TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Valentijn
Pages (3): [1] 2 3 »
Valentijn
Laat hier al uw frustraties ma los
Hypocriete mensen op Valentijn.
Waarom moet ge get kope voor uw lief en vice versa?
Massa-hysterie alom en clich�s in de vorm van hartjes
sinds wanneer is de liefde een commercieel product geworden? My guess? Always.
En ja ik ben al 3 jaar single, ik moet lekker geen geld aan GEEN KLOOT uitgeve
moehahahaha.
misschien een klein gebaartje aan ee ngoeie vriendin maar das dan ook alles, en ja single to the bone zeker? 
idd, het prob met mij is da de mensen die beweren 'vriendinnen' te zijn alleen ma na mij kome as ze get nodig hebben.
How unconvenient
deze dag heeft weinig waarde, vind ik. precies of je wordt verplicht om op dat moment je liefde te bewijzen.. dat kan op alle dagen van het jaar, daarvoor is geen speciale dag nodig.
idem voor moederdag en zo van die dingen..
| quote: |
| Originally posted by TOR deze dag heeft weinig waarde, vind ik. precies of je wordt verplicht om op dat moment je liefde te bewijzen.. dat kan op alle dagen van het jaar, daarvoor is geen speciale dag nodig. idem voor moederdag en zo van die dingen.. |
gohja, 'tis een commerci�le bedoening...
maar kan best leuk zijn om tijdens alle drukte van het leven lekker gezellig romantisch te doen met uw lief hoor! MOET daarvoor niets speciaals zijn, gewoon lekker gezellig bij kaarslicht samen zijn... Hoewel uw lief het best wel leuk vind als je eens verrassend uit de hoek komt, maar dat gebeurt af en toe wel es hoor, niet enkel omdat het Valentijn is.
Valentijn is wel de leukste dag van het jaar!!! Ik verjaar dan namelijk 
U pa (of facteur) heeft goe geschoten !
Ik ben ook niet echt voor Valentijn maar aangezien ik een lief heb zal ik toch maar iets kopen...
Niet veel, doos pralines of zo 
lol, pralines is dat niet om te geven aan oudere mensen die in ziekenhuis liggen?
j/k
Kzou aantal roosjes kopen volgens aantal jaren/maanden dat ge samen zijt. Zal ze leuker vinden 
amai melige gasten 
I suck at buying presents 
No Valentine for me this year
Kvind da trouwens toch maar overdreven commercieel gezeik. Ofwel ziet ge uw vriendin alle dagen graag, ofwel niet, maar ni hypocriet gaan doen op valentijn.
| Originally posted by Pumaz I suck at buying presents |
Mijn vriendin krijgt juist niets met Valentijn, ik vind het een hypocriete klotenfeestdag voor mensen die de moeite ni doen om hun partner te verrassen tijdens de rest van het jaar.
ik denk dat er bijna een algemene regel is:
mannen vinden valentijn hypocriet en doen er toch maar aan mee om niemand teleur te stellen
vrouwen vinden valentijn leuk 
Mee Valentijn lekker gaan eten*jam jam*Is romantisch en goe voor mijn buikske
Het is commercieel maar ja, voor enen keer meedoen geeft nie �
En voor de rest van het jaat verras ik mijn vriendin ook af en toe
Jaja, ik ben nen romantischen boy*kuch kuch*
De menu:
Champagne met hapjes aangeboden door het huis
Salade van fijne groentjes met rivierkreeftenstaartjes in een mantel
van Gravlaxzalm
of
Gandaham gegarneerd met mousse van eendenlever
of
Gebakken scampis in een hartelijk sausje
Gegrilleerde c�te � l'os met z'n garnituren
of
Huwelijk van zeevissen
of
Lamskroon met z'n groentegarnituur (supp. � 6)
Valentijnsdessert
Domaine wijnen of frisdrank inbegrepen
| Originally posted by FUSyke Mee Valentijn lekker gaan eten*jam jam*Is romantisch en goe voor mijn buikske Het is commercieel maar ja, voor enen keer meedoen geeft nie � En voor de rest van het jaat verras ik mijn vriendin ook af en toe Jaja, ik ben nen romantischen boy*kuch kuch*![]() De menu: Champagne met hapjes aangeboden door het huis ****** Salade van fijne groentjes met rivierkreeftenstaartjes in een mantel van Gravlaxzalm of Gandaham gegarneerd met mousse van eendenlever of Gebakken scampis in een hartelijk sausje ****** Gegrilleerde c�te � l'os met z'n garnituren of Huwelijk van zeevissen of Lamskroon met z'n groentegarnituur (supp. � 6) ****** Valentijnsdessert ****** Domaine wijnen of frisdrank inbegrepen |
LOL geeft gij ma geld uit aan de vrouwen.
I'm not part of it. ��n voor allen, allen voor ��n!
bah, mousses, daar moekik nu ni van hebbe zie. Ik wil zien wa ik aan het eten ben!
| Originally posted by Tiger777 bah, mousses, daar moekik nu ni van hebbe zie. Ik wil zien wa ik aan het eten ben! |
nee, ma das toch just all�, da is zo ne pap met van verre de smaak van hetgeen ge verwacht te eten en dan in uwe mond smelt dat geheel, zijn walgelijk gevoel over uwe mond uitsmerend. Ma goe, ik ga voor de rivierkreeftestaartjes met het huwelijk van die vissen en de wijn
Ik kies de scampi's en de c�te a l'os
Mja ik hou nu eenmaal van heerlijk eten en daar betaal ik graag een prijske voor. Mijn eten is nog nie op of ik denk al aan de volgende maaltijd
| Originally posted by djcresto mannen vinden valentijn hypocriet en doen er toch maar aan mee om niemand teleur te stellen |
^^gij zijt ook nen alternatieveling eh
Ik vin cadeau'kes geven helemaal meestal nogal dwaas. De ontvanger is moreel verplicht DANK U te zeggen terwijl zij een week later nog plaats in nen betaalde vuilniszak moet zoeken voor uuw cadeau.