TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [30-04-2005] Mayday "Prototypes" - Dortmund, Duitsland
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »
[30-04-2005] Mayday "Prototypes" - Dortmund, Duitsland
OMFGIDIE
Westbam
Joey Beltram
Chris Liebing
Ferry Corsten
Luke Slater
Kai Tracid
Dr Motte
Moguai
Members of Mayday
Lexy & K Paul
Joris Voorn
![]()
Prijs: 43,- ex fee (46,50 NL platenzaak)
Netjes voor Joris Voorn. Doet hij goed!
Teh cool,
no car,
no go.

| quote: |
| Originally posted by nwopper Teh cool, no car, no go. |
Wat een kutline-up zeg 
Zo bijzondere line-up vind ik het inderdaad ook niet 
| Originally posted by Passiva Wat een kutline-up zeg |
| Originally posted by SnuggLe Wat had je dan verwacht/gehoopt? |
LOL, dan mag Jan Wayne ook niet ontbreken 
| Originally posted by Passiva Op z'n minst Special D |
| Originally posted by SnuggLe Reageer dan niet En zeike is altijd wel makkelijk, NL-ers doen het graag, maar zeggen wat er dan beter kan of wat de oplossing is: tsja, dan blijft het altijd stil. Mayday is altijd een topfeest, wat de lineup ook is! |
Hehehe, ach soms vind ik Bram wel lief heur 
| Originally posted by Passiva HAHA! HAP! Mission complete TranceZoner. Zo zie je dat SnuggLe ALTIJD wat te zeiken heeft. Hypocriet! ik hou nog wel van je hoor |
Mayday!
Jammer dat Paulus van Duck er niet is, maar das een klein gemis. Ik ga hier zeker heen....woeeeeeeeeeei.......
En cool dat Joris draait, eindelijk een keer zien 
Dit wordt dan de 7e Mayday. En nergens op aarde is het geluidssysteem zo indrukwekkend als op Mayday. Waarschijnlijk de beste in gebruik zijnde partylocatie van West-Europa.
En ja, DJ's draaien maar een uur. Dus geen gezeur, gelijk beuken 
Originally posted by SnuggLe Maar oke, genoeg van de kindertjes die de thread wederom kansloos vernaaien ... (zoals 9 van de 10x op TA), ontopic: Mayday! |
| Originally posted by Passiva Och och och.. Meneer voelt zich weer te groot. 1 ding ben ik het echter wel met je eens: ONTOPIC |
Het zou kunnen zijn dat ze hem niet meer kunnen betalen of dat PvD niet tevreden is over het concept. Het wordt namelijk niet meer live uitgezonden dus je mist een hoop exposure. Misschien dat ze eens wat nieuw talent een kans willen geven? Westbam draait overigens altijd want die co-organiseert het. Maar goed misschien wordt ie nog toegevoegd omdat ze nu in onderhandeling zijn?
Dit is overigens de 20e Mayday. Welk ander feest heeft zo'n historie?
| Originally posted by SnuggLe snip |
| Originally posted by Passiva Het is ook nooit goed h�? Dan is er weer te weinig humor op het forum, dan weer teveel spammende mensen. Maak ik eens een geintje, is het ook niet goed. Ik vind het jammer dat je overal hapt. Had wel een geintje van jouw kant terug verwacht. Maar goed, wat jij wil Bram! Galen out. |

| Originally posted by jp Het zou kunnen zijn dat ze hem niet meer kunnen betalen of dat PvD niet tevreden is over het concept. Het wordt namelijk niet meer live uitgezonden dus je mist een hoop exposure. Misschien dat ze eens wat nieuw talent een kans willen geven? Westbam draait overigens altijd want die co-organiseert het. Maar goed misschien wordt ie nog toegevoegd omdat ze nu in onderhandeling zijn? Dit is overigens de 20e Mayday. Welk ander feest heeft zo'n historie? |
| Originally posted by SnuggLe Maar vandaag geen gein, heb een beetje een pishumeur, |
| Originally posted by New Wave Alleen vandaag? |
Was eerlijk gezegd wel de bedoeling om hier bij te zijn! Moet voor de tijd alleen nog wel even een fatsoenlijk geluidsdempersysteem voor mijn oren aanschaffen maar dat ligt toch al meer dan een jaar in de planning. Mocht ik uit pure luiheid daar niet toe komen dan ga ik dus niet
!
| Originally posted by kolkiewolkie Was eerlijk gezegd wel de bedoeling om hier bij te zijn! Moet voor de tijd alleen nog wel even een fatsoenlijk geluidsdempersysteem voor mijn oren aanschaffen maar dat ligt toch al meer dan een jaar in de planning. Mocht ik uit pure luiheid daar niet toe komen dan ga ik dus niet ! |
Je oren zin toch al vertyft 
Jesus Kolk, heb je nooit naar Allo Allo gekeken?