TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kindred Spirits - Warp (Icone Remix)
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Icone on Jan-24-2005 14:43:

Wink Kindred Spirits - Warp (Icone Remix)

Hey!

M'n remix van 'Warp' is af en kheb hem ff op m'n server gezet:

Vanaf nu ook op D-I: Kindred Spirits - Warp (Icone Remix)

De vocals heb ik er wel uitgelaten... Kan ze er wel bijsteken moest er een algemene vraag naar zijn ofzo Laat me weten wat je'r van vindt!

Ik zal hem binnekort ook op Dance-Industries.com zetten, daar is de link dan permanent.

Greetz,
Wim

Posted by Jasperovitsj on Jan-24-2005 14:57:

W00t w00t, hier keek ik al een tijd naar uit!!

Het begin klinkt echt heel lekker, stevige kick, lekkere basslijn en veel energie! De break is ook leuk, maar ik vond die vocals toch iets hebben, voor mijn part mogen ze er echt terug in!
De melodie en synths klinken ook heel lekker, allemaal heel proper en mooi afgewerkt! En die kleine variaties en die hoge nootjes in de opbouw vind ik een heel fijn detail! Met andere woorden dus: I like it!
Kvind uw remix voor Plus Ultra toch nog altijd wel een stuk beter dan deze als ik eerlijk moet zijn, maar toch is dit weer een dansvloerbom denk ik!

Posted by Pheatus on Jan-24-2005 14:59:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
W00t w00t, hier keek ik al een tijd naar uit!!

Het begin klinkt echt heel lekker, stevige kick, lekkere basslijn en veel energie! De break is ook leuk, maar ik vond die vocals toch iets hebben, voor mijn part mogen ze er echt terug in!
De melodie en synths klinken ook heel lekker, allemaal heel proper en mooi afgewerkt! En die kleine variaties en die hoge nootjes in de opbouw vind ik een heel fijn detail! Met andere woorden dus: I like it!
Kvind uw remix voor Plus Ultra toch nog altijd wel een stuk beter dan deze als ik eerlijk moet zijn, maar toch is dit weer een dansvloerbom denk ik!

could say it better! Klinkt vree nice!

Nice job! Zou wel paar keer gedraait kunnen worden op BETA-party

Greetz
Pheatus

Posted by Tiger777 on Jan-24-2005 14:59:

Wederom zeer geslaagd, heeft niks te kort in energie. Voor mij mogen de vocals geloosd worden als ik dat hoor

Posted by TOR on Jan-24-2005 16:26:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De break is ook leuk, maar ik vond die vocals toch iets hebben, voor mijn part mogen ze er echt terug in!

de breakdown in het origineel was met de vocalen in het achterhoofd geschreven. dit is hier niet het geval. ze zouden niet op hun plaats zijn, tenzij de breakdown volledig herwerkt wordt.

-> zeer geslaagde remix.. tonnen energie en op het gebied van productie beter dan Plus Ultra: meer oog voor detail, warmere sound.. heerlijk

erg bedankt!!

Posted by Dark Apostle on Jan-24-2005 16:30:

Plus Ultra blijft nog steeds mijn favoriet, maar deze remix is echt niet slecht. Heeft wel wat kracht achter zich maar lijdt niet aan het eindeloos opbouwen wat zeer kenmerkend is voor TE-trance(hoewel ik Trance Energy leuk vind, storen de ellelange build-ups mij mateloos). Je hebt ook niet het gevoel dat je moet staan springen en zwaaien met je armen omdat het OMFG-UPLIFTING-WHIIII track is, toch nodigt hij je uit om minder discreet dan normaal over de dansvloer te razen.

Het is een stille-genieter binnen het uplifting genre imo.

Posted by Nyah on Jan-24-2005 16:42:

nice

Posted by Jakhira on Jan-24-2005 16:42:

I love it, heel erg bedankt

Posted by djcresto on Jan-24-2005 16:47:

great work

Posted by Icone on Jan-24-2005 16:58:

Hey bedankt mensen!

