TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zaterdag 10 november &joi!!!!
Pages (2): [1] 2 »
zaterdag 10 november &joi!!!!
okay, omdat ie verdwenen is nog een keertje:
Vanaf deze maand is er in Club 151 een maandelijks terugkerende clubnight: &joi. (gehost door UP et moi)
&joi is de naam waaronder we al eerder feesten gaven voordat we met Nexus bezig gingen.
de eerste editie is zaterdag 10 november.
In feite is 10 november een kleine pre-Nexus party, aangezien we alledrie resident zijn bij Nexus.
Club 151 zit aan de Oudegracht 151 a/d werf in Utrecht. Nog geen tien minuutjes lopen vanaf het station. Om vervoer terug hoef je je geen zorgen te maken: we gaan door tot 08.00uur (dus geen twee uur wachten in de kou op de eerste trein!)

Laat ff weten als je komt, zou leuk zijn!
Ik kom!!!!
de 10e niet, ILT he, maar de volgende x ben ik er
Hou ik je aan Gekhous! 
15 december is dus de volgende, kun je vast in je agenda zetten 
enne, dat Dago komt, is niet zo gek, want hij moet.... onee, oeps, dat mocht ik niet zeggen, dus meer verklap ik niet

Eigenlijk wil ik best wel komen
Lijkt me welles leuk en tis ook niet zo ver weg..
ik denk dat je het wel leuk gaat vinden!
voor de trance liefhebbers: 15 december is de tweede &joi, die is wat meer trance gericht. Wouter (Freaks) zal komen draaien, en The Soundtraveller. Laatstgenoemde komt uit omgeving Den Haag, vorig jaar voor het eerst gehoord tijdens een feest waar ook Marco V. draaide. Zeker een aanrader dus (vooral voor de liefhebber van de wat hardere trance). Wouter draait gewoon errug lekker, valt niet over te twisten. 
Maar eerst 10 november lekker acidtrance/techno van Bemmel. Als daarbij iemand stil kan staan dan is ie zeer waarschijnlijk verlamd. En het wordt de hoogste tijd dat alle luitjes hiero eens naar Up en Eye-Riz komen luisteren, zodat de meeste topics niet meer over de wel bekende DJ's hoeven te gaan, want die kennen we nu wel!
Want laten we niet vergeten dat Eye-Riz een half jaar geleden de show stal op een feest waar ook Per en Armin hebben gedraaid!!!

jajajajaja, nou moet je me niet verlegen maken hoor Dago (waar is die verrekte smiley met die blozende wangetjes?!)
Maarreh, wie komen er nou? DJ Alpha komt (zegt ie
)
Wie nog meer? Nog twee daagjes....
| quote: |
| Originally posted by Dago "B" Duck En het wordt de hoogste tijd dat alle luitjes hiero eens naar Up en Eye-Riz komen luisteren |

dat was lekker
Das geen ramp, want zaterdag 1 december geven we ons eigen feest, eigen stijl, eigen publiek! En &joi is 15 december weer!
| Originally posted by Dago "B" Duck Das geen ramp, want zaterdag 1 december geven we ons eigen feest, eigen stijl, eigen publiek! En &joi is 15 december weer! |
| Originally posted by Eye-Riz DJ Alpha komt (zegt ie ) |

)
Ik ga wel met je mee Jeroen, maaruh dan moet je wel dokken 
Als New Wave gaat, ga ik ook 
Dat zijn er al 3. Tenminste, als New Wave wordt gesponsord. Zag in een andere thread alleen een pic van New Wave. Weet niet of ie zo goed bij het interieur gaat passen, haha! 
| Originally posted by New Wave Ik ga wel met je mee Jeroen, maaruh dan moet je wel dokken |
In het kader van 'help New Wave de avond door': laten we een inzameling houden! 
| Originally posted by Eye-Riz In het kader van 'help New Wave de avond door': laten we een inzameling houden! |

.............2 ofzo 

Vanavond is er eentje, en 15 december weer... en daarna weet ik de data nog niet.
vanavond is de stijl tussen trance rpogressive en acid in.
volgende maand is het meer progressive, trance en diepe hardtrance in.
whehe, wat is de datum ook alweer 

je bent wel een grapjas Timmie 
Wat denk je van vanavond 
ik kan je trouwes egt geen meier voor gaan schieten, zo rijk ben ik niet op dit moment..
Eye-Riz, moet je nog nergens op kerst en oud en nieuw draaien? Of ben je niet van plan om te gaan draaien?
nope, oud & nieuw draai ik niet, dan wil ik zelf feestvieren met mn vriendjes en vriendinnetjes 
maar da's wel het enige, want volgens mij zit ik de rest van de zaterdagen in december vol:
1 dec Nexus, Utrecht
8 dec Elements, Utrecht
15 dec &joi, Utrecht
22 december bootfeest in Gouda (zie www.partyproductions.org)
onee, het weekend v��r oud&nieuw hoef ik dus ook niet te draaien. Mooi, opladen voor oud&nieuw dus, yihaaaa!
wassie gisteravond.................LEUK...........nou Alpha, dan gaan we wel de 15de.........., maar dan ook ECHT he!
gehghe, heeeeel misschien mag ik de 30ste november draaien op een schoolfeest met 300 luutjes ghegheghe, effe flink oefenen nog 
latox!!
Ja, hoe was ie gisterenavond? ging het draaien lekker Eye-riz? en een relaxte sfeer?

Nou, ik ben duz gister komen opdagen op t feestje na veel geouwehoer..
Vanuit Ede-Wageningen zouden we de laatste trein pakken om 0:26. Wij daar wachten voor perron 3.. Om 0:26 nog nix.. Op perron 3 komt een trein aan.. Stopt ff.. Opeens vroeg iemand aan die conducteur "waar gaat deze trein heen?" waarop die conducteur zegt terwijl de deuren al dicht gingen: "naar utrecht je hebt hem gemist doei"
Nou die vent was niet de enige die hem gemist had.. We stonden daar duz met 10 man op het perron..
Na een aantal minuten kwam er een trein aan die duz naar arnhem ging.. Wij duz naar die conducteur en het hele verhaal uitleggen.. Hij bellen naar iemand en een kwartier later kregen we te horen dat we op kosten van de ns met de taxi mochten naar onze eindbestemming.
Wel jammer dat het 3 kwartier duurde voordat de eerste taxi kwam.. Deze zijn we meteen ingestapt en om 2:00 waren we in utregt..
Nou toen konden we nog gaan zoeken naar Club151.. Snel gevonden, binnen 10 minuten waren we er. Eye-riz stond ons daar al op te wachten duz dat was ook weer makkelijk.. Ongeveer een uurtje later kwam ik dago tegen (jonge wat heb jij daarvoor gedaan?
)
Voor deze avond had ik duz met mezelf afgesproken nuchter te blijven.. Had ik beter niet kunnen doen.. Ik werd zooo suf van die joint van Dago, toen ik eenmaal in die sofa zat kwam ik er niet meer uit..
De muziek was egt super lekker, Eye-Riz heb een lekker setje neergezet en het was gezellig druk.. Je kon tenminste normaal gaan en staan waar je wou..
Ron een uur of 7 vonden we het mooi geweest, we waren doodmoe.. Als ik had geweten dat de eerste trein pas om 7:49 weg ging was ik nog ff gebleven.. Ach ja boeie, k ben weer thuis en een beetje uitgeslapen 
1 december kom ik wel weer ff checken