [1] 2 3 »