Kheb idd wat meer op details en 'productie' gelet dan bij de Plus Ultra remix. Ik zal nog eens nadenken over de vocals, miss kan ik wel een kleine edit doen richting een vocal remix ofzo...

Greetz,
Wim

Posted by Gladius on Jan-24-2005 17:18:

stevig! weer 1 brok uplifting powah!
moet wel nog beetje op me ingroeien...

Posted by Nyah on Jan-24-2005 17:19:

quote:
Originally posted by Gladius
stevig! weer 1 brok uplifting powah!
moet wel nog beetje op me ingroeien...

paar keer repeat en tkomt in orde

Posted by TOR on Jan-24-2005 17:57:

btw Wim, zou het kunnen dat je de kick aangepast hebt? er is precies meer high en minder low dan in de vorige versie, of hoor ik dat verkeerd?

Posted by TatanaGirl on Jan-24-2005 17:57:

Ik heb het vandaag voor de eerst keer beluistert en ik vind het al heel goed klinken. Zoals Dark Apostel zei is de opbouw niet te lang. Het nummer zit echt goed in elkaar. Ik ben al een echt Icone - fan aan het worden

groetjes

TatanaGirl

Posted by Icone on Jan-25-2005 11:10:

quote:
Originally posted by TOR
btw Wim, zou het kunnen dat je de kick aangepast hebt? er is precies meer high en minder low dan in de vorige versie, of hoor ik dat verkeerd?

Ik denk dat ik wel een lichter type heb genomen, omdat hij wat in de weg stak met de bass (naar mijn mening) en zo wat van de drive wegnam... Is hij niet laag genoeg wil je zeggen? Dan doe ik wel effe een nieuwe export.

Greetz,
Wim

PS: Big thx aan de rest, enneuh... elke nieuwe fan is altijd welkom!

Posted by TOR on Jan-25-2005 11:15:

quote:
Originally posted by Icone
Ik denk dat ik wel een lichter type heb genomen, omdat hij wat in de weg stak met de bass (naar mijn mening) en zo wat van de drive wegnam... Is hij niet laag genoeg wil je zeggen? Dan doe ik wel effe een nieuwe export.

hij zit inderdaad iets te hoog momenteel

zo voel ik het toch aan..

Posted by Icone on Jan-25-2005 18:14:

quote:
Originally posted by TOR
hij zit inderdaad iets te hoog momenteel

zo voel ik het toch aan..

Sgoed, ik zal er eens naar kijken

Posted by Meltoz on Jan-25-2005 21:58:

Ik vond'em echt sterk klinken, h��l energievol, zalig Nu van die technische kante weet ik allemaal niks, ik ga gewoon eigenlijk op m'n gevoel af en beoordeel zo... Doe zo verder Wim, ik zou zeggen ge zijt op weg naar het goede pad, maar ge zit er verdomme al op

Posted by CygnusX on Jan-25-2005 22:10:

me likes

Posted by BZRK on Jan-25-2005 22:14:

Knap gedaan

Posted by Icone on Jan-25-2005 23:08:

Thx mensen

Kevin: kheb de track net geupdate; de kick zit nu wat dieper. Toch ni al te diep, want anders zit ie in de weg van de baslijn gedurende de track denk ik.

Greetz,
Wim

Posted by pooley on Jan-26-2005 09:53:

Nice indeed

lang geledne dak nog goeie trance gehoord heb :x

Posted by TOR on Jan-26-2005 09:53:

klinkt veel beter nu.. de hoge kick leek de energie wat weg te nemen, maar die is nu helemaal terug. wil dit dringend op een groot systeem horen

Posted by Jasperovitsj on Jan-26-2005 10:04:

quote:
Originally posted by TOR
klinkt veel beter nu..

+1

Kheb er geen uitleg voor zoals Tor, maar het klinkt nu inderdaad krachtiger en energierijker, juist gelijk de Plus Ultra remix!

Posted by Bertn on Jan-26-2005 11:18:

vette track!!

is die nu eigenlijk al gemasterd?

Pages (2): [1] 2 »